Los Llanos de Aridane

We hebben een aantal aanbieders voor Los Llanos de Aridane voor je op een rij gezet:

vakanties Los Llanos de Aridane

Reviews over Los Llanos de Aridane

Leuke stad

Hugo Duran
    19-3-2019

Los Llanos de Aridane heeft een gezellig oud centrum met karakteristieke huizen (huisjes) gelegen rond het gemeente huis. Daarnaast staan in het verdere centrum met moderne winkels. Aan te bevelen is wanneer men in de omgeving een appartement huurt of een bungalow om je boodschappen te doen bij Lidl. Hier vindt men alles wat nodig is en vooral wat ons betreft versgebakken Duits brood. De winkel heeft zelfs een ondergrondse parkeergarage

Gereisd Met partner in februari 2019

een heerlijke stad

conny
    31-10-2018

Bij ons 2de bezoek aan La Palma hebben wij deze keer in Los Llanos overnacht. De eerste keer hebben we de toeristische highlights bezocht, deze keer hebben we vooral in de avond van de stad genoten. Je kunt hier namelijk erg lekker eten bij de vele restaurantjes die ook allemaal wel een buitenterras hebben. Als we weer terug gaan naar het eiland, komen we ook weer terug naar Los Llanos!

Gereisd Met partner in september 2018

Gemoedelijk

Ed Willms
    29-4-2018

Tsja, wat vond ik goed, leuk en fijn in Los Llanos? Moet ik dat eigenlijk wel vertellen aan jullie. Wij willen in ieder geval nog graag terug komen in dit paradijsje. Het eiland La Palma is een groot wandelparadijs met zijn vele kraters en bossen. En dan is Los Llanos, the place to be. Rustig met een groot aanbod aan terrasjes, winkels en goede restaurants. Maar vooral gemoedelijk. Heerlijk om hier te flaneren, te shoppen en uit eten te gaan. Dus, ja ik zou zeggen, doen Los Llanos maar kom niet met ze allen want dan gaat die vriendelijke sfeer op het eiland en de stad niet ten goede komen.

Gereisd Met partner in maart 2018

Leuke stadje met leuke pleintjes.

Ronald de Haas
    14-9-2017

Leuk om naast de toeristen ook tussen de lokale bevolking te verblijven. Er zijn veel restaurants, die nogal verspreidt zitten. Het centrum is deels autovrij. Daar omheen wel wat chaotisch. Lang voor de stoplichten wachten. Veel éénrichting wegen. De mensen zijn erg vriendelijk. Veel en grote supermarkten.

Gezellige stad met goede restaurants en winkels

Fam. Delahaye
    5-8-2017

Praktisch alles wat je nodig zou kunnen hebben, is in Los Llanos voorhanden. Verder zijn er mooie terrassen en lekkere restaurantjes. De binnenstad is overzichtelijk en schoon, de planten- en bloemenperken zeer goed onderhouden.

Los Llanos de Aridane scoort een 8 uit 10, op basis van 83 reviews