Breña Baja

Reviews over Breña Baja

Prachtig Eiland

Gin
    22-4-2015

Het eiland La Palma is beschermd gebied door dat het door Unesco is aangewezen an Biosfeer. Vulkanen, subtropisch regenwoud, zeezwembaden, vriendelijke mensen. Prachtig wandeleiland waar je ook op een terrasje kunt relaxen en lekker eten.

Gereisd Met partner in Fri Apr 10 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Plaatsje valt tegen

Dick Pol
    24-11-2014

In San José is op zich weinig te doen. Voor rustzoekers is het uitstekend, voor mensen die van het uitgaansleven houden is het beter ergens anders naartoe te gaan. Maarja, die mensen gaan meestal ook naar andere eilanden in het Canarisch gebied. Wat dat betreft is heel La Palma niet geschikt voor bar- en discogangers.

Gereisd Met partner in Mon Oct 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verwacht hier geen vakantiedorp dit is een plaats voor de

g en v
    5-12-2007

Verwacht hier geen vakantiedorp dit is een plaats voor de plaatelijke bevolking. Als je vakantiesfeer wilt moet je naar een ander eiland of in ieder geval naar de kust naar Los Cancajos. Houd je van vakantie vieren tussen de plaatselijke bevolking zit je hier goed.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Breña Baja scoort een 6,9 uit 10, op basis van 7 reviews