Aparthotel Las Olas

KinderhotelWeer vandaag26°18°
Aparthotel Las Olas
8,1

148 reviews over Aparthotel Las Olas in het Nederlands

Ruime accomodatie, vrij eenvoudig ingericht maar alles wat je nodig hebt (als je niet uitgebreid wilt koken). Schoon. Ontbijt in het hotel is fantastisch (buffet), het diner doen wij geen tweede keer. Aanrader in de buurt: restaurant Sadi heeft heerlijk vers eten! Autohuur is niet duur, het is zeker aan te raden dit mooie eiland te bekijken. Verder is er een goede (en goedkope) busverbinding op het eiland. Het enige wat ons iets tegengevallen is is het weer, maar het is november dus daar klagen we maar niet over. Wij komen zeker terug op La Palma! Opvallend is dat het een zeer relaxed eiland is met een vriendelijke bevolking.

Voor herhaling vatbaar

René
29-9-2018

Super app complex , lekker Eten , mooie nette ruime kamers , schoon en hele vriendelijke mensen

geweldig

R.Huizinga
29-9-2018

Een geweldig verblijf gastvrij ontvangen schoon maakt geweldig bedden zijn goed voor sommige te hard voor ons prima. op het hotel waren de mogelijkheden om te eten niet gegeten.

Min puntje is nauwelijks te vinden, toch iets wat de aandacht mag hebben zelf eten klaarmaken is niet gemakkelijk voor de rest is het een geweldig verblijf waar we zeker nog eens terug komen

Prachtig!

HL
26-9-2018

Het is een Prima hotel!!!

Voor herhaling vatbaar

Derk
22-9-2018

Geweldige vakantie, prima weer, betaalbare prijzen en vriendelijke mensen.

Geen negatieve bevindingen.

fantastisch

paul en sandra
7-9-2018

geweldig appartement, gastvtij, goed eten en een prachtig eiland, we zijn er voor het 3e jaar geweest en komen volgend jaar weer graag terug, mooie en leuke wandeltochten gemaakt met lokaal bureau

Heerlijk gastvrije vakantie

Remco
1-9-2018

Kregen een kamer in het aan de weg gelegen (wel met zeezicht), nummer 313. We hadden continu last van het verkeer. Dit aangegeven bij de receptie, kregen een kamer nabij de zwembad, nummer 116. Is een lager gelegen kamer, in het lager gelegen gebouw (tussen de zwembad en tennisbaan). Helemaal top!!

Fantastisch uitzicht, geen geluidsoverlast, klein stukje door de tuin lopen naar je kamer ipv door een kille gang.

Kamers zijn enigzins basic, maar prima in te vertoeven. De bedden kraken wat. Er staan maar 3 stoelen (wij aten altijd buiten, dus geen last van gehad). Badkamer is prima, incl. föhn.

Verder zwembad is heerlijk ruim, waarvan een prettig verwarmd. Meer dan voldoende ligbedden.

Buffetrestaurant is prima. Men probeert te varieren en dat lukt aardig. Eten en drinken in en rond het complex is niet duur. Een cappuccino of een drankje voor minder dan 2 euro.

De medewerkers van Las Olas zijn vriendelijk en gastvrij!!!

Prachtig eiland!

Fam Brand
14-8-2018

Het eiland vonden we prachtig, veel palmbomen, bananenbomen en zelfs mango bomen en een prachtige zee. Santa Cruz vonden we een leuke stad. Het appartement zag er mooi uit en de ligging was voor ons prima, een echt pluspunt vonden wij het mooie zwembad , groot schoon en voor ieder wat wils. Minpunt was voor ons de inventaris van het appartement, voor een vierpersoonshuisje 3 stoelen, 2 messen en 3 vorken dat is toch wel mager de bedbanken waren ook echt niet goed, het matras moet echt vervangen worden. Wel zijn we heel tevreden over de dagelijkse schoonmaak en het prachtige uitzicht van het appartement.

Top vakantie

Hartman
9-8-2018

Top hotel goed centraal gelegen veel te bekijken moet wel een auto huren

Is niet veel vermaak in de avond na het eten dat is wel jammer

Ruim voldoende voor ons...

L D
15-6-2018

Ontvangst was vriendelijk, maar moesten wachten tot onze kamer klaar was.. Geen probleem we mochten plaatsnemen in het zitje. Na 45 min. toch maar eens vragen hoelang het nog zou duren.. Ligt die sleutel gewoon al klaar zonder dat ze iets tegen ons zeiden... We zaten er notabene 10 meter vandaan.. Vreemd, maar ja..

Na wat zoeken kwamen we bij ons appartement aan. Wel gedateerd.....Heel schoon het rook heerlijk.. Iedere dag weer..

Bedden waren verschrikkelijk hard en kraakten bij elke beweging.. Maar werden iedere dag netjes opgemaakt. Handdoeken werden weggenomen als je ze in bad legt, maar er werden geen nieuwe gelegd.. Misschien dat we maar 1x mochten douchen in 1 week...

Verder alles prima in orde.

Ontbijt goed en uitgebreid... Maar lekkere koffie kennen ze niet. Die haalden we om de hoek bij "Lecker" Dat was pas lekkere koffie en zo vriendelijk...

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Las Olas in Playa de los Cancajos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Las Olas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.