Haria

Reviews over Haria

Klein charmant dorpje

Soepkippetje9
    5-1-2017

Vanaf de Costa Teguise zijn we met de bus (via Arrecife) naar Haria gegaan. Het is een gemoedelijk klein dorpje dat wel populair is want je ziet er veel toeristen lopen. Op het plein zat het restaurantje met terras helemaal vol. We vonden bij toeval de kleine Mercado Municipal waar je gezellig kunt zitten en gebak, lunch of koffie kunt bestellen (een soort foodcorner). Er zijn een paar souvenirswinkeltjes, maar verder is er niet veel te doen in het stadje. Er is een Museum van Cesar Manrique, maar dat hebben we niet bezocht. Wel kun je er een mooie wandeling maken van 2,5/3 uur rond het dorp (naar Mirador de El Risco de Famara - Parque El Bosquecillo). Deze staat in de wandelgidsen beschreven. Heb je korter de tijd, dan kun je je beperken tot een wandeling naar het uitzichtpunt aan het einde van de Calle Rincón de Aganada. Dat is ongeveer 30 minuten lopen over een ligt stijgende veldweg. Met de auto kun je ook nog verder rijden naar een Mirador met een restaurant.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijkste kerstvakantie ooit

loes_vanderplaat
    3-5-2014

Perfect om de Nederlandse winter even te ontvluchten. Wuivende palmbomen, stralende zon, s ochtends in bikini koffie drinken in de zon op het dakterras, vulkanen beklimmen, blauwe zee, de mooiste uitzichten en vriendelijke mensen. Het had niet beter kunnen zijn!

Gereisd Anders in januari 2014

dorp tussen de palmbomen

Conny
    20-9-2012

Haria met zijn witte huizen ligt in het Dal van de Duizend Palmen. Voor iedere baby die in het dorp geboren wordt, worden er nieuwe palmen bijgeplant, 1 voor een meisje en 2 voor een jongen. Een bijzonder gezicht als je naar het dorp toerijdt in dit lavalandschap.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Haria scoort een 8,7 uit 10, op basis van 7 reviews