Appartement Hacienda San Jorge

Appartement Info

• Aan zee
  • Sauna
Meer appartementinfo

Hacienda San Jorge ligt in het Spaanse La Palma. Geen animatie maar elke dinsdag wordt er wel een sterrenkijkavond georganiseerd. Hier lig je aan het zwembad in mooi aangelegde tuinen waar je vogels en schildpadden spot. Ontspan in de sauna of het Turks stoombad. Steek de weg over voor het hotel en sta op het strand waar je goed kunt duiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda San Jorge voor je op een rij gezet:

232 reviews over Appartement Hacienda San Jorge

• 8couwenbergh28-05-2019

leuk gelegen goed verzorgd complex

heel fijn verblijf erg geliefd bij de Duitsers alles is daar ook op gericht eten erg goed ontbijt diner goede vriendelijke bediening Wij hadden 2 kamer appartement netjes schoon Mooie tuin zwembad rustig gelegen Het weer was grotendeels bewolkt rond 22 graden dus zeker in de avond lange broek enz Zeer mooi wandelgebied erg groen en soms veel klimmen :) een aanrader

• 8Michel Walraven15-02-2019

Volgend jaar weer

Heerlijk voor mensen die de rust willen opzoeken,prachtige tuin.Wij zijn super tot rust gekomen in de prachtig gerenoveerde kamer.Dit was onze 2 e keer en zeker niet de laatste keer!Het avondeten is heerlijk met zeer vriendelijk personeel.

• 9F.Boekhorst10-02-2019

Prima locatie

Neem goede wandelschoenen mee, want je kunt hier hele mooie wandelingen maken en huur, als het kan, een auto

• 2018
    8M Verheyden19-12-2018

Heerlijke plek om te verblijven.

Alleenreizend

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Jellie02-10-2018

Voor herhaling vatbaar!

De accomodatie is in totaal prachtig. Dit komt ook door de prachtige tuin en zwembad. Het restaurant ligt ook prachtig met uitzicht op de zee of het zwembad. Heel fijn was ook het gratis kopje koffie en thee tussen 10.00 en 17.00 uur. Er heerst een prettige relaxte sfeer. In het appartement was de keuken niet schoon en keukengerei karig. Geen waterkoeling, geen schaaltjes. Geen afwasmiddelen, wel keukendoeken.

Met oudere kinderen

• 10Arnold Winkel08-09-2018

Fantastisch, Rust en prachtige omgeving.

Als je van heerlijke vakantie rust houdt, moet je hier zijn. Het strand ligt aan de andere kant van de weg en is perfect om te zwemmen en duiken. Duikcentrum La Palma ligt op slechts 4 minuten lopen. Het zwembad van Hacienda San Jorge is echt een van de mooiste die ik ooit heb gezien. Het zoute water is schoon, niet te warm en niet te koud.

Toen we een klein incheck-incident hadden, was het binnen een mum van tijd opgelost. Ik sprak met de Hacienda-manager, Karim, die echt een manager is die alle problemen in een mum van tijd oplost. Dus heel erg bedankt Karim. Ontbijt en diner zijn heerlijk (vers te allen tijde) en de entourage in en buiten het restaurant is uitstekend, omdat u buiten kunt zitten (uitzicht op het zwembad) of binnen (zeezicht). Al-personeel is klasse A en supervriendelijk zonder enig acteerwerk of zoiets. De omgeving van deze Hacienda ligt in een groot park met de mooiste bloemen en planten. Boeken dus!

• 7Sandra Nobel04-09-2018

Geweldig relaxte vakantie op een gevarieerd eiland

De eenvoudige maar nette en praktische appartementen bevinden zich in een gebouw wat omgeven wordt door een fantastische tropische tuin en zwembad. De mensen zijn vriendelijk en het eten van het buffet afwisselend en goed.

• 10ilona02-09-2018

fantastisch hotel adembenemend eiland

het hotel is prachtig! we hadden een nog niet gerenoveerde kamer maar was prima alles was schoon. zwembad is heerlijk en het personeel ontzettend aardig. ontbijt is prima maar het avond eten beviel ons echt niet,huur een auto via het hotel ivm parkeerplaats(wel reserveren) want het eiland is prachtig, winkelen kan redelijk in santa cruz en llos llanos maar verwacht er niet te veel van. er is geen animatie in het hotel maar de sterren kijk avond op dinsdag is wel leuk schrijf je op tijd in want vol is vol. vergeet de waterschoenen niet voor de zee is echt wel nodig. pizza is lekker bij Casablanca dit ligt naast het hotel en voor een lekker ijsje kun je bij de ijssalon terecht naast Casablanca. dolfijnentocht is een aanrader ook roque de los muchachos is er mooi en natuurlijk het sprookjesbos met waterval. wij gaan zeker nog terug want het is er verschrikkelijk mooi en hebben nog maar de helft van het eiland gehad.

Met jonge kinderen

• 9Verriet13-08-2018

Zeer mooi eiland

Wij hebben nu een Premium appartement. Zeer netjes. Echt zoals op de foto's. Bedden zijn wel erg hard (Echt hard) dus daar moet je tegen kunnen. Ook missen we een afwasborstel en een iets groter balkon tafeltje was handig geweest. Voor de rest echt Top! Ook bedbank was goed. Maar wel voor kids, niet geschikt voor volwassenen. Zeer vriendelijk personeel. Erg schoon. En rustig. Huurauto op la palma wel bijna verplicht als je het eiland wil verkennen. Ontzettend!! veel bochten tijdens rijden, met wagenziekte echt opletten. Toerisme rondom het complex is zeer minimaal. Maar dat is het eigenlijk overal. Wil je veel beleven en doen.... dan kiezen voor Tenerife of cran canaria. WiFi is top op het complex en gratis. Handdoeken gratis lenen. (Tenzij je ze mee jat dan betaal je 10 euro😉) deze mogen ook mee naar het strand. Daar is trouwens een waterschoen aan te raden op heel veel plekken. Veel bewolking aan deze kant van het eiland...

Met jonge kinderen

• 9Henk06-08-2018

Aanrader, voor herhaling vatbaar

Deze rustig gelegen accommodatie is erg goed en heeft een prachtige tuin waar diverse dieren (katten, eenden, vogels, vissen, schildpadden) goed verzorgd worden. De appartementen zijn enigszins gedateerd maar schoon en van alle gemakken voorzien. Het zoutwater zwembad is mooi en prima. Er is een goed restaurant met buffetconcept waar je uit diverse gerechten kunt kiezen. Ook de bar is goed. Er is vrijdag t/m zondag 's avonds life muziek. Bij aankomst worden de gasten gelijk getrakteerd op een non-alcoholisch drankje. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. In het dorp is niet veel te doen maar heeft wel enkele leuke restaurantjes. De hoofdstad is maar 3km lopen en heeft een levendige winkelstraat. Ook goed te doen met ov. Een auto huren is echter een aanrader. Laat je niet gek maken met een grote auto want ook met een Fiat 500 konden wij met gemak overal komen.

17 tips over Appartement Hacienda San Jorge

• Ine en Ton v.d.Hurck, 18-02-2012

openbaar vervoer is perfect, je hoeft echt geen auto te huren.

• Henk Atteveld, 22-10-2011

Auto huren zoals gemeld in de vele reviews is inderdaad een must. Bij voorkeur een auto huren met wat meer vermogen. Onze huurauto met 1,2 ltr was voor de bergen wat te licht. Heel veel schakelen. Op La Palma kan men goed eten maar toprestaurants zijn spaarzaam . Heel gezellig en redelijk is rest. La Plecate in Santa Cruz op het pleintje achter de balcona,s. Vis restaurant op strand bij HSJ is oke en heel gezelllig. La Palma is een wandelbestemming. Goed schoeisel is aan te raden.

• S.Kalter, 21-08-2013

Een boottocht met de Bussard is een aanrader maximaal 15 personen op de boot, een heerlijke lunch en informatie over alles wat je wilt weten, met een stop om te snorkelen, een prima uitje!

13 vragen over Appartement Hacienda San Jorge

• Esther Willemsen, 11-10-2018

hoe groot zijn apartementen

Hallo, Ik zoek een goed vakantieadres voor een groot gezin. twee kinderen van 10 en 1 van (bijna) 14 en 16. Het is geen idee om bij elkaar op de lip te zitten. De oudste is een meisje en de rest jongens, dat vereist dus wel enige privacy voor de dame in kwestie. Dit lijkt me leuk, maar ik weet dus niet of de appartementen groot genoeg zijn of dat ik er een 2 persoons bij moet boeken. wie kan mij helpen?

• Yvonne, 03-08-2018

Ligging superior kamer

Wat is de ligging van een superiorkamer 1-4 personen?

Verriet , 13-08-2018

Complex a

Al zijn ze al meer kamers aan het aanpassen.

• Geskus, 17-01-2017

Is er wifi?

Is er een wifi mogelijk?

F Zijlstra, 05-07-2018

Ja er is een zeer goede WIFI , je kan op je tablet tv kijken als je wilt.

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages