Appartement Los Rosales

7Goed

Spanje, La Palma, Playa de los Cancajos

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 451p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

20 reviews over Appartement Los Rosales

• 9Aimee v/d Spek20-08-2008

Genieten

Ik ben van 1 t/m 15 aug naar La Palma geweest, en ik heb een geweldige vakantie gehad! Appartementen basic, maar daar betaal je voor, 1 ster, dus je verwacht ook geen luxe..schoon, genoeg ruimte, hoeft verder ook niets want met zo'n mooi eiland, zulk lekker weer en zo'n lekker zwembad/mooie tuin zit je toch niet binnen! Bedden comfortabel, de bank iets minder, maar als je niet al te zwaar bent zit/ligt hij verder gewoon prima (ik ben zelf 1,88m) Strand paar minuutjes lopen, mooie route langs de oceaan/rotsen, leuke restaurantjes/barretje bij het strand, ook ander leuk straatje met wat restaurants/barretjes > MONTMARTRE AFRADER!!!!! Restaurant hele slechte service (door de Nederlanders eigenaren nog wel), eten is niet vers, opgewarmd en was bij mij rauw??! 2x zo duur als de Spaanse restaurantjes, die 10x beter zijn! Auto huren aanrader, veel leuke dingen te zien/te doen! Voor vragen, de tuinman/schoonmaaksters zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Prachtige tuin, zwembad heerlijk, top vak

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8M.J. Reijnders28-07-2008

Een geweldig vakantie!

Erg rommilige aankomst. Zonder dat we het wisten werden we naar San Hycienda de Jorge gereden. Een hotel dat verder was. Omdat ik al een keer in Los Rosales was geweest zag ik dat we erlangs reden. Ze wisten zelf ook niet zo goed wat ze moesten want onze bagage werd 3x in en uit geladen. De reisleidster was niet goed op de hoogte van alles. Ze viel in voor een ander die op vakantie was. Ze heeft wel keurig een briefje bij ons door de deur gedaan voor de vertrektijd naar het vliegveld. De rest van de vakantie was goed Appartement sober, maar netjes. Een goede prijs/kwaliteitverhouding. De bedden sliepen goed. 3x in de week schone handdoeken. Heerlijk rustig, alles dichtbij. Prachtige wandelingen gemaakt. De natuur op La Palma is geweldig. De autoverhuur zat naast de deur, dat was ook goed. Al met al een valse start, maar een prachtige week! Het is zeker niet de laatste keer dat ik er ben geweest. Als je geen luxe hoeft maar meer gericht bent op de omgeving is Los Rosales perfect!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 6sjakie27-07-2008

slecht en knudde

dames en heren niet doen seriues ben net 3 dagen terug en ben blij dat ik van die appartamenten weg ben . het is klein de zwembad is de hele dag al gereseveerd door buurt bewoners door een handdoek op de ligbedden optezetten . en ze laten het erop tot de volgende dag en dan gaan ze weer, daarnaast had ik een koelkast dat half kapot was en werd niet gemaakt hoeveel je ook belt en zegt een het kenbaar maakt ze komen niet . een pot niet en het weer steeds halfbewolkt en dan en beetje zon en dan is ie weg . ik ben bruin geworden doordat ik besloot om 10 dagen een auto te huren en naar het zuiden te gaan daar is het elke dag echt mooi weer , wat een verschil zeg . volgende keer boek ik een appartament in het zuiden kost natuurlijk iets meer maar is je geld waard. (la palma zelf is een mooie eiland mooi groen met in het zuiden vulkaan landschappen .

Gereisd in juli 2008

• 7Marianne04-04-2008

In juni 2007 ben ik op La Palma en in Los Rosales geweest. De opvang vanaf het vliegveld was prima, ook het vervoer was goed geregeld. Bij aankomst werd ik verwacht en werd de sleutel overhandigd. Het appartement zelf is prima qua grootte. De bank is al besproken bij eerdere reacties. Niet echt lekker zitten... Het bed vond ik verder prima te doen! Het balkon is groot, maar het zwembad was bij mij de eerste 3 dagen leeg ivm verfwerkzaamheden. Aangezien ik bijna alleen maar bewolking heb gehad, was het niet zo'n ramp. Tevens mochten de gasten van het zwembad van het naast gelegen appartementencomplex gebruik maken. 2 supermarkten in de buurt op loopafstand. Een auto huren is een aanrader, evenals een bezoek aan de sterrenwacht/roques de los muchachos. Voor beter weer reis rijd je naar Puerto Naos, heerlijk strand.

Alleen gereisd in april 2008

• 7F. Smit28-01-2008

Accommodatie was op zich prima, en we hebben een leuke vakantie gehad. Wij hadden met zijn 5en twee apartementen, en dat was goed te doen. Maar in de folder staat dat er in principe 4 mensen een apartement kunnen delen. Dat zou ik echt afraden! Een van ons moest nu op de bank slapen, wat echt geen slaapbank was... Gelukkig konden we van de twee banken die in de twee apartementen stonden, soort van een bed maken. Dus al met al was het gezellig en lekker rustig.

Gereisd met familie in januari 2008

• 6J. Fennema02-01-2008

niemand bij de receptie, bank in de kamer zit voor geen meter, en we hadden een kamer met douche/bad nou als je nog eens bad zecht het was meer een lavetje een kind zou er prima in kunnen zitten maar voor een volwassen iemand word het wel heel lastig. ligbedden bij zwembad waren zeer vies hebben er geen gebruik van gemaakt

Gereisd met partner in december 2007

• 6J. Fennema02-01-2008

jammer dat er niemand bij de receptie zit, verder wel een net appartementencomplex maar de ligbedden bij het zwembad waren niet om aan te zien, zo smerig

Gereisd met partner in december 2007

• 6Harold03-11-2007

We zijn hier in 2004 geweest in november het eiland is erg mooi om te wandelen. wat betreft los rosales wij kregen wat we betaald hadden een leuke vakantie. het zwembad was errrg kkoouudd!!

Gereisd met partner in november 2004

• 7E. Ootjers14-08-2007

Hadden 4 bedden geboekt. Het 4e bed bleek een bank met harde houten planken en een zeer dun matrasje. Uiteindelijk konde wij wel een stretcher krijgen, maar die was aan de kort kant voor onze zoon van 14 en ca. 1.85 lang. Verder alles prima, alléén een Spaans sprekende receptie, als er al iemand aanwezig was.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7Caroline Flipse09-08-2007

Prima, eenvoudig ingericht appartement, goed schoon, lekker zwembad

Gereisd met familie in juli 2007

Appartement Los Rosales info