El Paso

Reviews over El Paso

midden op La Palma gelegen

conny
    31-10-2018

El Paso is een hoger gelegen stadje in het midden van La Palma. Je vindt er alle levensbehoeften van supermarkten, tankstations en andere winkels. Wij hebben er de kerken en het Museo de la Seda bezocht, de moeite waard.

Gereisd Met partner in september 2018

Functioneel

Mark
    9-8-2015

In El Paso kun je prima naar de Supermarkt (Hypercentre en Spar), naar de bank, benzine tanken en andere praktische zaken regelen. Je kunt er leuk eten bij 'Tapas en Trekking' naast een klein kerkje in het centrum.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Gewoon een dorp.

Theresia
    19-8-2014

Wij gingen vooral wandelen (eerst met auto naar start van een wandeling) en naar strandjes aan de westkant. Daarvoor is el Paso een prima uitvalsbasis op het eiland. Er is een prima supermarkt en enkele restaurantjes/pizzeria's. Los Llanos de Aridana is net zo ver weg en daar is meer te zien en leuke terrasjes In los Llanos is ook een parkje met prachtige mozaïeken en een echt museum. Het eiland is heel bergachtig met veel stijgen en dalen. Dat merk je zowel bij het autorijden als tijdens de meeste wandelingen. Wil je een mooie historische plaats bezoeken, ga dan liever naar santa Cruz.

Gereisd Met partner in juni 2014

Niet zo veel te beleven

becathijs
    21-7-2014

La Palma is een wandeleiland en dat is ook te merken aan de plaatsjes. Een supermarkt, wat restaurantjes en een enkel straatje met wat winkeltjes. Allemaal niet erg toeristisch en dat konden we wel waarderen. Omgeving is prima om te wandelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke bestemming, tussen de reguliere bewoners

Ruth
    6-4-2014

La Palma is een erg bergachtig eiland, wat maakte dat het tussen 12-16 uur bijna altijd bewolkt was, maar vanuit El Paso kun je alle kanten op; het is echt middenop het eiland. We hebben dan ook het hele eiland gezien. Een paar leuke restaurantjes in El Paso zelf, maar hier vandaan kun je naar Los Llanos, Tazacorte en Santa Cruz binnen een half uur (beetje gewend zijn aan berg-rijden). Wij hadden via touroperator een huisje geboekt met auto, niet erg luxe, wel helemaal wat wij wilden; opgaan in het spaanse leven!

Gereisd Met partner in maart 2014
El Paso scoort een 7,9 uit 10, op basis van 26 reviews