Appartement Sands Beach Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer appartementinfo

Klantvriendelijkheid en goede service is wat Sands Beach Resort in Lanzarote je aanbiedt. Het complex heeft een eigen baai, een fitnessruimte, sportlessen en verschillende zwembaden waaronder een sportbad van 35 meter. Een auto huren is een goed idee als je het eiland wilt verkennen. Breng een bezoekje aan de grotten of het natuurpark.

We hebben een aantal aanbieders voor Sands Beach Resort voor je op een rij gezet:

253 reviews over Appartement Sands Beach Resort

• 6Joost Waalens17-10-2019

Mooie zwembadem, maar verder erg gedateerd complex

Prima complex. Zwembaden mooi, maar de appartementen zijn wel echt te oud. Kastjes vallen uit elkaar, inrichting oud, muf en niet praktisch ingericht. Wel veel kastruimte. Personeel niet erg vriendelijk, echt lopende band werk. Schoonmakers zeer behulpzaam en vriendelijk. Complex erg gericht op all inclusive. Keuken is vrij basis, met weinig kookgerei of bestek. Speeltuinen oud en bijna vervallen. Wordt veel georganiseerd voor kinderen en veel sport mogelijkheden, dus dat is positief.

• 8Dekker25-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Super vakantie gehad. Wij zaten aan het beach front heerlijk rustig. Kamers prima, elke dag word het schoongemaakt, nieuwe handdoeken en je bedden opgemaakt. Ontbijt erg goed, veel keus alles vers. Centrum op loopafstand en supermarkt om de hoek.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Fleur22-04-2019

Niet voor herhaling vatbaar maar oké.

Wij hebben ons vergist in de ligging. Costa Teguise is een hele saai badplaats. Hotel is mooi opgezet maar accommodatie is echt oud . Geen theedoeken en vaatdoeken, geen afwasmiddel. Kastjes vielen van ellende uit elkaar , bedden hard en geen airco! Zwembaden daarentegen erg mooi maar koud.

Met vrienden

• 2018
    8Rox17-11-2018

Mooi complex met veel ruimte en sportfaciliteiten

Mooi complex met een eigen baai. Ideaal hoe elke appartementsblok zijn eigen zwembad heeft. Sportbad en sportlessen zijn ook fijn als je actief wilt blijven in je vakantie. Eigenlijk was alleen de voorziening van servies etc in het appartment erg mager. Vanaf het strand binnen 10 minuten te wandelen naar de winkels en restaurants. Een stuk geen boulevard maar alleen zand dus als je slecht ter been bent kan je beter via de weg lopen. Restaurants van cesar (4 verschillende locaties met elk een andere keuken) zijn erg goed en gezellig. Barretjes in de omgeving zijn vooral erg Brits.

• 8Irene26-10-2018

Geweldig!

Wat een prachtige accommodatie; appartementen zijn wat verouderd, maar voldoen prima. Zowel het ontbijt-als het dinerbuffet was heerlijk en het personeel.... fantastisch! Wat een vriendelijke mensen die echt proberen te ontzorgen. Ik zou hier zo weer heen gaan.

• 8Tim09-10-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Prijs kwaliteit was prima , genoeg bedjes en alle rust bij de zwembaden . Wij hadden een tweepersoonsbed die wel aan de harde kant was

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Desiree Overduin12-09-2018

Prijs kwaliteitsverhouding is zeer goed!

Wij hebben deze reis geboekt omdat we het een goede prijs vonden voor 8 dagen weg. Het appartement is simpel maar wel erg groot! Je hebt ook een uitgebreide keuken met een oven, magnetron en vaatwasser. Echter hebben wij hier geen gebruik van gemaakt. Hygiene in Spanje is wel anders als wij hier gewend zijn. Het is niet heel erg schoon maar ook niet smerig. Voor Spaanse begrippen is het schoon. Het complex zelf is erg groot maar hier merk je niks van. Alle appartementen zitten om de verschillende zwembaden heen. Wij zaten aan plaza montana en vonden dit top! De Mai Tai bar is ook een aanrader. Verder hebben wij geen kakkerlak binnen in ons appartement gezien. Wij hebben wel continu al onze deuren dicht gehouden. De ligging van het hotel is prima. Binnen 5 tot 10 minuten sta je in het centrum van Costa Teguise. Oh en bij het hotel kan je excursies reserveren voor een goede prijs! Wij bevelen dit appartment zeer zeker aan.

• 7Gijs30-08-2018

Best aardig, maar niet voor herhaling vatbaar

Wij zaten op Plaza Canarias want daar zitten alle standaard boekingen (als je niet voor het wedstrijd bad heb gekozen). Dat is wel meteen het minst leuke plaza, dus ik adviseer om voor een duurder verblijf te kiezen. Het ontbijt is helemaal goed en het buffet is prima. Het complex en zwembaden zijn schoon, het appartement was niet schoon, maar na een klacht werd dit binnen een half uur opgelost. De restaurantjes en winkeltjes zijn op 10 min lopen. Voor kinderen is er niks te doen, de animatie is op Engelse gasten gericht. Verder zijn de appartementen erg gehorig, lijkt net of je op een camping zit. Lanzarote verder is niet bijzonder, veel rotsen en cactussen en een paar bezienswaardigheden. Prima vakantie gehad, maar als je iets actiefs wil en nog wat cultureels wil doen, moet je daar niet heen gaan.

• 8Sonja24-08-2018

Heerlijk en relaxed

Eten drinken en schoonmaak prima. Accomodatie bij het wedstrijdbad goed en verwarmd zwembad. Vriendelijk personeel. Wel iets verder lopen naar een groot strand plm 10 min.

Met vrienden

• 8Michel08-08-2018

Top vakantie, keukeninventaris is enige minpunt!!!

Goede vakantie gehad! Niets dan lof over de accomodatie, personeel, vriendelijkheid en service. Het is er schoon en iedereen is even behulpzaam. Wij waren met oudere kinderen (13,17,20) en er is geen animatie of jeugdactivieiten voor deze leeftijdsgroep, helaas! Wij hadden logies+ontbijt; ontbijt is meer dan prima, alles is voldoende en kwalitatief goed. de 'MaiTai-bar' is prima geschikt voor een drankje 's middags en de supermarkt IN het hotel heeft de primaire dingen. Voor €10,- brengt een taxi je naar de Lidl (te ver om te lopen). Je loopt vanuit het hotel in 5 minuten naar het begin van een lange boulevard met genoeg aan terrasje e.d. Daar is ook een pin-autmomaat. In de kelder van het hotel is een prima ruimte voor de sportschoolliefhebber met hardloopbanden e.d. Een autoverhuurmogelijkheid IN het hotel, service is prima, we huurden een goede auto voor 'weinig' geld, zoek geen andere mogelijkheid! wil je meer weten? [email protected]

Met oudere kinderen

27 tips over Appartement Sands Beach Resort

• Jan Tanghe, 10-04-2012

Mooie kustwandelweg. In naburig badplaatsje kun je leuke familyskelters huren voor een tocht langs de kust fiets/wandelweg. Huurauto niet nodig, busstop is vlakbij (bijv Puerto del Carmen 45 minuten). Costa Teguise heeft meer wind dan Playa Blanca of Puerto del Carmen, deze accomodatie is echter prima beschut gelegen. Kortom een aanrader.

• Lucie van Vuuren, 21-07-2014

Het aquarium is erg leuk, verrassend goed onderhouden, maar wel prijzig. Met een beetje creativiteit rond de leeftijd van onze kinderen was het toch prima te doen en wel de moeite waard.

• bas van der poel, 24-10-2013

Eerlijk eten bij NUD d'Naplun, Italiaans restaurant. Alles zelfgemaakt, pasta, pesto en dessert. Vraag naar de specialiteiten en vertrouw op een heerlijke avond. De eigenaren zijn twee Itsliaanse broers en vriendin. Adres Paseo MRltimo Playa Les Cucharas, tussen de Engelse kroegen en naast de drozen yoghurt tent.

31 vragen over Appartement Sands Beach Resort

• Anouk Slegh, 21-07-2018

2 kamer appartement

hoi, wij hebben een 2 kamer appt beach front geboekt, maar nu vraag ik me af of we dan automatisch op de begane grond zitten.. weet iemand dat? gr Anouk

• Jolien, 25-07-2017

Handdoeken

Zijn er handdoeken aanwezig in het huisje of moeten we die zelf meenemen?

W, 06-08-2018

Zijn aanwezig. Elke/ om de dag worden ze verschoond. Er is ook evt een handdoeken service voor bad/strand lakens.

• Johan., 16-05-2016

auto huren

Kun je in het hotel een auto huren of dichtbij het hotel en moet dit met een creditcard of kun je het ook terplekke betalen

W, 06-08-2018

Er zit iemand in de lobby van het hotel. Kan gewoon contant betalen. Evt ook kinderzitjes erbij te huur.

Appartement info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats