Appartement Hacienda San Jorge

Appartement
Appartement Hacienda San Jorge
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda San Jorge voor je op een rij gezet:

191 reviews over Appartement Hacienda San Jorge in het Nederlands

Een echte aanrader.

Leny de Mink
14-4-2018

Rustig eiland. Geen massa toerisme. Fantastisch eiland voor wandeltochten.

Hacienda San Jorge is een kleinschalig apart. complex, gelegen in tropische tuin.

Vogels, schildpadden, poezen. Mooi zwembad. Goede ligstoelen. Gratis badlakens. Uitstekend restaurant (buffet).

Vlees, vis, kip, vegetarisch. Enorm toetjes buffet. Veel vers fruit. Vriendelijk personeel.

Zowel receptie, schoonmaak als restaurant.

Mooie apart. Met inloop douche. Wij zijn hier al 7 keer geweest. 6 × in december tijdens feestdagen en 1 x in de zomer.

Hebben al weer geboekt voor december 2018. Bushalte op 5 minuten afstand lopen.

VVV ook vlak bij. Gratis Wifi.Leuke restaurantjes in de buurt. Geen luidruchtige disco's in de buurt. Regelmatig optredens in de lounge of bar.

Kortom een aanrader.

prima hotel

anoniem
18-11-2017

gedateerd in uitstraling, maar goed onderhouden. helaas geen airco, en de bedden zijn slecht (zoals wellicht in veel hotels op La Palma). ontbijt uitgebreid en goed. mooie binnentuin en zwembad. vlak bij het strand. vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar!

Monique
22-10-2017

Mooi appartementencomplex met centrale ligging in het dorp. Ruim appartement, mistte wel een afwasborstel of iets dergelijks voor het afwassen. Kamer werd elke dag schoongemaakt (behalve op zondag). Zwembad was mooi groot, genoeg ligbedjes beschikbaar. Prachtige tuin waar je kon relaxen. Zeker de moeite waard om de restaurantje in het dorpje uit te proberen, je kan er heerlijk eten! Het is zeker aan te raden om een auto te huren, zodat je het eiland kan verkennen. Wij komen zeker nog eens terug!

juweel van een verblijf, practige ligging.

Jannes
3-10-2017

Luxe grote appartementen, fantastisch zwembad, heerlijk en heeeel uitgebreid ontbijt buffet. Vriendelijk en deskundig personeel. Fantastische tuin waarin je ook heerlijk kan relaxen. Veel verschillende soorten palmen en planten.

prachtig appartementen complex

roel k
24-9-2017

Zwembad, erg goed was het eten en vriendeijk persneel. Ruime appartementen met blacon.

Fijn verblijf

charlotte
6-9-2017

2 weken hier doorgebracht en het erg naar ons zin gehad. De ligging is perfect, direct naast het strand en op 10 minuten afstand van de hoofdstad en het vliegveld.

Mooie tuin bij het appartement, vergezeld met katten en verschillende soorten vogels. Zwembad is mooi en groot en er zijn altijd bedjes vrij.

Ontbijt is goed, alles is aanwezig. Wij hebben hier 1 keer s'avonds gegeten, ook dit was goed maar voor een lopend buffet vonden wij de keuze beperkt.

Het appartement zelf is verouderd maar schoon. Bedden vonden wij veel te hard, je voelt de veren er doorheen als je je omdraait.

Verder heb je echt een auto nodig om het eiland te verkennen.

Als wij weer naar la palma zouden gaan, kiezen wij weer voor dit complex, maar dan wel een nieuw appartement.

Prima ligging voor het dorpje en de zee.

Eten is prima verzorgt.

Mooi zwembad en zeker (nog) geen massa toerisme.

Dus geen animatieteam, maar wel leuke sterrenobservatie en tuin uitleg.

Koffie en thee op de dag gratis (tot 17.00)

Bedden zijn wat hard en doorgezakt.

Kamers ruim, koelkast met vriesvakje.

Auto huren kun je beter in het plaatsje doen, via hotel is het een stuk duurder bij de zelfde verhuurder.

Super vakantie

Pieter
2-8-2017

Alles was goed, prima appartement met alles erop en eraan. Super eten met een mooi uitzicht op zee enof op het zwembad. Zeer mooie tuin, met loslopende eenden met kleintjes. Zeer behulpzaam personeel.

Fantastisch genoten.

Judith
28-7-2017

Alles was bijna top. Het super vriendelijke personeel, de fantastische service, het mooie zwembad waar geen handdoekjes gelegd worden, de prachtige tuin, het eten in het restaurant, er wordt elke dag schoongemaakt, de loopafstand naar het strandje en de nabijheid van het stadje Santa Cruz (4km). Oohh en niet te vergeten de fles wijn met een felicitatiekaartje erbij op onze kamer op de dag dat mijn man jarig was.

Wat was minder goed? Dan noem ik toch voorzichtig de wat verouderde inrichting. (Overigens zijn ze druk bezig met het restaureren van de appartementen en het plaatsen van nieuw meubels, dus ik denk dat volgend jaar alles helemaal top is) Normaal vinden wij het niet zo erg als het wat gedateerd is. Je leeft toch meer buiten en we wisten dit ook van tevoren. Maar in dit geval sliep onze zoon op een uitklapbed dat onder de behoorlijk oude en stoffige bank geschoven werd. Hij werd iedere ochtend met een dichte neus en niezend wakker. Maar..... dat is super opgelost toen we dit meldden bij de receptie!! Er werd direct een heel nieuw bed en matras in de kamer geplaatst. Wij zijn dik tevreden, raden deze haciënda absoluut aan en gaan zeker nog een keer terug.

Paradijs

Astrid
17-7-2017

Hacienda San Jorge is een heerlijk appartementen complex met een fantastische botanische tuin. Prachtige bomen en bloemen en super gezellig met een stuk of 10 katten en eenden families. Op een steenworp afstand van de zee met ook nog een heerlik zwembad. Super aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hacienda San Jorge in Playa de los Cancajos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hacienda San Jorge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hacienda San Jorge scoort een 8.91 uit 10 op basis van 219 reviews.