• Type accommodatie

Reviews over Es Figueral

mooie rustige locatie

Paul
    24-11-2017

mooie familie bestemming op een rustige locatie, maar met de auto is binnen een half uur voldoende te zien en te doen.

Geweldige resort en een mooie omgeving

Hans
    21-6-2017

Het ligt niet zo in een levendige omgeving maar het is er wel mooi met geweldige stranden en baaien .

Er zijn wel een paar gezellige eettentjes en wat kleine winkeltjes. De natuur is er óók mooi en je kunt er ook wel wandelen.

een rust vakantie

elyse schreurs
    1-6-2017

super mooie locatie... enige nadeel is dat alles behalve het strand afgelegen is...

fantastisch

an
    3-10-2016

een zeer mooie omgeving,rustig gelegen maar alles vlot bereikbaar,best een auto huren dan geraak jezelf overal wanneer je wilt.Natuur is er prachtig net als de stranden.

Afgelegen, einde van een autoweg

amy
    26-5-2016

Er is een heel leuk barretje met loungesets, heerlijk wijntjes gedronken, aardige bediening, leuke muziek.

Een grote winkel waar je veel kunt kopen.

Maar verder is er weinig te beleven, prima als je er met jonge kinderen heel wilt. Als je graag over de boulevardloopt en een leuk dorpje wilt zien, is dit een mindere plek.

Es Figueral scoort een 7,5 uit 10, op basis van 28 reviews