Reviews over Breña Alta

Zeer mooie casita,alles perfect in orde,mooi uitzicht op

Diny
    3-12-2007

Zeer mooie casita,alles perfect in orde,mooi uitzicht op zee alles aanwezig voor op je eigen terrasje te zitten,en niet te vergeten ook nog een zeer goed bed(ook belangrijk).Wij hebben er optimaal van genoten.

Wij zijn in september 2004, september 2005 en maart 2006

Simone
    6-7-2006

Wij zijn in september 2004, september 2005 en maart 2006 in dit vakantiehuis geweest met ons dochtertje. Het is een geweldig huis, leuke ligging en je hoort allerlei dierengeluiden (geiten, kippen, enz.). Het huis is groot met beneden een leefverdieping en boven een slaapverdieping. Huis lijkt ons vrij nieuw en wordt waarschijnlijk niet veel verhuurd. Het enige (maar dan ook het enige) nadeel van dit huis is dat er veel duizendpoten zitten. Ik houd niet van ongedierte, maar kan er nog mee leven. Mijn dochtertje heeft de laatste vakantie echter een overdosis duizendpoten gezien (vochtiger dan in naseizoen) en daarom verkassen wij dit najaar naar een andere accommodatie op La Palma. Wel weer aan de oostkant. Het weer is er soms wat minder, maar het is er leuk en mooi (groen) met Santa Cruz in de buurt.

Al 2 jaar gebruik gemaakt van deze casita, rustig gelegen,

H van Kampen
    4-2-2006

Al 2 jaar gebruik gemaakt van deze casita, rustig gelegen, veel buitenruimte, vrijstaand, open haard (koude avonden), wasmachine, in directe omgeving geen uitgaansfaciliteiten, een auto is wel een voorwaarde gezien de ligging, verder prima plekje.

Breña Alta scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews