Reviews over Todoque

Geweldig

Ans van Dijke,
    13-5-2018

Het weer, de mooie bungalow met grote tuin en complete inrichting waren super. Prima invalshoek voor heel la Palma. Heel vriendelijke beheerder. WiFi was niet altijd beschikbaar.

Fantastisch!

Riet,
    27-3-2018

Geweldige vakantie in mooie Finca . Alles was piekfijn in orde ,schoon en netjes.

Eigenaren waren zeer voorkomend en behulpzaam indien nodig. Gaven uitgebreide informatie over wandelroutes , musea, restaurants en eventuele vervoersmogelijkheden. Kortom een aanrader!!!!!

Geweldig!

S. Dukker,
    2-3-2018

Wat een mooi en fijn verblijf. Een appartement wat gewoonweg compleet is. Een goede keuken, met genoeg servies, glazen en pannen. Helaas hadden wij slecht weer, dus het zwembad niet kunnen gebruiken. Maar wel twee keer getennist. Onze complimenten voor Willem en Carolien, heel persoonlijk en gastvrij. Onze dochter werd ziek, zij stelden ons gerust en hebben hun hulp direct aangeboden. Dat heb je dan op dat moment echt nodig. Supermarkt zeer dichtbij, bakkertje voor vers brood in de ochtend op loopafstand (wel berg op). We hebben, ondanks het slechte weer en de griep, genoten!!

Topverblijf

Johan,
    22-2-2018

Wij vonden het een toplocatie, een paradijselijk parkje met zes huisjes, smaakvol gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Lekker zwembad en een tennisbaan.

Bijzonder vriendelijke en toegankelijke eigenaren, behulpzaam zonder opdringerigheid. Goede ontvangst. Vanwege staking piloten vertrok ons vliegtuig ‘s avonds i.p.v. ‘s morgens. Er werd goed meegedacht.

Wij zaten in het huisje Ambiente, fijne grote privétuin en uitzicht op zee!

Een schot in de roos!

Johan,
    18-12-2017

In juli 3 weken met onze zoon en dochter van 12, verbleven in Finca Sueno La Palma.

De 1e keer op een Canarisch eiland voor ons.

Zo mooi als we het eiland vonden met zijn schitterende afwisselende natuur , zo mooi en gastvrij was het vernieuwde park van Willem en Carolien.

Hou je van comfort en parkeigenaren die er alles voor doen om je een fijne vakantie te bezorgen, dan zit je hier goed.

Comfortabele huisjes met voldoende privacy door de onderlinge ligging en al het groen, een heerlijk zwembad, mooie tuin en uitzicht op zee.

De ligging van het park vonden we perfect: aan de zonnige zijde van het eiland en ongeveer een kwartier rijden naar zowel rustige als wat drukkere strandjes, en het stadje Los Llanos met supermarkten.

Een klein supermarktje vind je op minder dan 5 minuten rijden.

Willem en Carolien geven je advies op maat, ze kennen alle ins en outs van het eiland.

Wij willen hier zeker terugkomen!

Todoque scoort een 7,3 uit 10, op basis van 42 reviews