Hotel Rural Las Calas

8,6

5 reviews over Hotel Rural Las Calas in het Nederlands

Anders

2008

Dit is één van de weinige keren dat ik het volstrekt oneens ben met de voorgaande beoordelingen. Kennelijk is er een verschil tussen de kamers. Vraag hier vooraf naar! Ik heb begin januari 2 nachten in dit hotel (kamer 5) gezeten en vond het een heel leuke variatie op de drukke toeristenoorden aan de kust. Het is een kleinschalig hotel: 8 kamers in en rondom een binnenplaatsje met vruchtenbomen. De hele omgeving van het hotel is trouwens heel groen en vruchtbaar, mede door de hogere vochtigheid en lagere temperatuur dan aan de kust. In La Lechuza zelf is totaal niets te doen, en in San Mateo ook niet veel. Maar in de omgeving zijn veel mooie wandelingen te doen. Zorg voor een goed gidsje! Diner in het hotel was culinair inderdaad niet hoogstaand, maar 3 gangen voor 18 euro is geen slechte deal. Ontbijt is standaard.

2007

tegenvaller voor 100 euro/nacht,kamer zeer klein en enorm donker (alleen 1 klein raam bij de badkamer) Badkamer stond in de kamer en er was geen goede afvoer voor waterdamp,water liep niet weg uit wasbak. We hebben een keer gegeten in hotel mede omdat in het dorp (San Mateo, 5 min rijden) alles dicht was behalve een snackbar,maar dit was ook niet helemaal wat we ervan hadden verwacht,het eten werd neergezet en werd niets bij verteld,we konden niets kiezen(tijdstip/eten),het was weinig.Na eten werden we er echt een beetje uitgezet.Wel fantastisch was de tuin,heerlijke lounge banken onder een afdak in mooie tuin,ontbijt was ook oke,genoeg keuze.De mensen zijn redelijk vriendelijk en er lopen 3 leukehondjes rond.Zwembad is klein/vies.Bereikbaarheid zeer slecht, niet te vinden,directe omgeving bestaat uit bouwput!Dorp waar hotel staat (La Lechuza) bestaat alleen uit een paar huizen.

2006

Leuk en kuns op het eerste gezicht, mooi ingericht, de 96 euro per nacht niet waard. Is bijzonder moeilijk te bereiken,niet te vinden, de omgeving is rommelig. Het restaurant is alleen beschikbar op de tijden dat de eigenares bepaalt, bar niet beschikbaar (alleen de ruimte). Wil je buiten de haar bepaalde tijden eten, kan niet. Het avondeten is normaal huiselijk, zeer acceptabel maar niet meer dan dat, er is geen keuze in wat je te eten krijgt, de 20 euro pp is het ze het net waard. Verder: door de locatie is het niet aan te raden om te vroeg of te laat in het donker aan te komen of te vertrekken, de wegen zijn bergwegen, zeer bochterig, niet verlicht, In de omgeving is er verder helemaal niets, het is het gemiddeld kouder dan in de rest van het eiland.

2005

Perfect hotel

Jan Küppers
14-11-2005

Perfect hotel. Erg rustig. Diner van 19.00 uur tot ca. 20.15. Eten: huisgemaakt van hoge kwaliteit. Heel persoonlijke service. Nadeel: er wordt alleen spaans en heel gebrekkig engels gesproken. Minpuntjes :Op de vroege ochtend van vertrek geen ontbijt, alhoewel wel recht daarop was. Sateliet TV werkt zeer gebrekkig.

A fantastic place to rest in calm

Mark Owen
7-4-2005

A fantastic place to rest in calm

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rural Las Calas in Vega de San Mateo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rural Las Calas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.