Sorteren

Reviews over Es Figueral

Heerlijk

R
    25-10-2018

Heerlijk verblijf gehad, goed eten en drinken. Jammer dat er voor de kleinste niet heel veel te doen is. Als het minder weer is is er niet veel dat vonden wij jammer.

Jammer dat ons niet verteld was dat de laatste dag alleen ontbijt inbegrepen was. Wij waren er tot savonds.

Vriendelijk personeel en groot complex

Rose
    12-10-2018

Wij hebben een goede vakantie gehad, mede door het vriendelijke personeel.

Het ontvangst was zeer goed. Er was iets fout gegaan met onze boeking maar hier ging het personeel erg goed mee om.

Persoonlijk vonden wij het resort erg afgelegen en niet voldoende te doen om de hele dag bij het zwembad te zitten. Vergeet niet dat dit 3,5 sterren heeft dus dat zie je terug in de activiteiten die er iets minder waren dan 4 of 5 sterren.

Het eten was wel een teleurstelling. Ik zou als tip willen meegeven aan het hotel, biedt was minder aan, maar iets beter. Want het aanbod was groot (maar koud)

TIP: Upgrade je verblijf naar all inclusief bij aankomst, hier betaal je veel minder voor dan vooraf.

TIP: Ga een keer bij het restaurant naast het hotel eten, staat erg goed aangeschreven, en je proeft ook waarom.

Ik had last van een ontsteking in mijn vinger, ik kon via het hotel direct bij de dokter terecht aan de overkant, heel goed geregeld!

Huur een auto, het eiland is te mooi om dit niet te doen.

Autohuur kun je via het hotel regelen. TIP: Online scheelt het €100,- bij hetzelfde bedrijf.

Kamer; wij zaten in een gerenoveerde kamer. Heel netjes, goede schoonmaak, Net iets te klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

Fijn resort, waarbij alles lekker verspreid is opgezet. Dit betekent wel dat je soms veel moet lopen, voor ons was dit prima. Prijs/kwaliteit was goed!

Fijne tijd

jolanda
    9-10-2018

Het is een mooi groot resort. De kamers aan de kleine kant maar wel met goede bedden en heerlijke douche ook goed schoon en dat is belangrijker dan de ruimte vinden wij. Het eten is ook heel lekker en genoeg keus voor iedereen wat wils. Bij de zwembaden ook fijne ligbedjes minpuntje dat ze heel strak tegen elkaar staan zodat je je been er nog niet naast kan zetten, bij het only Adults zwembad is dat ruimer. Ook was er een hele leuke animatie die voor de avonden leuke shows gaven. Voor vertier buiten het hotel moet je wel een auto hebben je kan niet even naar een plaatsje lopen. Het personeel is zeer behulpzaam en erg vriendelijk al met al hebben wij er een hele fijne tijd gehad.

Prima Hotel op mooie locatie

Wim
    8-10-2018

Mooi , groot resort. Schone kamer , wel met een rioollucht op de badkamer . Dagelijks schone handdoeken. Mooi gelegen in een baai , direct aan het strand. Diverse zwembaden , niet verwarmd , zelfs een adult only bad .Wil je echt iets van Ibiza zien , huur dan wel een auto. Eten is prima , all inclusive over the top!!

Geweldig hotel, vriendelijk personeel!

Maaike
    8-10-2018

Personeel was super vriendelijk, alles werd geregeld! 1 van ons was minder mobiel en voor sommige zaken moesten we echt naar Cala Blanca, met een glimlach brachten ze ons erheen echt een topservice!

Qua eten, het zag er fantastisch uit, maar wij vonden het minder lekker dan verwacht. Veel hetzelfde eten elke dag, na een tijdje wisten we ook echt niet meer wat we moesten kiezen. Er waren eigenlijk nooit lege schalen, ze letten er echt op en vervingen het direct! Het uitzicht vanaf het restaurant was echt prachtig, we zorgden steeds dat we vroeg waren zodat we een mooi plekje konden kiezen.

Es Figueral scoort een 7,5 uit 10, op basis van 28 reviews