Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°18°
7,4

Klantvriendelijkheid en goede service is wat Sands Beach Resort in Lanzarote je aanbiedt. Het complex heeft een eigen baai, een fitnessruimte, sportlessen en verschillende zwembaden waaronder een sportbad van 35 meter. Een auto huren is een goed idee als je het eiland wilt verkennen. Breng een bezoekje aan de grotten of het natuurpark.

We hebben een aantal aanbieders voor Sands Beach Resort voor je op een rij gezet:

246 reviews over Appartement Sands Beach Resort in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar maar oké.

Fleur
22-4-2019

Wij hebben ons vergist in de ligging. Costa Teguise is een hele saai badplaats. Hotel is mooi opgezet maar accommodatie is echt oud . Geen theedoeken en vaatdoeken, geen afwasmiddel. Kastjes vielen van ellende uit elkaar , bedden hard en geen airco! Zwembaden daarentegen erg mooi maar koud.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Mooi complex met veel ruimte en sportfaciliteiten

Rox
17-11-2018

Mooi complex met een eigen baai. Ideaal hoe elke appartementsblok zijn eigen zwembad heeft. Sportbad en sportlessen zijn ook fijn als je actief wilt blijven in je vakantie. Eigenlijk was alleen de voorziening van servies etc in het appartment erg mager. Vanaf het strand binnen 10 minuten te wandelen naar de winkels en restaurants. Een stuk geen boulevard maar alleen zand dus als je slecht ter been bent kan je beter via de weg lopen. Restaurants van cesar (4 verschillende locaties met elk een andere keuken) zijn erg goed en gezellig. Barretjes in de omgeving zijn vooral erg Brits.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Irene
26-10-2018

Wat een prachtige accommodatie; appartementen zijn wat verouderd, maar voldoen prima. Zowel het ontbijt-als het dinerbuffet was heerlijk en het personeel.... fantastisch! Wat een vriendelijke mensen die echt proberen te ontzorgen. Ik zou hier zo weer heen gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker voor herhaling vatbaar

Tim
9-10-2018

Prijs kwaliteit was prima , genoeg bedjes en alle rust bij de zwembaden . Wij hadden een tweepersoonsbed die wel aan de harde kant was

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prijs kwaliteitsverhouding is zeer goed!

Desiree Overduin
12-9-2018

Wij hebben deze reis geboekt omdat we het een goede prijs vonden voor 8 dagen weg. Het appartement is simpel maar wel erg groot! Je hebt ook een uitgebreide keuken met een oven, magnetron en vaatwasser. Echter hebben wij hier geen gebruik van gemaakt. Hygiene in Spanje is wel anders als wij hier gewend zijn. Het is niet heel erg schoon maar ook niet smerig. Voor Spaanse begrippen is het schoon. Het complex zelf is erg groot maar hier merk je niks van. Alle appartementen zitten om de verschillende zwembaden heen. Wij zaten aan plaza montana en vonden dit top! De Mai Tai bar is ook een aanrader. Verder hebben wij geen kakkerlak binnen in ons appartement gezien. Wij hebben wel continu al onze deuren dicht gehouden. De ligging van het hotel is prima. Binnen 5 tot 10 minuten sta je in het centrum van Costa Teguise. Oh en bij het hotel kan je excursies reserveren voor een goede prijs! Wij bevelen dit appartment zeer zeker aan.

Gereisd Met partner in september 2018

Best aardig, maar niet voor herhaling vatbaar

Gijs
30-8-2018

Wij zaten op Plaza Canarias want daar zitten alle standaard boekingen (als je niet voor het wedstrijd bad heb gekozen). Dat is wel meteen het minst leuke plaza, dus ik adviseer om voor een duurder verblijf te kiezen. Het ontbijt is helemaal goed en het buffet is prima. Het complex en zwembaden zijn schoon, het appartement was niet schoon, maar na een klacht werd dit binnen een half uur opgelost. De restaurantjes en winkeltjes zijn op 10 min lopen. Voor kinderen is er niks te doen, de animatie is op Engelse gasten gericht. Verder zijn de appartementen erg gehorig, lijkt net of je op een camping zit. Lanzarote verder is niet bijzonder, veel rotsen en cactussen en een paar bezienswaardigheden. Prima vakantie gehad, maar als je iets actiefs wil en nog wat cultureels wil doen, moet je daar niet heen gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk en relaxed

Sonja
24-8-2018

Eten drinken en schoonmaak prima. Accomodatie bij het wedstrijdbad goed en verwarmd zwembad. Vriendelijk personeel. Wel iets verder lopen naar een groot strand plm 10 min.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top vakantie, keukeninventaris is enige minpunt!!!

Michel
8-8-2018

Goede vakantie gehad! Niets dan lof over de accomodatie, personeel, vriendelijkheid en service. Het is er schoon en iedereen is even behulpzaam. Wij waren met oudere kinderen (13,17,20) en er is geen animatie of jeugdactivieiten voor deze leeftijdsgroep, helaas! Wij hadden logies+ontbijt; ontbijt is meer dan prima, alles is voldoende en kwalitatief goed. de 'MaiTai-bar' is prima geschikt voor een drankje 's middags en de supermarkt IN het hotel heeft de primaire dingen. Voor €10,- brengt een taxi je naar de Lidl (te ver om te lopen). Je loopt vanuit het hotel in 5 minuten naar het begin van een lange boulevard met genoeg aan terrasje e.d. Daar is ook een pin-autmomaat. In de kelder van het hotel is een prima ruimte voor de sportschoolliefhebber met hardloopbanden e.d. Een autoverhuurmogelijkheid IN het hotel, service is prima, we huurden een goede auto voor 'weinig' geld, zoek geen andere mogelijkheid! wil je meer weten? [email protected]

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk!

Danielle
25-7-2018

Zojuist teruggekomen van 12 dagen in dit resort. We hebben het heerlijk gehad, vriendelijk personeel, leuke opzet van het resort (6 zwembaden met hieromheen huisjes), heerlijk ontbijtbuffet, veel activiteiten (suppen, kayaken, aquagym enz), goed huisje, bedden waren wat te zacht. Nadeel is dat er geen parasols bij de zwembaden staan. Wij zaten op plaza Amarillo en dat was een relatief rustig plein, ook fijn voor de kinderen. Ook het privé strand in de lagune was leuk, er zwemmen ook vissen in. Tip: kijk voor je in gaat pakken je kleding goed na, ik had zojuist een gewassen kakkerlak in de rand van mijn wasmachine zitten.... We hadden er ook een aantal in het huisje, je ontkomt er niet altijd aan maar leuk is anders. Verder is het een prima plek voor sporters: hardlopen, zwemmen en fietsen kun je allemaal daar doen, ze zijn er echt op ingesteld. Zwembad was wel koud. We hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Leuk voor 1 week

Lucie
18-7-2018

Erg groot complex, een wirwar van zwempleintjes met aangrenzende appartementen. De opzet is leuk. Grootste ergernis voor ons was dat er geen parasols of schaduwplekken zijn bij de zwembaden... je verbrand dus levend in de volle zon met de sterke wind. Echt een enorm groot minpunt!! De appartementen zijn prima, ruim, goede keuken en de bedden waren oké. In de avond is het in het complex wel al erg vroeg uitgestorven en een drankje drinken in een bar in het complex is maar tot 23.00u te doen. Jammer....na een laat dinner in de omgeving kan je dus niet nog even naborrelen in het complex . Verder een prima verblijf gehad, leuk voor een weekje.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sands Beach Resort in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sands Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.