Puerto Calero

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Calero voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Calero voor je op een rij gezet:

Reviews over Puerto Calero

een mooi en proper eiland,niet het massa toerisme.

lemmens jean
    20-8-2017

Een scooter huren is wel een aanrader,je vind op heel het eiland maar enkele (2) lichten ,overal ronde punten en het verkeer is er heel rustig. Mensen die van fietsen houden vinden hier zeker hun ding,alleen de wind zal hun parten spelen.Je hebt één groot zandstrand en voor de rest allemaal lava stenen tot in de zee maar dat weet je met zo een eiland. uitzicht is prachtig ,zeker als je met een scooter rijd dan kan je komen waar die bussen niet komen.

Gereisd Met partner in augustus 2017

gezellig haventje

marleen
    16-8-2015

Leuk klein haventje met luxueuze boten en winkeltjes. Lekker om te eten zowel in de avond als 's middags. Enkel haven en twee hotels aanwezig, geen stranden, wel rustig om te wandelen. Vele bootexcursies vertrekken van hier.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Gezellige plaats maar afgelegen

Fam.vd Laak
    16-11-2014

Zeer gezellige en mooie plaats met schitterende haven. Veel winkeltjes maar net duurder dan Playa Blanca of Puerto del Carmen. Ook veel restaurants waar je lekker kunt eten maar bij all-inclusive doe je dat niet. Afgelopen zomer hier ook al wezen kijken en toen wel gegeten. 'S-avonds zijn de masten mooi verlicht en dan moet je ook foto's maken. Rustig gelegen en niet super toeristisch.

Gereisd Anders in november 2014

Rustige omgeving met prachtige jachthaven

Rudy Wuyts
    7-10-2014

Prachtige jachthaven in een rustige omgeving. gezellig winkelstraatje, goede restaurantjes. Mogelijkheid tot het nemen van de bootbus naar Puerto del Carmen. Wandeling langs de kust ( 5km) is gemakkelijk te doen.

Gereisd Met partner in Tue Sep 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig!

Karin
    23-7-2014

Het is een rustig dorpje, waar niet veel te beleven valt. De submarine, de waterbus en de catamaran vertrekken hier en komen hier aan in de haven. Er zijn wel genoeg restaurantjes, waardoor er altijd wat naar uw wens tussen zit!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014
Puerto Calero scoort een 7,9 uit 10, op basis van 79 reviews