Reviews over Port d'Es Torrent

Tamara,
    20-9-2018

Super hotel! Ondanks vele Engelsen totaal geen problemen mee gehad! Super lieve mensen... liever Engelsen als de Russen in Turkije! Eten super goed erg lekker! Super mooie en erg grote hotel kamer. Mooi leuk romantisch strandje er naast. In een woord een top vakantie😃

petravanleent,
    11-9-2018

Super hotel vriendelijk personeel alles was super eten ligging kamer echt top

Ontzettende leuke vakantie!

Engels,
    19-8-2018

Ontzettende leuke vakantie gehad met onze twee jongens van bijna 2 en 4 jaar oud. Voor de kinderen is het hotel één grote speelplaats met grote complimenten voor de animatie! Ondanks dat het erg Engels georiënteerd is hebben ze het grootste plezier gehad tijdens de shows! De zwembaden en aquapark zijn erg mooi en voor elke leeftijd is er wel een geschikt bad of een waterattractie.

Het eten is prima maar zou wat gevarieerder kunnen. Maar daarentegen kun je een aantal keren gebruik maken van het a la carte eten in één van de vele restaurants bij het hotel. Bij ons was de Italiaan favoriet!

De kamer was perfect met een erg (lees ERG) groot balkon. Wij zaten op de bovenste etage, op de hoek en hadden daarom rondom onze kamer het balkon.

Onze tip is wel om een auto te huren zodat het prachtige eiland kunt verkennen.

Zeer fijn hotel!

Judith van Herwaarden,
    14-8-2018

Gezellig familie hotel! Zeer toegankelijk en vriendelijke personeel. Eten is goed en alles ziet er goed uit.

Geweldig!

Ibizalover,
    13-8-2018

Super verblijf gehad met mijn man en 2 kids van 5 en 1. Schone en ruime hotelkamers. We verbleven op basis van all inclusive en dagelijks afwisseld thema en buffet werd continu aangevuld. Zeer vriendelijk personeel en annimatie voor zowel jong als oud is top!

Port d'Es Torrent scoort een 7 uit 10, op basis van 39 reviews