Hotel La Palma & Teneguia Princess

KinderhotelWeer vandaag22°15°
Hotel La Palma & Teneguia Princess
8,3

Omschrijving
Voor een luxe vakantie moet je bij La Palma & Teneguia Princess zijn. Het resort ligt afgelegen, maar is van alle gemakken voorzien. Je vindt er winkels, restaurants, tien buitenbaden, tennisbanen en kidsanimatie. Daarnaast maakt de autoverhuur het toch mogelijk om het dichtstbijzijnde centrum van Fuencaliente op 10 kilometer afstand te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor La Palma & Teneguia Princess voor je op een rij gezet:

270 reviews over Hotel La Palma & Teneguia Princess in het Nederlands

Prima

Ger,
5-12-2018

Prachtige grote kamers met ruime badkamer, douche en bad, ruim balcon.

Mooie omgeving, prachtig eiland.

Eten zou iets beter mogen.

Fantastisch, ik zeg doen!

Sonja,
3-11-2018

Een prachtig resort met een heel mooi uitzicht over zee. Het resort heeft ook 10 zwembaden, een aantal restaurants, twee winkeltjes met nonfood. Heerlijk gevarieerd eten, genoeg ligbedden.

Animatie overdag en ‘s avonds.

Een huurauto is een pre, anders kom he niet zo gauw van het resort af. Het is een fantastisch eiland om te toeren en vele mooie plaatsen te bekijken en bv natuurzwembaden!

Het is een fantastisch hotel, waar het aan niets ontbreekt. Veel zwembaden, leuk animatieteam, heerlijk eten en prachtig weer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vanuit het zwembad kijk je naar de bergen, waar de wolken tegenaan kruipen.

Het hotel ligt erg afgelegen, dus je moet je vermaken op het resort zelf. Een auto of motor kun je in het hotel huren, en is wel een aanrader.

Op het eiland zelf is niet veel vertier, al zijn de vergezichten geweldig. Door de vele haarspeldbochten en bergachtig gebied, is de reistijd niet hoger dan gemiddeld 40 km/pu.

Wij waren hier twaalf dagen, maar een week is ruim voldoende, omdat je het dan wel gezien hebt. (omdat het afgelegen ligt)

Prima hotel . Ligt wel erg afgelegen

R.F. Klumperman,
26-9-2018

Een fraai hotel met prima voorzieningen . Mooie kamers Goed eten .Goede schoonmaak .Het nadeel is dat het hotel heel erg afgelegen onderaan een zeer steile berg ligt . Het dichtstbijzijnde dorp, waar ook nog eens niets te beleven valt, ligt op op 9 km steil de berg op met heel veel bochten en draaien. Kortom een huurauto is zeer aan te bevelen . Bij het hotel geen winkels in de omgeving

Javier Belido-Manager, Director, 9-10-2018

Dear R.F. Klumperman,

Thank you for taking the time to write your comment.

We are glad to know that you enjoyed our rooms and food.

We consider that our advantage to other hotels is precisely the "isolation", nature and tranquility and is true that is not the right hotel for people looking for a shop atmosphere.

We hope to see you soon.

Best Regards,

Erg mooi, maar geen 2e keer

Sabine,
13-9-2018

Mooi, groot en goed verzorgd hotel.

Vriendelijk personeel, eten goed, de eerste week beter dan de tweede week.

Wij kwamen op 28 augustus aan en vonden het restaurant aan zee echt super! Wel minder keus maar een stuk minder druk! Mooie zonsondergang bij het eten.

Helaas ging die per september dicht net als de bar boven. Toen was er nog maar weinig keus. Eigenlijk alleen de eetzaal die veel te groot en daardoor veel te druk is, en ook daar werd de keuze minder in september.

Er staat wel dat er met laagseizoen minder open is maar wij hadden niet verwacht dat het al per september was.

Heel erg jammer!

Javier Belido-Manager, Director, 15-9-2018

Dear Sabine,

Thank you for your opinion.

We are glad to know that you enjoyed our service staff, food and hotel facilities.

We have informed our chef about your comment about the food on the second week because that help us to keep our quality standard.

We are sorry for the inconvenience of closing some areas, but due to the low occupation we haven't other option.

We hope to see you soon.

Best Regards,

Javier Bellido-Manager

Geweldig hotel, echt een aanrader

Ingrid,
24-8-2018

Echt het beste all inclusive resort wat we ooit bezocht hebben. In tegenstelling tot wat anderen schrijven, zijn handdoeken voor bij het zwembad, het kluisje en bijna alles wat je wilt echt inclusive. Geen gevecht om bedjes, alle bars open en dichtbij, vers en lekker eten. Eigenlijk geen minpunten, maar als ik dan toch iets moet noemen: het ligt tegen een berg aan dus geen pad is vlak. Nu geldt dit voor heel La Palma dus als je niet van heuvel op heuvel af houdt, kun je dit eiland beter niet bezoeken. Op La Palma kun je overigens prima snorkelen, ook vlak bij het hotel (La Zamora) verder kun je wandelen. Daarbuiten is er niet veel.

Mooi resort met prachtig uitzicht

Ramona,
23-8-2018

Erg mooi resort. vriendelijk personeel. Kamers netjes schoongemaakt. Prachtig uitzicht over de oceaan verder wel afgelegen een huurauto is een aanrader. Zwembad had wel wat onderhoud nodig miste erg veel tegels.

Volgend jaar even een ander hotel

Ellen,
23-8-2018

Voor de 8e keer zijn we in dit mooie resort met veel pluspunten, want anders zouden we hier niet zijn momenteel. Toch merken we, dat de service helaas minder wordt. Zo wordt er bezuinigd op met name het avonddiner en middageten. Vlees en gerechten van minder goede kwaliteit en iedere avond veel hetzelfde. Waar voorgaande jaren het entertainment op een hoog niveau stond, is er nu minder entertainment en v. slechtere kwaliteit. Er is een gebrek aan handdoeken, die na de schoonmaak v.d. kamer op de badkamer behoren neergelegd te worden. We bellen 3 dgn de receptie om de badhanddoeken geleverd te krijgen. Het hotel is overcrowded waardoor bepaalde service duidelijk merkbaar onder druk komt te staan. Na 3 nachten behoren lakens verschoond te worden. De werksters nemen hier een loopje mee. Let op dus. Toiletten bij zwembaden worden slecht schoon gehouden. Bedienend personeel legt geen schoon tafelkleed neer. Wel als hun chefs er ziin ....

Javier Bellido, Director, 30-8-2018

Dear Mrs. Ellen,

We are pleased to read that it was your 8th visit and we hope that it isn't the last one.

We would like to thank you very much for having taken the time to share your impressions with us. When and if we happen to fail meeting our clients' expectations, we sincerely appreciate to be made aware as we need to understand and progress.

We look forward to welcoming you again at La Palma/Teneguía Princess, in order to give you the excellent experience you expected.

Kind Regards,

Heerlijk genoten

Kim,
13-8-2018

Net terug van een heerlijke vakantie.

Een prachtig hotel, gebouwd als een dorpje op de mooie vulkaan rotsen.

Mooie ruime kamer en een dito badkamer met een mooie ruime douche, met hoe fijn geen douche gordijn :) maar een mooie glazen deur en ook een ligbad.

Wij hadden zeezicht uitzicht met prachtige zonsondergang.

Een groot aantal zwembaden waarin het heerlijk toeven was, niet te druk en heerlijke temperatuur. Ligbedden in overvloed bij elk zwembad.

Het eten was heerlijk, het hoofdrestaurant iedere avond een ander thema en ook het bbq restaurant was prima.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

De animatie is echt heel goed neergezet, zowel overdag als de avond.

Ze komen niet aan je ligbed vragen of je mee wilt doen, de enige diendit wel doet is de fotograag ,dat was het enige minpuntje.

Een huurauto is zeker aan te raden wil je wat van het eiland zien vanwege de steile wegen.

DOEN!!

nicole en jean pierre,
12-8-2018

supper toffe sfeer tussen duizende bananaeplantages, zeer rustig en sfeervol;van lekker eten en drinken voor koppels tot geen last van mensen met kinderen

drink je a la carte echte merken sterke drank en je hebt all inclusive dan verekenen ze de prijs en leg je maar een klein beetje euro op.

de eerste x dat we op onze vertrekdag geen extra rekening kregen om 3u onze kamer langer te kunnen houden. Echt top,kies wel kamer met zeezicht

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Palma & Teneguia Princess in Fuencaliente de la Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Palma & Teneguia Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.