Hotel Beatriz Costa & Spa

Hotel Beatriz Costa & Spa

7.9Goed

Spanje, Lanzarote, Costa Teguise

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Beatriz Costa & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Beatriz Costa en Spa ligt op het Spaanse Lanzarote. Boek je all-in dan mag je een keer per dag gratis in de Spa. Er is zowel een zoetwaterbad als een zoutwaterbad om in te zwemmen. Met de pendelbus ben je snel op het strand of in het centrum. Huur een auto en sla dan zeker Risco de Famara niet over, waar je rustige stranden vindt.

111 reviews over Hotel Beatriz Costa & Spa

• 8Dama02-03-2020

Gedateerd maar gezellig

Wij hebben ons goed vermaak tijdens ons verblijf in hotel Beatriz Costa en Spa. Het hotel is dan wel gedateerd, echter wel nog steeds gezellig. De twee bars in het hotel zijn zeer gezellig en ook de bediening is helemaal top. Zeker de Nederlandse meiden en jongens die daar in opleiding waren,  waren zeer behulpzaam, vriendelijk en hebben ons goed verzorgd. Als min puntje moet ik zeggen dat het eten wat flauw was, maar er was altijd voldoende en lekker warm. Kortom prima adres, zoals gezegd iets gedateerd, maar verder helemaal prima.

Director of Hotel Beatriz Costa & SPA., Directora, 03-04-2020

Beste gast,

Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring met ons en voor het waarderen van onze faciliteiten, diensten en locatie. We zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van uw tiendaagse vakantie op het eiland, maar we verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak bij uw maaltijd. We zullen uw suggesties noteren om meer variatie te bieden. We hopen je snel weer te zien. Dit is jouw huis!

Ontvang een hartelijke groet. Javier Rodríguez, Directeur van het Hotel Beatriz Playa & SPA.

Gereisd met partner in februari 2020

• 9J.O. Te W.30-01-2020

Super Vakantie.

Zeer ruime kamer, Eten voor ieder wat wils., keuze genoeg.

Manager, Directora, Directora, 05-02-2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling over ons hotel. We zijn blij te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf . Het comfort in onze kamers en de ruime keuze in ons buffet. We hopen dat u ons snel terug komt bezoeken.

Gereisd met partner in januari 2020

• 6Colpaert15-01-2020

Grand canaria veel beter

Leuk hotel ruim Airco een flop warme kamers Wijn al inn niet te drinken Buffetten met eten super Tapijt in kamer om ziek van te worden Met niet meer te gaan is het opgelost WiFi inde receptie 2019 !!!!!!!!!

Manager, Directora, Directora, 31-01-2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw waardering over ons hotel. Het is altijd een genoegen de mening van onze bezoekers te horen. We blijven werken aan het verbeteren van onze services en accomodaties. Hopelijk mogen we u opnieuw verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2019
    7Zeepaard21-12-2019

Mooi, maar gedateerd

Mooi, groot hotel, wel wat gedateerd. All-inclusive geboekt, buffet was uitgebreid en vers. De koffie was wel bijzonder slecht. Kamers lijken schoon, maar dat was het eigenlijk niet echt. Veel stof, poetsen en stofzuigen doen ze niet. Kamers zijn ook gehorig, dus als je geen rustige buren hebt is dat niet fijn snachts. Locatie wat afgelegen maar wel centraal op het eiland. Als je een auto huurt ben je overal vrij snel en gemakkelijk. In het hotel is ook een autoverhuurbedijf gevestigd dus je kan veel vanuit het hotel regelen. De hele dag door is er animatie bij het zwembad en savonds binnen. Wel luid maar daar hebben wij zelf geen last van gehad.

Manager, Directora, Directora, 17-01-2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mening over jullie verblijf in ons hotel te delen. We betreuren ten zeerste dat de koffie jullie niet goed bevallen en dat onze poetsdienst niet was zoals u verwacht had.We zullen nota nemen van uw mening om onze service in de toekomst te verbeteren. Hopelijk mogen we jullie snel opnieuw verwelkomen.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Cobie11-12-2019

Fantastisch verblijf gehad☺😎

Het hotel is goed en eten prima. Hotel ligt iets buiten Teguise maar de transferbus gaat 3x per dag naar het stadje en strand. Het is ook prima te lopen ongeveer 20 minuten. 1x per week brengt de bus je gratis naar Arrecife. Wij hebben een prima verblijf gehad en kunnen het zeer zeker aanbevelen goed Hotel iedere avond entertainment ook spa en sportzaaltje aanwezig👍

Manager, Directora, Directora, 14-01-2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor de uitstekende score en voor de tijd dat u genomen hebt om jullie mening over ons hotel te delen. Wij zijn heel blij te horen dat jullie een aangenaam verblijf gehad hebben en wij waarderen ten zeerste uw woorden over ons personeel en de aandacht voor het animatieteam. We hopen van harte dat u ons snel opnieuw bezoekt

Gereisd met partner in december 2019

• 8Hilly29-11-2019

Afgelegen hotel maar centraal gelegen als je een w

Aangenaam hotel, iets verouderd maar in orde.

Manager, Directora, 11-12-2019

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw mening over uw verblijf in ons hotel en de uitstekende score dat u ons gegeven hebt. We zijn blij te horen dat u een aangename vakantie hadden en we zullen er zeker rekening mee houden met dat u het hotel iets verouderd vind. We hopen van harte dat u besluit om ons toch snel weer te bezoeken en we u opnieuw van harte mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten Arantxa Álvarez Sánchez Manager bij Hotel Beatriz Costa & Spa.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Honeymooners12-09-2019

Pareltje

Wat een prachtig hotel, mooi zwembad , goed verzorgd eten , aan niets ontbreekt het. En zeker te noemen fijn personeel, allemaal net zo vriendelijk, ook veel Nederlands personeel wat erg prettig is. Iedereen werkt hier keihard om je het als gast naar de zin te laten hebben. Savonds goede live muziek en lekkere cocktails. Een aanrader om naar toe te gaan. Wij hebben een scooter gehuurd om nog meer te zien dan alleen t hotel, langs de kustlijn en kleine idyllische strandjes op te zoeken voor een duik. Echt tot rust komen kun je hier. Tot de volgende keer!

Manager, Directora, 16-09-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor de uitstekende score en voor het delen van jullie mening. We zijn blij te horen dat u ons hotel mooi vindt naast het grote zwembad en het lekkere eten. Dank u voor het aanbevelen van ons hotel, we hopen dat u een fantastisch verblijf heeft gehad en dat u ons snel opnieuw komt bezoeken, onze medewerkers zullen u graag weer van harte welkom heten.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Quist11-09-2019

voor herhaling vatbaar

mooi hotel schone kamers bed werd on de twee dagen verschoond,eten was goed en mooie zwembaden. in de avond was het heel gezellig.

Manager, Directora, 16-09-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor de uitstekende score en voor het delen van jullie mening .We zijn blij te horen dat u ons hotel mooi vindt en dat jullie een aangename vakantie gehad hebben. Wij waarderen ten zeerste dat u tevreden was over ons eten en onze zwembaden.We hopen dat u er zich thuis voelde en dat we u snel opnieuw mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 6peter fober23-08-2019

Nooit meer

Costa teguise is het meest ongezellige badplaatsje in lanzarote, waag geen gok maar kies beter voor een andere zoals playa del Carmen waar veel meer gezelligheid en winkeltjes te vinden zijn. Beatriz hotel in costa teguise is helaas ook op 20 minuten lopen van jet centrum, na een paar keer lopen ben je dat wel meer dan zat. Op het eiland zelf is al niet zo gek veel te doen en te bewonderen maar al hadden we niet in costa teguise gezeten had de vakantie al eens tuk aangenamer geweest.

Manager, Directora, 27-08-2019

Beste gast,

Wij betreuren het ten zeerste dat ons hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan vooral qua locatie. Onze locatie staat aangegeven in al onze webportalen ook we hebben ook veel tevreden klanten over onze locatie. Wij hopen dat u ondanks het ongemak van uw vakantie genoten heeft en dat u in de toekomst besluit om ons een tweede kans te geven om uw ervaring in ons hotel te verbeteren.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 10Jose Ramkhelawan23-08-2019

Fantasties

Wij zijn nog steeds in het hotel wij zijn met 4 volwassenen en 1 kindje van 1 jaar wij vinden het een goed hotel goed eten genoeg keus kamers zijn prima personeel zeer vriendelijk het enige wat jullie kunnen verbeteren is wat meer hapjes tussendoor en beneden staan veel winkeltjes leeg boor de rest vermaken wij ons super

Manager, Directora, 27-08-2019

Beste gast,

Hartelijk dank om ons de hoogste score te geven en dat u de tijd genomen hebt om ons uw mening over het hotel met ons te delen. Wij zijn blij te horen dat ons eten u bevalt en dat onze medewerkers u uitstekend behandeld hebben. We stellen uw advies over het verbeteren van de snacks tussendoor op prijs zo kunnen wij onze service verbeteren. We hopen dat u een goed verblijf heeft en besluit om ons snel opnieuw te bezoeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Hotel Beatriz Costa & Spa info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.1 km, 12 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats