Vega de San Mateo

We hebben een aantal aanbieders voor Vega de San Mateo voor je op een rij gezet:

Reviews over Vega de San Mateo

Veemarkt?

Annemarie
    12-7-2010

Vanwege de boerenmarkt waar ook koeiten, geiten en varkens verkocht zouden worden, togen wij naar San Mateo. De markthallen hebben we gevonden, het was er een drukte van belang, maar geen vee te bekennen. Een markt zoals alle andere, alleen iets groter opgezet. Veel groente en fruit. Het plaatsje heeft een leuk pleintje en wat aardige gebouwen. Leuk als je in de buurt bent, maar niet om specifiek te gaan bezoeken. Wel heel mooi gelegen, deze kant van het eiland is groen met prachtige begroeiing.

Gereisd Met partner in juni 2010

In dit plaatsje is er helemaal niets te beleven

paola
    28-2-2006

In dit plaatsje is er helemaal niets te beleven. Op zondagochtend is er wel een grote veemarkt aan de gang. Geen terrassjes, een restaurant, een leuk historisch hoekje met leuk kerkje en leuke huisjes.

Gereisd Anders in februari 2006
Vega de San Mateo scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews