• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Todoque

Heerlijk rustig

ericamerkestijn, 22-5-2016
    Uitgaansleven is er niet echt in todoque of la palma, maar daarvoor moet je daar ook niet heen gaan. Het gaat om de natuur, de rust en de vrijheid.

Rust en zon

R. Vellinga, 29-1-2016
    Todoque is een rustig plaatsje, 10 minuten rijden van de oceaan. In Todoque vind je een drogist/apotheek, een kroegje, een winkeltje en twee restaurantjes. In het winkeltje kocht ik 's ochtends vers brood, drinken, eieren, jam. In het kroegje voelde ik me welkom, maar het is niet toeristisch. Je treft er de plaatselijke bewoners aan. De wijn is prima en goedkoop. Tapas kun je er ook bestellen, bijvoorbeeld warme geitenkaas met heerlijke kruiden. Vanuit Todoque ben je snel in Llos Lanos, Puerte Naos, Tazacorte. In Tazacorte zit de Spar en nog een andere supermarkt en wat winkeltjes en kroegen, restaurantjes.

Leuk plaatsje

ams, 5-6-2015
    Leuk plaatsje maar niet veel te doen. Gelukkig is het strand, net zoals de stad, vlakbij, 10 minuutjes met de auto. Goede ligging.

Prachitge plek

Img van der Werff, 3-12-2014
    La Palma is een eiland voor wandelaars en natuurliefhebbers. Niet zo geschikt voor kleine kinderen. Wel voor rustzoekers en mensen die houden van kleinschaligheid. Appartementencomplex las Norias past goed bij dit type vakantieganger.

Geweldig rustig, tussen de bananenplantages

maxi, 6-11-2014
    Zeer rustig gelegen, prachtige omgeving
Todoque scoort een 7,2 uit 10, op basis van 42 reviews