Port d'Es Torrent

We hebben een aantal aanbieders voor Port d'Es Torrent voor je op een rij gezet:

Reviews over Port d'Es Torrent

Prachtig rustig strandje met hippe strandtent.

Manon Vermolen
    7-5-2019

Het dorpje slaapt, op wat zeeeer toeristische winkeltjes na en een Spar. Een paar leuke eettentjes richting het water, maar dan is het op. De bus komt er....die brengt je naar het drukke Engelse San Antonio. Het strandje is mooi, de strandjes daarop volgend ook. Cala Bassa Cala Comte Cala Tarida. Ga het rijtje maar af. En het begint met Port dÉs Torrent baaitje.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi !

patje
    20-5-2016

Zeker geen uitgangsleven een goed half uurtje van Sant Antonio met de bus ,wel een mooi baai waar je de zonsondergang kan gaan bekijken met een hippie music op de achtergrond,voor de rest niet veel te beleven

Gereisd met partner in mei 2016

Rustige plek

Ilse Engels
    9-8-2013

Rustig baaitje, met een aangenaam strand en toffe strandbarretjes, 3 tal winkeltjes, aantal barretjes en supermarkten maar op ongeveer 20 minuten wandelafstand, kom je in een ander plaatsje terecht waar meer te zien is en ook meer sfeer, en er rijden 24/24 uur bussen naar San Antonio.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Leuke bestemming

André
    2-8-2013

Vlakbij San Antonio, maar hier is het een stuk rustiger. Alle voorzieningen aanwezig, supermarktjes, barretjes en souvenirs. Tegen redelijke prijzen! Het strand is niet al te groot. Degene die de bedjes en parasols beheert vraagt €7 euro per dag per stuk. Dus €21 voor 2 bedjes en 1 parasol per dag. Vanaf het strand vaart bijna elk uur een boot naar Cala Bassa en San Antonio. Ook rijden de bussen 24/7 van en naar San Antonio.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

zeker de moeite waard

brosius michel
    31-7-2012

In nabijheid van hotel 2 discotheken geen last van niks van gehoord.Centrum 5 km verwijderd neem de bus dag en en nacht is zeer goedkoop en je bent in het midden van het uitgaans leven.Voor de rest rustig aan het strand en zeer vriendelijke mensen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Port d'Es Torrent scoort een 6,5 uit 10, op basis van 40 reviews