Kleine hotelsWeer vandaag22°16°
Hotel Parador de la Gomera

We hebben een aantal aanbieders voor Parador de la Gomera voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Parador de la Gomera in het Nederlands

Fantastische afsluiter van de vakantie

Sandra
22-6-2011

Wat een weelde en verwennerij na 14 dagen tijgeren over het eiland! We voelden ons echt prins en prinses in dit fantastische hotel. het ligt wel hoog op de berg, dus je moet aardig ter been zijn om er te komen of steeds een taxi of auto

Gereisd met partner in maart 2010
2008

ligt prachtig boven de zee en het stadje

Martha Meijer
13-3-2008

ligt prachtig boven de zee en het stadje. 10 minuten (trappen) lopen naar het centrum met leuke terrasjes. bediening is vrij informeel voor een 4-sterren hotel, maar vriendelijk. Ontbijt is goed, maar de menukaart voor lunch en diner is beperkt en weinig Spaans van smaak; naar ons idee aangepast aan het vrij bejaarde, middle-class Engels en Duits publiek.

Gereisd met partner in maart 2008
2006

Geweldige ligging, moet wel een auto huren anders is het een lang lopen.

Hotel, medewerkers en service was perfect.

Ga zeker terug

Gereisd anders in oktober 2006

2005

Prachtig hotel: ruime en goede kamers, stijlvol ingericht (kamers, eetzaal, lounge etc.), uitstekend ontbijt, mooie tuin, goed zwembad, mooi uitzicht (vraag wel zeezicht), stijlvol en rustig. Authentiek hoofdstadje. Huur altijd een auto. Minpunten: matige parkeergelegenheid, stadje alleen met auto te bereiken, personeel nors/stug, in weekends veel (drukke) Spanjaarden. Boek NOOIT halfpension: avondeten is veel te duur, kleine porties, hoog tempo, onvriendelijke bediening (geen horecamensen), hotel verdient betere horeca.

Gereisd anders in juli 2005

Exclusief gevoel in een authentieke omgeving

Arthur van Riet
5-1-2005

Exclusief gevoel in een authentieke omgeving. Aanrader!

Gereisd anders in januari 2005
2004

Geweldig hotel in een mooie tuin

Hedy
9-5-2004

Geweldig hotel in een mooie tuin. Je denkt bijna dat je in een museum terecht bent gekomen met al dat mooie meubilair. 's Morgens een zeer uitgebreid ontbijt met zelfgemaakte taarten! Een huurauto is qua ligging wel noodzakelijk.

Gereisd anders in mei 2004

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador de la Gomera in San Sebastian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador de la Gomera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.