Appartement La Palma Jardin

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

La Palma Jardin is een paradijs met mooie tuinen op La Palma. In het Saunacomplex is het puur ontspannen. Waterpret beleef je in de twee zwembaden met fijne ligweide. De bungalows zijn schoon en comfortabel en het personeel is vriendelijk. La Palma is voornamelijk een wandeleiland. Los Llanos ligt op 5 minuten rijden.

66 reviews over Appartement La Palma Jardin

• 2019
    9Peter Koene01-09-2019

Prima

Prima, geweldig appartement. Rustig en mooi gekegen. Zeer aardig en behulpzaam personeel. Bovendien bevalt La Palma ons prima. Acht dagen vinden wij kort....

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Björn en Nancy07-08-2019

In 1 woord:perfectie. Niet verder zoeken :-)

Dit is echt met stip de aller allerbeste accomodatie waar we ooit geweest zijn. Álles is perfect; de huisjes zijn mooi, alles aanwezig wat je maar hoopt. Alle faciliteiten (tennis, pingpong, poolen, zwembad, wasmachines etc) zijn van hoge kwaliteit, en hagelnieuw. Ook de Wellness is écht een fraaie wellness. Mooi, zélfs naar onze hoge Nederlandse standaarden. Daarnaast komen de poetsvrouw en tweedagelijks en vernieuwen ze alle handdoeken en beddengoed. Het hele Jardín is echt van een kwaliteit die we niet eerder in een Spaanstalig land hebben gezien. Dus serieus: als je naar la Palma wilt, kies dan deze accommodatie :-D

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Kemper30-06-2019

Welness rust en schoonheid op 1 plek

Geweldige plek... Heerlijk rustig, super schoon, goed verzorgde huisjes en geweldige welness en sportfaciliteiten. Daarnaast prachtige tuinen... Klein bloemrijk paradijs

Gereisd met partner in juni 2019

• 10G Visser-Kaper21-04-2019

Fijn appartement schoon en heerlijk rustig

Gereisd met partner in maart 2019

• 6Dhr Oldersma05-04-2019

Klein, rustig en zonnige bungalow.

In augustus een rustig bungalowpark: 2 van 10 huisjes waren bezet. Midden tussen de bananenplantages ligt hier dit park met een 30-tal bungalows, waarvan de meeste geschakeld. De bungalows waren klein, de omliggende tuin (stenen) nog kleiner. De buren konden volop van elkaar meegenieten, dus geen privacy. Het eiland La Palma is mooi en je kunt er prachtige wandelingen maken. Het vakantiepark ligt wel op enige afstand van een plaats met wat vertier.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Gina Visser10-03-2019

Het is voor de tweede keer dat wij hier zijn en het is weer geweldig. Schoon huisje alles is er, broodjes service elke ochtend hangen ze aan de deur. Heerlijk overdekt verwarmd zwembad met loungemuziek prachtige tuin alles wordt goed onderhouden . Het ligt tegen een berghelling en je hebt altijd uitzicht op zee. Het is niet massaal. Je moet wel een auto hebben en goed ter been. Volgend jaar weer.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Joop van der Schee27-01-2019

La Palma voor rust en een prachtige natuur

Bloemen en vulkanen, goede voorzieningen, relaxed

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Woerden23-09-2018

Toplocatie!

Prachtig onderhouden vegetatie. Ruime, schone bungalows, goed uitgerust. Saunacomplex is schitterend. Super vriendelijke mensen. Prima fitnessruimte. Mooie centrale ligging op het eiland, auto wel nodig. Absolute aanrader, behalve als je niet goed ter been bent.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Hetty05-09-2018

Wat een geweldige locatie!!

Wat een geweldige locatie!! Gewaardeerd met drie sterren, maar wij begrijpen niet dat La Palma Jardin geen vier of zelfs vijf sterren krijgt! Schoon, verzorgd, mooi appartement met veel privacy, vriendelijk personeel en een directe omgeving waarbij je jezelf in een park waant. Keuze uit twee zwembaden, heerlijke ligweiden met prima stoelen en ligbedden en zelfs een stoombad en sauna. Je moet het geen probleem vinden dat er veel hoogteverschillen zijn, maar dat kom je op La Palma heel veel tegen. Een van onze beste vakantielocaties!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Doetie en Mark18-06-2018

Wij zijn op dit moment nog hier! Wat een liefde straalt dit park uit. Bij aankomst in onze bungalow rook het aangenaam schoon en stond de radio aan, rustige instrumentale muziek klonk op de achtergrond. Op het bed in onze slaapkamer lagen bloemetjes, in de badkamer lagen handdoeken klaar. Aan de muur hingen 2 schone badjassen, 1 voor hem en 1 voor haar. Een flesje wijn en water stonden klaar, in de fruitschaal lagen heerlijke verse bananen! Wat een heerlijke start van onze vakantie. De tuin is waanzinnig mooi! Alles wordt met liefde onderhouden. Voor nu is dit wat ik wil delen, ik denk dat er deze vakantie nog wel een aanvulling komt. Voor nu; mocht je La Palma willen bezoeken dan is dit een gewéldige uitvalsbasis

Gereisd met partner in juni 2018

6 tips over Appartement La Palma Jardin

• Anike, 22-07-2012

Een auto is echt belangrijk anders kom je nergens. Er is weinig tot geen ongedierte. We hebben geen mug gezien. Een paar mieren maar daar hebben we onze muggenspray opgezet en toen was het over. Ga absoluut naar de oostkant, daar zijn een paar natuurzwembaden die zijn uitgehouwen in de rotsen. Geweldig. Wifi werkt in het algemene gebouw prima. verder is er geen wifi. Lekker rustig. Er is een geweldige fitnessruimte met alles er op en aan.

• Carla Groot, 27-12-2011

Bij Carman goed eten voor een goede prijs, en een vriendelijke bediening

• Esther, 27-10-2011

Eten bij restaurant Francipani, vlakbij het complex (10 min lopen). Heel aparte kaart, en lekker ook.

6 vragen over Appartement La Palma Jardin

• Jose, 25-06-2017

Oven

Zit er in het type bungalow ook een oven

• Marjolein, 28-02-2017

Boodschappen en broodjes

Wij landen in april om 18.15 uur, moeten dan natuurlijk nog een uur met de auto. Zijn er 's avonds nog winkels open om de eerste boodschappen te halen en kunnen we 's avonds dan ook nog broodjes voor de volgende dag bestellen?

• Marjolein, 20-10-2016

wandelen met gids

Wij willen graag de grote wandelroute van 6/7 uur doen, iemand ervaring met een gids en de kosten

Appartement La Palma Jardin info

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBibliotheek, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis