KinderhotelWeer vandaag19°12°
8,4

Omschrijving
Voor een luxe vakantie moet je bij La Palma & Teneguia Princess zijn. Het resort ligt afgelegen, maar is van alle gemakken voorzien. Je vindt er winkels, restaurants, tien buitenbaden, tennisbanen en kidsanimatie. Daarnaast maakt de autoverhuur het toch mogelijk om het dichtstbijzijnde centrum van Fuencaliente op 10 kilometer afstand te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor La Palma & Teneguia Princess voor je op een rij gezet:

276 reviews over Hotel La Palma & Teneguia Princess in het Nederlands

Paradijs..maar zoveel hellingen en trappen..

Nettie Kuijer,
14-2-2019

Het resort ziet er uit als een sprookje. Het uitzicht vanaf ons balkon is prachtig: palmbomen, cactussen zwembaden en de Atlantische oceaan. Alleen wel tweehoog en geen lift.

We klimmen naar het restaurant, dalen naar de zwembaden, helling omhoog en 4 trappen op naar onze kamer, 4 trappen af en klimmen naar het restaurant, enz. Mensen met zwakke knieën hebben het hier moeilijk!

We zwemmen in het verwarmde zwembad, huren een auto, zonnen, gaan met de bus naar Santa Cruz, lopen langs de wilde zee en het zwarte strand. We bezoeken een kerk en een museum, handig, want daar kan je gratis naar toilet.

Wat een goed idee om halfpension te nemen. De buffetten morgens en 's avonds zijn uitgebreid en Michelinsterren waard.

Voor drie euro p.p. mogen we bij het diner zelf wijn, bier, e.d. tappen.

Gereisd met partner in januari 2019
Javier Belido-Manager, Director, 19-2-2019

Dear Nettie Kuijer,

We are grateful for your opinion.

It's pleasure you enjoyed the views in your room, pools and food.

We hope to welcome you any time at La Palma/Teneguía Princess.

Kind Regards,

Jacob,
11-2-2019

Heerlijke vakantie. Mooi en goed hotel.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
Javier Belido-Manager, Director, 19-2-2019

Thank you so much Jacob,

We hope to see you soon again.

Henk,
2-2-2019

Princces resort in fuecaliente is uitstekend altijd zon

Gereisd alleenreizend in januari 2019
Javier Belido-Manager, Director, 3-2-2019

Dear Mr. Henk,

Thank you so much for your opinion.

We hope to see you soon.

Tjingo

Heerlijke vakantie in fantastisch hotel

Piet en Wietske,
17-12-2018

Waren een weekje all inclusive in dit heerlijke hotel. Een prima hotel en prima verzorging. Mooie grote kamer, heel vriendelijke personeel. Er was ze niet snel iets teveel. Goed animatieteam dat een leuk afwisselend programma bood zonder opdringerig te worden. Het eten was boven verwachting goed. Alles werd heel snel aangevuld en was goed op temperatuur. Heel veel keus en iedere avond werd er een ander menu aangeboden. Heerlijke zwembaden, alleen jammer dat er maar één verwarmd is. Gaf nu met minder drukte geen problemen, maar kan me voorstellen dat dit minder is als het druk is. Zo goed opgezet dat er voor ieder wel wat wils is.

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Heerlijk

Anne,
9-12-2018

Prachtig ingericht resort. Een auto is wel een aanrader omdat alles wat verder weg is. Ideaal verblijf om heerlijk tot rust te komen met alles erop en eraan. Service buiten de boekjes is alleen waardeloos. Ik was ziek bij aankomst en kon niet eens een korstje witbrood krijgen. Dan moest er een hele maaltijd betaald worden. Aangezien er niets in de omgeving was hadden wij de eerste avond niets te eten. Personeel en fasciciteiten allemaal geweldig.

Gereisd met partner in november 2018
Javier Belido-Manager, Director, 16-12-2018

Dear Mrs Anne,

Thank you for your opinion.

We are glad to know that you enjoyed our personal service and facilities.

About your illness at arrival, need to be a misunderstand because if you inform our reception, they speak with our chef and try to give you a white bread.

We understand that if you needed to pay the full meal, that means that you have been with bed & breakfast. We are sure that reception team have you informed about the price to change to Half Pension and All Inclusive.

We hope to see you again.

geweldig

Boodt,
8-12-2018

een huurauto is wel een uitkomst om het eiland te verkennen.

Gereisd alleenreizend in november 2018
Javier Belido-Manager, Director, 16-12-2018

Thank you for you opinion.

Prima

Ger,
5-12-2018

Prachtige grote kamers met ruime badkamer, douche en bad, ruim balcon.

Mooie omgeving, prachtig eiland.

Eten zou iets beter mogen.

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch, ik zeg doen!

Sonja,
3-11-2018

Een prachtig resort met een heel mooi uitzicht over zee. Het resort heeft ook 10 zwembaden, een aantal restaurants, twee winkeltjes met nonfood. Heerlijk gevarieerd eten, genoeg ligbedden.

Animatie overdag en ‘s avonds.

Een huurauto is een pre, anders kom he niet zo gauw van het resort af. Het is een fantastisch eiland om te toeren en vele mooie plaatsen te bekijken en bv natuurzwembaden!

Gereisd met partner in september 2018

Het is een fantastisch hotel, waar het aan niets ontbreekt. Veel zwembaden, leuk animatieteam, heerlijk eten en prachtig weer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vanuit het zwembad kijk je naar de bergen, waar de wolken tegenaan kruipen.

Het hotel ligt erg afgelegen, dus je moet je vermaken op het resort zelf. Een auto of motor kun je in het hotel huren, en is wel een aanrader.

Op het eiland zelf is niet veel vertier, al zijn de vergezichten geweldig. Door de vele haarspeldbochten en bergachtig gebied, is de reistijd niet hoger dan gemiddeld 40 km/pu.

Wij waren hier twaalf dagen, maar een week is ruim voldoende, omdat je het dan wel gezien hebt. (omdat het afgelegen ligt)

Prima hotel . Ligt wel erg afgelegen

R.F. Klumperman,
26-9-2018

Een fraai hotel met prima voorzieningen . Mooie kamers Goed eten .Goede schoonmaak .Het nadeel is dat het hotel heel erg afgelegen onderaan een zeer steile berg ligt . Het dichtstbijzijnde dorp, waar ook nog eens niets te beleven valt, ligt op op 9 km steil de berg op met heel veel bochten en draaien. Kortom een huurauto is zeer aan te bevelen . Bij het hotel geen winkels in de omgeving

Geboekt bijneckermann.nl
Javier Belido-Manager, Director, 9-10-2018

Dear R.F. Klumperman,

Thank you for taking the time to write your comment.

We are glad to know that you enjoyed our rooms and food.

We consider that our advantage to other hotels is precisely the "isolation", nature and tranquility and is true that is not the right hotel for people looking for a shop atmosphere.

We hope to see you soon.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Palma & Teneguia Princess in Fuencaliente de la Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Palma & Teneguia Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.