Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Hacienda San Jorge ligt in het Spaanse La Palma. Geen animatie maar elke dinsdag wordt er wel een sterrenkijkavond georganiseerd. Hier lig je aan het zwembad in mooi aangelegde tuinen waar je vogels en schildpadden spot. Ontspan in de sauna of het Turks stoombad. Steek de weg over voor het hotel en sta op het strand waar je goed kunt duiken. Let op: Hacienda San Jorge wordt gerenoveerd van 1 maart tot 30 juni 2023. Klanten die al geboekt hebben, worden tijdens deze periode ondergebracht in een ander hotel.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

219 Reviews over Hacienda San Jorge

• 4Jan11-12-2022

Luidruchtig

In dit hotel maakt de staf het meeste herrie. Dat begint om 8.45 wanneer de schoonmakers met heel veel lawaai de kamers komen schoonmaken en gaat de hele dag door met medewerkers die luidruchtig aanwijzingen geven of met hun mobieltjes in de weer zijn. Als je een rustige omgeving zoekt kun je hier beter wegblijven.

• 6Ruimte
  • 9Sandra Daniëls-Idema23-07-2022

Fantastisch hotel op een prachtig eiland

Wat een mooi complex! De botanische tuin is erg mooi. Het personeel (receptie, schoonmakers, bediening) zijn allemaal vriendelijk. De kamers, gangen en het complex worden goed schoongemaakt. Wij zaten in kamer 201A. Hier was de wifi uitstekend (modem staat op deze kamer). Een paar stappen via de zijdeur en je zit op het strand. De kust is grillig en de zee woest. In onze 2 weken was de zee te wild om goed te snorkelen. Maar door de constante temperatuur van 26 graden en de wind die er altijd staat, is het heerlijk. Wij hebben onze huurauto via de receptie gehuurd. Zo makkelijk. Volledige verzekering en de auto staat al voor de deur. De goedkoopste auto was in juli € 28,50 per dag. Een aanrader. Wij hadden halfpension. Het ontbijt was prima. Het avondeten was in buffetvorm. Het is niet heel uitgebreid, maar wel gevarieerd en goed eten. Voor kinderen is er op en buiten het complex niet veel vertier, behalve de zee en het enorm zwembad.

• 10Natuur
  • 9de schacht alain06-07-2021

top hotel , zowel ligging als service

was een prima beleving , kamer was in drie delen , prima balkon. In deze tijd zeer veel belang om alles corona veilig te houden maar toch de aandacht om nog te genieten behouden. Vriendelijkheid prima , met een service op dit zelfde niveau . Als je dan toch spijkers op laag water wil zoeken dan heeft dit niks te maken met het hotel, maar de bewolking waarop de dag soms startte, maar een 10 km verder al volle zon en dit bv 2 dagen van de 10 de rest wel prima weer. Ideaal voor mensen die willen gaan wandelen of een fiets huren bij de 2 fietsverhuur winkels in het plaatsje. Voor een actieve dag een rijk ontbijt en na de activiteit een prima diner en tot rust komen in de accommodatie waarbij slapen geen vormt door de gezonde lucht van het eiland . Nu ik het bekijk wat ik geschreven heb lijkt het een promotie campagne , nee is gewoon een weergave an mijn vakantie

• 8couwenbergh28-05-2019

leuk gelegen goed verzorgd complex

heel fijn verblijf erg geliefd bij de Duitsers alles is daar ook op gericht eten erg goed ontbijt diner goede vriendelijke bediening Wij hadden 2 kamer appartement netjes schoon Mooie tuin zwembad rustig gelegen Het weer was grotendeels bewolkt rond 22 graden dus zeker in de avond lange broek enz Zeer mooi wandelgebied erg groen en soms veel klimmen :) een aanrader

• 8Michel Walraven15-02-2019

Volgend jaar weer

Heerlijk voor mensen die de rust willen opzoeken,prachtige tuin.Wij zijn super tot rust gekomen in de prachtig gerenoveerde kamer.Dit was onze 2 e keer en zeker niet de laatste keer!Het avondeten is heerlijk met zeer vriendelijk personeel.

• 9F.Boekhorst10-02-2019

Prima locatie

Neem goede wandelschoenen mee, want je kunt hier hele mooie wandelingen maken en huur, als het kan, een auto

• 8M Verheyden19-12-2018

Heerlijke plek om te verblijven.

• 8Jellie02-10-2018

Voor herhaling vatbaar!

De accomodatie is in totaal prachtig. Dit komt ook door de prachtige tuin en zwembad. Het restaurant ligt ook prachtig met uitzicht op de zee of het zwembad. Heel fijn was ook het gratis kopje koffie en thee tussen 10.00 en 17.00 uur. Er heerst een prettige relaxte sfeer. In het appartement was de keuken niet schoon en keukengerei karig. Geen waterkoeling, geen schaaltjes. Geen afwasmiddelen, wel keukendoeken.

• 10Arnold Winkel08-09-2018

Fantastisch, Rust en prachtige omgeving.

Als je van heerlijke vakantie rust houdt, moet je hier zijn. Het strand ligt aan de andere kant van de weg en is perfect om te zwemmen en duiken. Duikcentrum La Palma ligt op slechts 4 minuten lopen. Het zwembad van Hacienda San Jorge is echt een van de mooiste die ik ooit heb gezien. Het zoute water is schoon, niet te warm en niet te koud.

Toen we een klein incheck-incident hadden, was het binnen een mum van tijd opgelost. Ik sprak met de Hacienda-manager, Karim, die echt een manager is die alle problemen in een mum van tijd oplost. Dus heel erg bedankt Karim. Ontbijt en diner zijn heerlijk (vers te allen tijde) en de entourage in en buiten het restaurant is uitstekend, omdat u buiten kunt zitten (uitzicht op het zwembad) of binnen (zeezicht). Al-personeel is klasse A en supervriendelijk zonder enig acteerwerk of zoiets. De omgeving van deze Hacienda ligt in een groot park met de mooiste bloemen en planten. Boeken dus!

• 7Sandra Nobel04-09-2018

Geweldig relaxte vakantie op een gevarieerd eiland

De eenvoudige maar nette en praktische appartementen bevinden zich in een gebouw wat omgeven wordt door een fantastische tropische tuin en zwembad. De mensen zijn vriendelijk en het eten van het buffet afwisselend en goed.

Appartement Hacienda San Jorge info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar