Appartement El Cerrito

Appartement El Cerrito
8,1

69 reviews over Appartement El Cerrito in het Nederlands

Ruud, 17-5-2017

Het was een prima appartement met een geweldig groot terras. Daar kon je wel op voetballen, zo groot. Het was op de bovenste verdieping aan de noordzijde.

Helaas was alleen het weer soms wat spelbreker, maar daar kan de lokatie niets aan doen

Wij zaten op de derde etage met een heel groot dakterras.

De appartementen zijn zeer ruim. Het keukeninventaris is minimaal.

Verder zijn de receptionistes heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt is goed. Het appartementencomplex ligt op loop afstand van diverse restaurants, er zijn er in het kleine dorpje ongeveer tien.

Kortom een fijne vakantie heel rustig alleen het weer viel erg tegen.

Heerlijk appartement

Fam. Ottevanger, 11-4-2015

Begin april een heerlijke week in dit appartement gehad. Ruim appartement, grote slaapkamer met prima bedden. Alles in goede staat en schoon. Groot balkon en heerlijk rustig. Winkel is vlakbij net als diverse restaurants. Schoonmaak is goed en de ontvangst bij de receptie zeer vriendelijk. Ook vlakbij een rustige boulevard. Top! Eén en al vakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor El Cerrito voor je op een rij gezet:

Mooi groot appartement met een groot terras. Op terras twee stoeltjes en een tafeltje. Had graag ligstoelen gezien om te zonnebaden. Laatste kan natuurlijk ook bij zwembad. Schoonmaak vonden wij een voldoende. Bedden waren goed. Meubilair toereikend. Kastruimte te over! Spar is op loopafstand, vond personeel daar erg bot en onvriendelijk. De keer dat ik met 50€ wilde betalen werd ik aangekeken of ik een idioot was en werd er gezucht waarna met heel veel tegenzin wisselgeld werd teruggeven. een paar restaurants waren helaas hele periode gesloten. Bleven nog wel genoeg over om buiten de deur te eten. Wij vinden los Cancajos de ideale plek op La Palma ondanks dat je wat meer kans op bewolking hebt dan in het westen van het eiland. Puerto Naos mist karakter. Ga daar trouwens niet eten bij La Noa, nooit in mijn leven zo honds bediend als daar, eten werd op tafel gekwakt, een woord kon er nauwelijks af, bah. Maar voor ons is El Cerrito een prima keus gebleken. La Palma is schitterend!

Het Zoover cijfer houdt je voor de gek!

janita bijl, 9-3-2015

Dit appartementencomplex zal vast ooit leuk en gezellig zijn geweest. Lang geleden! Natuurlijk ligt het centraal en is het lekker rustig, maar het is echt een vieze rommelige bende! Het zwembad lag vol met blaadjes en veel tegeltjes zijn beschadigd waardoor het er onaantrekkelijk uitzag. Bij aankomst waren de kamers nog niet klaar en konden we de koffers bij de receptie neerzetten, 3 uur later bij terug komst staan de koffers onbeheerd bij een lege receptie, en bedankt! De kamers zijn slecht schoongemaakt, ze maken schoon met een droge zwabber waardoor alle rotzooi onder het bed en de banken verdwijnt. Handdoekenwissel is eens in de zoveel dagen wat opzich prima is, maar wij hadden een handoek die de eerste dag al heel vies was geworden. Om te voorkomen dat we die per ongeluk opnieuw zouden gebruiken hebben we hem op de grond gelegd. Natuurlijk hoop je op een schone, maar de schoonmaak dames hebben de vieze handdoek gewoon opgevouwen en opgehangen alsof het een nieuwe was. Schandalig!!

Heerlijk, rustig appartement

bboulonois, 12-9-2014

El cerrito ligt centraal gelegen in t dorpje los camcajos. Net even iets op de berg. Wij hebben een heerlijke week gehad met onze zoon van 9 maanden. Ruim appartement, groot balkon, kinderbedje en kinderstoel. Op 5 minuten lopen naar de spar en wat restaurantjes. Verwacht geen groot toeristencentrum of boulevard a la playa del ingles: je komt hier echt voor je rust. Begin september waren er slechts een paar appartementen bezet.

Op vijf minuten met de taxi vanaf de luchthaven. Je bent zo in santa cruz voor een gezellig middagje en een auto huren ze voor je bij de receotie: 25 euro per dag met kinderstoel/maxi cosi. 1.5 dag lekker getoerd op t eiland en je kunt zeker alle kanten uit als je van wandelen houdt.

Wij hebben een heerlijke week gehad!

Super fijne plek in rust met heerlijke service

Arno Gijze, 28-8-2014

Een dag voor vertrek ad hoc geboekt direct bij het complex. Zeer vriendelijk te woord gestaan en zelfs een appartement met zeezicht kon worden geregeld. Ontvangst was tevens uiterst vriendelijk en konden ondanks de vroege aankomst direct ons appartement in. Appartementen zijn ruim voor 2 personen en prima ingericht. Borden, bestek en servies lokt uit tot regelmatig afwassen, hebben zelf paar koekenpannen bijgekocht. Uitzicht was fantastisch. Eén groot minpunt, de wifi dekking is zeer beperkt.. alleen op het terras en eerst meter van de woonkamer. Verder is alles top schoon en wordt er gedurende de week schoongemaakt. De continue service en geen vraag te gek bij de receptie is een warm bad! Met heel erg veel plezier hier 18 dagen verbleven!

La Palma, het overtrof onze verwachtingen

Frans, 22-3-2014

Echt een aanrader: een leuk en sfeervol appartementencomplex, gunstig gelegen in het leuke plaatsje Los Cancajos.Het appartement is erg ruim, ruime slaapkamer met prima bedden. Er wordt goed schoongegemaakt.

Er is de mogelijkheid voor een prima en zeer uitgebreid ontbiijt !

Vriendelijke en goede receptie. De laatste dag mochten wij, i.v.m. het late vertrek,het appartement blijven gebruiken.

Minder goed: de zitbanken en stoel zaten niet echt lekker, de TV was klein en een oud model, het zwembad was max. 1 meter diep , de keuken is groot maar kookmogelijkheden zijn erg beperkt .Maar omdat het er zo goedkoop was hebben we iedere avond “buiten de deur ”gegeten.

De SPAR-winkel is op loopafstand, en goed.

Het vliegveld ligt op een paar kilometer afstand, maar van die paar vliegtuigen per dag heb je geen last. Lekker en voor een goede prijs kunt je eten (en op loopafstand)bij : El Lagar , Sadi , Tasca al Tavasca, Oceano.

La Palma is een schitterend eiland; het overtrof onze verwachtingen !

Net hotel, prima voor de prijs.

mevrouw Herfkens, 19-1-2014

Het is goedkoop, en daarom voldoet het. Maar de kamers zijn redelijk gehorig, de WiFi werkt slecht en dat je overal extra voor moet betalen, vond ik wel jammer. Niet dat je elke dag schone handdoeken wil, of elke dag een schoonmaak, alleen dat dat in de upsell moet is wel vreemd. Dat geldt ook voor de safe en de airco. Dan had ik liever iets meer betaald en het gewoon gehad, ook al is het overbodig. Verder is de 'volledig uitgeruste keuken' wel een breed begrip: je kunt een ei bakken, een lunch maken, maar echt koken, laat staan watr, en afwassen is eigenlijk al een stap te ver. Wie een extreme luxe verwacht, kan dus beter ergens anders heen gaan. Maar we hebben ons uitstekend gered en vermaakt en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook is alles schoon, degelijk ingericht en de locatie perfect. Prima plek dus. Een 8,5 zoals op Zoover vind ik te hoog, maar een dikke 7 is het zeker.

Uitstekende appartementen

Marga Krijnen, 4-12-2013

zeer ruime appartementen, rustig gelegen maar op loopafstand van restaurantjes en boulevard. Supervriendelijke en attente receptionistes. Uitgebreid ontbijtbuffet, Rekreatieruimte aanwezig met spellen en bibliotheek.

We hebben een aantal aanbieders voor El Cerrito voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement El Cerrito in Playa de los Cancajos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement El Cerrito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement El Cerrito scoort een 8.05 uit 10 op basis van 72 reviews.