Hotel Osiris Ibiza

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°14°
Hotel Osiris Ibiza
8,7

Omschrijving
Bij Hotel Osiris Ibiza in San Antonio zit je voor een goede prijs aan een mooie boulevard op Ibiza. Het ontbijt is van prima kwaliteit. Het zwembad heeft genoeg ligbedden en als je de straat oversteekt ben je op het strand. Met 10 minuten lopen ben je in het centrum van San Antonio, maar om de rest van het eiland te ontdekken is een auto handig.

Laatste review

Kom weer terug.

Piet,
15-10-2018

Keurig verzorgd hotel. Kamers groot en schoon. Vriendelijk personeel. Het avondeten was niet slecht maar de kwaliteit liet te wensen over.

Kenmerken

Piet,

Voor herhaling vatbaar!

Anita,
15-10-2018

Hotel zit op een ideale locatie, strand is zeer dichtbij, leuke boulevard met veel barretjes en eetgelegenheden op loopafstand. Veel kleine winkeltjes en een Lidl op een paar min rijden.

Personeel erg vriendelijk, bij vroege aankomst en/of laat vertrek kun je de koffers in een ruimte kwijt en er is een douche die je kunt gebruiken.

Strandlaken krijg je te leen, wil je een wissel, kost dit €2.

Ontbijt en diner is prima, wel vaak hetzelfde, maar goed eten. Prijzen voor drinken ed zijn laag.

Bedden zijn wat hard, maar heb wel goed geslapen, douche in bad, maar was voor ons geen probleem. Kamer netjes en ruim, klein balkon met 2 stoelen.

Parkeren bij het hotel is wel eens lastig, toch elke keer een plekje redelijk in de buurt kunnen vinden, vooral het straatje schuin tegenover het hotel, richting het strand was vaak plaats

Prima hotel, net uit het voeten getrap van de levendige boulevard. `s nachts ook rustig. Ontbijt was goed, niet heel uitgebreid maar dat mag je ook niet verwachten voor 2 sterren. Drankjes in en om het hotel zijn prima van prijs. De ligbedden en parasols op het strand zijn voor 7 euro te huur. Gewoon op je handdoekje of luchtbed, lig je gratis. Op de boulevard zijn heel veel restaurantjes, de betere zijn toch wel in de straten erachter. Huur zeker een auto, om elke dag een ander strand op het eiland te gaan ontdekken. Maar pas wel op met parkeren om het hotel, wij parkeerde in de straat erachter...weggesleept, voor 200 euro konden we hem op het bureau weer ophalen. Tip..stukje verder achter het hotel ligt een braakliggend terrein, daar mag je gratis staan. Hippiemarkten zeker bezoeken! Kortom goed hotel en omgeving, vriendelijk personeel, veel nederlanders in dit hotel. Veel verkopers op boulevard lachgas ballonnen en vast meer brrr

Eens, maar nooit meer.

Maud,
22-9-2018

1. Erg leuk dat het hotel aan mijn verjaardag dacht, ik kreeg een taart aangeboden.

2. Ontbijt is prima, avondeten lauw en weinig keuze.

3. Zwembad is prima, jammer dat het aan een drukke straat ligt. Veel geluidsoverlast.

4. Vriendelijk personeel.

5. Het hotel heeft geen eigen parkeerplek waardoor het parkeren van onze huurauto vaak een uitdaging was. Straten rondom hotel staan vaak al vol met auto's.

6. Kamers zijn aan de kleine kant, maar wel oké.

7. Locatie is Oké, dicht bij de boulevard, strand en een supermarktje.

Voor een twee sterren hotel is het oké, verwacht er zeker niet meer van.

Hotel Osiris ligt mooi gelegen met uitzicht op zee. Het hotel ligt centraal, aan het einde van de boulevard aan een drukke weg. Al het personeel van het hotel is even vriendelijk. Verjaardagen worden niet vergeten, ze checken zelf in paspoorten of er iemand jarig is. De kamers zijn aan de kleine kant maar erg schoon en netjes en beschikken over goede bedden en verduisterende gordijnen. Het zwembad is prima. Wij hadden half pension geboekt omdat dit niet veel duurder was als alleen ontbijt. Het ontbijt is netjes verzorgd. Het avondeten vonden wij wat minder, was niet heel warm en er stond alleen met een plaatje van een dier aangegeven wat voor vlees het was. Wij hebben daarom maar 2 keer hier gegeten en zijn de andere dagen gaan uiteten. Echte aanraders zijn restaurant Pauw en Tapas en Loungebar (echte naam en van te voren reserveren). Een autohuren zorgt ervoor dat je veel van het mooie eiland ziet, parkeren bij het hotel is moeilijk.

Redelijk

Loes,
20-9-2018

Halfpension geboekt; ontbijt is prima. Avondeten hebben we 1x in hotel genuttigd, was koud, niet aangegeven wat wat is, beperkte keuze. Ga echt in de restaurantjes in de buurt eten!!

Zwembad was oké, ligt aan een drukke weg dus erg rumoerig. Formaat is klein en diep, niet geschikt voor kleine kinderen.

Personeel is ontzettend aardig. Kamers worden netjes schoongemaakt. Kamer en balkon zijn klein.

Prijs kwaliteit was top

Kuijpers,
11-9-2018

Prijs kwaliteit was top. Ligging iets minder.

Een aanrader!!!

Annemiek en Olav,
5-8-2018

Laat je niet misleiden door de 2 sterren. 4 sterren verblijf. Kamers, het eten maar vooral al het personeel. Service staat voorop!

Fantastisch!

Fam van Dongen,
12-7-2018

Super goed hotel! Zeker meer dan 2 sterren waard. Vriendelijk, schoonmaak top! Ontbijt prima. Zwembad wel gelijk diep, dus iets minder voor kleine kinderen maar wel superschoon! Strand aan de overkant ook heerlijk, loopt heel langzaam af. Leuke winkeltjes en restaurants in de buurt.

Net teruggekomen van een heerlijke vakantie.

Linda Lubbers,
4-7-2018

Bij binnenkomst werden we direct geholpen en kregen we meteen een kamer.

Het viel me wel op dat het hotel wel erg gedateerd is. Voordeelkamer was erg klein(+mini balkon),met een klein beetje schuiven kon je in ieder geval de koffers nog kwijt haha. De kamers zijn aan een opknapbeurt toe zijn, maar er word supergoed schoongemaakt. Bedden liggen lekker! Bij het zwembad zijn ook altijd nog ligbedden vrij, ook fijn! Het eten was oke, maar verwacht er niet teveel van. De prijzen voor bv een lunch/drinken zijn prima . 2.20 euro voor een groot glas cola. Het personeel is supervriendelijk en gezellig en ze willen ook echt alles voor je doen. Tickets voor party's/excursies kan je bij de receptie kopen, ideaal!

Omgeving prima. Het strand tegenover het hotel en een supermooi uitzicht. In de buurt genoeg te doen, bv wandelen naar de stad. Wij moesten ivm persoonlijke redenen eerder weg en er stond gewoon een ontbijtje klaar. Super lief!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Osiris Ibiza in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Osiris Ibiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.