Sorteren

Reviews over accommodaties in La Gomera

Fantastisch prachtige locatie

M
    10-5-2017

Rustig, schoon, vriendelijk personeel, mooi aangelegd, centraal. Bedden zijn beetje hard.

Eén van de mooiste tripjes ooit

Filip Moons
    14-7-2016

Wil je niet te ver weg trekken en toch even helemaal weg zijn? Houd je van natuur en wandelen en een beetje zonnebaden? Dan is La Gomera & dit hotel een uitstekende keuze. Hotelkamers zijn netjes en comfortabel zonder meer. Eten is echt heerlijk, elke avond is er een bepaald thema en vooral het Canarische thema was onvergetelijk. Mooi en degelijk zwembad. Je mag ook één keer op het restaurant op het terras gaan eten. Hotel is erg goed gelegen, vlakbij het strand en het openbaar vervoer naar de belangrijkste wandelpaden. Onvergetelijk was het;

Fijn hotel!

van Bommel
    7-12-2014

Modern appartementen hotel vlakbij strand en winkels gelegen. Eten in buffetvorm prima verzorgd. Mooi balkon met zicht op bergen en dorp, en doorkijkje richting Casa Maria, waar elke dag muziek werd gemaakt tijdens zonsondergang. In Valle Gran Rey, en in La Playa heerste een gemoedelijke sfeer.

De kamers waren ruim en er werd elke dag schoongemaakt.

La Gomera scoort een 7,9 uit 10, op basis van 132 reviews