Géén boekingskosten

SpanjeLa PalmaEl Paso

8.9FantastischScore uit 65 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Appartement info

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

La Palma Jardin is een paradijs met mooie tuinen op La Palma. In het Saunacomplex is het puur ontspannen. Waterpret beleef je in de twee zwembaden met fijne ligweide. De bungalows zijn schoon en comfortabel en het personeel is vriendelijk. La Palma is voornamelijk een wandeleiland. Los Llanos ligt op 5 minuten rijden.

Bekijk de beschikbaarheid

66 Reviews over La Palma Jardin

• 9Peter Koene01-09-2019

Prima

Prima, geweldig appartement. Rustig en mooi gekegen. Zeer aardig en behulpzaam personeel. Bovendien bevalt La Palma ons prima. Acht dagen vinden wij kort....

• 10Björn en Nancy07-08-2019

In 1 woord:perfectie. Niet verder zoeken :-)

Dit is echt met stip de aller allerbeste accomodatie waar we ooit geweest zijn. Álles is perfect; de huisjes zijn mooi, alles aanwezig wat je maar hoopt. Alle faciliteiten (tennis, pingpong, poolen, zwembad, wasmachines etc) zijn van hoge kwaliteit, en hagelnieuw. Ook de Wellness is écht een fraaie wellness. Mooi, zélfs naar onze hoge Nederlandse standaarden. Daarnaast komen de poetsvrouw en tweedagelijks en vernieuwen ze alle handdoeken en beddengoed. Het hele Jardín is echt van een kwaliteit die we niet eerder in een Spaanstalig land hebben gezien. Dus serieus: als je naar la Palma wilt, kies dan deze accommodatie :-D

• 10Kemper30-06-2019

Welness rust en schoonheid op 1 plek

Geweldige plek... Heerlijk rustig, super schoon, goed verzorgde huisjes en geweldige welness en sportfaciliteiten. Daarnaast prachtige tuinen... Klein bloemrijk paradijs

• 10G Visser-Kaper21-04-2019

Fijn appartement schoon en heerlijk rustig

• 6Dhr Oldersma05-04-2019

Klein, rustig en zonnige bungalow.

In augustus een rustig bungalowpark: 2 van 10 huisjes waren bezet. Midden tussen de bananenplantages ligt hier dit park met een 30-tal bungalows, waarvan de meeste geschakeld. De bungalows waren klein, de omliggende tuin (stenen) nog kleiner. De buren konden volop van elkaar meegenieten, dus geen privacy. Het eiland La Palma is mooi en je kunt er prachtige wandelingen maken. Het vakantiepark ligt wel op enige afstand van een plaats met wat vertier.

• 10Gina Visser10-03-2019

Het is voor de tweede keer dat wij hier zijn en het is weer geweldig. Schoon huisje alles is er, broodjes service elke ochtend hangen ze aan de deur. Heerlijk overdekt verwarmd zwembad met loungemuziek prachtige tuin alles wordt goed onderhouden . Het ligt tegen een berghelling en je hebt altijd uitzicht op zee. Het is niet massaal. Je moet wel een auto hebben en goed ter been. Volgend jaar weer.

• 10Joop van der Schee27-01-2019

La Palma voor rust en een prachtige natuur

Bloemen en vulkanen, goede voorzieningen, relaxed

• 9Woerden23-09-2018

Toplocatie!

Prachtig onderhouden vegetatie. Ruime, schone bungalows, goed uitgerust. Saunacomplex is schitterend. Super vriendelijke mensen. Prima fitnessruimte. Mooie centrale ligging op het eiland, auto wel nodig. Absolute aanrader, behalve als je niet goed ter been bent.

• 9Hetty05-09-2018

Wat een geweldige locatie!!

Wat een geweldige locatie!! Gewaardeerd met drie sterren, maar wij begrijpen niet dat La Palma Jardin geen vier of zelfs vijf sterren krijgt! Schoon, verzorgd, mooi appartement met veel privacy, vriendelijk personeel en een directe omgeving waarbij je jezelf in een park waant. Keuze uit twee zwembaden, heerlijke ligweiden met prima stoelen en ligbedden en zelfs een stoombad en sauna. Je moet het geen probleem vinden dat er veel hoogteverschillen zijn, maar dat kom je op La Palma heel veel tegen. Een van onze beste vakantielocaties!!

• 10Doetie en Mark18-06-2018

Wij zijn op dit moment nog hier! Wat een liefde straalt dit park uit. Bij aankomst in onze bungalow rook het aangenaam schoon en stond de radio aan, rustige instrumentale muziek klonk op de achtergrond. Op het bed in onze slaapkamer lagen bloemetjes, in de badkamer lagen handdoeken klaar. Aan de muur hingen 2 schone badjassen, 1 voor hem en 1 voor haar. Een flesje wijn en water stonden klaar, in de fruitschaal lagen heerlijke verse bananen! Wat een heerlijke start van onze vakantie. De tuin is waanzinnig mooi! Alles wordt met liefde onderhouden. Voor nu is dit wat ik wil delen, ik denk dat er deze vakantie nog wel een aanvulling komt. Voor nu; mocht je La Palma willen bezoeken dan is dit een gewéldige uitvalsbasis

Appartement La Palma Jardin info

• StoombadBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)