• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Puntagorda

Geweldig!

Jo en Rineke, 24-4-2017

Het weer, de natuur, de mensen......geweldig. We hebben onze ogen uitgekeken hoe alles groeit en bloeit. Puntagorda heeft voldoende winkels voor de dagelijkse boodschappen. Heerlijk is dat het boodschappen doen heel erg betaalbaar is. Puntagorda heeft in het weekend een leuke markt met plaatselijke producten.

Je kunt in de omgeving prima wandelen maar de paden zijn soms wel stijl. In het dorp is het erg rustig. De mensen zijn vriendelijk. We waren er met Pasen en hebben een prachtige paasviering bezocht.

Er zijn veel hondjes maar die genieten veelal van het lekkere weer en liggen lekker in de zon te slapen. Voor kinderen lijkt het ons minder aantrekkelijk. Voor uitstapjes om b.v. mooie wandelingen te maken moet meestal wel een behoorlijk stuk rijden. Zonder auto lijkt ons dat lastig. Het rijden gaat over stijle en smalle wegen. De wandelingen vragen soms wel om een behoorlijke conditie. Maar het is er zo mooi. Zo'n prachtige natuur en zulke mooie vergezichten. Als je lijf het kan, ga er dan voor. Puntagorda. La Palma!

Heerlijk stukje La Palma

Marianne Lecluse , 2-1-2015

Ligt aan de zonnige kant van La Palma.

Ligt op 600 meter hoogte, dus is het er iets frisser dan op zeeniveau.

Het dorp heeft enkele restaurants en supermarktjes. Mooie uitzichtspunten. Veel wandelmogelijkheden.

een dorp met meerdere kernen

Conny, 7-11-2014
    Puntagorda is een dorp met meerdere kernen: El Pino en El Pinar vormen samen Puntagorda. De dorpjes zijn rustig maar hebben wel genoeg voorzieningen. Breng beslist een bezoek aan de markthal in het bos bij El Fayal, je vindt hier heerlijke streekproducten als kaas, worst, groente en fruit, vers brood en gebak. Ook staan er verschillende handwerkslieden met hun kunstwerken. In de buurt van Puntagorda vind je veel drakenbomen, vooral bij Las Tricias.
Puntagorda scoort een 7,9 uit 10, op basis van 13 reviews