Hotel La Palma & Teneguia Princess

Hotel La Palma & Teneguia Princess
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Palma & Teneguia Princess voor je op een rij gezet:

287 reviews over Hotel La Palma & Teneguia Princess in het Nederlands

Heerlijk genoten

Kim
13-8-2018

Net terug van een heerlijke vakantie.

Een prachtig hotel, gebouwd als een dorpje op de mooie vulkaan rotsen.

Mooie ruime kamer en een dito badkamer met een mooie ruime douche, met hoe fijn geen douche gordijn :) maar een mooie glazen deur en ook een ligbad.

Wij hadden zeezicht uitzicht met prachtige zonsondergang.

Een groot aantal zwembaden waarin het heerlijk toeven was, niet te druk en heerlijke temperatuur. Ligbedden in overvloed bij elk zwembad.

Het eten was heerlijk, het hoofdrestaurant iedere avond een ander thema en ook het bbq restaurant was prima.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

De animatie is echt heel goed neergezet, zowel overdag als de avond.

Ze komen niet aan je ligbed vragen of je mee wilt doen, de enige diendit wel doet is de fotograag ,dat was het enige minpuntje.

Een huurauto is zeker aan te raden wil je wat van het eiland zien vanwege de steile wegen.

DOEN!!

nicole en jean pierre
12-8-2018

supper toffe sfeer tussen duizende bananaeplantages, zeer rustig en sfeervol;van lekker eten en drinken voor koppels tot geen last van mensen met kinderen

drink je a la carte echte merken sterke drank en je hebt all inclusive dan verekenen ze de prijs en leg je maar een klein beetje euro op.

de eerste x dat we op onze vertrekdag geen extra rekening kregen om 3u onze kamer langer te kunnen houden. Echt top,kies wel kamer met zeezicht

Love it!

Paulina
11-8-2018

It is big hotel with nice swimming pools, but I would not recommend it for people on wheelchairs of with walking difficulties. The island itself is one, giant rock sticking out of the ocean, really steep and the hotel have some steep places also. But I love it anyway! Good food, nice stuff, clean room. I advice to rent a car, hotel is "in the middle of nowhere" (in the middle of bananas plantations, actually). For children is mini club and disco in the evening. Me and my family enjoy out stay.

WTC.nl

Fantastische vakantie voor jong en oud

Fam. Sterenborg
6-8-2018

Een zeer schoon resort. Zeker een aanrader. Kamers ietwat gedateerd, maar dat mocht de pret niet drukken. Hotelkamer wordt iedere dag keurig schoongemaakt. Doordat er 10 zwembaden zijn en erg veel ligbedden is er voor iedereen plek. De plekjes in de schaduw zijn als eerste bezet. Hier worden vaak handdoeken gelegd. Tip: bijna iedereen maakt gebruik van een opblaasband o.i.d. deze zijn op het park erg duur. Misschien handig om mee te nemen. Eten in buffetvorm en voldoende keus. Leuke bijkomstigheid was de aanwezigheid van een pizzeria. Leuk entertainment. Wij verbleven er 11 dagen en hadden de beschikking over een huurauto. Er is niets op loopafstand van het resort. De wegen zijn steil en kronkelig, waardoor de maximale snelheid ongeveer 50 km/u is. Op het eiland is een kleine ‘verticale dierentuin’. Leuk om te zien en niet duur. De hoofdstad Santa Cruz is ook leuk om te bezoeken. Een leuk centrum met verschillende (merk)winkels.

Goed hotel, prachtig uitzicht

Kirsten
1-8-2018

Fijne, schone kamers. De dames van de huishouding doen echt goed hun best. Op de 1e dag melding gemaakt van een lekke doucheslang en dit werd direct opgelost. Mooie zwembaden, wel handdoek leggen voor 9 uur als je in de schaduw wilt zitten. Eten in het grote restaurant was veel te druk voor ons, wel veel keus en erg goed van smaak. Wij aten elke dag in het restaurant bij het zwembad, mooie zonsondergang en veel rustiger alleen wat minder keuze. Minpuntje is dat de schoonmaak om het zwembad en op de terrassen wel beter kan, het stikt er van de vliegen. Kleine vriezer voor de ijsjes (la choza) heeft ook een grote schoonmaakbeurt nodig. In de omgeving inderdaad niets te doen, maar dat wisten we van te voren. Net zoals de klim van het zwembad naar de kamer.

fantastisch hotel

Sandra
22-7-2018

Zeer ruime kamers, heel mooi hotel ,zalige zwembaden. Alles heel netjes.

Eten is goed verzorgt,halfvolle schotels worden vervangen door nieuwe.

Geen overvloed aan Russen maar een mooie mix van populatie.

Bij het avondeten word je 3x doorgestuurd om een tafel toegewezen te krijgen,dit verloopt met microfoontjes waar het personeel in verbinding mee staat en je komst mee melden,10 meter verder staat de volgende je dan op te wachten,dat vonden we echt belachelijk want er was paats genoeg.Je kan ze wel ontwijken,ze lopen je niet achterna.

Jammer dat in zo'n hotel enkel wifi aan de receptie is.

De avondshows zijn niet zo spectaculair.

Handdoeken aan het zwembad kan je maar 2x per week vervangen.

Ligging is heel afgelegen,zonder bus kan je nergens heen,direct buiten het hotel is niets te beleven.Om de 2uur komt er een bus vlak voor het hotel.

Joyce
16-7-2018

Een geweldige suite met zeezicht geboekt.. 2 hotelkamers samengevoegd, met openverbinding naar elkaar. met dus ook 2 badkamers,en een extra groot balkon.. Superschoon, iedere dag schone kamer met opgemaakte bedden, handdoeken die in de badkuip gelegd werden, werden vervangen.. Uitzicht was fantastisch, bedden heerlijk, airco op de kamer, badjassen.. Top

Ook de omgeving was supermooi, zwembaden geweldig, ook bij de zwembaden werd alles superschoon gehouden.. Heerlijke ligbedden, eten fantastisch... Wel leuk om af en toe een auto te huren, want het eiland is prachtig... Tijdens onze autorit, naar santa cruz geweest... En gestopt bij restaurante las tres chimeneas, zo lekker geluncht, in een heerlijke binnentuin(aanrader)

Al met al alleen maar positief,

Wel handdoekje leggen, als je met je kind een schaduwplekje wilde, aan het zwembad..

Voor een relax vakantie zeker doen!

Kremer
7-7-2018

Adembenemend uitzicht over de oceaan! Heel net schoon hotel! Wij hadden HP geboekt en konden met een kleine bijbetaling(prikkie) bijboeken naar all in!! "

Het is een net All in hotel waarin alles gedaan wordt om het netjes en schoon te houden. Wij hebben prima gegeten, in het restaurant boven maar ook beneden bij het zwembad, hier kun je heerlijk je dag beginnen met uitzicht over zee. Het pizzarestaurant heeft lekkere snacks en heerlijke verse pizza! Een auto kun je huren voor 'n paar cent, in de omgeving van het hotel is weinig te beleven. Er is op 15min lopen een klein strandje met taverne. En verder alleen maar bananen plantage. De kronkel wegen door de bergen zijn niet voor mensen met reisziekte, even rekening mee houden 45min van vliegveld naar hotel door de bergen. Lekkere verse koffie bij de bar bij receptie. Hou wel rekening dat het bewolkt kan zijn, trok hier elke x wel weer open. Volgende keer boek ik kamer met zeezicht!

Absoluut top!

Antonia
27-5-2018

Toplokatie, ontzettend leuk animatieteam, buffet is top, zwembaden top, schoon, geen onnodige herrie, meer dan prima kamer, minder geschikt voor mensen die niet zo goed ter been zijn. Verder zie ik geen nadelen! Auto huren is niet duur en ga dan zeker een dagje naar Santa Cruz de la Palma, uberschattig stadje en de rit erheen is ook adembenemend.

Javier Bellido, Director, 7-6-2018

Dear Mrs. Antonia,

Thank you so much for your very kind words reviewing your visit to La Palma/Teneguía Princess.

We are glad to read that you really enjoyed our location, buffet and pools.

Regarding people with reduced mobility, we have scooters with a extra charge that you can reserve before they come.

Kind Regards,

Javier Bellido-Manager

Een prachtlocatie

Ramaka
13-5-2018

Wat een prachtige plek voor een hotel en wat een mooi complex! Een genot om van bovenaf de heuvel naar beneden over de zwembaden en de zee te kijken. Enige minpuntje: voor mensen die slecht ter been zijn zal het bijna ondoenlijk zijn om naar de zwembaden te gaan, vanwege de zeer steile wegen er naar toe. En om het eiland te verkennen moet je steeds eerst een kwartier lang de berg op met de auto, maar dat vonden wij geen probleem, want daarom ligt het hotel zo prachtig gelegen. Hebben genoten van het lekkere eten, de 'sparkling wine' en de prachtige exotische beplanting op het complex. Zeker een aanrader.

Javier Bellido, Director, 27-5-2018

Dear Ramaka,

Thank you so much for taking the time to review your stay at La Palma/Teneguía Princess.

We are glad to see we provide you with a high quality service, our main goal its to make of our guests stay a great experience and we see we achieved it during yours.

Regarding the person with walking difficulty, they have the possibility of renting a scooter, always with one week in advance.

It would be a great pleasure to see you again soon and we hope next time, you enjoy our service for a longer period.

Yours Sincerely,

Javier Bellido-Manager

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Palma & Teneguia Princess in Fuencaliente de la Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Palma & Teneguia Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Palma & Teneguia Princess scoort een 8.45 uit 10 op basis van 287 reviews.