San Sebastian

Reviews over San Sebastian

Gezellig stadje

Xandra
    19-11-2013

Het klein stadje heeft een gezellig centrum met mooie oude panden. Verder vind je hier voldoende terrassen onder de bomen waar je gezellig even iets kunt drinken. Verder vertrekt hier de boot naar Tenerife. Een bezoek van een dag is voldoende om alles te bekijken.

Gereisd Met partner in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig eiland La Gomera

Lauria Toral
    18-8-2012

La Gomera is nog steeds een prachtig eiland. Hoewel er branden zijn geweest en er steeds verschrikkelijke fotos de ronde doen, is eigenlijk maar een klein deel verbrand en is er nog het grootste deel over om te bezoeken en van te genieten. San Sebastián de hoofdstad met zijn gezellige plein waar je lekker op een terrasje kunt zitten met een cerveza of een barraquito, de mooie zwarte zand-stranden en natuurlijk de kleine musea en de Torre del Conde. Hermigua met zijn mooie pas verbreede weg, de twee oude kerken, de art-center bij het barretje van Pedro en het heerlijke klimaat, "niet te koud en niet te warm". Deels van de gemeente ligt in het Nationaal Park van Garajonay en het Cedro dorpje is mooi gelegen voor een wandeling door het Laurierbos. Het mooie dorpje van Agulo met boven het uitzichtspunt van Abrante, de geplaveide straatjes en het kerkje. Via Las Rosas naar het bezoekerscentrum en verder naar Vallehermoso dat nog mooi groen is met vele wandelpaden. Mijn raad: "BEZOEK ONS".

Gereisd Alleenreizend in januari 2012

Heerlijke bestemming

MM
    17-8-2012

Hebben La Gomera met een dagtrip vanaf Tenerife bezocht, wat een heerlijkheid. Mensen zijn flex en informatief, behulpzaam, geweldig. Hele leuke dag gehad, om vervolgens weer met de boot terug te gaan naar Los Cristianos op Tenerife.

Gereisd Met vrienden in september 2001

la gomera is prachtig

Meerle
    3-2-2012

in la gomera kom je werkelijk alles tegen aan natuur en cultuur het is super om met een bus door heen te rijden en opeens zoveel indrukken op te doen wij zijn een dagtrip er heen geweest en het is totaal het tegenovergestelde dan tenerife je schijnt er goed te kunnen wandelen en fietsen, en het is heerlijk rustig zelfs de hoofdstad heeft een superklein dorp gevoel, geweldig dat dit nog bestaat

Gereisd Met partner in januari 2012

Baskisch op en top

Paul
    6-7-2011

Mooie stranden, vriendelijke en behulpzame mensen. Prachtige pleinen en in het oude gedeelte gezellige pinxtos-bars. Zeker doen.....binnen stappen, bordje vragen, kiezen, drank bestellen .........alles opeten en dan eerst betalen. Beklim ook eens de berg met het moniment en bezoek daar het museum (gratis toegang) over de leven in de Baskische stad San Sebastian; Vanaf deze hoogte heeft men een prachtig panorama over de stad, de baai en de stranden.

Gereisd Met partner in juni 2011
San Sebastian scoort een 8,4 uit 10, op basis van 19 reviews