Géén boekingskosten

SpanjeLa GomeraValle Gran Rey

8.8FantastischScore uit 17 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

17 Reviews over Playa Calera

• 8Jolanda06-02-2017

Mooi, schoon, kleinschalig hotel, goed eten.

Eten wordt door sommige op zoover als onder de maat beoordeeld. Wij zijn best wel wat gewend, maar wij vonden het prima. Het is een kleinschalig hotel, dus kun je ook geen enorm groot buffet verwachten. Maar alles is er wat je maar wensen kunt. Verwacht alleen geen 20 soorten toetjes of zo, want dat is er niet. Soep, 3 verschillende koude salades, rauwkost, vlees en vis, diverse groentes, pasta, aardappelvariant, 3 toetjes, 3 soorten cake, vers fruit. Het eten mag alleen wel wat warmer zijn. Het wordt zeer goed aangevuld zodra er een schaal leger wordt. Ontbijt is ook goed, alles wat je maar wensen kunt is er. Personeel is erg vriendelijk. Er wordt ook erg goed schoongemaakt. De kamers zijn groot, zithoek erbij wat erg fijn is. Koelkast en je kunt koffie en thee zetten. Je kunt zelfs koken als je wilt, er zijn 2 pitten. Pannen en zo ook aanwezig. Douche prima, wel in het ligbad douchen. 2 wastafels. Veel kastruimte, hangers zouden meer mogen zijn. Bedden met laken en dekens, bedden niet echt comfortabel. Er is geen animatie of zo, maar net om de hoek zijn terrasjes met muziek van de straatmuzikanten. Erg gezellig.

• 5Robert23-04-2016

Niet wat we er van verwacht hadden !

Leuke plaats, mooi hotel, nette kamers, goede ligging tov het dorp, maar het eten is echt onder de maat voor een 4 sterren hotel. Ontbijt gaat nog net, maar avondeten is een aanfluiting. Eten is lauw, wordt op een marmeren plaat in buffet vorm gepresenteerd en is fantasieloos. Stonden na 15 minuten weer buiten om in het dorp te gaan eten. Alle kinderen van het dorp spelen tot laat op het plein voor het hotel, dus dat andere zeggen dat het rustig is begrijp ik niet helemaal. Er zijn 2 kamers die last hebben van de airco/afzuiging van de keuken en waar volgens zeggen niets aan gedaan kan worden en wij zaten in een van de twee kamers, konden na 3 dagen naar een andere kamer. Prijs kwaliteit verhouding van dit hotel is echt dik onvoldoende, 2500 euro voor een weekje Gomera vindt ik flink aan de prijs voor dit hotel. Daarbij ook nog een slechte aansluiting gehad op Tenerife (let hier op bij vroege vlucht!!) en dit is een plek waar wij in ieder geval nooit meer gaan komen.

• 9van Bommel07-12-2014

Fijn hotel!

Modern appartementen hotel vlakbij strand en winkels gelegen. Eten in buffetvorm prima verzorgd. Mooi balkon met zicht op bergen en dorp, en doorkijkje richting Casa Maria, waar elke dag muziek werd gemaakt tijdens zonsondergang. In Valle Gran Rey, en in La Playa heerste een gemoedelijke sfeer. De kamers waren ruim en er werd elke dag schoongemaakt.

• 9mevrouw van den Ouden29-09-2014

Vriendelijk behulpzaam schoon

Prima zeer gastvrij hotel, keurig netjes en zeer schoon!

• 10e.scheers12-01-2014

en weer een feest

De eerste recensie voor dit hotel op Zoover was van mij, 1-2009. We zijn er daarna nog 3 kerstvakanties terug geweest. Het blijft een prachtplek voor ruige wandelingen, mooie omgeving en vooral prettige sfeer. We'll be back!

• 9l.strooband10-10-2013

mooi nieuw hotel

Prima hotel op rustige plek, nieuw zeer ruime kamers, vriendelijk personeel, prima ontbijt, free wifi.

• 9a_t_m_kosterink22-03-2013

Heerlijk hotel in gezellige plaats

Mooi schoon en strak hotel. Dichtbij boulevard en restaurantjes. Ontbijt is prima. Gratis wifi in de receptie. Kamer (suite) groot en schoon.

• 9Esseline Mckenzie22-11-2012

prettig, efficient niet warm

keurige grote en schone kamers. Zeer vriendelijk en helpend personeel door hele hotel. Alles is wat glad en strak qua aankleding en inrichting. vandaar 'niet warm'

• 9Joost11-11-2012

Modern , schoon en mooi hotel

Zeer mooi modern hotel , met ruime kamers , en alles ziet er schoon en verzorgd uit ! Zwembad op het dak , met voldoende ligstoelen ! Eventueel ook nog garage onder het hotel ,voor de huurauto. Ontbijt is eenvoudig ,maar goed .Het avondeten viel ons erg tegen . Komen hier zeker nog een keer terug ,maar dan alleen met ontbijt .Net buiten het hotel ,het eerste restaurantje op de hoek {Colorado],van Duitse eigenaar,kun je heerlijk eten [zit elke avond vol ! Valle Gran Rey ,is al aardig aan het opknappen ,na de brand in augustus .Er is toch wel flink wat schade aan de natuur ontstaan , op het mooie eiland. Gelukkig is er nog heel veel mooie natuur bespaard gebleven. Wij blijven zeker nog wel terug komen ,op het mooiste Canarische eilandje .Vooral aan deze kant van La Gomera , is de sfeer heel relaxt en geen stress en drukte .

• 9Sanne 16-07-2012

Super goed Hotel , een echte aanrader

Wij hebben in Juni 2012 in dit hotel verbleven . De kamers zijn schoon , airco werkte ook goed. Ontbijt ook zeer goed verzorgd.

Hotel Playa Calera info

• LiftenBeschikbaar (2)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)