Géén boekingskosten

+61/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 242 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Osiris Ibiza ligt aan het zuiden van de baai van het prachtige San Antonio, vlakbij het strand van Es Poueton. Werk aan je kleurtje op het strand en kom weer helemaal tot rust. Een dagje wat anders? Osiris Ibiza beschikt ook over een zwembad. Daarnaast zijn de kamers zo ingericht dat je altijd mooi zicht hebt over het strand of de tuinen van het hotel. Hierdoor krijg je een echt vakantiegevoel!

Vele vakantiegangers gingen je al voor en vertrokken naar hotel Osiris Ibiza, over het algemeen geven al deze vakantiegangers het hotel een zeer positieve beoordeling. Het hotel scoort echt op alle vlakken goed, maar vooral de service en de hygiëne van het hotel springen uit! Zo zegt Monica: “Een fantastisch schoon hotel met goede meedenkende service. Ruim voldoende te eten en drinken tijdens het ontbijt. We kwamen vroeg aan en gingen laat weg. We hebben een extra ontbijt gehad en mochten met de groep 1 kamer houden tot de tijd van vertrek. Super.” Met zulke goede service van het personeel kom jij echt weer helemaal tot rust tijdens jouw vakantie. Ook de ligging van dit hotel zorgt ervoor dat dit hotel de perfecte uitvalsbasis is voor een vakantie op Ibiza. Bijna alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie bevindt zich op loopafstand.

De ligging

De ligging van het Osiris Ibiza hotel is lekker centraal. Vanuit het hotel loop je 50 meter via een korte weg zo het strand op. Ideaal als je een echte strandliefhebber bent! Het centrum van San Antonio is ook vlakbij, en ook ligt het hotel maar 1,5 kilometer bij het bruisende centrum van Ibiza vandaan. Hier ontdek je de stad, het nachtleven en de lekker hapjes & drankjes op Ibiza. Het vliegveld is ongeveer 15 kilometer van het hotel vandaan.

Het hotel en faciliteiten

Het Osiris Ibiza hotel is een tweesterrenhotel met een 24-uursreceptie. Er is een lift aanwezig, die je naar de verschillende verdiepingen brengt. Je dag begint lekker bij het zwembad, waar je een verfrissende duik neemt. Daarna neem je plaats op het terras met ligbedden en parasols, om zo lekker van de zon te genieten. Ook is er een overdekt terras aanwezig. Er is wifi beschikbaar om in contact te blijven met het thuisfront. De kleine vakantiegangers genieten van de speeltuin. Tegen betaling maak je gebruik van de huurkluisjes of doe je aankopen bij het hotel winkeltje. Ook zijn er genoeg mogelijkheden om lekker te sporten bij Osiris Ibiza, bijvoorbeeld volleybal. Tegen betaling kan je biljarten en tennissen. Daarnaast kan je fietsen en mountainbikes huren bij de fietsverhuur, om de omgeving te verkennen. In de avond wordt er voor entertainment gezorgd, bijvoorbeeld in de vorm van livemuziek.

De kamers

Het Osiris Ibiza hotel heeft ongeveer 100 kamers. Deze beschikken allemaal over airconditioning, een koelkast en een televisie. De kamers hebben een eigen badkamer met een bad of douche, een toilet en een haardroger. Daarnaast is er een terras of balkon met een zitje.

Het verschil in kamers

In de tweepersoonskamers met zeezicht staan twee eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed. Tegen betaling is het mogelijk om extra bedden te plaatsen. Deze kamers hebben uitzicht over zee, maar er zijn ook tweepersoonskamers met uitzicht op de tuin beschikbaar. Het enige verschil is het uitzicht. De basic tweepersoonskamers zijn de kleinste en goedkoopste optie. Deze kamers bevinden zich op de begane grond. Deze kamers hebben dezelfde bedden als de de kamers met zeezicht. Sommige faciliteiten van de basic kamers kunnen afwijken van de standaardkamers.

Eten en drinken

Je verblijft bij Osiris Ibiza op basis van logies met ontbijt of halfpension. Bij logies met ontbijt is alleen het ontbijtbuffet inbegrepen, bij halfpension ook het dinerbuffet. De maaltijden worden geserveerd in het buffetrestaurant. Van 8:00 tot 10:00 is het restaurant geopend voor het ontbijtbuffet. Voor het dinerbuffet kan je van 19:15 tot 21:30 terecht in het restaurant. Tegen betaling probeer je de lekkere hapjes en drankjes bij de bar.

Goed om te weten

De afstand vanuit het Osiris Ibiza hotel naar de bushalte is ongeveer 50 meter. De afstand vanuit het hotel naar de supermarkt is ongeveer 50 meter.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

242 Reviews over Osiris Ibiza

• 9Kees15-10-2022

Heel goed, kleiner, jotel

Fijn hotel, schoon, heel vriendelijk personeel, gezellig, goed buffet, goede kamer, lekker terras en zwembad. Een aanrader👍👍 Ligt ong 20 min lopen van kleine centrum van sant antoni, lopen langs boulevard.

• 10Rina Uijttenbroek25-09-2022

Een aanrader

Was supergoed allemaal. De service, het eten, de kamer, het personeel, het was schoon. Niets dan lof. Mijn jurk, die ik per ongeluk heb achtergelaten, is mij zelfs nog nagestuurd.

• 8Charles17-09-2022

Fijn hotel

Prima hotel, hygiënisch en goed onderhouden. De kamer die ik had was niet heel ruim, maar wel comfortabel. Het hotel is rustig gelegen, maar toch niet ver van het uitgaanscentrum. Ontbijt was voldoende en goed en personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• 10Monica10-09-2022

Tophotel

• 10Yvon van Veldhuizen10-09-2022

Dikke prima!

Meer dan prima hotel. Mooie schone kamers. Heel erg vriendelijk personeel. De laatste dag konden we zonder problemen de kamer verlengen. Zo konden we nog lekker een dag bij het zwembad doorbrengen.

• 10Sandra10-09-2022

GE-WEL-DIG

Ik sluit me volledig aan bij de vorige revieuws. Wat een GE-WEL-DIG hotel, super vriendelijk personeel, perfecte service en een super locatie. Ik ga zeker nog een keer. ☮️😎

• 9Marion Peters26-07-2022

Heerlijk

Tophotel, schoon, heel vriendelijk personeel, zeer goed en uitgebreid ontbijt, strand en grote supermarkt binnen 50 meter

• 9Roel Verbruggen24-07-2022

Heerlijk

Erg fijn hotel, schoon en ligt nagenoeg perfect. Schoon, meer dan voldoende ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Strand voor de deur (50 meter) en op max 15 min talloze winkels en restaurants.

• 8Froukje10-07-2022

Schoon, betaalbaar, eenvoudig hotel

Wat was ik blij met mijn keuze. Verbleef hier 8 dagen met mijn 15-jarige dochter. Uitstekend hotel, niet hip, wel brandschoon en met vriendelijk personeel. Op loopafstand langs de boulevard van het centrum, dus als je zin hebt in drukte loop je er in 20 min naar toe over de boulevard. Prijsniveau ligt onder dat van de horeca in NL. Ook op het nabijgelegen strandje Pueto zijn de bedjes en parasols betaalbaar (7 euro per stuk). Dat vind je bijna nergens. Je ligt dan wel langs een drukke weg. Zwembadje is aan de kleine kant en je moet vroeg op om een bedje te benachtigen. Maar is dat niet overal zo? Ik zou zeker terug gaan.

• 9Leendert Bos25-06-2022

Zonnige Ibiza

Verblijf in Osiris in de badplaats San Antonio was geweldig, eten en drinken was prima voor elkaar. Men is heel behulpzaam en ze nemen daar alle tijd voor de gast. Klant is daar zeker " Koning". Verder uitzicht op de zee met prachtige zonsondergang (kamer 226). Strand 50 meter van ons hotel af met voldoende eet en drinkgelegenheden rondom. Wel veel jeugd wat daar naar de Beach clubs gaat. Gelukkig is het hotel daar net ver genoeg vanaf als je het lawaai en menigte wil ontwijken. De boulevard is mooi breed om naar het centrum van San Antonio te gaan.

Hotel Osiris Ibiza info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• Pool barNiet beschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)