Appartement El Cerrito

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

75 reviews over Appartement El Cerrito

• 2019
    9Famke22-11-2019

Heerlijk!

Fijn appartement! Schoon, ruim en een mooie locatie. Sowieso een heerlijk eiland!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Dijkstra13-03-2019

Zeker voor een herhaling vatbaar, een prachtig eil

Prima wandel eiland, auto tot jouw beschikking hebben is een pré

Gereisd met vrienden in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9paul22-08-2018

aangenaam vertoeven

correcte prijs/ kwaliteit verhouding . Ontbijt was goed , dagelijks werden de kamers gekuist , zeer ruime appartementen. Rustige sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Ruud17-05-2017

Het was een prima appartement met een geweldig groot terras. Daar kon je wel op voetballen, zo groot. Het was op de bovenste verdieping aan de noordzijde. Helaas was alleen het weer soms wat spelbreker, maar daar kan de lokatie niets aan doen

Gereisd met partner in december 2016

• 7Carla28-12-2016

mooi appartement en vriendelijke receptionistes

Wij zaten op de derde etage met een heel groot dakterras. De appartementen zijn zeer ruim. Het keukeninventaris is minimaal. Verder zijn de receptionistes heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is goed. Het appartementencomplex ligt op loop afstand van diverse restaurants, er zijn er in het kleine dorpje ongeveer tien. Kortom een fijne vakantie heel rustig alleen het weer viel erg tegen.

Gereisd met partner in december 2016

• 10Fam. Ottevanger11-04-2015

Heerlijk appartement

Begin april een heerlijke week in dit appartement gehad. Ruim appartement, grote slaapkamer met prima bedden. Alles in goede staat en schoon. Groot balkon en heerlijk rustig. Winkel is vlakbij net als diverse restaurants. Schoonmaak is goed en de ontvangst bij de receptie zeer vriendelijk. Ook vlakbij een rustige boulevard. Top! Eén en al vakantie.

• 7Erik19-03-2015

Ruim appartement, goede prijs kwaliteit verhouding

Mooi groot appartement met een groot terras. Op terras twee stoeltjes en een tafeltje. Had graag ligstoelen gezien om te zonnebaden. Laatste kan natuurlijk ook bij zwembad. Schoonmaak vonden wij een voldoende. Bedden waren goed. Meubilair toereikend. Kastruimte te over! Spar is op loopafstand, vond personeel daar erg bot en onvriendelijk. De keer dat ik met 50€ wilde betalen werd ik aangekeken of ik een idioot was en werd er gezucht waarna met heel veel tegenzin wisselgeld werd teruggeven. een paar restaurants waren helaas hele periode gesloten. Bleven nog wel genoeg over om buiten de deur te eten. Wij vinden los Cancajos de ideale plek op La Palma ondanks dat je wat meer kans op bewolking hebt dan in het westen van het eiland. Puerto Naos mist karakter. Ga daar trouwens niet eten bij La Noa, nooit in mijn leven zo honds bediend als daar, eten werd op tafel gekwakt, een woord kon er nauwelijks af, bah. Maar voor ons is El Cerrito een prima keus gebleken. La Palma is schitterend!

• 1janita bijl09-03-2015

Het Zoover cijfer houdt je voor de gek!

Dit appartementencomplex zal vast ooit leuk en gezellig zijn geweest. Lang geleden! Natuurlijk ligt het centraal en is het lekker rustig, maar het is echt een vieze rommelige bende! Het zwembad lag vol met blaadjes en veel tegeltjes zijn beschadigd waardoor het er onaantrekkelijk uitzag. Bij aankomst waren de kamers nog niet klaar en konden we de koffers bij de receptie neerzetten, 3 uur later bij terug komst staan de koffers onbeheerd bij een lege receptie, en bedankt! De kamers zijn slecht schoongemaakt, ze maken schoon met een droge zwabber waardoor alle rotzooi onder het bed en de banken verdwijnt. Handdoekenwissel is eens in de zoveel dagen wat opzich prima is, maar wij hadden een handoek die de eerste dag al heel vies was geworden. Om te voorkomen dat we die per ongeluk opnieuw zouden gebruiken hebben we hem op de grond gelegd. Natuurlijk hoop je op een schone, maar de schoonmaak dames hebben de vieze handdoek gewoon opgevouwen en opgehangen alsof het een nieuwe was. Schandalig!!

• 8bboulonois12-09-2014

Heerlijk, rustig appartement

El cerrito ligt centraal gelegen in t dorpje los camcajos. Net even iets op de berg. Wij hebben een heerlijke week gehad met onze zoon van 9 maanden. Ruim appartement, groot balkon, kinderbedje en kinderstoel. Op 5 minuten lopen naar de spar en wat restaurantjes. Verwacht geen groot toeristencentrum of boulevard a la playa del ingles: je komt hier echt voor je rust. Begin september waren er slechts een paar appartementen bezet. Op vijf minuten met de taxi vanaf de luchthaven. Je bent zo in santa cruz voor een gezellig middagje en een auto huren ze voor je bij de receotie: 25 euro per dag met kinderstoel/maxi cosi. 1.5 dag lekker getoerd op t eiland en je kunt zeker alle kanten uit als je van wandelen houdt. Wij hebben een heerlijke week gehad!

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 8Arno Gijze28-08-2014

Super fijne plek in rust met heerlijke service

Een dag voor vertrek ad hoc geboekt direct bij het complex. Zeer vriendelijk te woord gestaan en zelfs een appartement met zeezicht kon worden geregeld. Ontvangst was tevens uiterst vriendelijk en konden ondanks de vroege aankomst direct ons appartement in. Appartementen zijn ruim voor 2 personen en prima ingericht. Borden, bestek en servies lokt uit tot regelmatig afwassen, hebben zelf paar koekenpannen bijgekocht. Uitzicht was fantastisch. Eén groot minpunt, de wifi dekking is zeer beperkt.. alleen op het terras en eerst meter van de woonkamer. Verder is alles top schoon en wordt er gedurende de week schoongemaakt. De continue service en geen vraag te gek bij de receptie is een warm bad! Met heel erg veel plezier hier 18 dagen verbleven!

Gereisd met partner in augustus 2014

Appartement El Cerrito info