Appartement Sands Beach Resort

Spanje, Lanzarote, Costa Teguise

6.4Voldoende

• 4.1Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Sands Beach Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

Klantvriendelijkheid en goede service is wat Sands Beach Resort in Lanzarote je aanbiedt. Het complex heeft een eigen baai, een fitnessruimte, sportlessen en verschillende zwembaden waaronder een sportbad van 35 meter. Een auto huren is een goed idee als je het eiland wilt verkennen. Breng een bezoekje aan de grotten of het natuurpark.

254 reviews over Appartement Sands Beach Resort

• 5Carla bleiksloot.13-02-2020

HEEL veel herrie

We hebben een lekkere vakantie gehad. Prachtig weer. Appartement met mooi uitzicht. Maar naast een bouwplaats waar 10 uur per dag bulldozers grote brokken puin aan het hakken zijn. Dat te horen is over het hel complex. Niet aan te ontkomen. Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die de hele dag in deze herrie gaan zitten op je welverdiende vakantie. De schoonmaak laat ook te wensen over. Heel veel stof van de bouwplaats wat je overal terug vind. Heel jammer plekje is mooi. Maar het hotel heeft veel achterstallig onderhoud.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    6Joost Waalens17-10-2019

Mooie zwembadem, maar verder erg gedateerd complex

Prima complex. Zwembaden mooi, maar de appartementen zijn wel echt te oud. Kastjes vallen uit elkaar, inrichting oud, muf en niet praktisch ingericht. Wel veel kastruimte. Personeel niet erg vriendelijk, echt lopende band werk. Schoonmakers zeer behulpzaam en vriendelijk. Complex erg gericht op all inclusive. Keuken is vrij basis, met weinig kookgerei of bestek. Speeltuinen oud en bijna vervallen. Wordt veel georganiseerd voor kinderen en veel sport mogelijkheden, dus dat is positief.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Dekker25-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Super vakantie gehad. Wij zaten aan het beach front heerlijk rustig. Kamers prima, elke dag word het schoongemaakt, nieuwe handdoeken en je bedden opgemaakt. Ontbijt erg goed, veel keus alles vers. Centrum op loopafstand en supermarkt om de hoek.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 6Fleur22-04-2019

Niet voor herhaling vatbaar maar oké.

Wij hebben ons vergist in de ligging. Costa Teguise is een hele saai badplaats. Hotel is mooi opgezet maar accommodatie is echt oud . Geen theedoeken en vaatdoeken, geen afwasmiddel. Kastjes vielen van ellende uit elkaar , bedden hard en geen airco! Zwembaden daarentegen erg mooi maar koud.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    8Rox17-11-2018

Mooi complex met veel ruimte en sportfaciliteiten

Mooi complex met een eigen baai. Ideaal hoe elke appartementsblok zijn eigen zwembad heeft. Sportbad en sportlessen zijn ook fijn als je actief wilt blijven in je vakantie. Eigenlijk was alleen de voorziening van servies etc in het appartment erg mager. Vanaf het strand binnen 10 minuten te wandelen naar de winkels en restaurants. Een stuk geen boulevard maar alleen zand dus als je slecht ter been bent kan je beter via de weg lopen. Restaurants van cesar (4 verschillende locaties met elk een andere keuken) zijn erg goed en gezellig. Barretjes in de omgeving zijn vooral erg Brits.

• 8Irene26-10-2018

Geweldig!

Wat een prachtige accommodatie; appartementen zijn wat verouderd, maar voldoen prima. Zowel het ontbijt-als het dinerbuffet was heerlijk en het personeel.... fantastisch! Wat een vriendelijke mensen die echt proberen te ontzorgen. Ik zou hier zo weer heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8Tim09-10-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Prijs kwaliteit was prima , genoeg bedjes en alle rust bij de zwembaden . Wij hadden een tweepersoonsbed die wel aan de harde kant was

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Desiree Overduin12-09-2018

Prijs kwaliteitsverhouding is zeer goed!

Wij hebben deze reis geboekt omdat we het een goede prijs vonden voor 8 dagen weg. Het appartement is simpel maar wel erg groot! Je hebt ook een uitgebreide keuken met een oven, magnetron en vaatwasser. Echter hebben wij hier geen gebruik van gemaakt. Hygiene in Spanje is wel anders als wij hier gewend zijn. Het is niet heel erg schoon maar ook niet smerig. Voor Spaanse begrippen is het schoon. Het complex zelf is erg groot maar hier merk je niks van. Alle appartementen zitten om de verschillende zwembaden heen. Wij zaten aan plaza montana en vonden dit top! De Mai Tai bar is ook een aanrader. Verder hebben wij geen kakkerlak binnen in ons appartement gezien. Wij hebben wel continu al onze deuren dicht gehouden. De ligging van het hotel is prima. Binnen 5 tot 10 minuten sta je in het centrum van Costa Teguise. Oh en bij het hotel kan je excursies reserveren voor een goede prijs! Wij bevelen dit appartment zeer zeker aan.

• 7Gijs30-08-2018

Best aardig, maar niet voor herhaling vatbaar

Wij zaten op Plaza Canarias want daar zitten alle standaard boekingen (als je niet voor het wedstrijd bad heb gekozen). Dat is wel meteen het minst leuke plaza, dus ik adviseer om voor een duurder verblijf te kiezen. Het ontbijt is helemaal goed en het buffet is prima. Het complex en zwembaden zijn schoon, het appartement was niet schoon, maar na een klacht werd dit binnen een half uur opgelost. De restaurantjes en winkeltjes zijn op 10 min lopen. Voor kinderen is er niks te doen, de animatie is op Engelse gasten gericht. Verder zijn de appartementen erg gehorig, lijkt net of je op een camping zit. Lanzarote verder is niet bijzonder, veel rotsen en cactussen en een paar bezienswaardigheden. Prima vakantie gehad, maar als je iets actiefs wil en nog wat cultureels wil doen, moet je daar niet heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Sonja24-08-2018

Heerlijk en relaxed

Eten drinken en schoonmaak prima. Accomodatie bij het wedstrijdbad goed en verwarmd zwembad. Vriendelijk personeel. Wel iets verder lopen naar een groot strand plm 10 min.

Gereisd met vrienden in december 2017

Appartement Sands Beach Resort info