Cala Llonga

Reviews over Cala Llonga

Briljant

Manou,
    10-11-2018

Beste en meest centrale plek @ Ibiza. Wil je reuring, ben je in 15 minuten in playa del Bossa, overal op deze playa de beste restaurants, en super schoon strand. We waren er in september en ondanks dit een drukke maand is in ibiza, kom je hier echt tot rust. Dus voor de alles-willer-doener is dit de playa-to be 😍

Gereisd met partner in september 2018

Prima locatie

Ronald Koene,
    10-8-2018

Mooi zandstrand op loopafstand van Bloem appartementen naast Bloem leuk hippy tentje met heerlijk eten ook goed betaalbaar. SOS is ook prima restaurant. Geen disco's maar twee leuke strand barren kortom heerlijk verblijfen op Cala Llonga geen discotheken etc. Wel heel gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijn strand met gezin

Natas,
    10-11-2017

Heerlijk strand om met gezin te zijn. Water is tot redelijk ver ondiep en meestal rustig. Vlak bij het strand een speeltuin. Leuk klein koffie tentje aan t strand waar je heerlijke cocktails hebt! Bedjes kosten 5 eur tot 7,50. Verschilt een beetje. Er zijn genoeg betaalbare restaurantjes aanwezig en een supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een leuke rustige plaats met een mooie strand

kooij,
    8-8-2017

cala llonga is een rustige plek met mooie natuur en een prachtig strand,ideaal voor families met kinderen, wij zijn er 8 dagen geweest en wij hebben een auto gehuurd om nog meer van het mooie ibiza te ontdekken, als je van rust houd is dit zeker een plek om naar toe te gaan, leuke winkels en restaurants en allemaal op loopafstand, een aanrader is beachclub amante een leuke wandeling en een prachtig uitzicht zeker de moeite waard! ook het strand is prachtig en zeer schoon, al met al een leuke plek als je van rust houdt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Vriendelijk toeristenplaatsje

Yvet,
    25-6-2016

Toeristenplaatsje met erg goede restaurants, een klein strand in een baai. Het is er prettig rustig en toch gezellig met caffeetjes ed. Veel Engelse toeristen, goede sfeer. Niet heel veel te doen, er gaat een paar keer per dag bus naar de hoofdstad en de andere kant op, die was wel in mei al erg vol.

Gereisd met partner in mei 2016
Cala Llonga scoort een 8,5 uit 10, op basis van 61 reviews