Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Beatriz Playa is een populair hotel in Puerto del Carmen op Lanzarote. Het is duidelijk waarom dit zo populair is, want het hotel is prachtig en van alle luxe voorzien! Daarnaast heeft het hotel een gunstige ligging aan een boulevard. En dat voor een hele gunstige prijs! De kamers zijn mooi, zeker wanneer je voor één van de gerenoveerde superior kamers kiest! Jouw vakantie naar Lanzarote is helemaal compleet bij Hotel Beatriz Playa.

Bij Hotel Beatriz Playa kun je een geslaagde vakantie verwachten. Want het hotel scoort op Zoover een mooie 7,4 uit de 327 reviews die vakantiegangers hebben achtergelaten. Vooral het zwembad en de ligging wordt zeer gewaardeerd bij de vakantiegangers. Zo wordt het zwembad met een fenomenale 8 beoordeeld en de ligging een 7,8. Zo verbleef een familie recentelijk bij Hotel Beatriz Playa en zegt het volgende: “Hotel gelegen in een heerlijke rustige omgeving. Dichtbij het strand. Alhoewel dicht bij het vliegveld, hier geen last van gehad. Was leuk om de vliegtuigen te zien landen. Vanaf het hotel ongeveer half uur lopen naar Puerto del Carmen. Dichtstbijzijnde bushalte naar Puerto del Carmen op kwartiertje lopen. Busverbindingen op het eiland goed. Puerto del Carmen is gezellig om lekker te slenteren langs de boulevard en leuke restaurantjes om te lunchen en dineren. Komen zeker snel weer terug.” Ook vakantieganger Hans was er tevreden over zijn verblijf en zegt hierover: “Het hotel is ontzettend groot, maar zeer mooi en wordt goed onderhouden. Het personeel is vriendelijk achter de receptie en bij het restaurant. Ook de jongens van guest relation die de gasten vriendelijk ontvangen bij het buffet! Kamers worden zo goed als iedere dag verschoond.” En als kers op de taart beoordeelde vakantieganger Max het hotel met een 10! Hij zegt: “Wij hebben de afgelopen week verbleven met een groep vrienden in het betreffende hotel. Hier hebben wij een erg leuke tijd gehad. Het was een erg fijn verblijf. Super lekkere drankjes en super vriendelijk personeel. Vooral Mattia en Sjoerd waren zeer vriendelijk. Ik zou het zeker aanraden om dit hotel te bezoeken.”

De ligging

Het mooie Beatriz Playa ligt aan de rand van het toeristische plaatsje Puerto del Carmen. Het vliegveld ligt op ongeveer 4 kilometer afstand van het hotel. Vanuit het hotel loop je zo over de boulevard naar het strand toe. De boulevard is afgesloten voor doorgaand verkeer. Je vindt er allerlei leuke restaurants, winkels en uitgaansgelegenheden. Kortom, dit hotel heeft een ideale ligging!

Het hotel en faciliteiten

Beatriz Playa is gebouwd in 1995 en heeft 404 kamers, verspreid over 4 verdiepingen. Bij aankomst wordt je verwelkomd bij de receptie in de lobby, die 24 uur per dag geopend is. In de gemeenschappelijke ruimtes van het hotel kan je gebruik maken van het internet. Het hotel biedt een hotelwinkel, tuin, doktersservice, roomservice, wasserette en kapsalon. Tegen betaling kan je een fiets huren bij het hotel. Mocht je een auto willen huren tijdens je vakantie op Lanzarote, kun je deze kwijt op het parkeerterrein bij het hotel. De kleine vakantiegangers kunnen zich vermaken in de speeltuin, speelruimte of televisieruimte. Daarnaast is er een oppasservice en kinderopvang. In de tuin van het hotel vind je twee zoutwater zwembaden en een apart zwembad voor de kinderen. Na een verfrissende duik droog je op een ligbed onder een parasol. Bij Pool Restaurant "Davao" kan je genieten van allerlei hapjes en drankjes. Op het strand moet je betalen voor de ligbedden en parasols. Hotel Beatriz Playa heeft een Wellness Center, waar je kan genieten van een sauna, bubbelbad en Turks bad. Tegen betaling kan je massages of behandelingen in de beautysalon boeken. Er zijn een aantal sportmogelijkheden, zoals fitness, biljart, darts, tafeltennis, beachvolleybal en basketbal. Sommige activiteiten bij het hotel zijn tegen betaling. Voor de kleine vakantiegangers heeft Hotel Beatriz Playa een miniclub (4-12 jaar) en een speeltuintje. Er worden regelmatig kinderactiviteiten georganiseerd in het hoogseizoen, zoals een minidisco.

De kamers

Hotel Beatriz Playa heeft verschillende soorten kamers, voor allerlei reisgezelschappen. Er zit sowieso een geschikte kamer voor jou tussen! De kamers beschikken allemaal over airconditioning, wifi en een terras of balkon. De kamers hebben een aparte badkamer met daarin een toilet, wastafel, bad of douche, haardroger en diverse badartikelen. Alle kamers hebben een televisie, telefoon, kluisje en koelkast.

Het verschil in kamers

De standaard tweepersoons kamers zijn geschikt voor twee reizigers. De kamers zijn ongeveer 32 m² groot en beschikken over comfortabele bedden. De inrichting is eenvoudig, maar goed. Het is mogelijk om deze kamers te boeken met uitzicht over de mooie zee.Ben jij opzoek naar wat meer luxe en comfort? Ga dan voor een superior tweepersoonskamer. Deze kamers zijn onlangs gerenoveerd, waardoor de inrichting en badkamer veel moderner zijn dan bij de eerder genoemde kamers. Bij de standaard kamers kijk je uit over de tuin of over Puerto Del Carmen. Het is mogelijk om een superior tweepersoonskamer te boeken met uitzicht over de zee. Wil jij een ruimere kamer? Ga dan voor een Junior Suite. Deze kamers zijn ongeveer 60 m² groot en beschikken over een aparte slaapkamer en woonkamer. In de slaapkamer zijn twee slaapplaatsen. In de woonkamer vind je een extra sofabed. Vanaf je terras of balkon kijk je uit over Puerto Del Carmen of de tuin bij het hotel.

Eten en drinken

Je kan bij Hotel Beatriz Playa verblijven op basis van logies en ontbijt of all inclusive verzorging. Je vindt er allerlei eetgelegenheden, voor ieder wat wils! Namelijk: het hoofdrestaurant, pool restaurant "Davao", Oriëntaals restaurant "Bamboo", Italiaans restaurant "La Piazza", Hamburgueseria "Beatriz", bar "Sabor Canario", bar "La Barqueta" en bar "Salón Mindanao". Er is duidelijk genoeg keuze tijdens jouw verblijf in Beatriz Playa & Spa! Sommige restaurants bieden zelfs live muziek en live cooking aan, om jouw diner ervaring helemaal compleet te maken!

Goed om te weten

Creditcards van American Express, Visa, Diners Club, JCB en MasterCard worden geaccepteerd bij het hotel.Op zoek naar een accommodatie voor iemand met beperkte mobiliteit? Hotel Beatriz Playa heeft geschikte kamers voor gasten met een beperkte mobiliteit. Neem contact met ons op zodat we je kunnen helpen met het vinden van de juiste kamer.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

371 Reviews over Beatriz Playa

• 8Jos26-01-2023

Een prima hotel

De vele negatieve reacties die dit hotel kreeg is niet van toepassing

• 9Demi20-01-2023

Geweldige vakantie!

Weekje ontspannen in Januari bij hotel Beatriz playa. Veel enthousiaste Nederlands sprekende stagiaires, waaronder Bo en Gina.

• 10Robertino18-01-2023

Geweldig!

Ik heb met mijn dochters met volle teugen genoten van de spa voorzieningen in het hotel. Het diner ‘s avonds begon goed wanneer Gina of Bo ons op hartelijke wijze deden verwelkomen. Mijn dochters willen voor volgend jaar graag weer zoon heerlijke tijd op Lanzarote ervaren!

• 10Irene18-01-2023

Een echte aanraden!

Het hotel was erg proper en het personeel was heel vriendelijk en toegankelijk, met name Bo en Gina. Top Nederlandse stagiaires. De ligging is erg mooi en dicht bij het strand. Je hoeft alleen maar de weg over te steken! Zeker voor herhaling vatbaar, we zullen binnen onze familie en kennis kring het hotel warm aanbevelen.

• 8Jan en Charlotte07-01-2023

Een prima vakantie om uit te rusten

We hadden behoefte aan rust en hebben hier volop genoten. Uiterst vriendelijk personeel, keurig verzorgde kamers. Het eten was goed. Het vliegveld in de buurt vormde geen problemen en was juist een leuke afleiding. Toch enkele opmerkingen: Wij hadden een gerenoveerde kamer. Deze was prima in orde. alles werkte. Alleen is bij de renovatie niet echt nagedacht. De douchebak was spekglad en er was geen zitje of beugel aan de muur. Zeker voor ouderen en gehandicapten is dit een groot probleem. Maar verder niets dan lof. Tot slot: het is een groot, ruim opgezet hotel. Een betere bewegwijzering zou niet verkeerd zijn.

• 10Hector02-01-2023

Geweldige tijd gehad!

Ik ben met 8 vrienden, 2 weken lang in Beatriz verbleven. (Kerst en nieuwjaar) Kort samengevat: top. We hadden mooi gerenoveerde kamers die dagelijks schoongemaakt werden. Het eten was ook vooral tijdens de feestdagen ontzettend lekker. Het Nederlandse personeel (Bo, Beau, Gina) heeft ons erg geholpen met ons verwelkomen en de plattegrond naast de receptie komt erg van pas!

• 9Willem01-01-2023

Super!

Hebben echt genoten van het mooie zwembad, lekkere weer, dicht bij het strand, lekker eten en de mooie kamer. Personeel was allemaal super aardig! Geweldige service! Ik herinner me nog de namen Myriam Gina en Bo. Echt leuke meiden die meteen voor mij en mijn vriendin klaar stonden!

Dear guest,

Thank you very much for contributing to this feedback forum. There is nothing better than a guest who is satisfied with our facilities and who reflects it in an outstanding comment. We look forward to welcoming you back in the future to enjoy another stay.

• 8Anoniem29-12-2022

Voelde me thuis, maar ga ergens anders eten

Tip: niet voor het eten gaan, restaurantjes in de buurt zijn beter Top: voelde me echt thuis door een groepje Nederlandse stagiaires (Gina, 2 Bo’s en Miriam)

Dear guest,

Thank you very much for your review of your stay with us at Beatriz Playa & Spa. We are very pleased that you were treated with care and professionalism by our Dutch staff. We have a very complete, nutritious and tasty cuisine. We hope you will enjoy it next time.

• 8Luka27-12-2022

Erg genoten

Ik heb een week samen met mijn familie in hotel Beatriz Playa verbleven. Hier hebben wij erg genoten. Het is er erg rustig, vooral aan het zwembad. Hier blijft de zon ook lang op staan. De afspeellijst van de muziek aan het zwembad zou wel wat afwisseling mogen gebruiken. De ligging was goed en de kamers waren mooi en schoon. Een deel van het personeel vond ik niet altijd vrolijk overkomen, maar Bo, Beau en Gina waren altijd vriendelijk en geïnteresseerd. Zij deden erg hun best om ons te helpen en onze vakantie nog wat aangenamer te maken. Al met al heb ik een prima vakantie gehad en ben ik goed uitgerust.

Dear guest,

Thank you very much for highlighting the best aspects of our hotel in your review. It is a pleasure for us that you enjoyed a comfortable stay, services suited to your requests and good quality and complete facilities. We would like to enjoy your company very soon.

• 8Saskia27-12-2022

Mooi hotel vlakbij boulevard

Mooi hotel, vlakbij boulevard en klein shopping center met een leuke Ierse Pub waar je op terras aan boulevard zit. Zwembad is fijn, genoeg ligbedden. Kamers netjes met prima balkon. Medewerkers vriendelijk, stagiaires werken hard en doen enorm hun best. Ik zou zelf niet kiezen voor all inclusieve omdat er zoveel leuke restaurants zitten in de buurt die goed betaalbaar zijn en met de taxi ben je overal zo voor een prikkie. Tip, ga eten bij Italiaans restaurant La Cueva in het oude centrum heerlijk eten en vriendelijke bediening. Ook het Mexicaanse restaurant aan de boulevard is echt een aanrader! Je zit vlakbij vliegveld, wij vonden dat wel praktisch ivm de transfer in 5 min ben je in het hotel.

Dear guest,

Thank you very much for giving us the highest score on this platform. It is a pleasure to ensure that our guests leave our facilities with maximum satisfaction. Tranquility and comfort are two essential factors in a visit to Beatriz Hoteles. We will continue to improve the small details so that you continue to trust us on your next visit.

Hotel Beatriz Playa info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)