Hotel IFA Interclub Atlantic

Airport hotel, Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag26°21°
Hotel IFA Interclub Atlantic
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Interclub Atlantic voor je op een rij gezet:

489 reviews over Hotel IFA Interclub Atlantic in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuke vakantie, maar niet meer naar IFA Interclub

Mariska Stoel
15-10-2018

Resort was mooi en goed onderhouden. Ook schoon. Mooie zwembaden. Heel vriendelijk personeel. Kamers waren gedateerd en geen airco aanwezig. Deze was wel te huren. Bedden ronduit slecht en kraakten verschrikkelijk. Ook 's nachts veel overlast van aankomende en vertrekkende gasten die met rollende koffers langs de appartementen liepen. Resort ligt vrij afgelegen, maar strand ligt dichtbij. Ongeveer 15 minuten lopen, kon ook korter via een trap van 153 treden. San Augustin heeft 1 winkelcentrum met diverse restaurants. Veel in de omgeving bekeken en daarbij gebruik gemaakt van taxi's. Heel betaalbaar.

Op het resort was het ontbijt goed en uitgebreid. Overige buffetten, lunch, snacks en diner waren beneden de maat. Alles flauw van smaak of juist zout, droog, niet warm en dagelijks hetzelfde. Wel uitgebreid. Minpuntje bij het ontbijt, verse jus d'orange moest betaald worden.

aan zeezicht kant veel herrie van verkeer

margreet faro tiernego
15-10-2018

dat je ver moet lopen naar winkels

Een heerlijk verblijf

Jelita
1-10-2018

Wat een fijn hotel! Leuke zwembaden met glijbanen (waar je alleen vanaf mag als je kunt zwemmen zonder bandjes!) Miniclub met Nederlands sprekende animatie, leuke shows en heerlijk eten! De hoteltuin is prachtig bijgehouden, mooi uitzicht op het strand van San Agustin (wat op loopafstand is via een trap en heerlijk om te verblijven). Alles wordt zeer goed schoongehouden. De familiekamer was goed en het was fijn dat we airco konden huren! We hebben hier een heerlijk verblijf gehad met onze kinderen van 3 en 6 jaar. Tegenover het hotel kun je goedkoop een auto huren!

Leuk maar nooit meer

Sandra
4-9-2018

Het hotel is schoon en verzorgd. Helaas had onze kamer geen airco (ook niet opgelet bij boeken) en ook geen koelkastje. Ventilator kon ik huren maar was niet voldoende. Eten was eetbaar maar eentonig. Weinig afwisseling. Weinig te doen of te zien voor de wat oudere kinderen.

Mooi complex, goed eten,iets te afgelegen.

Petra
30-8-2018

Goed= Leuk complex, mooie Zwembaden. Eten is erg goed.

Minder= de harde bedden, iets te afgelegen en jammer dat er niet een groter terras is voor het restaurant jardin. Punten waar je drinken kan halen erg ver weg.

Top vakantie

Bas Wildenbeest
13-8-2018

Net hotel, mooie zwembaden, genoeg afwisseling qua eten en drinken bij all inn. Zeer vriendelijk personeel! We hadden een familiekamer groot genoeg met mooi balkon en een kinderbedje was zo geregeld.

Onvergetelijke vakantie!

Marjolein
12-8-2018

Wij hadden geboekt via Tui, en bij aankomst op de luchthaven stond onze huurauto klaar. Eenmaal in het hotel snel en goed geholpen door de receptioniste.

De kamer zag er piekfijn uit, wij hadden een familiekamer met voldoende ruimte en een grote inloopkast. Hier stond ook een kluisje die je kunt huren. Goede badkamer incl bad.

Balkon met super uitzicht.

Elke dag wordt je kamer schoongemaakt door vriendelijk personeel, en krijg je schone handdoeken.

We hadden al inclusive, het eten was goed en meer dan genoeg keuze voor iedereen.

Mensen die zeuren dat het 1 tonig was oid die hebben niets geprobeerd. Er was vis, vlees, elke dag iets van nasi of bami oid, brood buffet, fruit buffet, de wereld aan toetjes en ijs.

Wij hebben hier 8 dagen vertoefd, en het was fantastisch!

Zwembad was ook geweldig, genoeg ligbedjes maar mensem leggen om 5.30 de eerste handdoeken al klaar. Daar moet t hotel iets aan doen.

Was leuk maar nooit meer

Jessica
11-8-2018

Prima vakantie gehad maar niet een aanrader. Het eten is saai aangezien het de hele week hetzelfde is. In de avond is er weinig te doen op het resort. De plek voor de animatie is binnen in een te kleine omgeving waardoor deze om half 8 al vol zit. Bedje leggen voor 07.00 uur anders heb je pech.

In de omgeving is wel wat te doen maar je zit boven op een berg dus veel lopen.

IFA Interclub Atlantic Hotel, Manager, 12-8-2018

Dear Jessica,

Firstly, we would like to express our most sincere appreciation. We really take into account all our clients comments, as they are a real help for us to improve our service and know if things are well done or not. For this reason, many thanks for your time and having reviewed Hotel IFA Interclub Atlantic on Zoover.

All comments are read by the management team in order to find the best solution and keep on improving our services every day. Again, thank you your time; we would be very pleased to welcome you back and achieve all your expectations next time. Should you have further comments or inquires, do not hesitate to contact us.

Kind regards,

Azahara Campos

Public Relations

Prima resort

Rianne
9-8-2018

Voor het eerst moesten we in het hoogseizoen op vakantie. Wat schrok ik van de belachelijke prijzen. Dit all inclusive resort was betaalbaar en ik vond glijbanen voor mijn dochter een must. Erg goed hotel voor 3 sterren. Elke dag gevarieerd eten. Onze kamer was schoon en werd elke dag schoongemaakt. Ruim opgezet hotel met vriendelijke mensen die hard werken. Bij animatie waren 2 Nederlandse dames en bij de receptie stond Sandra die ook uit Nederland komt. Erg handig. Voor sommige dingen moet je betalen zoals badhanddoeken, verse jus, airco, kluis en koelkast op de kamer, vandaar dat mensen het geen all inclusive noemen maar als je je hierop voorbereid is dat straks geen tegenvaller. Daarom is het ook 3 sterren verwacht ik. Als je dat soort service er bij in verwacht, moet je meer betalen voor een resort. We kijken terug op een geweldige vakantie.

IFA Interclub Atlantic Hotel, Manager, 10-8-2018

Dear Rianne,

IFA Interclub Atlantic Hotel wants to thank you for your positive and wonderful review about us on such an important website as Zoover. We are blissfully happy to know you really enjoyed your special holidays with us. Our clients' satisfaction is one of our main goals and we are proud to read that we achieved it in your case.

Of course, we will feel very pleased to welcome you back soon and we remain at your entire disposal to fulfill your future requests.

Kind regards,

Azahara Campos

Public Relations

In eerste instantie prima verblijf plaats. Helaas kakkerlakken geconstateerd op de kamer (slaapgedeelte en balkon). Dit aangegeven bij de receptie en gevraagd voor de mogelijkheid tot het krijgen van een andere kamer. Niet mogelijk. Ze stuurde iemand van de house-keeping met een bestrijdingsmiddel.

Voor ons was dit niet voldoende, niemand slaapt graag met het idee dat er kakkerlakken zijn. Wij begrijpen dat het hoogseizoen is en dat de beesten zich snel voortplanten, maar dit is geen excuus dat deze in de kamer zijn.

Eenmaal terug bij de receptie (2x) voor een andere vraag, hoorde wij dat een ander stel gratis kon upgraden naar een andere kamer.

Dus: er was weldegelijk een kamer vrij voor ons om te switchen na dit incident. Wij hebben dit vervolgens gevraagd aan de receptie en het antwoord wat zij daarop hadden was; het kan wel maar dan moeten jullie betalen. Dit is natuurlijk belachelijke service en zijn hier niet over te spreken.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IFA Interclub Atlantic in San Agustín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IFA Interclub Atlantic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.