Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag28°20°
7,6

Beatriz Costa en Spa ligt op het Spaanse Lanzarote. Boek je all-in dan mag je een keer per dag gratis in de Spa. Er is zowel een zoetwaterbad als een zoutwaterbad om in te zwemmen. Met de pendelbus ben je snel op het strand of in het centrum. Huur een auto en sla dan zeker Risco de Famara niet over, waar je rustige stranden vindt.

We hebben een aantal aanbieders voor Beatriz Costa & Spa voor je op een rij gezet:

100 reviews over Hotel Beatriz Costa & Spa in het Nederlands

Pareltje

Honeymooners
12-9-2019

Wat een prachtig hotel, mooi zwembad , goed verzorgd eten , aan niets ontbreekt het. En zeker te noemen fijn personeel, allemaal net zo vriendelijk, ook veel Nederlands personeel wat erg prettig is. Iedereen werkt hier keihard om je het als gast naar de zin te laten hebben. Savonds goede live muziek en lekkere cocktails. Een aanrader om naar toe te gaan. Wij hebben een scooter gehuurd om nog meer te zien dan alleen t hotel, langs de kustlijn en kleine idyllische strandjes op te zoeken voor een duik. Echt tot rust komen kun je hier. Tot de volgende keer!

Gereisd Met partner in september 2019
Manager, Directora, 16-9-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor de uitstekende score en voor het delen van jullie mening. We zijn blij te horen dat u ons hotel mooi vindt naast het grote zwembad en het lekkere eten. Dank u voor het aanbevelen van ons hotel, we hopen dat u een fantastisch verblijf heeft gehad en dat u ons snel opnieuw komt bezoeken, onze medewerkers zullen u graag weer van harte welkom heten.

Met vriendelijke groeten Arantxa Álvarez Sánchez Manager bij Hotel Beatriz Costa & Spa.

voor herhaling vatbaar

Quist
11-9-2019

mooi hotel schone kamers bed werd on de twee dagen verschoond,eten was goed en mooie zwembaden. in de avond was het heel gezellig.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Manager, Directora, Mon Sep 16 2019 09:30:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Hartelijk dank voor de uitstekende score en voor het delen van jullie mening .We zijn blij te horen dat u ons hotel mooi vindt en dat jullie een aangename vakantie gehad hebben. Wij waarderen ten zeerste dat u tevreden was over ons eten en onze zwembaden.We hopen dat u er zich thuis voelde en dat we u snel opnieuw mogen verwelkomen in ons hotel.

Nooit meer

peter fober
23-8-2019

Costa teguise is het meest ongezellige badplaatsje in lanzarote, waag geen gok maar kies beter voor een andere zoals playa del Carmen waar veel meer gezelligheid en winkeltjes te vinden zijn. Beatriz hotel in costa teguise is helaas ook op 20 minuten lopen van jet centrum, na een paar keer lopen ben je dat wel meer dan zat. Op het eiland zelf is al niet zo gek veel te doen en te bewonderen maar al hadden we niet in costa teguise gezeten had de vakantie al eens tuk aangenamer geweest.

Geboekt bijneckermann.nl
Manager, Directora, Tue Aug 27 2019 10:04:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Wij betreuren het ten zeerste dat ons hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan vooral qua locatie. Onze locatie staat aangegeven in al onze webportalen ook we hebben ook veel tevreden klanten over onze locatie. Wij hopen dat u ondanks het ongemak van uw vakantie genoten heeft en dat u in de toekomst besluit om ons een tweede kans te geven om uw ervaring in ons hotel te verbeteren.

Fantasties

Jose Ramkhelawan
23-8-2019

Wij zijn nog steeds in het hotel wij zijn met 4 volwassenen en 1 kindje van 1 jaar wij vinden het een goed hotel goed eten genoeg keus kamers zijn prima personeel zeer vriendelijk het enige wat jullie kunnen verbeteren is wat meer hapjes tussendoor en beneden staan veel winkeltjes leeg boor de rest vermaken wij ons super

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Manager, Directora, 27-8-2019

Beste gast,

Hartelijk dank om ons de hoogste score te geven en dat u de tijd genomen hebt om ons uw mening over het hotel met ons te delen. Wij zijn blij te horen dat ons eten u bevalt en dat onze medewerkers u uitstekend behandeld hebben. We stellen uw advies over het verbeteren van de snacks tussendoor op prijs zo kunnen wij onze service verbeteren. We hopen dat u een goed verblijf heeft en besluit om ons snel opnieuw te bezoeken.

Topvakantie!

Familie Tijhof
12-8-2019

Geweldig verblijf gehad! Vriendelijk en Nederlands sprekend personeel. Schoon en netjes hotel. Het animatieteam organiseert afwisselende activiteiten voor jong en oud van 's ochtends tot 's avonds. Er zijn voldoende ligbedden rondom het zwembad. Het eten is goed verzorgd; elke avond rondom een ander thema, zoals Italiaans of Aziatisch. Via Neckermann geboekt. Alles was perfect geregeld, inclusief de transfers van en naar het hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Manager, Directora, 22-8-2019

Beste gast,

Hartelijk dank om ons de hoogste score te geven en het delen van uw ervaring in ons hotel. Wij zijn blij te horen dat u tijdens uw verblijf bij ons een klantvriendelijke service ontvangen hebt en het feit dat we Nederlandstalige medewerkers hebben op prijs stelt. We zijn ook blij dat u genoten hebt van ons animatieteam. We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Prima

31-7-2019

Prima hotel Gastvrij personeel Ligging is niet ideaal, omdat het ver van het strand/winkeltjes is. Ontbijt was goed, veel variatie. Lunch was prima en het avondeten was elke dag anders (ene dag beter dan de andere). Er zouden snacks beschikbaar moeten zijn, maar het enige wat beschikbaar is zijn broodjes. Animatieteam is de hele dag aanwezig (soms wel erg luid). Het entertainment in de avond was vaak hetzelfde (een duo was er wel 4x in 9 dagen). De schoonmaak op de kamer is goed, elke dag schone handdoeken en lakens. Echter worden de wc's in het hotel wat minder vaak schoongemaakt. Het zwembad buiten is erg mooi, maar is wel zout/koud water. De spa is erg verouderd en tot onze verbazing ook zoutwater. We zijn er niet nog een keer geweest.

Gereisd Met partner in juli 2019
Manager, Directora, 13-8-2019

Beste gast,

Hartelijk dank om voor de tijd de u genomen hebt om ons uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn blij te horen dat u genoten hebt van ons eten en we zullen zeker rekening houden met uw advies voor meer variatie in onze snacks. Bovendien dat u ons zwembad mooi vind , hoewel het koude en zoute water niet van uw smaak is. We zullen ook rekening houden met uw opmerking over de schoonmaak over de wc's. Wij hopen dat u tijdens uw verblijf een aangename service ontvangen hebt van onze medewerkers en dat u van uw vakantie heeft kunnen genieten. We hopen van harte u snel opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel

Fam. Wilkens
14-7-2019

Het hotel is in één woord fantastisch! Bij aankomst wordt je vriendelijk door het ( Nederlands sprekende ) personeel verwelkomt in een enorme , maar toch gezellige hal. De grote tuinen waar de entertainment wordt gehouden, nodigt inderdaad uit tot een geslaagde avond. Het animatieteam treedt daar vaak op. Met wisselend succes. Ook bij het zwembad wordt veel animatie aangeboden, zoals aqua gym, voetballen, yoga etc. Het animatieteam zorgt er steeds voor dat je je gerieflijke houding op het ligbed verlaat en mee gaat doen! Hoe dan?? Door hun spontaniteit! Geweldig. De kamers zijn schoon en het eten fantastisch. Dit was de tweede keer dat wij in het hotel waren, maar komen zeker weer terug.

Gereisd Met partner in juni 2019
Manager, Directora, 18-7-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor de tijd dat u genomen hebt om ons uw mening te delen over het hotel en voor de uitstekende score dat u ons hebt gegeven.We zijn blij dat u een aangename vakantie hebt genoten en dat u tijdens jullie verblijf ook van onze services gebruik hebt gemaakt zoals animatieteam of dat de kamers aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het is ons ook een genoegen te weten dat ons personeel een vriendelijke service hebben aangeboden en dat we u snel opnieuw mogen verwelkomen.

Manager bij Hotel Beatriz Costa & Spa.

Prima hotel, goed eten ruime kamers

Dick
3-7-2019

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Nu voor de vierde keer geweest en zeker niet de laatste keer.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Manager bij Hotel Beatriz Costa & Spa, Directora, 8-7-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening betreffende prijs -kwaliteitverhouding . Wij zijn blij te horen dat jullie opnieuw een aangename vakantie genoten hebben en dat we jullie snel opnieuw mogen verwelkomen.

Manager bij Hotel Beatriz Costa & Spa.

Mooi en fijn hotel , zonder zandstrand.

Corry Tielen
30-6-2019

Het is een bijzonder hotel van binnen in het hotel de looks van "' centerparcs hahaha"' met veel planten en palmbomen wat wij mooi vonden en een waterval super leuk , superieur kamer is groot je kunt bij het zwembad eten dat is aan te raden , wij hebben de spa gedaan is ook heerlijk , en de sauna lekker voor je huid , alleen jammer van het strand wij hebben ietsje verder op gekeken maar veel rots, stenen in het water wij zijn de 12 dagen bij het zwembad gebleven hebben niet minder genoten , ook vriendelijk Nederlands personeel o.a Rowan die er stage liep uit Twente

Gereisd Met partner in juni 2019
Manager bij Hotel Beatriz Costa & Spa, Directora, 8-7-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor jullie positieve mening over ons hotel en om dit te delen met ons en de rest van Zoover reizigers. Wij zijn blij te horen dat jullie een aangename vakantie genoten hebben bij ons. Dat u onder andere ook van onze groene zones , kamers en Spa service genoten heeft. Maar vooral zijn we zeer blij te horen dat ons hotelpersoneel jullie een uitstekende service aangeboden hebben en klantvriendelijk waren. We kijken er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Manager bij Hotel Beatriz Costa & Spa.

Wat een schoon eiland en prachtig hotel!

Kristel
25-6-2019

Wij waren zelf nog nooit op Lanzarote geweest. Afgelopen februari waren wij 8 dagen in het Beatriz Hotel. Wij hadden het ontbijt en avondeten er bij in, dit was fantastisch. Elke dag was er een ander thema en ik heb nog nooit zoveel keuze gezien.

In het hotel zit ook een kleine sportruimte, waar wij meerdere keren gebruik van gemaakt hebben. Het zwembad is ook super fijn en er was altijd plek.

Je bent met 10 minuutjes lopen al bij de zee en het strand. Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2019
Manager, Directora, 28-6-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor de tijd dat U genomen hebt om uw mening met ons en anderen te delen. Wij zijn blij te horen dat uw eerste bezoek aan Lanzarote positief was en U een aangename vakantie genoten hebt bij ons. Wij waarderen uw aanbeveling van harte en uw positieve beoordeling over onze uitstekende locatie, restaurant ervaringen en zwembad area. Wij kijken ernaar uit U binnenkort weer te mogen verwelkomen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.1 km, 12 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beatriz Costa & Spa in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beatriz Costa & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.