Santa Cruz de la Palma

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Cruz de la Palma voor je op een rij gezet:

Reviews over Santa Cruz de la Palma

ik ga telkens weer terug

Ingrid Toth
    10-4-2019

La Palma is voor natuurliefhebbers en wandelaars, niet zozeer voor strandgangers. Vooral de oostkant is betrekkelijk rustig en Santa Cruz is een beeldig Spaans stadje, met interessante geschiedenis, iedereen is er geweest, er is zelfs een "Nederlandse voetafdruk" in de straatnaam Calle van de Walle, naast bijvoorbeeld een Ierse, de hoofdstraat heet Calle O'Daly. En de mensen van La Palma zijn geweldig, sleutelwoord "tranquilo", rustig gemoedelijk, kunnen wij wat van leren!

Gereisd Alleenreizend in februari 2017

Santa Cruz de la Palma: Een mooie stad

Hugo Duran
    19-3-2019

Santa Cruz de la Palma is een leuke stad qua het oude centrum met oude straatjes. Aan te raden is om niet alleen in het centrum rond te wandelen maar ook even daar buiten de heuvel op. Hier vindt men nog meer authentieke, soms mini, huisjes en steile straten gemaakt van natuurlijke rond gevormde in patroon gelegde keien waar de lokale bevolking met de auto omhoog rijdt. Let wel: Overdag lopen in het centrum massa's toeristen die van een cruiseschip komen

Gereisd Met partner in maart 2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Hilda Klip
    6-2-2018

La Palma heel leuk wandeleiland. Nog niet zo toeristisch. De accomodatie Hacienda San Jorge In Los Cancajos is een aanrader. Prachtige tuinen, goed eten, heel gezellige terassen buiten, mooi zwembad. Gewoon top. Wij gaan dit jaar terug naar La Palma, helaas is Hacienda San Jorge al volgeboekt.

Gereisd Met partner in juli 2017

hoofdstad van La Palma

Conny
    6-11-2014

Santa Cruz is de hoofdstad van La Palma en heeft in een notendop wat het eiland te bieden heeft. Aan de rand van de stad vind je een zwart lavastrand en in het centrum vind je de cultuur met kerken en musea's. Overal vind je gezellige pleintjes met barretjes en restauarantjes met buitenterrassen. Ga beslist ook naar het Museo de Insular, dat is verrassend veelzijdig! De stad is verder kleurrijk door de in vele kleuren beschilderde huizen en winkels dus het oogt allemaal heel gezellig.

Gereisd Met partner in oktober 2014

Prachtig eiland

M. Browaeys-Van Glabeke
    28-9-2014

Op dit eiland is er voor elk wat wils. Geoefende wandelaars komen er aan hun trekken maar je kan ook wandelen op een rustiger tempo, er zijn leuke adresjes om een klein hongertje te stillen, het weer is er aangenaam. Het leven is er goedkoper dan wat wij hier gewoon zijn. Wij hebben het eiland verkend met het openbaar vervoer, de bus, en dit is echt een aanrader. We hebben zowel het noorden, midden als het zuiden gedaan en dit voor een spotprijs! De bussen zijn comfortabel, je moet wel de uren met een korreltje zou nemen, die mensen leven daar op een ander tempo. Wij hebben de toeristische info bezocht om voldoende informatie te hebben en ze hebben ons daar prima geholpen in het Engels.

Gereisd Met partner in Fri Sep 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Santa Cruz de la Palma scoort een 8,3 uit 10, op basis van 66 reviews