Aparthotel Las Olas

KinderhotelWeer vandaag23°17°
Aparthotel Las Olas
8,1

Omschrijving
Las Olas Aparthotel heeft comfortabele kamers en appartementen die goed worden schoongemaakt. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en het eten en drinken in het hotel is betaalbaar. In de grote tuin kun je relaxen aan een van de zwembaden. Om erop uit te gaan in La Palma is het handig een auto te huren, maar ook de bussen zijn goed geregeld.

Laatste review

Prima plek om het eiland te zien, een enkel min. puntje: kamer aan de straatkant en daardoor veel lawaai, zeker als je de hele dag op app. zou moeten vertoeven.

En het bad was verouderd.

Verder was de service aan de balie super en het ontbijt: Toppie.

Verder was de bediening super vriendelijk en uitermate schoon qua uitstraling.

Kenmerken
Animatie programma
Restaurant
Peuterbad
Speeltuin

152 reviews over Aparthotel Las Olas in het Nederlands

Super genoten, zeker met deze temp.

Jose,
6-12-2018

En het bad was verouderd.

Verder was de service aan de balie super en het ontbijt: Toppie.

Verder was de bediening super vriendelijk en uitermate schoon qua uitstraling.

Fantastische vakantie

annelies,
1-12-2018

Mooi ruim appartement, elke dag werd er schoongemaakt en wanneer je zou willen kreeg je elke dag schone handdoeken.

Wij hadden een appartement vlak bij het zwembad, met zijdelings zicht op zee.

Goede service en vriendelijk personeel.

Het eiland is adembenemend mooi, het wel is aan te raden een auto te huren.

Het auto rijden is daar prima te doen, de meeste wegen zijn prima begaanbaar.

Wij vonden het fantastisch

Marianne Martinus-Gerrits,
25-11-2018

Heerlijke bedden, ruime appartementen / kamers. Heerlijke douches en fantastisch eten. Heel uitgebreid. 'S morgens, en 'S avonds. (wij hadden half pension) we zijn hier geweest van 18 t/m 25 november 2018. De temperatuur was gemiddeld 23° met vandaag 26°. 1 dag regen gehad. Ook het personeel is heel bedreven en altijd heel vriendelijk.

Preisdaler

Prima hotel voor een week

Brenda,
18-11-2018

Hotel bestaat uit meerdere gebouwen. Prima, ruim appartement met nette badkamer incl ligbad. Erg harde bedden, opgelost door de kussens uit de woonkamer als topmatras te gebruiken. Wij hadden een appartement met balkon aan straatzijde: kan vrij rumoerig zijn, met name bij het om 6.30u laden/lossen bij onderliggende supermarkt. In keuken ontbraken wat ons betreft een diepe kom voor ontbijt en lekkere koffie- of theebekers. Aardige omgeving, flink wat eettentjes en supermarktjes in de buurt, verder niet veel te doen. Bus stopt voor de deur, autohuur om de hoek. Lekker zwembad, 3 baden waarvan 1 verwarmd, wel vrij weinig ligbedjes, ook door het claimgedrag van andere vakantievierders. Vriendelijk personeel, wachten op kamer duurde alleen erg lang: eerst rond 12u, om 14u bleek kamer nog niet klaar, uiteindelijk 15u de (verkeerde) kamer gekregen. Werd meteen opgelost. Fijn hotel voor een week, bedden mogen alleen wat comfortabeler.

Ruime accomodatie, vrij eenvoudig ingericht maar alles wat je nodig hebt (als je niet uitgebreid wilt koken). Schoon. Ontbijt in het hotel is fantastisch (buffet), het diner doen wij geen tweede keer. Aanrader in de buurt: restaurant Sadi heeft heerlijk vers eten! Autohuur is niet duur, het is zeker aan te raden dit mooie eiland te bekijken. Verder is er een goede (en goedkope) busverbinding op het eiland. Het enige wat ons iets tegengevallen is is het weer, maar het is november dus daar klagen we maar niet over. Wij komen zeker terug op La Palma! Opvallend is dat het een zeer relaxed eiland is met een vriendelijke bevolking.

Voor herhaling vatbaar

René,
29-9-2018

Super app complex , lekker Eten , mooie nette ruime kamers , schoon en hele vriendelijke mensen

geweldig

R.Huizinga,
29-9-2018

Een geweldig verblijf gastvrij ontvangen schoon maakt geweldig bedden zijn goed voor sommige te hard voor ons prima. op het hotel waren de mogelijkheden om te eten niet gegeten.

Min puntje is nauwelijks te vinden, toch iets wat de aandacht mag hebben zelf eten klaarmaken is niet gemakkelijk voor de rest is het een geweldig verblijf waar we zeker nog eens terug komen

Prachtig!

HL,
26-9-2018

Het is een Prima hotel!!!

Voor herhaling vatbaar

Derk,
22-9-2018

Geweldige vakantie, prima weer, betaalbare prijzen en vriendelijke mensen.

Geen negatieve bevindingen.

fantastisch

paul en sandra,
7-9-2018

geweldig appartement, gastvtij, goed eten en een prachtig eiland, we zijn er voor het 3e jaar geweest en komen volgend jaar weer graag terug, mooie en leuke wandeltochten gemaakt met lokaal bureau

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Las Olas in Playa de los Cancajos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Las Olas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.