Valle Gran Rey

Reviews over Valle Gran Rey

Geweldig gezellige plaats

Yvette
    4-11-2018

Gezellige plaats met heel veel gezellige en lekkere restaurantjes. Plaatsje ligt aan een mooi strand. Een tochtje met de boot om dolfijnen te sport en is een aanrader. Geweldig wat leuk en mooi. De boulevard is vanaf 17 uur erg gezellig met allemaal hippies. Een lust om naar te kijken.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rust natuur en puur genieten

Pat
    26-8-2018

Zo heerlijk rustig en prachtige natuur! Mooie en betaalbare excursie gedaan en heel veel dolfijnen gezien. Heerlijk eten en oneindig wandelen! Een uurtje vanaf Tenerife en je bent weg van alle drukte en je komt in de sfeer van de jaren zeventig!

Gereisd Met partner in maart 2017

Leuk dorpje met haventje op een mooi wandeleiland.

Goedbiertje
    28-10-2017

Het is een dorpje dat alles heeft wat je op een wandelvakantie nodig hebt. Voldoende restaurantjes en winkeltjes. Geen grote supermarkten. Ja kan vanuit het dorpje best wel leuke bergwandellingen maken en ook met het openbaar vervoer kan je naar de wandelingen toe. Voor het nachtleven hoef je hier niet naar toe te gaan, al zal er altijd wel iets te vinden zijn, want er zijn relatief veel hippies op een van de meest westelijke punten van Europa.

Gereisd Met partner in januari 2017

SNORKELEN, Valle Gran Rey

LdC
    31-7-2017

In Valle Gran is er rust. Geen harde muziek, geen op dringende verkopers. Er zijn leuke eettentjes,een paar boutiekjes en een supermarkt. Ook kun je naar de haven wandelen, daar zijn eettentjes en kleine boutiekjes.

SNORKELEN, is zeker erg goed te doen, mooie onderwater wereld en verschillende soorten vis. Het kan voorkomen dat er minder zicht is, maar de volgende dag is de zee weer helder. Er zijn veel WANDEL, en MTB routes.

Wij hadden een auto gehuurd, wanneer een reisgenoot last heeft van reisziekte dan kun je beter niet hier zijn. Er zijn veel haarspeld bochten, er is geen kustweg, dus veel klimmen en dalen in de bergen.

Aan het zwarte strand moest ik wennen. Als je met je handdoek op het zand zit en je kijkt naar het zand, lijkt het of iemand met glitters heeft gestrooid. Voor mij is het nu het zwarte Parel strand. Op het strand zie je gezinnen, verliefde stelletjes en ouderen. Top plek om tot rust te komen.

fantastisch

Jos
    12-2-2017

Om er te komen is wel een lange tour maar als je er bent krijg je ook wat. Werkelijk het mooiste eiland van de Canarische eilanden. Je moet wel van wandelen houden en dan zie je het allermooiste van het eiland. Valle Gran Rey is ook het warmste stukje La Gomera.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Valle Gran Rey scoort een 8,5 uit 10, op basis van 64 reviews