Hotel Beatriz Costa & Spa

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Sauna

Beatriz Costa en Spa ligt op het Spaanse Lanzarote. Boek je all-in dan mag je een keer per dag gratis in de Spa. Er is zowel een zoetwaterbad als een zoutwaterbad om in te zwemmen. Met de pendelbus ben je snel op het strand of in het centrum. Huur een auto en sla dan zeker Risco de Famara niet over, waar je rustige stranden vindt.

We hebben een aantal aanbieders voor Beatriz Costa & Spa voor je op een rij gezet:

100 reviews over Hotel Beatriz Costa & Spa in het Nederlands

• 10Honeymooners12-09-2019

Pareltje

Wat een prachtig hotel, mooi zwembad , goed verzorgd eten , aan niets ontbreekt het. En zeker te noemen fijn personeel, allemaal net zo vriendelijk, ook veel Nederlands personeel wat erg prettig is. Iedereen werkt hier keihard om je het als gast naar de zin te laten hebben. Savonds goede live muziek en lekkere cocktails. Een aanrader om naar toe te gaan. Wij hebben een scooter gehuurd om nog meer te zien dan alleen t hotel, langs de kustlijn en kleine idyllische strandjes op te zoeken voor een duik. Echt tot rust komen kun je hier. Tot de volgende keer!

Manager, Directora, 16-09-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor de uitstekende score en voor het delen van jullie mening. We zijn blij te horen dat u ons hotel mooi vindt naast het grote zwembad en het lekkere eten. Dank u voor het aanbevelen van ons hotel, we hopen dat u een fantastisch verblijf heeft gehad en dat u ons snel opnieuw komt bezoeken, onze medewerkers zullen u graag weer van harte welkom heten.

Met vriendelijke groeten Arantxa Álvarez Sánchez Manager bij Hotel Beatriz Costa & Spa.

• 8Quist11-09-2019

voor herhaling vatbaar

mooi hotel schone kamers bed werd on de twee dagen verschoond,eten was goed en mooie zwembaden. in de avond was het heel gezellig.

7Ligging
    8Prijs/kwaliteit
    7Kindvriendelijk
    8Zwembad
    9Hygiëne

Manager, Directora, 16-09-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor de uitstekende score en voor het delen van jullie mening .We zijn blij te horen dat u ons hotel mooi vindt en dat jullie een aangename vakantie gehad hebben. Wij waarderen ten zeerste dat u tevreden was over ons eten en onze zwembaden.We hopen dat u er zich thuis voelde en dat we u snel opnieuw mogen verwelkomen in ons hotel.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6peter fober23-08-2019

Nooit meer

Costa teguise is het meest ongezellige badplaatsje in lanzarote, waag geen gok maar kies beter voor een andere zoals playa del Carmen waar veel meer gezelligheid en winkeltjes te vinden zijn. Beatriz hotel in costa teguise is helaas ook op 20 minuten lopen van jet centrum, na een paar keer lopen ben je dat wel meer dan zat. Op het eiland zelf is al niet zo gek veel te doen en te bewonderen maar al hadden we niet in costa teguise gezeten had de vakantie al eens tuk aangenamer geweest.

1Ligging
    3Prijs/kwaliteit
    4Eten
    9Kindvriendelijk
    3Zwembad
    7Hygiëne

Manager, Directora, 27-08-2019

Beste gast,

Wij betreuren het ten zeerste dat ons hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan vooral qua locatie. Onze locatie staat aangegeven in al onze webportalen ook we hebben ook veel tevreden klanten over onze locatie. Wij hopen dat u ondanks het ongemak van uw vakantie genoten heeft en dat u in de toekomst besluit om ons een tweede kans te geven om uw ervaring in ons hotel te verbeteren.

• 10Jose Ramkhelawan23-08-2019

Fantasties

Wij zijn nog steeds in het hotel wij zijn met 4 volwassenen en 1 kindje van 1 jaar wij vinden het een goed hotel goed eten genoeg keus kamers zijn prima personeel zeer vriendelijk het enige wat jullie kunnen verbeteren is wat meer hapjes tussendoor en beneden staan veel winkeltjes leeg boor de rest vermaken wij ons super

6Ligging

Manager, Directora, 27-08-2019

Beste gast,

Hartelijk dank om ons de hoogste score te geven en dat u de tijd genomen hebt om ons uw mening over het hotel met ons te delen. Wij zijn blij te horen dat ons eten u bevalt en dat onze medewerkers u uitstekend behandeld hebben. We stellen uw advies over het verbeteren van de snacks tussendoor op prijs zo kunnen wij onze service verbeteren. We hopen dat u een goed verblijf heeft en besluit om ons snel opnieuw te bezoeken.

Met vrienden

• 10Familie Tijhof12-08-2019

Topvakantie!

Geweldig verblijf gehad! Vriendelijk en Nederlands sprekend personeel. Schoon en netjes hotel. Het animatieteam organiseert afwisselende activiteiten voor jong en oud van 's ochtends tot 's avonds. Er zijn voldoende ligbedden rondom het zwembad. Het eten is goed verzorgd; elke avond rondom een ander thema, zoals Italiaans of Aziatisch. Via Neckermann geboekt. Alles was perfect geregeld, inclusief de transfers van en naar het hotel.

9Ligging

Manager, Directora, 22-08-2019

Beste gast,

Hartelijk dank om ons de hoogste score te geven en het delen van uw ervaring in ons hotel. Wij zijn blij te horen dat u tijdens uw verblijf bij ons een klantvriendelijke service ontvangen hebt en het feit dat we Nederlandstalige medewerkers hebben op prijs stelt. We zijn ook blij dat u genoten hebt van ons animatieteam. We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met jonge kinderen

• 7-31-07-2019

Prima

Prima hotel Gastvrij personeel Ligging is niet ideaal, omdat het ver van het strand/winkeltjes is. Ontbijt was goed, veel variatie. Lunch was prima en het avondeten was elke dag anders (ene dag beter dan de andere). Er zouden snacks beschikbaar moeten zijn, maar het enige wat beschikbaar is zijn broodjes. Animatieteam is de hele dag aanwezig (soms wel erg luid). Het entertainment in de avond was vaak hetzelfde (een duo was er wel 4x in 9 dagen). De schoonmaak op de kamer is goed, elke dag schone handdoeken en lakens. Echter worden de wc's in het hotel wat minder vaak schoongemaakt. Het zwembad buiten is erg mooi, maar is wel zout/koud water. De spa is erg verouderd en tot onze verbazing ook zoutwater. We zijn er niet nog een keer geweest.

6Ligging
    7Prijs/kwaliteit
    7Eten
    8Kamers
    7Zwembad
    7Hygiëne

Manager, Directora, 13-08-2019

Beste gast,

Hartelijk dank om voor de tijd de u genomen hebt om ons uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn blij te horen dat u genoten hebt van ons eten en we zullen zeker rekening houden met uw advies voor meer variatie in onze snacks. Bovendien dat u ons zwembad mooi vind , hoewel het koude en zoute water niet van uw smaak is. We zullen ook rekening houden met uw opmerking over de schoonmaak over de wc's. Wij hopen dat u tijdens uw verblijf een aangename service ontvangen hebt van onze medewerkers en dat u van uw vakantie heeft kunnen genieten. We hopen van harte u snel opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel

• 9Fam. Wilkens14-07-2019

Het hotel is in één woord fantastisch! Bij aankomst wordt je vriendelijk door het ( Nederlands sprekende ) personeel verwelkomt in een enorme , maar toch gezellige hal. De grote tuinen waar de entertainment wordt gehouden, nodigt inderdaad uit tot een geslaagde avond. Het animatieteam treedt daar vaak op. Met wisselend succes. Ook bij het zwembad wordt veel animatie aangeboden, zoals aqua gym, voetballen, yoga etc. Het animatieteam zorgt er steeds voor dat je je gerieflijke houding op het ligbed verlaat en mee gaat doen! Hoe dan?? Door hun spontaniteit! Geweldig. De kamers zijn schoon en het eten fantastisch. Dit was de tweede keer dat wij in het hotel waren, maar komen zeker weer terug.

9Eten
    9Kindvriendelijk

Manager, Directora, 18-07-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor de tijd dat u genomen hebt om ons uw mening te delen over het hotel en voor de uitstekende score dat u ons hebt gegeven.We zijn blij dat u een aangename vakantie hebt genoten en dat u tijdens jullie verblijf ook van onze services gebruik hebt gemaakt zoals animatieteam of dat de kamers aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het is ons ook een genoegen te weten dat ons personeel een vriendelijke service hebben aangeboden en dat we u snel opnieuw mogen verwelkomen.

• 8Dick03-07-2019

Prima hotel, goed eten ruime kamers

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Nu voor de vierde keer geweest en zeker niet de laatste keer.

8Prijs/kwaliteit
    8Kamers
    9Zwembad
    8Hygiëne

Manager bij Hotel Beatriz Costa & Spa, Directora, 08-07-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening betreffende prijs -kwaliteitverhouding . Wij zijn blij te horen dat jullie opnieuw een aangename vakantie genoten hebben en dat we jullie snel opnieuw mogen verwelkomen.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Corry Tielen30-06-2019

Mooi en fijn hotel , zonder zandstrand.

Het is een bijzonder hotel van binnen in het hotel de looks van "' centerparcs hahaha"' met veel planten en palmbomen wat wij mooi vonden en een waterval super leuk , superieur kamer is groot je kunt bij het zwembad eten dat is aan te raden , wij hebben de spa gedaan is ook heerlijk , en de sauna lekker voor je huid , alleen jammer van het strand wij hebben ietsje verder op gekeken maar veel rots, stenen in het water wij zijn de 12 dagen bij het zwembad gebleven hebben niet minder genoten , ook vriendelijk Nederlands personeel o.a Rowan die er stage liep uit Twente

10Ligging
    9Service
    8Zwembad
    8Hygiëne

Manager bij Hotel Beatriz Costa & Spa, Directora, 08-07-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor jullie positieve mening over ons hotel en om dit te delen met ons en de rest van Zoover reizigers. Wij zijn blij te horen dat jullie een aangename vakantie genoten hebben bij ons. Dat u onder andere ook van onze groene zones , kamers en Spa service genoten heeft. Maar vooral zijn we zeer blij te horen dat ons hotelpersoneel jullie een uitstekende service aangeboden hebben en klantvriendelijk waren. We kijken er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 9Kristel25-06-2019

Wat een schoon eiland en prachtig hotel!

Wij waren zelf nog nooit op Lanzarote geweest. Afgelopen februari waren wij 8 dagen in het Beatriz Hotel. Wij hadden het ontbijt en avondeten er bij in, dit was fantastisch. Elke dag was er een ander thema en ik heb nog nooit zoveel keuze gezien.

In het hotel zit ook een kleine sportruimte, waar wij meerdere keren gebruik van gemaakt hebben. Het zwembad is ook super fijn en er was altijd plek.

Je bent met 10 minuutjes lopen al bij de zee en het strand. Dit hotel is zeker een aanrader!

9Zwembad
    9Hygiëne

Manager, Directora, 28-06-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor de tijd dat U genomen hebt om uw mening met ons en anderen te delen. Wij zijn blij te horen dat uw eerste bezoek aan Lanzarote positief was en U een aangename vakantie genoten hebt bij ons. Wij waarderen uw aanbeveling van harte en uw positieve beoordeling over onze uitstekende locatie, restaurant ervaringen en zwembad area. Wij kijken ernaar uit U binnenkort weer te mogen verwelkomen.

4 tips over Hotel Beatriz Costa & Spa

• Paca, 03-02-2013

Verder is het eiland goed te doen. Mooie natuur attracties, wel via een tour doen. Timanfaya, El Golf, Museum Caesar Manrique .

• Kokkie, 27-08-2012

Als je halfpension boekt dan vragen ze bij de receptie om een deposit van 100 euro of een creditcard. Dit om bijvoorbeeld om de huur van het kluisje op de kamer of drankjes die je tijdens het avondeten of overdag besteld te verrekenen. Wij kregen deze 100 euro niet op aangezien we bij de supermarkt drinken hadden gekocht.

Ze hebben liever niet dat je minibar gebruikt voor eigen drankjes. Hebben we toch gewoon gedaan en niks over gehoord.

Verder het nationaal park Timanfaya hebben gezien!

• De Haeck, 15-08-2012

Bezoek aan het Natuurreservaat.

7 vragen over Hotel Beatriz Costa & Spa

• Iris, 19-07-2017

Afstand tot het strand

Graag wil ik weten hoe ver het hotel van het strand ligt. Is dit gemakkelijk te lopen of kan je b.v. gebruik maken van een shuttlebus? Wat is jullie ervaring? Ik hoor het graag. Alvast bedankt voor het antwoord.

• Wilma van strien, 14-01-2018

Handdoeken service zwembad

Krijg. Je iedere dag een schone handdoek? Is er er goede WiFi op de kamer enin de rest van het hotel?

• Dirk_1745, 25-09-2017

Extra’s bij all-in formule

Is wifi op de kamer gratis bij all-in formule? Zo neen, welke prijs voor een dag/week. Is het wellnesscenter gratis voor all-in? Zwembad, sauna jacuzzi?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.1 km, 12 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats