Hotel Beatriz Playa

7.5Goed

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 457p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.5Goed

• Animatie
  • Sauna

Heerlijk eten met live-cooking bij Hotel Beatriz Playa & Spa. Geen hypermodern hotel, maar de kamers worden elke dag goed schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Bij het ontbijt heb je ruime keuze en ook bij het zwembad is altijd een bedje vrij. Hotel Beatriz Playa is gelegen op het Spaanse eiland Lanzarote vlakbij het vliegveld.

274 reviews over Hotel Beatriz Playa

• 7Elisa06-09-2020

Leuk, maar niet bijzonder...

Leuke, maar geen geweldige vakantie gehad in dit hotel. In 2007 zijn wij hier ook al een keer geweest en we hadden verwacht dat ze wel mee met de tijd zijn gegaan. Maar helaas. Het hotel is aan renovatie toe en kun je het niet vergelijken met AI in Turkije. De eerste keer hebben we toch meer genoten dan nu. Het personeel is niet zo vriendelijk als toen. En ook is de animatie niet meer zoals het aantal jaar geleden was. Er was toen ook een Nederlands meisje aan het werk. Nu is het wat oppervlakkig en minder enthousiast. Behalve sommige shows dan. Al met al hebben we het wel leuk gehad, maar niet meer voor herhaling vatbaar.

Manager, Director, 15-09-2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening. Wij betreuren het tenzeerste dat u een negatieve indruk heeft gekregen van ons hotel gedurende uw verblijf. Wij hechten veel waarde aan alle meningen en we zullen nota nemen over uw mening zodat we onze service in de toekomst kunnen verbeteren en hopelijk geeft u ons toch nog een kans om ons nogmaals bezoeken.

Met vriendelijke groeten

Gereisd met partner in augustus 2020

• 4alex18-08-2020

waardeloos

wil je werkelijk een super all inclusive hotel ? ga dan naar Turkije en blijf hier ver vandaan !!! alleen de kamer was redelijk (gerenoveerd)maar het poetsen zeer matig,kakkerlakken waren natuurlijk aanwezig personeel soms onbeschoft, helemaal niet klantvriendelijk, het eten was zeer matig, bediening uberhaupt niet aanwezig. een allinclusieve waar je in de bar moet betalen!!!!!! rond het zwembad zelfs bij halve bezetting te weinig ligbedden aanwezig. in het restaurant mocht zelfs GEROOKT worden dus wil je een geweldige vakantie vermijdt dit hotel als het even kan

Manager, Director, 02-09-2020

Beste reiziger,

We betreuren het ten zeerste dat deze indruk is gewekt en we beloven dat we nota zullen nemen van al uw opmerkingen over de ruimte, de netheid, het eten en het werk van het hele team om onze zorg en diensten te verbeteren. Elke dag bezoeken veel gasten ons en zijn ze tevreden met deze diensten, daarom betreuren we het dat dit niet het geval was. We hopen dat u besluit ons in de toekomst een nieuwe kans te geven. Dank u wel voor uw aandacht.

Ontvang een hartelijke groet. Javier Rodriguez, Directeur van het Hotel Beatriz Playa & SPA.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9Puck pannegieter27-07-2020

Een heel fijn verblijf gehad, leuk team.

Verblijf zat aan het vliegveld eerste dag lichtelijk last van maar later was het alleen maar sfeervol. S’nachts geen last van want dan mogen ze niet landen. Voor derest mooi verblijf lekker zwembad prima temperatuur. Hebben samen echt genoten. Animatie team barteam en fotografen waren spontaan gezellig en heel erg vriendelijk.. ik wil in het speciaal even een aantal mensen bedanken die ons verblijf geweldig hebben gemaakt: Carina, Jorge, Claudia, Javi, Alícia. Muchos Gracias

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Anja21-07-2020

Heel fijne ontspannende vakantie

De kamers zijn aan een renovatie toe. Dit lazen we vooraf. Toch heerlijk uitzicht over de oceaan. De zwembaden zijn proper, echt heerlijk. De maaltijden zijn ok, goed verzorgd! Het complex is groot en schoon. We hadden een fijne vakantie. Wat we het best vonden was de persoonlijke aanpak van de animator Georges uit Madrid. Hij is niet enkel een prima animator, geeft professioneel les Yoga, Pilates. Hij werkt vanuit zijn hart. Hij is werkelijk een diamant voor het hotel!! We apprecieerden zijn persoonlijke aanpak. Dank je wel Georges!! Als u met drie personen op een kamer verblijft, boekt u beter 2 aparte kamers. De sofa doet dienst als derde bed. Toch is dit enkel voor een kind tot maximum9- 10 jaar geschikt. De harde leuningen aan beide zijkanten zijn niet comfortabel. We apprecieerden de persoonlijke aanpak enorm , ook van de mensen bij de receptie en onthaal restaurant. Ze doen echt hun uiterste best!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 7M. A04-03-2020

Fijn met opmerkingen

Het verblijf heeft voldoende mogelijkheden maar is gedateerd en ligt te dicht bij het vliegveld. De kamers hebben echt een opknapbeurt nodig.

Hotel Beatriz Playa & Spa, Director, 06-03-2020

Dear guest,

thank you for sharing your experience and for letting us know which aspects we should improve in order to offer a better services. We will take note of your suggestions about the installations and will focus all our efforts on this issue. We hope to see you back in Lanzarote very soon.

Gereisd met partner in maart 2020

• 4Drent24-02-2020

Minimaal en geen 4-sterren waard

Wat viel dit hotel tegen! Kamer houd echt niet over als je er met z’n vieren in leeft. Hadden maar 2 stoelen op terras en na heel veel vragen kregen we het antwoord dat er geen stoelen meer waren😳. Stoel binnen was kapot oude werd weggehaald maar ook daar kwam geen nieuwe voor. Badkamer stonk altijd naar urine. Was technisch probleem wat in heel veel kamers voor kwam zeiden ze. Nederlandse meisjes zijn vriendelijk maar zitten er paar tussen het personeel die het goed kunnen verzieken. Bij elkaar zitten tijdens het diner was voor sommige personeelsleden echt een probleem (onze kinderen zaten aan tafel apart) Verder kost alles wat beetje met service te maken heeft geld. Koffie/thee faciliteiten op de kamer, gebruik maken van kluisje op de kamer , gebruik maken van de handdoeken service bij het zwembad, binnenzwembad, computer met internet overal voor betalen. Eten en entertainment is wel erg goed/leuk.

Hotel Beatriz Playa & Spa, Director, 26-02-2020

Dear guest,

we deeply regret that your experience at our hotel has been so disappointing and apologize for any inconvenience you may have had during your vacation. We will take into account all your comments about the odours, the facilities and the other services, with the aim of continuing to improve. We also thank you for your kind comments on the entertainment team and hope that you will decide to give us another chance in the future and come back and visit us. Thank you for your attention.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 8William13-02-2020

Uitstekende vakantie

Kamer prima ingericht, alles wat je nodig zou kunnen hebben, incl. koelkast. Wordt goed schoongemaakt, niet alleen kamer maar overal in hotel. Eten is prima, voor elk wat wils. Kan gaan vervelen na paar dagen maar sommige avonden kun je chinees of BBQ reserveren. En anders zijn er op boulevard genoeg eetgelegenheden voor een leuke prijs. Hotel ligt aan einde vd boulevard direct aan strand. Gaan hier graag nog eens naar toe en dan zeker weer dit hotel

Hotel Beatriz Playa & Spa, Director, 18-02-2020

Dear guest,

thank you very much for trusting our team and for choosing our hotel to enjoy your days off in Lanzarote. It has been a pleasure to receive you and we are happy to know that our facilities, services, cleaning and food have been to your liking. We will try to include more options to avoid the food being so repetitive, and we look forward to seeing you again! This is your home.

Gereisd met partner in februari 2020

• 8De moor05-02-2020

Heerlijk ontspannen fijn hotel

De avond entertainment was matig het lokaal mag wel wat gezelliger... maar de nederlandse meisjes die er stage liepen .. een dikke pluim

Hotel Beatriz Playa & Spa, Director, 06-02-2020

Dear guest,

thank you very much for sharing your experience and helping us to keep improving our services. We will review our entertainment and installations in order to offer a better service in the future. We also appreciate your nice comments about our interns. We are very proud of them and they will be happy to know your opinion, for sure. Please, come back soon!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Birgit28-01-2020

Heerlijke tijd gehad.

Heerlijk hotel !!!

Personeel echt enorm vriendelijk. De hele dag lekker eten, zon, lezen, leuke dingen bekijken.

Tips: Ga lekker lunchen bij het zwembad, de markt op zondag in Teguise, Deliplus olive "bodylotion" bij Mercadona supermarkt.

Super enthousiaste animatie team en leuke shows s avonds. 't was niet altijd even zuiver qua zang, maar dat mocht de pret niet drukken.

Wij hadden een superior kamer. De bedden sliepen echt heel goed, een regen douche in de badkamer en de kamers waren elke dag schoon incl. nieuwe handdoeken.

De cocktails "all- in" waren niet lekker. Komt uit een machine. Voor €6,- koop je een "echte" cocktail, maar ik ging voor de mixjes "Gin tonic, Wodka jus o.i.d." en die waren echt heerlijk.

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad en dit hotel is echt een aanrader. Check dit Youtube filmpje van mijn man. Een overzicht van het hotel + ontbijt en avondeten. https://www.youtube.com/watch?v=5gE74g7bRLI

Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA., Director, 31-01-2020

Dear guest,

thank you very much for trusting us and for your excellent comments on our hotel. It has been a pleasure to receive you in Lanzarote and we are immensely happy to read that our services, facilities and staff have made you have the best of holidays. We love your video and are looking forward to sharing it with you on our social networks. Please come back soon.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Michel21-01-2020

GEWELDIG HOTEL !!!

Wat een heerlijk hotel !!!

We kwamen het hotel binnen en het eerste wat ons op viel....Wat ruikt het hier lekker.

Personeel ECHT super vriendelijk. Heerlijk eten, van ontbijt tot avondeten. Geloof me...echt keuze genoeg.

Super enthousiaste animatie team, leuke shows met artiesten.

Wij hadden een superior kamer (2074) . De bedden sliepen echt heerlijk, Regen douche in de badkamer, elke dag nieuwe handdoeken.

De "all inclusive" cocktails waren niet onze smaak. Komt uit een machine en smaakt raar. Voor €6,- koop je een echte cocktail en die waren echt lekker en anders neem je een gin tonic of wodka jus o.i.d. keuze genoeg.

We hebben één keer in het Aziatische restaurant "Bamboe" gegeten. Dat was niet ons ding dus 10 min. later richting buffet restaurant.

Wij hebben echt zo'n leuke vakantie gehad .

Director of Hotel Beatriz Playa & SPA., Director, 02-02-2020

Dear guest,

Nothing makes us happier than to know that you had such a fantastic holiday in our hotel and we thank you for the trust you placed in us. We are pleased to read that you have enjoyed the room, the breakfasts and the cleaning, and that our team has made you feel at home. We are sure that the other users will find your advice about cocktails and restaurants very useful and we hope to see you again in Lanzarote very soon!

Gereisd met partner in januari 2020

Hotel Beatriz Playa info