Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu voor je op een rij gezet:

vakanties Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

Reviews over Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

Prima

Lotte,
    9-12-2018

Aardig personeel, wel heel gehorig hotel en niet gezellig, heel veel engelsen en heel veel kinderen en vies zwembad

Gereisd met partner in augustus 2018

Goed hotel

Vgag,
    26-11-2018

Super netjes en schoon hotel. Goede service en goed eten.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Gast-vrij

Beerens, Hans,
    20-10-2018

Dit hotel is een verademing. Midden in de stad, winkelstraten en boulevard zijn dichtbij. Ondanks groot aantal gasten toch een zeer persoonlijke en supervriendelijke benadering.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl
    Dto. Marketing, Directora, 13-11-2018

Geachte heer,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugd te vernemen dat u van het verblijf in ons hotel in Ibiza heft genoten. Ons hele team zal ook in de toekomst blijvenstriven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Graaf begroeten wij u volgend jaar week en zeggen: "tot de volgende keer in hotel La Cala in Ibiza".

Met vriendelijke groeten uit zoning Ibiza,

Het Invisa - team

Joel,
    18-10-2018

Super goed en mooi hotel met nog betere animatie.. kan er geen slecht woord over verzinnen al zou ik het willen. Voor de derde keer terug geweest en volgend jaar hopelijk weer. Mensen die hierover klagen kunnen beter thuis blijven..!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
    The whole team at Tropic Garden Hotel Apartments., Digital Analyst, 20-11-2018

Dear Joel,

Please accept our apology for not answering in your native tongue. We have chosen English as the international language to write to you.

It is great to know this was your 3rd time at our hotel. Thank you for your kind words of encouragement. It has been great catering to you while here.

We look forward to having you again net year.

Kind regards, The whole team at Tropic Garden Hotel Apartments.

jacques van Bekhoven,
    16-10-2018

Wederom 'n fantastische tijd gehad. 2 weken genoten van het vriendelijke gastvrije personeel, heerlijke eten. Kamers perfect, schoon, heerlijke bedden. Volgend jaar zijn we weer van de partij.

Gereisd met partner in oktober 2018
Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu scoort een 8,4 uit 10, op basis van 154 reviews