Hotel Beatriz Playa

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°18°
Hotel Beatriz Playa
7,6

Heerlijk eten met live-cooking bij Hotel Beatriz Playa & Spa. Geen hypermodern hotel, maar de kamers worden elke dag goed schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Bij het ontbijt heb je ruime keuze en ook bij het zwembad is altijd een bedje vrij. Hotel Beatriz Playa is gelegen op het Spaanse eiland Lanzarote vlakbij het vliegveld.

225 reviews over Hotel Beatriz Playa in het Nederlands

Fijn hotel

Bibi
15-5-2019

Wij waren hier eind april begin mei (meivakantie). Het weer was wisselvallig, 3 dagen prachtig weer maar ook veel wind en bewolkt. 1 zwembad is verwarmd (Fijn!) En de andere gevuld met koud, zou water. Kidclub valt tegen, de ruimte is niet uitnodigend en er wordt bijvoorbeeld met stompjes potloden gekleurd. De kinder disco en de shows elke avond waren een hit (op de abba show na). Eten super en veel keuze. Voor drankjes kan je gedurende de dag alleen bij de poolbar terecht. De piano bar is meer een sportcafe en erg weinig te beleven. Tip: huur een fiets aan de boulevard, super fietspaden! Bus stop is stukje lopen van het hotel en in de warmte was dat voor ons net te ver. Al met al hebben wij het heerlijk gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 20-5-2019

Dear guest,

thank you very much for all your lovely references about our location, rooms, breakfasts and other services. It has been a pleasure to see you here one more time and we look forward to welcoming you again very soon. This is your home!

Best regards,

Javier Rodriguez,

Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Dunja Gutter Wierema
24-4-2019

Het is een mooi hotel vlak naast het vliegveld dus je kunt zo een taxi nemen en dan ben je er met 10 minuten. Wij hadden een mooie kamer op de derde verdieping met prachtig uitzicht. Er zit een leuk zwembad bij en als je iets naar links loopt heb je een leuk strand. Het animatie programma is super. Onze dochter van 7 vond het prachtig! Complimenten aan dit team en ook het bar personeel wat super was. Eten is prima, voldoende keuze. Kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Dear guest,

thank you so much for all your charming words. It has been a pleasure to welcome you and your family to our hotel and we are happy to read that you have had such a positive experience. Congratulations to all our team, we are very proud of all of them. Please do not hesitate to contact us again if you would like to come back soon - this is your home!

Jan
23-4-2019

Heerlijk rustig mooi hotel aan zee. Centraal gelegen. Mooi uitzicht vanuit de kamer ( zeezicht) Goed zwembad. Goed ontbijt, heerlijk eten. Ook voor de 2e keer erg goed bevallen.

Tjingo

hotel eens maar nooit meer!

Chris
23-4-2019

begin april verbleven wij hier 9 dagen op all in basis. Personeel bij de receptie erg onvriendelijk! Wil je WiFi? Moet je 20 euro betalen per week. flesje water kost 2,50! Wij hadden gelukkig een renoveerde kamer geboekt dat raad ik zeker aan! Lanzarote vind ik een heerlijk eiland maar dit hotel echt nooit meer. Vergat je je kaartje bij het diner met je kamernummer erop werd je door een medewerkster terug gestuurd omdat te gaan halen. Gezien het hotel echt groot is heb je dit niet 1,2,3 gehaald. een cursus vriendelijkheid zou geen kwaad kunnen. Wat ik wel aanraad; reserveer bij de receptie op dagen van vrijdag tm zondag het ontbijt in de beachbar. Echt een verademing vergeleken in de ongezellige ‘kelder’ waar op andere dagen het ontbijt plaats vindt. Ook een avondje in het ‘oriental’ restaurant raad ik aan om te reserveren. Lanzarote een heerlijk eiland maar voor ons dit hotel niet meer.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dear guest,

thank you for sharing your experience in our hotel and for telling us what we should improve. We regret that our establishment did not meet your expectations, but we hope to be able to review all of your mentions of staff, wifi or food facilities in order to have better services. In any case, we are happy to hear that you have enjoyed your room and hope that you will reconsider your position and visit us again soon.

Best regards, Javier Rodriguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Goed hotel als alles vernieuwd gaat worden.

J.B.
13-4-2019

Een wat onpersoonlijk hotel. Het eten was zeer goed. Voor elk wat wils. De kamers waren erg gedateerd. Oude kapotte meubels. Ze zijn het hotel aan het renoveren. Helaas hadden wij een oude kamer die elke dag prima werd schoongemaakt. Van de overvliegende vliegtuigen hebben wij geen last gehad.

Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 15-4-2019

Dear J.B,

We deeply regret what happened during your stay with us.

We thank you very much for the words you have dedicated to our hotel and we will take your comments into account in order to improve our facilities and services for the future.

We hope to see you again staying with us very soon.

Best regards, Javier Rodriguez,
Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Heerlijk hotel 👍

j.bouwman
9-4-2019

Italiaans restaurant stelt weinig voor, ook buffet vorm

Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 10-4-2019

Dear guest,

We're sorry you thought our Italian restaurant was too small. We would also like to thank you for the time spent on the review and would like to let you know that we will take your comments into account in order to improve our facilities for the future.

Best regards. Javier Rodríguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Voor de 4e x hier zegt genoeg toch.

Renate
6-4-2019

Fantastisch plek. Aan begin van boulevard en eettentjes. Goed te doen om te fietsen of auto huren. Altijd plek bij zwembad en let op je zit vlakbij vliegveld. Vriendelijk personeel en goede service.

Dear Renate,

Thank you so much for this extensive review. We are glad to hear that your experience with us has been so positive.

To begin with, we would like to thank you for the score you gave us. We are grateful for the words you have dedicated to our restaurants and the facilities of our hotel in general.

Reviews like these are the ones that really help our future guests get an idea of what they will find when they visit us.

Again, thank you so much for doing your bit.

Cordial greetings. Javier Rodriguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Onze vierde keer hier zegt genoeg toch.

Peter
6-4-2019

Heerlijk plek. Aan begin van boulevard. Leuke eet zaken in de buurt. Let op vlak bij vliegveld

Dear Peter,

Again, thank you so much for doing your bit.

Was top!

Marianne
3-4-2019

Mooi hotel, en we hadden een nette kamer met zeezicht op de 3e verdieping. Boven de receptie/hoofdingang van het hotel en we keken recht op de zee. Je kon altijd op het balkon zitten, want je zat zwz droog en altijd lekker de zon. Kamer werd elke dag voorzien van schone handdoeken en keurig schoongehouden, niks op aan te merken. Het zwembad was heerlijk en genoeg ligbedden te vinden. Eten was ook goed, voor elk wat wils, en goed gevarieerd. Ontbijt was super! Je kunt er heerlijk wandelen en winkeltjes zat. De boulevard is ook mooi aangelegd langs het water en je kunt overal even terrasje pakken. Naast het hotel is een heel leuk winkelcentrum waar je ook goed kan eten en drinken. Van de vliegtuigen ook geen last gehad, s nachts is het rustig. Mooi om te zien ook, ze komen vlak langs! Al met al een aanrader!

Dear Ute,

To begin with, we would like to thank you for the score you gave us. We are grateful for the words you have dedicated to our restaurants and the facilities of our hotel in general, such as our swimming pool area, the dimensions of our rooms, and so on.

Once again, thank you very much for contributing your grain of sand.

Cordial greetings. Javier Rodríguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Fantastisch!

Linda
25-3-2019

Mooi, schoon hotel. Direct aan het strand. Lekker eten. Het personeel is heel vriendelijk, behalve bij de receptie wat kortaf. Het hotel ligt dichtbij de luchthaven, maar hier hadden wij geen last van gehad.

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 27-3-2019

Dear Linda,

Thank you so much for the words you dedicated to our hotel. Thank you very much for the score you gave us. We are happy to hear that you have enjoyed the location of our facilities and that you consider yourself to have had a good holiday. We hope to see you again very soon.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beatriz Playa in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beatriz Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.