Barlovento

We hebben een aantal aanbieders voor Barlovento voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Barlovento voor je op een rij gezet:

Reviews over Barlovento

Niet veel te beleven, natuur is mooi.

53shuttle
    26-4-2012

Het noorden van La Palma heeft een mooie natuur, maar er is niet veel te beleven. Er zijn mooie uitzichten, o.a. op veel, heel veel bananenplantages. Er zijn een paar natuurlijke zwembaden, waarvan Charco Azul mooi is aangelegd.Stranden zijn er niet.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In Barlovento zelf is niet zo veel te beleven

van Dieren
    7-5-2006

In Barlovento zelf is niet zo veel te beleven. Er zijn een paar winkeltjes, maar verder ook niet. De hoofdstraat is een heel brede weg, een soort snelweg. In de directe omgeving kun je wel wandelen en prachtige autotochten maken. Tip: ga naar de poelen Las Fajanas waar je heerlijk kunt zwemmen in natuurlijke rots-zwembaden!

Gereisd Anders in mei 2006
Barlovento scoort een 7 uit 10, op basis van 5 reviews