Appartement Hacienda San Jorge

Appartement
Appartement Hacienda San Jorge
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda San Jorge voor je op een rij gezet:

224 reviews over Appartement Hacienda San Jorge in het Nederlands

Zeer mooi eiland

Verriet
13-8-2018

Wij hebben nu een Premium appartement. Zeer netjes. Echt zoals op de foto's. Bedden zijn wel erg hard (Echt hard) dus daar moet je tegen kunnen. Ook missen we een afwasborstel en een iets groter balkon tafeltje was handig geweest. Voor de rest echt Top! Ook bedbank was goed. Maar wel voor kids, niet geschikt voor volwassenen. Zeer vriendelijk personeel. Erg schoon. En rustig. Huurauto op la palma wel bijna verplicht als je het eiland wil verkennen. Ontzettend!! veel bochten tijdens rijden, met wagenziekte echt opletten. Toerisme rondom het complex is zeer minimaal. Maar dat is het eigenlijk overal. Wil je veel beleven en doen.... dan kiezen voor Tenerife of cran canaria.

WiFi is top op het complex en gratis.

Handdoeken gratis lenen. (Tenzij je ze mee jat dan betaal je 10 euro😉) deze mogen ook mee naar het strand. Daar is trouwens een waterschoen aan te raden op heel veel plekken. Veel bewolking aan deze kant van het eiland...

Aanrader, voor herhaling vatbaar

Henk
6-8-2018

Deze rustig gelegen accommodatie is erg goed en heeft een prachtige tuin waar diverse dieren (katten, eenden, vogels, vissen, schildpadden) goed verzorgd worden. De appartementen zijn enigszins gedateerd maar schoon en van alle gemakken voorzien. Het zoutwater zwembad is mooi en prima. Er is een goed restaurant met buffetconcept waar je uit diverse gerechten kunt kiezen. Ook de bar is goed. Er is vrijdag t/m zondag 's avonds life muziek. Bij aankomst worden de gasten gelijk getrakteerd op een non-alcoholisch drankje. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

In het dorp is niet veel te doen maar heeft wel enkele leuke restaurantjes. De hoofdstad is maar 3km lopen en heeft een levendige winkelstraat. Ook goed te doen met ov. Een auto huren is echter een aanrader. Laat je niet gek maken met een grote auto want ook met een Fiat 500 konden wij met gemak overal komen.

Geweldige vakantie gehad!!!

Patrick
1-8-2018

Schítterende vakantie gehad op La Palma!!! We hadden gekozen voor een niet gerenoveerd appartement. Deze voldeed prima. Genoeg ruimte en werd prima schoongehouden. Personeel in het hotel ook súpervriendelijk en doen er alles aan het zoveel mogelijk naar de zin te maken. Mooi zoutwaterzwembad met voldoende douches, midden in een prachtig aangelegde tuin. Prima restaurant met wederom ontzettend enthousiast en hardwerkend personeel. We hebben via het hotel voor 2x 4 dagen een auto gehuurd. Goedkoop, inclusief parkeerplaats onder het hotel en de 2e periode een gratis upgrade naar een grotere auto gekregen. Het eiland is werkelijk prachtig. Heel divers wbt natuur en cultuur. Eten en drinken spotgoedkoop en lekker. Het is er wel heel rustig. Zelfs in de hoofdstad Santa Cruz is niet veel te doen. Ook 's-avonds weinig vermaak. Voor ons was het echter een perfecte vakantie!!! De hostess heb je niet veel aan. Dat is een opgedirkte muts...

Heerlijk hotel, aanrader!

Marianne
23-7-2018

Mooi groen eiland en heerlijk hotel in een prachtige, schaduwrijke tuin met fonteinen en wat dieren zoals katten, vogels, vissen, schildpadden en

eendjes. Wij hadden een nog niet gerenoveerde kamer maar die voldeed prima. Bijgeplaatste bed in woonkamer was alleen wat minder. Alles wordt erg goed bij- en schoon gehouden, zowel binnen als buiten.

Vriendelijk personeel over het algemeen. Hebben het alleen op sommige momenten wel erg druk als ze alleen staan, zoals bij de bar op een muziekavond of de bar bij het zwembad. Heerlijk ontbijtbuffet, heerlijk zwembad met meestal voldoende ligbedden. Wij hebben wel wat "gezelligheid" gemist zoals een muziekje bij de zwembadbar of

bij de cocktailbar. Gratis koffie/choco tot 17:00 uur helemaal top 👍

Livemuziek op vrij/za/zo tot ca. 11:00 uur maar voor de wat oudere bezoeker 😉 Een bezoek aan de andere kant van het eiland zeker aan te raden zoals Tazacorte en Puerto Naos.

F Zijlstra
5-7-2018

Hacienda san Jorge is een heel mooi hotel, geen hoogbouw en gelegen in een tropische tuin met een schitterend zwembad. Transfer is ongeveer 10 minuten dus je bent snel ter plaatse, en je hebt geen last van de vliegtuigen. Wij vonden de service uitstekend, en als we nog eens terugkomen is het zeker hier. Ook hebben wij een auto gehuurd in het hotel, ze verhuren alleen maar nieuwe auto's voor concurrerende prijzen en je krijgt een gereserveerde parkeer plek in de parkeergarage onder het hotel. In het restaurant kun je voor schappelijke prijzen gebruik maken van een smakelijk ontbijt buffet en een dineer buffet, dus al met al een plek om terug te komen. Als je je het schitterend eiland wilt bekijken huur dan vooral een auto en verken en bekijk de schitterende natuur van het eiland, de wegen zijn over het algemeen goed onderhouden. Als je de hoofdstad wil bekijken dan kun dat in 3 kwartier bewandelen en hoef je de auto niet te parkeren.

Een echte aanrader.

Leny de Mink
14-4-2018

Rustig eiland. Geen massa toerisme. Fantastisch eiland voor wandeltochten.

Hacienda San Jorge is een kleinschalig apart. complex, gelegen in tropische tuin.

Vogels, schildpadden, poezen. Mooi zwembad. Goede ligstoelen. Gratis badlakens. Uitstekend restaurant (buffet).

Vlees, vis, kip, vegetarisch. Enorm toetjes buffet. Veel vers fruit. Vriendelijk personeel.

Zowel receptie, schoonmaak als restaurant.

Mooie apart. Met inloop douche. Wij zijn hier al 7 keer geweest. 6 × in december tijdens feestdagen en 1 x in de zomer.

Hebben al weer geboekt voor december 2018. Bushalte op 5 minuten afstand lopen.

VVV ook vlak bij. Gratis Wifi.Leuke restaurantjes in de buurt. Geen luidruchtige disco's in de buurt. Regelmatig optredens in de lounge of bar.

Kortom een aanrader.

Muy buen alojamiento

Antonio Gonzalez
26-12-2017

Lo más que ns ha gustado es su jardín botanico y tranquilidad que hay en todo el establecimiento. Lo que no nos gustó es que hubo un poco de ruido por las obras de renovación de los apartamentos, que se están realizando parcialmente.

Schöne Gartenanlage

Andre Schümann
20-12-2017

Sehr schöne Gartenanlage, man kann immer wieder etwas neues entecken.

Das Zimmer mit Meerblick im 4. Stock sollte renoviert werden - Fenster schwergängig und nicht komplett dicht - Martratzen sehr hart.

Das Frühstück war gut und die frisch gepresste Säfte waren sehr lecker.

Das Abendessen haben wir nicht genutzt.

Excelente

Daniel Gómez
19-12-2017

Mejor alojamiento en la isla, lugar céntrico, tranquilo, a pie de playa con un excelente servicio, bonito alojamiento y buena comida. Se recomienda alquilar coche propio (el hotel también ofrece este servicio).

Sehr schöner Urlaub

VAN KESTEREN, MARK
19-12-2017

10 wunderbare Tage hatten wir in einem Premium Appartement. Unsere Erwartung an der Anlage war groß, aber sie wurde noch übertroffen. Großzügig, hell, komfortabel mit Traumblick zum Meer. Wunderschön! Im Hotel herrscht eine entspannte Atmosphäre und alle Mitarbeiter sind sehr freundlich. Zu dem tollen Garten wurde schon alles geschrieben und nichts davon ist übertrieben. Das Frühstücksbüffet ist reichhaltig und die Auswahl groß. Die Sauberkeit möchte ich ausdrücklich erwähnen, ständig wird irgendwo etwas gewischt oder aufgeräumt. . Am schönsten ist es, am Abend auf der Terrasse das Essen zu genießen. Zusammenfassend ist zu sagen, dass unsere hohen Ansprüche an ein Hotel, vom der Hacienda San Jorge in jeder Hinsicht erfüllt wurden. Sehr gerne werden wir wieder einen Urlaub hier verbringen.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hacienda San Jorge in Playa de los Cancajos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hacienda San Jorge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hacienda San Jorge scoort een 8.9 uit 10 op basis van 224 reviews.