Hotel La Palma & Teneguia Princess ****

Hotel La Palma & Teneguia Princess ****

Hotel La Palma & Teneguia Princess
Hotel La Palma & Teneguia Princess
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor La Palma & Teneguia Princess voor je op een rij gezet:

248 reviews over Hotel La Palma & Teneguia Princess in het Nederlands

Geweldig!

Carly, 11-2-2018

Alles was Top! Best accommodatie die we ooit gehad hebben

Fantastisch l

Wiebren, 10-2-2018

Als je van rust en stilte houdt o.a weinig verkeer moet je dit hotel nemen .genoeg zwembaden. Helaas geen strand bij het hotel maar km of 4 a 5 van het hotel zijn er kleine strandjes . En het eten en de slaapkamers toppie . En voor de kids hebben ze animatie teams. En aparte zwembaden voor kleine kids. Hotel ligt anderhalve km van het dorp af .

Heerlijk tot rust gekomen

Jeffrey, 6-2-2018

Heerlijk complex met veel zwembaden, prima restaurants. Echt compleet tot rust komen. Wel wat ver van de bewoonde wereld maar genoeg vertier op het complex

Goed hotel

kro, 3-2-2018

Ligging van het hotel t.o.v de zee is prima. Loopafstand ong. 10 minuten. Liggen 2 supermarkten op loopafstand van het hotel.

Personeel in het hotel is vriendelijk en behulpzaam. Kamermeisjes soms opdringering om de kamer schoon te maken ondanks dat er niet storen op de deur zit.

Kamer word snel snel geveegd, kan beter. Vloer was niet schoon in de kamer en badkamer.

Ontbijtbuffet heel uitgebreid: verschillende soorten brood, vlees, fruit, warme gerechten, muesli, gebak. Als drank is er koffie, thee, sap, melk, champagne.

Dinerbuffet is iedere avond in een ander themaland: veel keus aan groente, vlees, vis, aardappelgerechten. Eten is vaak niet warm.

Je kunt 's avonds rond de bar gezellig zitten en een drankje doen. Wifi in het hele hotel via een code. 1 code per apparaat.

Er is een zwembad. 'Ochtens rond een uur of 8 worden de ligbedden al gereserveerd dmv handdoeken. Door de dag heen zijn er nog een aantal lege ligbedden om te gebruiken.

We hadden kamer 634, links kun je de zee zien.

Grootschalig complex met fantastisch uitzicht

Valk vos, 12-1-2018

Een huurauto is aan te bevelen als je wat van het

Eiland wilt zien. Complex ligt erg afgelegen.

Prachtig hotel en goed verzorgd.

Precies goed genoeg

Simone, 8-1-2018

Top hotel. Goed eten. Mooi uitzicht. Verwarmd zwembad (1). Bushalte voor de deur! Bus gaat helaas om de 2 uur. Geen boulevard om te wandelen. Beetje saai. Maar het weer is aan deze kant van het eiland op haar best ☀️

Vanuit het hotel kun je een auto huren. Met de bus Kun je vanaf 1000 uur naar Fuencaliente (+/- 15 min. om daar over te stappen naar bijv. Santa Cruz. (+/- 60 min.)

Met een huur auto zou dit stuk +/- 45 min. duren!

Wel goed te doen allemaal

Javier Bellido, Director, 10-1-2018

Dear Mrs. Simone,

Thank you so much for sharing your experience and we see you again in La Palma/Teneguía Princess.

Best Regards,

Javier Bellido-Manager

Mooi resort wel afgelegen

Hans van Til, 25-12-2017

Alleen geschikt voor luie vakanties, anders een huurauto een must.Buffetten minder dan voorheen.Eten regelmatig koud.Een heel goed maar eigenwijs animatieteam.Is niet vatbaar voor positieve kritiek.Wel zeer schone en nette kamers.

Mooi resort

Van Didden, 29-10-2017

Ons tweede bezoek aan dit rustig gelegen hotel. Omdat er in de wijde omtrek geen eetgelegenheden zijn is het verstandig om in ieder geval halfpension te boeken. De buffetten zijn van uitstekende kwaliteit. Voor € 3,00 per persoon per dag kan bij halfpension drank (fris, bier, wijn en water) bijgeboekt worden. Regelmatig zijn er thema avonden met o.a. Grieks, Spaans, Mexicaans eten. Als je iets van het eiland wil zien is een huurauto noodzakelijk. De gemiddelde snelheid ligt rond de 40 km per uur, iets om rekening mee te houden als je het eiland gaat verkennen. De ruime kamers worden goed schoongemaakt en de bedden zijn prima. Voldoende opbergmogelijkheden. La Palma is een prachtig eiland als je van wandelen houdt.

Geweldig !

C &H, 10-10-2017

Prachtige hotel/zwembad/tuin. Op elk moment van de dag voldoende bedjes, schaduwplekken enz. Goede service, vriendelijk personeel en eten & drinken dik in order. Door de ligging zalig rustig. Uitzicht vanaf ontbijt terras is uniek, zelden zoiets meegemaakt de laatste 50 jaar.

Publiek was in Okt. iets ouder en overwegend Frans/Duits/ Pools en NL.

Enigste "nadeel" is de ligging, tikkie einde van de wereld dus elk uitstapje begint met gemiddeld 1 uur rijden. Qua afstanden is La Palma een klein eiland maar door de bergen is de reissnelheid laag.

Voor ons een plek waar we zeker nog eens terug gaan.

nooit meer

susanne, 6-10-2017

Het was een groot complex maar is klaar voor een update alles is verouderd. Het personeel kan amper lachen in de restaurants en je moet je drank zelf gaan halen. Het eten is veel te koud en er is weinig variatie. Als je een rustige vakantie wil ben je hier wel op je plaats. Er zijn genoeg bars om drank te gaan halen maar ook hier is het veel zelf bediening.
Javie Bellido-Manager, Director, 10-10-2017

Dear Mrs. susanne,

Thank you for taking the time to review your stay at La Palma/Teneguía Princess.

We are working to update all our facilities.

In the general guidelines when using our all inclusive benefits, we said that to order drinks, you will be asked to go to the bar and order them directly from the waiters. The waiter will not serve the tables, we are sorry that it wasn't of your liking.

Regarding the food, our chef has been informed and we are going to take measure.

We hope to see you soon.

Best Regards,

Javier Bellido-Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Palma & Teneguia Princess in Fuencaliente de la Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Palma & Teneguia Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Palma & Teneguia Princess scoort een 8.4 uit 10 op basis van 271 reviews.