Appartement Hacienda San Jorge

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°20°
Appartement Hacienda San Jorge
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda San Jorge voor je op een rij gezet:

200 reviews over Appartement Hacienda San Jorge in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Jellie
2-10-2018

De accomodatie is in totaal prachtig. Dit komt ook door de prachtige tuin en zwembad. Het restaurant ligt ook prachtig met uitzicht op de zee of het zwembad. Heel fijn was ook het gratis kopje koffie en thee tussen 10.00 en 17.00 uur. Er heerst een prettige relaxte sfeer. In het appartement was de keuken niet schoon en keukengerei karig. Geen waterkoeling, geen schaaltjes. Geen afwasmiddelen, wel keukendoeken.

Fantastisch, Rust en prachtige omgeving.

Arnold Winkel
8-9-2018

Als je van heerlijke vakantie rust houdt, moet je hier zijn.

Het strand ligt aan de andere kant van de weg en is perfect om te zwemmen en duiken.

Duikcentrum La Palma ligt op slechts 4 minuten lopen.

Het zwembad van Hacienda San Jorge is echt een van de mooiste die ik ooit heb gezien.

Het zoute water is schoon, niet te warm en niet te koud.

Toen we een klein incheck-incident hadden, was het binnen een mum van tijd opgelost.

Ik sprak met de Hacienda-manager, Karim, die echt een manager is die alle problemen in een mum van tijd oplost.

Dus heel erg bedankt Karim.

Ontbijt en diner zijn heerlijk (vers te allen tijde) en de entourage in en buiten het restaurant is uitstekend, omdat u buiten kunt zitten (uitzicht op het zwembad) of binnen (zeezicht).

Al-personeel is klasse A en supervriendelijk zonder enig acteerwerk of zoiets.

De omgeving van deze Hacienda ligt in een groot park met de mooiste bloemen en planten.

Boeken dus!

Geweldig relaxte vakantie op een gevarieerd eiland

Sandra Nobel
4-9-2018

De eenvoudige maar nette en praktische appartementen bevinden zich in een gebouw wat omgeven wordt door een fantastische tropische tuin en zwembad. De mensen zijn vriendelijk en het eten van het buffet afwisselend en goed.

fantastisch hotel adembenemend eiland

ilona
2-9-2018

het hotel is prachtig! we hadden een nog niet gerenoveerde kamer maar was prima alles was schoon. zwembad is heerlijk en het personeel ontzettend aardig. ontbijt is prima maar het avond eten beviel ons echt niet,huur een auto via het hotel ivm parkeerplaats(wel reserveren) want het eiland is prachtig, winkelen kan redelijk in santa cruz en llos llanos maar verwacht er niet te veel van. er is geen animatie in het hotel maar de sterren kijk avond op dinsdag is wel leuk schrijf je op tijd in want vol is vol. vergeet de waterschoenen niet voor de zee is echt wel nodig. pizza is lekker bij Casablanca dit ligt naast het hotel en voor een lekker ijsje kun je bij de ijssalon terecht naast Casablanca. dolfijnentocht is een aanrader ook roque de los muchachos is er mooi en natuurlijk het sprookjesbos met waterval. wij gaan zeker nog terug want het is er verschrikkelijk mooi en hebben nog maar de helft van het eiland gehad.

Zeer mooi eiland

Verriet
13-8-2018

Wij hebben nu een Premium appartement. Zeer netjes. Echt zoals op de foto's. Bedden zijn wel erg hard (Echt hard) dus daar moet je tegen kunnen. Ook missen we een afwasborstel en een iets groter balkon tafeltje was handig geweest. Voor de rest echt Top! Ook bedbank was goed. Maar wel voor kids, niet geschikt voor volwassenen. Zeer vriendelijk personeel. Erg schoon. En rustig. Huurauto op la palma wel bijna verplicht als je het eiland wil verkennen. Ontzettend!! veel bochten tijdens rijden, met wagenziekte echt opletten. Toerisme rondom het complex is zeer minimaal. Maar dat is het eigenlijk overal. Wil je veel beleven en doen.... dan kiezen voor Tenerife of cran canaria.

WiFi is top op het complex en gratis.

Handdoeken gratis lenen. (Tenzij je ze mee jat dan betaal je 10 euro😉) deze mogen ook mee naar het strand. Daar is trouwens een waterschoen aan te raden op heel veel plekken. Veel bewolking aan deze kant van het eiland...

Aanrader, voor herhaling vatbaar

Henk
6-8-2018

Deze rustig gelegen accommodatie is erg goed en heeft een prachtige tuin waar diverse dieren (katten, eenden, vogels, vissen, schildpadden) goed verzorgd worden. De appartementen zijn enigszins gedateerd maar schoon en van alle gemakken voorzien. Het zoutwater zwembad is mooi en prima. Er is een goed restaurant met buffetconcept waar je uit diverse gerechten kunt kiezen. Ook de bar is goed. Er is vrijdag t/m zondag 's avonds life muziek. Bij aankomst worden de gasten gelijk getrakteerd op een non-alcoholisch drankje. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

In het dorp is niet veel te doen maar heeft wel enkele leuke restaurantjes. De hoofdstad is maar 3km lopen en heeft een levendige winkelstraat. Ook goed te doen met ov. Een auto huren is echter een aanrader. Laat je niet gek maken met een grote auto want ook met een Fiat 500 konden wij met gemak overal komen.

Geweldige vakantie gehad!!!

Patrick
1-8-2018

Schítterende vakantie gehad op La Palma!!! We hadden gekozen voor een niet gerenoveerd appartement. Deze voldeed prima. Genoeg ruimte en werd prima schoongehouden. Personeel in het hotel ook súpervriendelijk en doen er alles aan het zoveel mogelijk naar de zin te maken. Mooi zoutwaterzwembad met voldoende douches, midden in een prachtig aangelegde tuin. Prima restaurant met wederom ontzettend enthousiast en hardwerkend personeel. We hebben via het hotel voor 2x 4 dagen een auto gehuurd. Goedkoop, inclusief parkeerplaats onder het hotel en de 2e periode een gratis upgrade naar een grotere auto gekregen. Het eiland is werkelijk prachtig. Heel divers wbt natuur en cultuur. Eten en drinken spotgoedkoop en lekker. Het is er wel heel rustig. Zelfs in de hoofdstad Santa Cruz is niet veel te doen. Ook 's-avonds weinig vermaak. Voor ons was het echter een perfecte vakantie!!! De hostess heb je niet veel aan. Dat is een opgedirkte muts...

Heerlijk hotel, aanrader!

Marianne
23-7-2018

Mooi groen eiland en heerlijk hotel in een prachtige, schaduwrijke tuin met fonteinen en wat dieren zoals katten, vogels, vissen, schildpadden en

eendjes. Wij hadden een nog niet gerenoveerde kamer maar die voldeed prima. Bijgeplaatste bed in woonkamer was alleen wat minder. Alles wordt erg goed bij- en schoon gehouden, zowel binnen als buiten.

Vriendelijk personeel over het algemeen. Hebben het alleen op sommige momenten wel erg druk als ze alleen staan, zoals bij de bar op een muziekavond of de bar bij het zwembad. Heerlijk ontbijtbuffet, heerlijk zwembad met meestal voldoende ligbedden. Wij hebben wel wat "gezelligheid" gemist zoals een muziekje bij de zwembadbar of

bij de cocktailbar. Gratis koffie/choco tot 17:00 uur helemaal top 👍

Livemuziek op vrij/za/zo tot ca. 11:00 uur maar voor de wat oudere bezoeker 😉 Een bezoek aan de andere kant van het eiland zeker aan te raden zoals Tazacorte en Puerto Naos.

F Zijlstra
5-7-2018

Hacienda san Jorge is een heel mooi hotel, geen hoogbouw en gelegen in een tropische tuin met een schitterend zwembad. Transfer is ongeveer 10 minuten dus je bent snel ter plaatse, en je hebt geen last van de vliegtuigen. Wij vonden de service uitstekend, en als we nog eens terugkomen is het zeker hier. Ook hebben wij een auto gehuurd in het hotel, ze verhuren alleen maar nieuwe auto's voor concurrerende prijzen en je krijgt een gereserveerde parkeer plek in de parkeergarage onder het hotel. In het restaurant kun je voor schappelijke prijzen gebruik maken van een smakelijk ontbijt buffet en een dineer buffet, dus al met al een plek om terug te komen. Als je je het schitterend eiland wilt bekijken huur dan vooral een auto en verken en bekijk de schitterende natuur van het eiland, de wegen zijn over het algemeen goed onderhouden. Als je de hoofdstad wil bekijken dan kun dat in 3 kwartier bewandelen en hoef je de auto niet te parkeren.

Een echte aanrader.

Leny de Mink
14-4-2018

Rustig eiland. Geen massa toerisme. Fantastisch eiland voor wandeltochten.

Hacienda San Jorge is een kleinschalig apart. complex, gelegen in tropische tuin.

Vogels, schildpadden, poezen. Mooi zwembad. Goede ligstoelen. Gratis badlakens. Uitstekend restaurant (buffet).

Vlees, vis, kip, vegetarisch. Enorm toetjes buffet. Veel vers fruit. Vriendelijk personeel.

Zowel receptie, schoonmaak als restaurant.

Mooie apart. Met inloop douche. Wij zijn hier al 7 keer geweest. 6 × in december tijdens feestdagen en 1 x in de zomer.

Hebben al weer geboekt voor december 2018. Bushalte op 5 minuten afstand lopen.

VVV ook vlak bij. Gratis Wifi.Leuke restaurantjes in de buurt. Geen luidruchtige disco's in de buurt. Regelmatig optredens in de lounge of bar.

Kortom een aanrader.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hacienda San Jorge in Playa de los Cancajos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hacienda San Jorge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.