Appartement Hacienda San Jorge

SpanjeLa PalmaPlaya de los Cancajos

9FenomenaalScore uit 213 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer appartement info

Hacienda San Jorge ligt in het Spaanse La Palma. Geen animatie maar elke dinsdag wordt er wel een sterrenkijkavond georganiseerd. Hier lig je aan het zwembad in mooi aangelegde tuinen waar je vogels en schildpadden spot. Ontspan in de sauna of het Turks stoombad. Steek de weg over voor het hotel en sta op het strand waar je goed kunt duiken.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

233 Reviews over Hacienda San Jorge

• 9de schacht alain06-07-2021

top hotel , zowel ligging als service

was een prima beleving , kamer was in drie delen , prima balkon. In deze tijd zeer veel belang om alles corona veilig te houden maar toch de aandacht om nog te genieten behouden. Vriendelijkheid prima , met een service op dit zelfde niveau . Als je dan toch spijkers op laag water wil zoeken dan heeft dit niks te maken met het hotel, maar de bewolking waarop de dag soms startte, maar een 10 km verder al volle zon en dit bv 2 dagen van de 10 de rest wel prima weer. Ideaal voor mensen die willen gaan wandelen of een fiets huren bij de 2 fietsverhuur winkels in het plaatsje. Voor een actieve dag een rijk ontbijt en na de activiteit een prima diner en tot rust komen in de accommodatie waarbij slapen geen vormt door de gezonde lucht van het eiland . Nu ik het bekijk wat ik geschreven heb lijkt het een promotie campagne , nee is gewoon een weergave an mijn vakantie

• 8couwenbergh28-05-2019

leuk gelegen goed verzorgd complex

heel fijn verblijf erg geliefd bij de Duitsers alles is daar ook op gericht eten erg goed ontbijt diner goede vriendelijke bediening Wij hadden 2 kamer appartement netjes schoon Mooie tuin zwembad rustig gelegen Het weer was grotendeels bewolkt rond 22 graden dus zeker in de avond lange broek enz Zeer mooi wandelgebied erg groen en soms veel klimmen :) een aanrader

• 8Michel Walraven15-02-2019

Volgend jaar weer

Heerlijk voor mensen die de rust willen opzoeken,prachtige tuin.Wij zijn super tot rust gekomen in de prachtig gerenoveerde kamer.Dit was onze 2 e keer en zeker niet de laatste keer!Het avondeten is heerlijk met zeer vriendelijk personeel.

• 9F.Boekhorst10-02-2019

Prima locatie

Neem goede wandelschoenen mee, want je kunt hier hele mooie wandelingen maken en huur, als het kan, een auto

• 8M Verheyden19-12-2018

Heerlijke plek om te verblijven.

• 8Jellie02-10-2018

Voor herhaling vatbaar!

De accomodatie is in totaal prachtig. Dit komt ook door de prachtige tuin en zwembad. Het restaurant ligt ook prachtig met uitzicht op de zee of het zwembad. Heel fijn was ook het gratis kopje koffie en thee tussen 10.00 en 17.00 uur. Er heerst een prettige relaxte sfeer. In het appartement was de keuken niet schoon en keukengerei karig. Geen waterkoeling, geen schaaltjes. Geen afwasmiddelen, wel keukendoeken.

• 10Arnold Winkel08-09-2018

Fantastisch, Rust en prachtige omgeving.

Als je van heerlijke vakantie rust houdt, moet je hier zijn. Het strand ligt aan de andere kant van de weg en is perfect om te zwemmen en duiken. Duikcentrum La Palma ligt op slechts 4 minuten lopen. Het zwembad van Hacienda San Jorge is echt een van de mooiste die ik ooit heb gezien. Het zoute water is schoon, niet te warm en niet te koud.

Toen we een klein incheck-incident hadden, was het binnen een mum van tijd opgelost. Ik sprak met de Hacienda-manager, Karim, die echt een manager is die alle problemen in een mum van tijd oplost. Dus heel erg bedankt Karim. Ontbijt en diner zijn heerlijk (vers te allen tijde) en de entourage in en buiten het restaurant is uitstekend, omdat u buiten kunt zitten (uitzicht op het zwembad) of binnen (zeezicht). Al-personeel is klasse A en supervriendelijk zonder enig acteerwerk of zoiets. De omgeving van deze Hacienda ligt in een groot park met de mooiste bloemen en planten. Boeken dus!

• 7Sandra Nobel04-09-2018

Geweldig relaxte vakantie op een gevarieerd eiland

De eenvoudige maar nette en praktische appartementen bevinden zich in een gebouw wat omgeven wordt door een fantastische tropische tuin en zwembad. De mensen zijn vriendelijk en het eten van het buffet afwisselend en goed.

• 10ilona02-09-2018

fantastisch hotel adembenemend eiland

het hotel is prachtig! we hadden een nog niet gerenoveerde kamer maar was prima alles was schoon. zwembad is heerlijk en het personeel ontzettend aardig. ontbijt is prima maar het avond eten beviel ons echt niet,huur een auto via het hotel ivm parkeerplaats(wel reserveren) want het eiland is prachtig, winkelen kan redelijk in santa cruz en llos llanos maar verwacht er niet te veel van. er is geen animatie in het hotel maar de sterren kijk avond op dinsdag is wel leuk schrijf je op tijd in want vol is vol. vergeet de waterschoenen niet voor de zee is echt wel nodig. pizza is lekker bij Casablanca dit ligt naast het hotel en voor een lekker ijsje kun je bij de ijssalon terecht naast Casablanca. dolfijnentocht is een aanrader ook roque de los muchachos is er mooi en natuurlijk het sprookjesbos met waterval. wij gaan zeker nog terug want het is er verschrikkelijk mooi en hebben nog maar de helft van het eiland gehad.

• 9Verriet13-08-2018

Zeer mooi eiland

Wij hebben nu een Premium appartement. Zeer netjes. Echt zoals op de foto's. Bedden zijn wel erg hard (Echt hard) dus daar moet je tegen kunnen. Ook missen we een afwasborstel en een iets groter balkon tafeltje was handig geweest. Voor de rest echt Top! Ook bedbank was goed. Maar wel voor kids, niet geschikt voor volwassenen. Zeer vriendelijk personeel. Erg schoon. En rustig. Huurauto op la palma wel bijna verplicht als je het eiland wil verkennen. Ontzettend!! veel bochten tijdens rijden, met wagenziekte echt opletten. Toerisme rondom het complex is zeer minimaal. Maar dat is het eigenlijk overal. Wil je veel beleven en doen.... dan kiezen voor Tenerife of cran canaria. WiFi is top op het complex en gratis. Handdoeken gratis lenen. (Tenzij je ze mee jat dan betaal je 10 euro😉) deze mogen ook mee naar het strand. Daar is trouwens een waterschoen aan te raden op heel veel plekken. Veel bewolking aan deze kant van het eiland...

Appartement Hacienda San Jorge info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals