Es Figueral

We hebben een aantal aanbieders voor Es Figueral voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Es Figueral voor je op een rij gezet:

Reviews over Es Figueral

Geweldige resort en een mooie omgeving

Hans
    21-6-2017

Het ligt niet zo in een levendige omgeving maar het is er wel mooi met geweldige stranden en baaien . Er zijn wel een paar gezellige eettentjes en wat kleine winkeltjes. De natuur is er óók mooi en je kunt er ook wel wandelen.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Afgelegen, einde van een autoweg

amy
    26-5-2016

Er is een heel leuk barretje met loungesets, heerlijk wijntjes gedronken, aardige bediening, leuke muziek. Een grote winkel waar je veel kunt kopen. Maar verder is er weinig te beleven, prima als je er met jonge kinderen heel wilt. Als je graag over de boulevardloopt en een leuk dorpje wilt zien, is dit een mindere plek.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Prachtig uitzicht op zee

joyeux01
    1-10-2015

Heel klein dorpje, met maar een paar kleine winkeltjes. Wel een super goede Italiaans restaurantje!!! Omgeving is mooi, maar dus weinig te beleven. Wij hebben twee dagen een auto gehuurd om het eiland te verkennen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig plaatsje waar niets te doen is.

Pierre
    29-8-2013

Wij hebben bewust voor Es Figueral gekozen omdat we niet tussen het feestende massatoerisme wilde zitten. Voor jongeren is dit plaatsje de hel op aarde, voor de ouderen een rustige omgeving met een lekker strand.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

klein dorpje

Noëlla
    14-1-2013

Een heel klein dorpje. Aan ons hotel lag enkel een kleine supermarket en een winkeltje. Gelukkig is alles aanwezig op het hotel. Het strand is heel mooi. Wel betalen voor zetels en parasols. Strand gaat zeer langzaam dieper in het water, dus ideaal voor kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012
Es Figueral scoort een 7,9 uit 10, op basis van 28 reviews