Sorteren

Reviews over Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

Gezellig

marga verhoeven
    9-9-2018

Santa eulalia is een leuke plaats.

Mooie boulevard met leuke niet al te dure terrassen en eetgelegenheden.

Gezellige boulevard leuke winkels en zandstrand.

zeer mooi

cockuyt ronny
    23-5-2018

Daar is de mooiste promenade dat ik al gezien heb in spanje,op gebied van super proper en ieder resto,bar of wat dan ook,alles beplant met bloemen,allerhande winkels niet teveel rommel winkels,veel mooie winkels,een 5 tal apothekers .

Kijk van die plaats kan ik niets verkeerd zeggen,alles was proper en netjes onderhouden,niets van papiertjes of zwerfvuil op de straten.

Mooiste plaats van Ibiza

Marja
    26-4-2018

Ik vind dit de mooiste plaats van Ibiza. Erg mooie boulevard. Leuke winkels en goede restaurants.

Mooi!

C hamerslag
    11-10-2017

Mooie plaats met wandelboulevard en prachtige stranden. Een gedeelte v de stranden is rookvrij! Een mooi centrum met leuke winkels en restaurants. Prima busverbinding (achter het stadhuis) naar andere plaatsen. De lokale maarkt is ook een bezoek waard. Geen plaats voor feestvierders en discotheekbezoekers. Ook de omgeving is mooi.

Veel te doen voor jongelui

M
    21-9-2017

Veel eetgelegenheden en klein strand

Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu scoort een 8,1 uit 10, op basis van 153 reviews