Aparthotel Las Olas

143 reviews over Aparthotel Las Olas in het Nederlands

fantastisch

paul en sandra
7-9-2018

geweldig appartement, gastvtij, goed eten en een prachtig eiland, we zijn er voor het 3e jaar geweest en komen volgend jaar weer graag terug, mooie en leuke wandeltochten gemaakt met lokaal bureau

Heerlijk gastvrije vakantie

Remco
1-9-2018

Kregen een kamer in het aan de weg gelegen (wel met zeezicht), nummer 313. We hadden continu last van het verkeer. Dit aangegeven bij de receptie, kregen een kamer nabij de zwembad, nummer 116. Is een lager gelegen kamer, in het lager gelegen gebouw (tussen de zwembad en tennisbaan). Helemaal top!!

Fantastisch uitzicht, geen geluidsoverlast, klein stukje door de tuin lopen naar je kamer ipv door een kille gang.

Kamers zijn enigzins basic, maar prima in te vertoeven. De bedden kraken wat. Er staan maar 3 stoelen (wij aten altijd buiten, dus geen last van gehad). Badkamer is prima, incl. föhn.

Verder zwembad is heerlijk ruim, waarvan een prettig verwarmd. Meer dan voldoende ligbedden.

Buffetrestaurant is prima. Men probeert te varieren en dat lukt aardig. Eten en drinken in en rond het complex is niet duur. Een cappuccino of een drankje voor minder dan 2 euro.

De medewerkers van Las Olas zijn vriendelijk en gastvrij!!!

Prachtig eiland!

Fam Brand
14-8-2018

Het eiland vonden we prachtig, veel palmbomen, bananenbomen en zelfs mango bomen en een prachtige zee. Santa Cruz vonden we een leuke stad. Het appartement zag er mooi uit en de ligging was voor ons prima, een echt pluspunt vonden wij het mooie zwembad , groot schoon en voor ieder wat wils. Minpunt was voor ons de inventaris van het appartement, voor een vierpersoonshuisje 3 stoelen, 2 messen en 3 vorken dat is toch wel mager de bedbanken waren ook echt niet goed, het matras moet echt vervangen worden. Wel zijn we heel tevreden over de dagelijkse schoonmaak en het prachtige uitzicht van het appartement.

Top vakantie

Hartman
9-8-2018

Top hotel goed centraal gelegen veel te bekijken moet wel een auto huren

Is niet veel vermaak in de avond na het eten dat is wel jammer

Ruim voldoende voor ons...

L D
15-6-2018

Ontvangst was vriendelijk, maar moesten wachten tot onze kamer klaar was.. Geen probleem we mochten plaatsnemen in het zitje. Na 45 min. toch maar eens vragen hoelang het nog zou duren.. Ligt die sleutel gewoon al klaar zonder dat ze iets tegen ons zeiden... We zaten er notabene 10 meter vandaan.. Vreemd, maar ja..

Na wat zoeken kwamen we bij ons appartement aan. Wel gedateerd.....Heel schoon het rook heerlijk.. Iedere dag weer..

Bedden waren verschrikkelijk hard en kraakten bij elke beweging.. Maar werden iedere dag netjes opgemaakt. Handdoeken werden weggenomen als je ze in bad legt, maar er werden geen nieuwe gelegd.. Misschien dat we maar 1x mochten douchen in 1 week...

Verder alles prima in orde.

Ontbijt goed en uitgebreid... Maar lekkere koffie kennen ze niet. Die haalden we om de hoek bij "Lecker" Dat was pas lekkere koffie en zo vriendelijk...

super

Yvette B
15-3-2018

We zijn er in oktober 3 weken geweest, enkel logement. Het was daar zo bevallen dat we in februari-maart voor 2 weken gegaan zijn. Super goed gelegen, comfortabele appartementen, alles wat je nodig hebt. Je kan er ook zelf koken, een kookpot meer zou iets gemakkelijker zijn. Het poetspersoneel heel vriendelijk en bekwaam, heb je een probleem, even melden aan de receptie en dit wordt ogenblikkelijk verholpen. Je vind er rust en alles toch dichtbij. Gaan zeker terug

Vergeet geen lange broek mee te nemen

Saskia
23-1-2018

Het complex op zich is ok, leuk zwembad, ruime kamer en service ok, restaurant ook ok...behalve dat je een lange broek aan moet bij het avondeten. Geen probleem mee als je dit op voorhand weet...hadden echter enkel shorts bij en het aanbod aan winkels op la Palma is niet vergelijkbaar met onze shops...

Vriendelijk personeel (behalve de Nederlandse manager toen).

Heel schoon hotel en vriendelijk personeel!

Barbieri
14-1-2018

Fijn hotel. Schoon, vriendelijk personeel, lekker ontbijtbuffet.

Prima kamer, netjes en schoon. Niets op aan te merken.

Zeker voor herhaling vatbaar

BenW
19-11-2017

Ruime appartementen, mooi aan zee gelegen. Goede schoonmaak elke dag. Zelfs bedlinnen werd tussendoor nog een keer verwisseld, zonder dat we er om vroegen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij de receptie als in het restaurant. Ontbijt en diner in buffetvorm, voor elk wat wils, en erg lekker. Eten was ook goed warm en het buffet werd regelmatig bijgevuld. Ontbijt was vanaf 7:30 uur, maar op de ochtend van vertrek mochten we al om 7 uur ontbijten.Kortom: het perfecte vakantie gevoel.

Goed hotel

le123
3-11-2017

Pluspunten:

+ Goed gelegen hotel met kleurrijke gevels aan zee, tussen luchthaven & hoofdstad. Je hebt niet zoveel veel last van vliegtuigen, sporadisch passeert er eens een vliegtuig overdag

+ Eenvoudige, maar toch ruime & propere appartementen

+ Mooie & ruime tuin

+ Mooie zwembaden (maar hebben wel eens grondig onderhoud nodig: losse & ontbrekende tegeltjes, zwarte en/of open voegen)

+ Lekker & gevarieerd eten (na 1 week komt wel het menu terug). Veel keuze qua patisserie.

Minpunten:

- Geen airco op de kamer, hoewel je in oktober dit meestal niet nodig hebt en het doen tochten van vensters kan helpen. Ik vraag me af het uit te houden is in de maanden juni - september. Bovendien vraag ik me ook af hoe dit hotel zijn 4-sterren gekregen heeft en dit zonder airco te hebben op de kamers. Sommige 3-sterren hotels in Spanje bieden al airco.

- Bedden kunnen beter, liggen niet zo comfortabel

- Kamers uitkijkend op receptie hebben last van keukenlawaai (= door service & luid praten personeel) vanaf 06.00

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Las Olas in Playa de los Cancajos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Las Olas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.