Cala San Vicente

We hebben een aantal aanbieders voor Cala San Vicente voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cala San Vicente voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala San Vicente

Rustige zee en leuke restaurants

Edward
    22-10-2014

Er is naast het strand niet heel erg veel te doen in Cala San Vicente maar dat maakt het juist wel erg relaxt. Er zit helemaal aan de rechterkant (als je met je gezicht naar de zee gericht bent) een leuke beachbar met erg lekkere cocktails en werkelijk fantastisch eten.

Gereisd Anders in Sat Sep 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige, mooie baai/strand

ron
    14-10-2013

klein plaatsje, een doorgaande weg, verder baai/strand met fijn zand, strandstoelen(5 euro per dag), 1 hotel aan boulevardje verder 7 a 8 restaurants en klein supermarktje met beperkte keus aan levensmiddelen, wel ansichten en kranten/ tijdschriften. mooie kleuren zee, fijn zwemmen

Gereisd Met partner in september 2013

voor de rustzoeker

sannec_2
    21-5-2012

Eén keer toeteren en je bent erdoor heen, maar het strand is ruim, de sfeer gemoedelijk (begin mei) en het water azuurblauw. Niet veel te beleven, maar met een auto ben je zo in de drukte als je daar behoefte aan hebt. Het water loopt wel vrij snel af en je hebt aardige golfjes, dus voor hele kleine kinderen is het water wellicht niet zo geschikt. Strandbedje kost normaal 5 euro (in voorseizoen nog gratis).

Gereisd Met partner in Tue May 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

MOOOOOOOOOI hier

Lucie Jansen
    19-7-2007

MOOOOOOOOOI hier. Wat een blauw water!! en wat een schitterend uitzicht!! De hamburgers van het strandtentje 'on the beach' is werkelijk de allerlekkerste die je oooooit hebt gehad. Maar er staan zelfs 'Dutch croquettes' op de menukaart! Toen wij er waren waaide het hard, maar het was supergaaf. Mooie rieten parasolletjes en een ligbedje voor maar € 4 pp. Gratis parkeren op een afgetrapt weiland-veldje. Dichtbij de hippie-markten dus er lopen ook veel hippies rond. Gezellig.

Gereisd Met partner in juli 2007
Cala San Vicente scoort een 8,2 uit 10, op basis van 15 reviews