Appartement Celeste

6.7Voldoende

Spanje, Lanzarote, Costa Teguise

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 500p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Celeste

• 4Mieke29-06-2015

Viel erg tegen

erg gedateerd. Maar dat is niet erg. Vies. Je plakt aan de deuren vast. Badkamer zeer slecht. Lekkende kranen. Schroeven uit vloer steken. Plafonds vertonen lekkage. Ramen en deuren sluiten niet of slecht. Keuken viel uit elkaar. De ligging maakt veel goed.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 8tineketindal30-12-2013

Prima gelegen

Prima prijs kwaliteit verhouding, schoon en centraal gelegen. Interieur gedateerd maar bedden zijn goed ( niet zo knoer hard). Supermarkt aan de overkant, straatje uit het strand restaurants en pubs op enkele meters afstand maar beslist geen geluidsoverlast. Je kunt over goed eten tegen een schappelijke prijs.

Gereisd met partner in december 2013

• 7Dirk25-04-2011

ligging ideaal om Lanzarote te ontdekken

vriendelijk onthaal geen luxe, inrichting basic wel prima centrale ligging, ideaal om het eiland te ontdekken vanwege de lage prijs een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 7Rien04-01-2011

Niet slecht

Het appartement ligt mooi centraal en op 50 meter van het strand.Wij hebben hier met onze twee zonen van 14 en 17 jaar een prima kerst 2010 gehad.Het tweepersoons bed was echter zeer slecht en keihard!!De kinderen sliepen wel op goede bedden.WIFI is alleen bij de receptie en na 9 uur s'avonds gelukkig bereik op het bankje voor de gesloten receptie.Bij ons appartement hadden we twee terassen,zodat we altijd wel een zonnig plekje hadden.Het weer was prima gedurende de twee weken dat we hier waren.Oud en nieuw was erg leuk en vuurwerk vanuit het grote Hotel was fantastisch!Jammer van ons bed maar de rest was prima!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 7van det Stel24-07-2010

keurig en vriendelijk

Mede op beoordelingen van Zoover hebben wij Celeste geboekt. Een keurig, doch eenvoudig appartementen complex. Zeer vriendelijk en schoon. De inrichting is wat gedateerd en bij wind klapperen de ramen, maar met een paar sokken ertussen is dat ook zo verholpen. De bedden zijn wel erg hard, maar we hebben een top vakantie hier gehad. Ga geen excursies met de bus doen. Op aanraden van de receptie van het complex, hebben wij een auto voor 2 dagen gehuurd. Het eiland is makkelijk te zien in 2 dagen. Scheelt je veel geld. In onze periode waaide het flink en wordt je gepanneerd op het strand, maar met de gigantische golven heb je de hele dag een super golfslagbad. Kortom een heerlijke vakantie en appartement is echt goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 6D.Doze23-07-2010

Niet waanzinnig

Leuke vakantie gehad op Lanzarote, appartement zag er netjes uit maar niet bijzonder. wel een leuk complex, het zijn allemaal huisjes als het ware. Last gehad van kakkerlakken op begane grond niveau omdat die zowiezo al veel op dit eiland lopen... (lag niet aan het appartement) Excursies of een vervoermiddel huren is wel aan te raden, de ligging op het eiland is niet super. Wel mooi strand aan de costa teguise. Personeel vriendelijk maar heel weinig gezien. Stadje is 's avonds wel gezellig maar niet groot of zo.

Gereisd met partner in januari 2008

• 8Anna03-05-2010

Prachtige plek

Het is hier goed vertoeven . De inrichting van de appartementen is wel aan wat vernieuwing toe maar ondanks dat kun je er prima vertoeven. Prima bedden (lekker stevig ). Aardig en behulpzaam personeel. Het appartement werd elke dag schoongemaakt en om de dag schone handdoeken. Dicht bij het strand en de vele eethuisjes. De bus stopt voor het complex .

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Aad10-02-2010

Het is en blijft een verademing.

De rust vlak aan het strand, de vriendelijke mensen, schoon, zeer goede bedden. Het is niet echt luxe maar voor de prijs is het ruim voldoende. 2 minuten lopen van strand(zand) en gebouw in 3 delen best een gezellig aapartementen complex. Vlak bij goedkope supermarkt Super Dino. Alles aan wezig voor een fijne vakantie.

Gereisd met partner in januari 2010

• 10Fam. Bloem03-04-2009

Schitterende plaats

Appartement Celleste is een leuke app. complex bestaande uir 3 delen met allen een aparte ingang en zwembad. Het wordt prima schoongehouden en het personeel is uiterst vriendelijk. Op loopafstand het centrum met heel veel restaurants en winkeltjes heel erg gezellig tevens op loopafstand het strand en een soort wandelroute langs de oceaan met schitterende plekjes om te zwemmen en te zonnen. Een zeer geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in maart 2009

• 0dennis van beek12-04-2008

een heerlijk, rustig complex. Nabij het centrum. Geen kinderzwembaden dus niet geheel geschikt voor (jonge) kinderen. Verder prima en schoon.

Gereisd met familie in september 2006

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen