Aparthotel Las Olas

8,3

138 reviews over Aparthotel Las Olas in het Nederlands

super

Yvette B, 15-3-2018

We zijn er in oktober 3 weken geweest, enkel logement. Het was daar zo bevallen dat we in februari-maart voor 2 weken gegaan zijn. Super goed gelegen, comfortabele appartementen, alles wat je nodig hebt. Je kan er ook zelf koken, een kookpot meer zou iets gemakkelijker zijn. Het poetspersoneel heel vriendelijk en bekwaam, heb je een probleem, even melden aan de receptie en dit wordt ogenblikkelijk verholpen. Je vind er rust en alles toch dichtbij. Gaan zeker terug

Vergeet geen lange broek mee te nemen

Saskia, 23-1-2018

Het complex op zich is ok, leuk zwembad, ruime kamer en service ok, restaurant ook ok...behalve dat je een lange broek aan moet bij het avondeten. Geen probleem mee als je dit op voorhand weet...hadden echter enkel shorts bij en het aanbod aan winkels op la Palma is niet vergelijkbaar met onze shops...

Vriendelijk personeel (behalve de Nederlandse manager toen).

Heel schoon hotel en vriendelijk personeel!

Barbieri, 14-1-2018

Fijn hotel. Schoon, vriendelijk personeel, lekker ontbijtbuffet.

Prima kamer, netjes en schoon. Niets op aan te merken.

Zeker voor herhaling vatbaar

BenW, 19-11-2017

Ruime appartementen, mooi aan zee gelegen. Goede schoonmaak elke dag. Zelfs bedlinnen werd tussendoor nog een keer verwisseld, zonder dat we er om vroegen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij de receptie als in het restaurant. Ontbijt en diner in buffetvorm, voor elk wat wils, en erg lekker. Eten was ook goed warm en het buffet werd regelmatig bijgevuld. Ontbijt was vanaf 7:30 uur, maar op de ochtend van vertrek mochten we al om 7 uur ontbijten.Kortom: het perfecte vakantie gevoel.

Goed hotel

le123, 3-11-2017

Pluspunten:

+ Goed gelegen hotel met kleurrijke gevels aan zee, tussen luchthaven & hoofdstad. Je hebt niet zoveel veel last van vliegtuigen, sporadisch passeert er eens een vliegtuig overdag

+ Eenvoudige, maar toch ruime & propere appartementen

+ Mooie & ruime tuin

+ Mooie zwembaden (maar hebben wel eens grondig onderhoud nodig: losse & ontbrekende tegeltjes, zwarte en/of open voegen)

+ Lekker & gevarieerd eten (na 1 week komt wel het menu terug). Veel keuze qua patisserie.

Minpunten:

- Geen airco op de kamer, hoewel je in oktober dit meestal niet nodig hebt en het doen tochten van vensters kan helpen. Ik vraag me af het uit te houden is in de maanden juni - september. Bovendien vraag ik me ook af hoe dit hotel zijn 4-sterren gekregen heeft en dit zonder airco te hebben op de kamers. Sommige 3-sterren hotels in Spanje bieden al airco.

- Bedden kunnen beter, liggen niet zo comfortabel

- Kamers uitkijkend op receptie hebben last van keukenlawaai (= door service & luid praten personeel) vanaf 06.00

Prima hotel

Ferry, 22-9-2017

Las Olas is een prima hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn eenvoudig, maar netjes. Onze kamer had geen airco, ondanks dat was het toch best koel binnen.

Los Cancajos is een klein stadje op loopafstand. Hier zijn enkele leuke restaurants waar je voor weinig geld lekker kan eten. Hoe het eten in het hotel was, weet ik niet. Daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

ligging en eten super, mooi groot appartement

Marian, 8-9-2017

Rustig gelegen aan zee, op loopafstand van Santa Crutz. groot en schoon appartement met uitzicht op zee. Alleen heel jammer dat wij ( de meeste wel ) geen balkon hadden echt een gemis, het is zo fijn om op vakantie ook op het balkon te zitten en je zwemspullen te drogen. Vriendelijk personeel en het ontbijt- en dinerbuffet waren heerlijk met veel variatie, geen enkele dag hetzelfde. Alleen erg raar dat mannen met het diner in lange broek moesten, wat we niet wisten en niet bij ons hadden, alleen de lange broek van de reis, maar dames mogen wel schaars gekleed aan tafel , is minder netjes dan een nette bermuda van de heren.

en een grote ergernis van handdoekje leggen, s' morgens vroeg en sommige komen s' middags pas, geef iedereen een kans en als je weg bent geen handdoek op het bedje, mooie en warme zwembaden.

Mooi complex en gunstige ligging om het eiland te verkennen, wel fijn om een huurauto te hebben, de wegen zijn goed. Een heerlijke vakantie gehad.

Een geweldig relax vakantie plekje van de wereld

Petronella, 29-7-2017

Heel mooi complex met hele vriendelijk en behulpzaam personeel, bij aankomst kregen we plaatselijke hapjes aangeboden, grote kamers, heerlijke bedden, super schoon, kinderzwembad, heerlijk groot zwembad en het verwarmd zwembad was geweldig. 's morgens bij het zwembad een hapje en een drankje aangeboden om te proeven, wij hebben genoten van de rust in het hotel. Het restaurant was keurig, ontbijt en diner was genoeg maar weinig keuze, bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. De wandelpromenade is mooi langs de rotsen maar loop dood op de hoogte van het hotel en is nog niet af, er zijn ook geen winkels. Hotel Las Olas ligt op een heel gunstige locatie, 3 km vanaf het vliegveld, we hebben geen last gehad van het vliegverkeer. Het dorp Los Cancajos is niet groot en er is weinig te beleven. Het eiland is schitterend, we hebben de excursie van touroperator gedaan, super was dat, een aanbeveling. Hou je van wandelen?? Dan is het een aanrader om een auto te huren om nog meer van het eiland te zien, of met het openbaar vervoer, de bus 500 stopt bij het hotel, € 1,75 voor een enkeltje naar het centrum van Santa Cruz, een hele mooie stad met oude huisjes, smalle straten, winkels en restaurants. Ook is er een heel groot nieuw strand aangelegd en een haventje.

Voor het eiland is de bananenexport de belangrijkste inkomsten, de toerisme staat op de tweede plaats, vandaar dat het eiland een rustig, schoon en de oorspronkelijk eigenschap blijft behouden.

Prima en erg schoon

Bob, 25-6-2017

Mooie ligging.

Prima management, alles klopt.

Erg schoon en goed eten.

Zeer behulpzaam personeel.

Oase van rust voor de natuurliefhebber.

linda, 25-6-2017

Las olas is een oase van rust voor een ieder die van rust en natuur houdt. Een heerlijk schoon en ruim appartement op een prachtig eiland. Weet wel wat je boekt, indien je drukke boulevards zoekt met winkels en schreeuwende muziek zit je hier aan het verkeerde adres. Indien je de prachtige natuur wil beleven ga dan met de trekking organisatie op pad. Prachtige wandelingen met prettige gidsen. Minder geschikt voor kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Olas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Las Olas in Playa de los Cancajos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Las Olas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Las Olas scoort een 8.31 uit 10 op basis van 144 reviews.