Hermigua (Hermiqua)

We hebben een aantal aanbieders voor Hermigua (Hermiqua) voor je op een rij gezet:

vakanties Hermigua (Hermiqua)

Iliosreizen.nl

Reviews over Hermigua (Hermiqua)

Fantastische plek om te wandelen

Matthijs
    11-3-2017

Mooie, niet toeristische, plek op La Gomera als uitvalsbasis voor prachtige (maar stevige) wandelingen. De bananenplantage onderin het dal is ook niet zo lelijk als ze vaak zijn op andere bestemmingen (niet afgedekt met doek bijvoorbeeld).

Gereisd Met partner in Sun Feb 12 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving

Rinus
    27-6-2011

Een dorpje gelegen temidden van bananenplantages en dadelpalmen, de vallei van hermigua is van een betoverende schoonheid, het is er erg rustig, echt iets voor rustzoekers en natuurliefhebbers, het gehele eiland Gomera heeft trouwens een prachtige natuur. Het dorp heeft een klein kiezelstrand, dat ligt ingeklemd tussen rotsen, de woeste oceaan beukt hier op de rotsklippen.

Gereisd Met partner in oktober 1998

Prachtig, leuk

Anni de Boer
    7-3-2009

Hermigua ligt in het mooiste vallei van La Gomera. Groen en tropisch, Superstrand La Caleta vlakbij, tevens het naturbad.Goed restaurant met eerlijke prijzen.erg vriendleijke bewoners. Een goede plek om te wandelen of te relaxen

Gereisd Met vrienden in november 2008

Aan alle kanten natuur

Sabine
    3-1-2009

Langgerekt dorp in het dal. In het "centrum" is nog wel wat vertier (cafe, restaurant, supermarkten, taxi, bakker), maar in El Convento is maar 1 supermarkt en zijn 2 restaurants. Het uitzicht en de omgeving waren prachtig. Je kunt alle kanten op wandelen en de gemarkeerde wandelingen volgen. Bv naar El Cedro of Agulo. Een wandelkaart is te koop in de supermarkten. Zonder huurauto was het ook best te doen. Je kunt met de bus naar San Sebastian, Agulo of Hermigua. De bus stopt overal bij een duidelijk teken met de hand enis erg goedkoop. Taxi is duur: 25 euro voor 20 km. We hebben in 1 week 1 dag regen gehad en wel 2 dagen stroomuitval na het slechte weer. Zorg dus voor contanten!

Gereisd Met partner in december 2008

Een leuk plaatsje dat over een paar kilometer verspreid en

Annemarie
    16-10-2007

Een leuk plaatsje dat over een paar kilometer verspreid ligt over een dal. Her en der vind je huizen, enkele winkels en restaurantjes en appartementen door elkaar. Je hebt wel een auto nodig als je hier verblijft. Het ligt in het groene deel van Gomera. Het is wel enigszins bewolkt maar we hebben ook veel zon gezien. Boven je zijn rotswanden en onder je bananenplantages. Hier is het niet erg toeristisch, in de restaurantjes komen ook locals. Via de doorgaande weg die door Hermigua loopt ben je in een uur aan de andere kant van het eiland. Zowel het strand van Hermigua zelf als het zoet- en zoutwaterzwembad zijn niet aantrekkelijk, ga naar Playa de la Caleta aan de andere kant van de berg, daar is het prachtig. Restaurant El Silbo is ook een aanrader! Verder weinig cultuur en weinig uitgaansmogelijkheden.

Gereisd Met partner in oktober 2007
Hermigua (Hermiqua) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 7 reviews