Puntagorda

Reviews over Puntagorda

Geweldig!

Jo en Rineke
    24-4-2017

Het weer, de natuur, de mensen......geweldig. We hebben onze ogen uitgekeken hoe alles groeit en bloeit. Puntagorda heeft voldoende winkels voor de dagelijkse boodschappen. Heerlijk is dat het boodschappen doen heel erg betaalbaar is. Puntagorda heeft in het weekend een leuke markt met plaatselijke producten. Je kunt in de omgeving prima wandelen maar de paden zijn soms wel stijl. In het dorp is het erg rustig. De mensen zijn vriendelijk. We waren er met Pasen en hebben een prachtige paasviering bezocht. Er zijn veel hondjes maar die genieten veelal van het lekkere weer en liggen lekker in de zon te slapen. Voor kinderen lijkt het ons minder aantrekkelijk. Voor uitstapjes om b.v. mooie wandelingen te maken moet meestal wel een behoorlijk stuk rijden. Zonder auto lijkt ons dat lastig. Het rijden gaat over stijle en smalle wegen. De wandelingen vragen soms wel om een behoorlijke conditie. Maar het is er zo mooi. Zo'n prachtige natuur en zulke mooie vergezichten. Als je lijf het kan, ga er dan voor. Puntagorda. La Palma!

Gereisd Met partner in april 2017

Heerlijk stukje La Palma

Marianne Lecluse
    2-1-2015

Ligt aan de zonnige kant van La Palma. Ligt op 600 meter hoogte, dus is het er iets frisser dan op zeeniveau. Het dorp heeft enkele restaurants en supermarktjes. Mooie uitzichtspunten. Veel wandelmogelijkheden.

Gereisd Met partner in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een dorp met meerdere kernen

Conny
    7-11-2014

Puntagorda is een dorp met meerdere kernen: El Pino en El Pinar vormen samen Puntagorda. De dorpjes zijn rustig maar hebben wel genoeg voorzieningen. Breng beslist een bezoek aan de markthal in het bos bij El Fayal, je vindt hier heerlijke streekproducten als kaas, worst, groente en fruit, vers brood en gebak. Ook staan er verschillende handwerkslieden met hun kunstwerken. In de buurt van Puntagorda vind je veel drakenbomen, vooral bij Las Tricias.

Gereisd Met partner in oktober 2014

heerlijk rustig

Simon Bakker
    30-1-2013

Wij verbleven in een huisje El Tendal, aan de buitenzijde van Puntagorda. Een mooie plek, een huisje dat voorzien is van alle gemakken, een open haard met ruim voldoende hout, een heerlijk warm bed (fleece!), een plek waar je je welkom voelt. Het is ook een plek van waaruit wij prachtige wandelingen in de natuur hebben ondernomen.

Gereisd Met partner in Mon Jan 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige omgeving

Serge
    30-11-2008

Puntagorda is een rustig dorpje. Naast de lokale inwoners wonen er ook geemigreerde Nederlanders en Duitsers. Het dorpje heeft alle faciliteiten: supermarkten, restaurants etc.. Daarnaast is de wekelijkse markt (Mercadillo) ontzettend leuk en vol met heerlijke producten. Je moet er niet heengaan als je uitgaansvertier of een actief strandleven zoekt. Als uitvalsbasis vor wandelingen is het ideaal!

Gereisd Met partner in november 2008
Puntagorda scoort een 7,8 uit 10, op basis van 13 reviews