Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu voor je op een rij gezet:

vakanties Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

Reviews over Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

zeer mooi

cockuyt ronny
    23-5-2018

Daar is de mooiste promenade dat ik al gezien heb in spanje,op gebied van super proper en ieder resto,bar of wat dan ook,alles beplant met bloemen,allerhande winkels niet teveel rommel winkels,veel mooie winkels,een 5 tal apothekers . Kijk van die plaats kan ik niets verkeerd zeggen,alles was proper en netjes onderhouden,niets van papiertjes of zwerfvuil op de straten.

Gereisd Met partner in mei 2018

Mooi!

C hamerslag
    11-10-2017

Mooie plaats met wandelboulevard en prachtige stranden. Een gedeelte v de stranden is rookvrij! Een mooi centrum met leuke winkels en restaurants. Prima busverbinding (achter het stadhuis) naar andere plaatsen. De lokale maarkt is ook een bezoek waard. Geen plaats voor feestvierders en discotheekbezoekers. Ook de omgeving is mooi.

Gereisd Met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super locatie

Stridje
    11-9-2017

Leuke locatie, waar wel levendigheid is maar niet zoals in bv st Antonio of Ibiza stad! Met de bus kun je voor 2.00 p.p naar Ibiza stad gebracht worden. Ook met de water taxi kun je overal heen. Santa Eularia zelf heeft veel wandelmogelijkheden, een leuk strand, alleen de strandbedden verhuur is minimaal. Weinig bedden. Een sfeervol boulevard, leuke terrassen enz. Mooie jachthaven. Huur een scooter en rijd langs de mooie baaien. Zeker de moeite om hier een vakantie te boeken, kost altijd minder dan in de grote levendige stad. Niet echt geschikt voor stappende jongeren, daar is er niets voor te vinden.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Fijn!

M &M
    29-7-2017

1 van de grotere plaatsen op Ibiza met leuke boulevard en leuke winkels en terrassen. Geen echte uitgaansplek. Buslijnen lopen prima. Leuke plaatsje om in rond te struinen. Half 1 was alles wel donker op de boulevard. Meer ouderen aanwezig dus in dit plaatsje. Rustiger dan Ibiza stad, playa den Bossa of San Antonio. Heerlijke tijd weer gehad en dan nu voor het eerst in dit plaatsje!

Gereisd Met partner in juni 2017

Erg leuke en mooie badplaats

Toparo
    10-7-2017

Boven verwachting zeer goed bevallen! Mooie en goed onderhouden promenade, mooie stranden en leuke jachthaven. Ook het oorspronkelijk deel van de plaats was goed onderhouden met leuke pleintjes, groenvoorzieningen en waterpartijtjes. Prachtige promenade tussen strand en de wijk Siësta. Gemeente heeft oog voor detail. Leuke terrasjes en restaurantjes. Geen overvloed aan souvenierswinkeltjes, maar ook voldoende gewone winkels. Ten opzichte van veel andere plaatsen op Ibiza zijn de prijzen hier nog relatief normaal. Wel lastig om een geschikte parkeerplaats voor je huurauto te vinden en over het algemeen een wat ouder (en rustiger) publiek.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu scoort een 8,4 uit 10, op basis van 154 reviews