Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

Op vakantie naar Santa Eulalia? Het echte Ibiza ontdek je in Santa Eulalia. Weg van het bruisende uitgaansleven tref je hier serene rust, schilderachtige plaatsjes en prachtige stranden! De stad staat bekend als cultureel en culinair centrum van het eiland en dat zie je overal terug. Relaxen aan het strand, winkelen of opgaan in het lokale ritme: hier kan het!

Lees meer over Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

vakanties Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu voor je op een rij gezet:

Corendon
Eliza was here
Stip Reizen
Stip Reizen

Over Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

Op het zonovergoten eiland Ibiza vind je het bijzondere Santa Eulàlia del Rio. Hier beleef je niet de party-vakantie die je verwacht van Ibiza, maar geniet je in alle rust van de typische Spaanse cultuur. Geniet van een siësta op een van de zandstranden, bewonder de vele kerken of wandel door de straatjes van het centrum. Benieuwd wat je nog meer kunt beleven tijdens je vakantie in Santa Eulàlia del Rio? Lees dan even met ons mee.

Voor een middagje shoppen zit je tijdens je vakantie in Santa Eulàlia del Rio helemaal goed. In het levendige centrum van het stadje is er voor iedereen iets te vinden. Van knusse boetiekjes tot aan designer merken; de middag vliegt voorbij. Even tot rust komen na een middagje winkelen? Strijk dan neer in een van de gezellige restaurantjes. Santa Eulàlia del Rio wordt niet voor niets het culinaire centrum van Ibiza genoemd. Loop ook zeker even over de promenade langs de jachthaven tijdens je vakantie in Santa Eulàlia del Rio en bezoek de populaire hippiemarkt.

Ben je na een dagje shoppen wel toe aan wat rust? Strijk dan neer op de zonnige zandstranden van het stadje. Aan de zuidkant van het plaatsje vind je het kindvriendelijke Mariner’s Beach. Door het rustige en ondiepe water is het hier heerlijk vertoeven met het gezin. Naast relaxen op het strand maak je hier de mooiste wandelingen langs de rivier. Of huur een kano en verken de omgeving vanaf het water.

Een lekker hapje eten doe je in het populaire restaurant Can Xarc. Op het terras aan zee laat je je verrassen door de grote keuze aan gerechten, maar ook voor een gezellig avondje vol muziek ben je hier aan het juiste adres. Wil je graag het bruisende nachtleven van Ibiza ontdekken? Dan is een bezoekje aan Ibiza-stad een aanrader. Ibiza-stad ligt op slechts 20 minuten rijden van Santa Eulàlia del Rio.

Tijdens je vakantie in Santa Eulàlia del Rio kun je ook een bezoekje brengen aan het historische monument Puig de Missa. Dit 16e eeuwse kerkje ligt bovenop een heuvel waardoor je ook nog een adembenemend uitzicht meepikt. Struin over het oude kerkhof en bewonder de typisch witgekalkte huisjes. Kun je geen genoeg krijgen van deze typische Spaanse huisjes? Voor nog meer authentieke dorpjes en kerken reis je af naar Santa Gertrudis, Jesús, en Sant Carles. Deze bijzondere dorpjes vind je allemaal binnen 20 minuten rijden van Santa Eulàlia del Rio.

Is een vakantie naar Santa Eulàlia del Rio iets voor jou? Bekijk dan zeker even ons aanbodaan accommodaties.

Weer & Klimaat Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

Zeewatertemp (℃)15°15°15°16°18°22°25°26°26°23°20°16°
Dagen regen9989742469109

Reviews over Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

• 9Marco06-10-2019

Lekker fijne omgeving goede ligging en rustig

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 7Ingrid29-09-2019

Leuk en kleinschalig

Leuk stadje. Goed openbaar vervoer. Leuke boulevard met vooral veel eettentjes. Voor mij hadden er iets meer winkeltjes mogen zitten. Er zit een haventje. Wit zandstrand met mooie blauwe zee.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2019

• 5J van schaijk21-07-2019

Mooie drukke badplaats met haven +lange boulevard

Mooi druk plaatsje met mooie haven, wij waren er in juli, hoogseizoen dus, en echt te druk voor ons. Mooie lange boulevard met veel terrassen, geen cafés of clubs. Het is het benidorm in ibiza, gemiddelde leeftijd 60+, beetje oubollig vonden wij (45 en 50 jaar). Acheraf hadden wij liever wat meer noordelijker gezeten, daar is het rustiger. Wij zijn daar geweest met een huurauto. Wij zijn echte strandmensen maar door de zeer weinige ligbedden die je er kon huren moesten wij aan het zwembad gaan liggen.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Wieke16-07-2019

Eén van de mooiste plaatsen van heel Ibiza

Zeer mooi plaatsje met schone uitstraling. Mooie winkels en veel eetgelegenheden. Prachtig boulevard met mooie bomen en bankjes. Mooi uitzicht over zee met bootjes.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

juli 2019

• 7Judith24-06-2019

Cala pada. Fijne sfeer.

Over het strand cala pada. Het strand zelf is echt wel fijn om te verblijven. Als gast van tui magic life, kan je daar verblijven in de fijnste strand tent die er is. Hard werkende mensen. Fijne sfeer...maar wel een vies strand ivm zee wier...maar ook sigaretten stompjes en papiertjes en zo. Ze proberen het echt schoon te houden, maar het is vechten tegen de bierkaai..

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 6herman03-06-2019

Geen topper

leuk plaatsje niet erg veel te doen, geen Old Town zoals Marbella bijvoorbeeld, hippiemarkten kan je vanuit hier goed bereiken, via busstation , maar met de taxi ben je er voor zo 'n 10 euro.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Jose Antonio25-10-2018

Un día en un gran hotel

Fui solo a pasar el día a desconectar me gusto mucho la habitación muy limpia y amplia la comida del bufet variada de calidad el hotel recomendable y el servicio muy bueno

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Alleen gereisd in juni 2018

• 8marga verhoeven09-09-2018

Gezellig

Santa eulalia is een leuke plaats. Mooie boulevard met leuke niet al te dure terrassen en eetgelegenheden. Gezellige boulevard leuke winkels en zandstrand.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 9cockuyt ronny23-05-2018

zeer mooi

Daar is de mooiste promenade dat ik al gezien heb in spanje,op gebied van super proper en ieder resto,bar of wat dan ook,alles beplant met bloemen,allerhande winkels niet teveel rommel winkels,veel mooie winkels,een 5 tal apothekers . Kijk van die plaats kan ik niets verkeerd zeggen,alles was proper en netjes onderhouden,niets van papiertjes of zwerfvuil op de straten.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Marja26-04-2018

Mooiste plaats van Ibiza

Ik vind dit de mooiste plaats van Ibiza. Erg mooie boulevard. Leuke winkels en goede restaurants.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur