Vakantiepark Marconfort Atlantic Gardens Bungalows

Vakantiepark Marconfort Atlantic Gardens Bungalows
7,4

• Onderkomen6,2
  • Activiteiten5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Marconfort Atlantic Gardens Bungalows voor je op een rij gezet:

WTC.nl

30 reviews over Vakantiepark Marconfort Atlantic Gardens Bungalows in het Nederlands

Voor onze situatie nu lekker rustig en genoten

Evelien Bouma,
14-10-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Wij waren er in september 2018, veel oudere (ong. 70+) en 95% was Engels.

Bungalow elke dag schoongemaakt,en schone handdoeken, heel vriendelijke personeel. Animatie was matig elke avond een zanger/zangeres en overdag aquagym , darten, boogschieten, Spaanse les ... qua eten is er genoeg keus. De tussendoortjes voor wat betreft het all inclusive waren hamburgers friet en tosti's.na het avondeten is er niks meer te snacken, maar vooral te drinken (gin tonic en bier) cocktails niet inbegrepen dus maar aan de sangria gezeten ( ook niet verkeerd). Ook hier worden de handdoeken op de ligbedden bij het zwembad al vroeg neergelegd. Het is adults only, toen wij er waren was het voornamelijk vanaf 70 jaar...wij zijn zelf 48-52.

Nooit meer naar deze accommodatie

Harriette,
2-10-2018
  • Onderkomen3
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3
  • Activiteiten6

Wij hadden All-in en hier ook geen spijt van. Eten en drinken was goed, variatie voldoende.

Wel vonden wij de accommodatie tegenvallen. Echt tijd voor een renovatie. Terwijl wij hier verbleven waren ze op het terras met een tegelvloer bezig soms veroorzaakte dit best veel geluidsoverlast.

Eerste dag hadden we al een verstopping maar moet zeggen dit was zeer snel verholpen.

Bij het uitchecken werd ons niet eens gevraagd of we een leuke vakantie hadden gehad.

In het restaurant loopt een wat oudere man rond die heel veel onrust veroorzaakt onder het personeel. Erg jammer want iedereen deed zijn best.

Uitstekend verblijf

Hans Moolhuijzen,
12-2-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

De Bungalow die wij kregen wat een beetje gedateerd maar wel comfortabel en schoon. Er zijn trouwens gerenoveerde bungalows beschikbaar. Eten was goed. Zwembad uitstekend. Wij waren er met Kert 2017 en het kerstdiner was uitmuntend. Omgeving goed. Vlakbij de boulevard waarop je naar Playa Blanca kan lopen. Klein strandje in de buurt.

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

G. van der Vlist en J.H. van der Vlist-van Schaik,
10-2-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Bungalowtjes liggen leuk in het groen en gedeeltelijk met zeezicht. Ruim opgezet park en direct aan de boulevard. Eten gevarieerd en van goede kwaliteit. Relatief klein park met gemoedelijke sfeer; mensen die jaren achtereen komen. Zeer goede Wifi-ontvangst over het gehele terrein. Elke avond in de bar live-muziek; helaas wat te hard, zeker omdat het een adults only park is.

Helaas geen BVN of Nederlandse televisie-ontvangst. Zwembad niet genoeg verwarmd. Winkels wat verder weg.

Vriendelijk resort

Marianne,
21-11-2017

Prima 2-weeks verblijf gehad. Met name genoten van het heerlijke eten. Zijn in 4-sterrenhotels geweest waar het eten minder smaakvol was. Voldoende keuze en altijd weer andere verrassende gerechten. En dan de patat! Eten normaal nooit patat van een buffet, maar van deze heerlijke patat frites konden we niet afblijven!

Minpuntjes: eten koelde snel af op buffet en huiswijn vonden we niet lekker. Ontbijtbuffet uitgebreid.

Bungalow eenvoudig en half gerenoveerd; verveloos kozijn in slaapkamer en nette kunstofdeur in badkamer. Badkamer eenvoudig met douchegordijn, goedkoop kastje en gebarsten tegels. Slaapkamer gezellig met mooie achterwand, goede bedden, fleurige kussens en ruime kast. Woonkamer sober. Geen ned. tv-zender. Schoonmaak/handdoekenwissel om de dag. Op het oog netjes, maar wel hele vieze stopcontacten. Handig was de ommuurde patio met groot droogrek. Aan voorzijde nog een eenvoudig zitje. Tuin netjes.

Algemene ruimtes complex: ook een mix van gezellig en eenvoudig. Gezellig bargedeelte met rieten zitjes, aanbouw echter leek wel een campingkantine. Achterste gedeelte restaurant was sfeervol. Buffetgedeelte rommeliger, wel licht.

Veel ruimte rond zwembad. Kan wel een likje verf gebruiken Voldoende ligbedjes, maar sommige bedjes waren erg doorgezakt.

Personeel werkte hard en was over het algemeen erg vriendelijk.

's Avonds vaak leuke artiesten en mede door gezellige Engelsen zat de sfeer er vaak goed in.

All inclusive-formule was aan ons niet echt besteed, maar was prima in orde. Als je wilt kon je de hele dag koffie/thee/water/frisdrank tappen en ook bier/wijn/overige dranken was ruim voldoende te krijgen.

Heerlijke plek om rustig te vertoeven!

Petra,
13-4-2017

Een weekje door mogen brengen op het prachtige Lanzarote, een prettige bungalow van alle gemakken voorzien. Personeel staat altijd voor je klaar en is erg vriendelijk. Playa Blanca is een rustige badplaats. Met een huurauto kun je veel van het eiland zien.

Toppie

Nikki
26-8-2016

Zeer rustig complex met vriendelijk personeel. Eten is gevarieerd maar wel erg Engels. Er staat wel altijd een wind maar ja dat heb je op een eiland altijd. Nachten zijn heerlijk koel. Airco zelf te bedienen 24/7. Auto huren is wel een aanrader.

Nadeel ver van de Boulevard ( winkels ) gelegen.

Strand op ongeveer 20 min.lopen.

Goed onderhouden complex. Mooie, schone bungalows met veel binnen- en buitenruimte. All-inclusive-formule met prima maaltijden. Zwembaden wat aan de kleine kant maar altijd plek, nooit rennen voor een ligbed. En anders zetten ze er gewoon extra ligbedden bij. Helaas geen echt strand in de directe omgeving. Zelf niet meegedaan aan entertainmentprogramma, maar er is een divers aanbod, uitgevoerd door een jongeman die het leuk aanpakt. Bijzonder aardig en bekwaam personeel. Muziekstijl in het restaurant en aan het zwembad zou beter aan de doelgroep van het hotel kunnen worden aangepast. Het publiek bestaat uit veelal wat oudere Engelse mensen. Dit hotel is ideaal voor rustzoekers, maar daar staat dan tegenover dat er in de directe omgeving weinig te beleven valt. Wel heeft het hotel een prachtige ligging aan zee en aan de wandelpromenade. Al met al zijn alle ingrediënten voor een heerlijke, ontspannen vakantie hier volop aanwezig.

Heerlijke week gehad

StH
15-1-2016

Mooi, kleinschalig park. Netjes verzorgd park en bungalows. Het eten was zeer goed, veel verschillende soorten vis en vlees. Vriendelijk personeel. Goede wifi .

Goed verzorgd

Rene
20-12-2015

Atlantic Garden is een gezellige park, mooi aangelegd en vlak aan zee. 10 minuten naar een prachtig strand met ligbedden en parasols. Eten is goed en gevarieerd aan goed gedekte tafels. Het werd ook vlot bijgevuld. Moet gezegd dat het erg rustig was. Goede WiFi dekking. Een goede flatscreen met USB input. Stevige bedden en een wat kleine woonkamer maar met lekker hangbankje. Goede platic stoelen op een klein terras met uitzicht op een tuin.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marconfort Atlantic Gardens Bungalows in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marconfort Atlantic Gardens Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.