El Golfo

We hebben een aantal aanbieders voor El Golfo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor El Golfo voor je op een rij gezet:

Reviews over El Golfo

Afgelegen dorp met een woeste kust

Jara
    3-4-2015

El Golfo is ongeschikt voor personen die van vertier houden. Er is, buiten de visrestaurants echt weinig te beleven. Zeer geschikt voor rustzoekers, wandelaars en bikers. Het is zeker geen kinderbestemming.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

bijzonder groen meertje

Chris
    29-12-2012

El Golfo is een visserdorp aan de westkant van Lanzarote. Aan het strand van dit dorp rijst een halve krater uit het zand op. De andere helft van de krater is in zee gezonken. De bovenrand van de krater kan gemakkelijk worden bezocht. Het midden in de kraterput gelegen meertje met een zeer indringende groene kleur komt dan het beste tot zijn recht. Dit meertje wordt gevoed door ondergronds zeewater en dankt de groene kleur aan de grote hoeveelheid algen.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Magnefieke Desolate Rotskust

Bjorn
    3-1-2012

Wat een prachtige door de wind en stuifzand vormgegeven rotskust. Thuishaven van het "beroemde" groene meer.

Door de nagenoeg constante wind is het hier zeker met erg warm weer goed toeven. Lekker wandelen langs deze prachtige kustlijn is een genot. Met een beetje helder weer kan je Fuertaventura zien liggen, en als je mazzel hebt (heel in de verte) de contouren van Gran Canaria zelf.

Zeker de moeite van een bezoek waard. Als het op het verblijf zelf aankomt; door deze zeer op de wind gelegen locatie zou het mijn eerste keus niet zijn. Ook is er geen echt "strand". De golven (door deze wind) ook aan de ferme kant, en er is een aanzienlijke stroming. Desalniettemin is het wel een plaatje van een plaatsje...

Gereisd Met partner in augustus 2011
El Golfo scoort een 7,8 uit 10, op basis van 8 reviews