Hotel IFA Interclub Atlantic

Hotel IFA Interclub Atlantic
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Interclub Atlantic voor je op een rij gezet:

507 reviews over Hotel IFA Interclub Atlantic in het Nederlands

Top vakantie

Bas Wildenbeest
13-8-2018

Net hotel, mooie zwembaden, genoeg afwisseling qua eten en drinken bij all inn. Zeer vriendelijk personeel! We hadden een familiekamer groot genoeg met mooi balkon en een kinderbedje was zo geregeld.

Onvergetelijke vakantie!

Marjolein
12-8-2018

Wij hadden geboekt via Tui, en bij aankomst op de luchthaven stond onze huurauto klaar. Eenmaal in het hotel snel en goed geholpen door de receptioniste.

De kamer zag er piekfijn uit, wij hadden een familiekamer met voldoende ruimte en een grote inloopkast. Hier stond ook een kluisje die je kunt huren. Goede badkamer incl bad.

Balkon met super uitzicht.

Elke dag wordt je kamer schoongemaakt door vriendelijk personeel, en krijg je schone handdoeken.

We hadden al inclusive, het eten was goed en meer dan genoeg keuze voor iedereen.

Mensen die zeuren dat het 1 tonig was oid die hebben niets geprobeerd. Er was vis, vlees, elke dag iets van nasi of bami oid, brood buffet, fruit buffet, de wereld aan toetjes en ijs.

Wij hebben hier 8 dagen vertoefd, en het was fantastisch!

Zwembad was ook geweldig, genoeg ligbedjes maar mensem leggen om 5.30 de eerste handdoeken al klaar. Daar moet t hotel iets aan doen.

Was leuk maar nooit meer

Jessica
11-8-2018

Prima vakantie gehad maar niet een aanrader. Het eten is saai aangezien het de hele week hetzelfde is. In de avond is er weinig te doen op het resort. De plek voor de animatie is binnen in een te kleine omgeving waardoor deze om half 8 al vol zit. Bedje leggen voor 07.00 uur anders heb je pech.

In de omgeving is wel wat te doen maar je zit boven op een berg dus veel lopen.

IFA Interclub Atlantic Hotel, Manager, 12-8-2018

Dear Jessica,

Firstly, we would like to express our most sincere appreciation. We really take into account all our clients comments, as they are a real help for us to improve our service and know if things are well done or not. For this reason, many thanks for your time and having reviewed Hotel IFA Interclub Atlantic on Zoover.

All comments are read by the management team in order to find the best solution and keep on improving our services every day. Again, thank you your time; we would be very pleased to welcome you back and achieve all your expectations next time. Should you have further comments or inquires, do not hesitate to contact us.

Azahara Campos

Prima resort

Rianne
9-8-2018

Voor het eerst moesten we in het hoogseizoen op vakantie. Wat schrok ik van de belachelijke prijzen. Dit all inclusive resort was betaalbaar en ik vond glijbanen voor mijn dochter een must. Erg goed hotel voor 3 sterren. Elke dag gevarieerd eten. Onze kamer was schoon en werd elke dag schoongemaakt. Ruim opgezet hotel met vriendelijke mensen die hard werken. Bij animatie waren 2 Nederlandse dames en bij de receptie stond Sandra die ook uit Nederland komt. Erg handig. Voor sommige dingen moet je betalen zoals badhanddoeken, verse jus, airco, kluis en koelkast op de kamer, vandaar dat mensen het geen all inclusive noemen maar als je je hierop voorbereid is dat straks geen tegenvaller. Daarom is het ook 3 sterren verwacht ik. Als je dat soort service er bij in verwacht, moet je meer betalen voor een resort. We kijken terug op een geweldige vakantie.

IFA Interclub Atlantic Hotel, Manager, 10-8-2018

Dear Rianne,

IFA Interclub Atlantic Hotel wants to thank you for your positive and wonderful review about us on such an important website as Zoover. We are blissfully happy to know you really enjoyed your special holidays with us. Our clients' satisfaction is one of our main goals and we are proud to read that we achieved it in your case.

Of course, we will feel very pleased to welcome you back soon and we remain at your entire disposal to fulfill your future requests.

Azahara Campos

Public Relations

In eerste instantie prima verblijf plaats. Helaas kakkerlakken geconstateerd op de kamer (slaapgedeelte en balkon). Dit aangegeven bij de receptie en gevraagd voor de mogelijkheid tot het krijgen van een andere kamer. Niet mogelijk. Ze stuurde iemand van de house-keeping met een bestrijdingsmiddel.

Voor ons was dit niet voldoende, niemand slaapt graag met het idee dat er kakkerlakken zijn. Wij begrijpen dat het hoogseizoen is en dat de beesten zich snel voortplanten, maar dit is geen excuus dat deze in de kamer zijn.

Eenmaal terug bij de receptie (2x) voor een andere vraag, hoorde wij dat een ander stel gratis kon upgraden naar een andere kamer.

Dus: er was weldegelijk een kamer vrij voor ons om te switchen na dit incident. Wij hebben dit vervolgens gevraagd aan de receptie en het antwoord wat zij daarop hadden was; het kan wel maar dan moeten jullie betalen. Dit is natuurlijk belachelijke service en zijn hier niet over te spreken.

geweldig hotel voor kinderen en hun ouders!

ikke2018
27-7-2018

Zeer schoon en mooi hotel ondanks de 3 sterren maar! ( 4 zou beter zijn)

was zelf nog nooit in dit hotel geweest maar ligging is mooi( op berg) met geweldige zwembaden ( 3 stuks) waarvan de grootste met glijbanen met goede controle van badmeesters!

me zoontje( 6 jaar) heeft ook een nieuw vriendinnetje leren kennen en trok haast elke dag met haar op dus ook haar moeder was er bij dan wat een gezellige spontane leuke vrouw was die zo in het rtl progamma glijbaanmisbruikers(ipv wegmisbruikers)

ze leerde ook nederlandse kinderen wat de max verstappen manier van de glijbaan afgaan is!

verwacht ook wel dat ze wat snelheidsboetes van het hotel binnenkrijgt!

Ik was al met een vriendin en haar dochter wat al geweldig was en ook een ander stel met hun dochters maakte het gezellig hier!

Het was s'avonds echt gezellig met deze groep

het eten was zeer goed en het personeel was echt vriendelijk

al met al een geweldig hotel

zeker met kinderen!

IFA Interclub Atlantic Hotel, Manager, 30-7-2018

Dear Ikke2018,

Thank you so much for your nice review about your stay at IFA Interclub Atlantic Hotel. We are glad to read you enjoyed your holidays here and many thanks for your nice comments about us.

Of course, we will be more than glad to welcome you back soon and do not hesitate to contact us to fulfill your future requests.

Kindest regards

Heerlijke vakantie bij Interclub Atlantic

Yvette
21-7-2018

Mooi, schoon en ruim opgezet hotel complex.

Iedereen is vriendelijk en heel professioneel. Alles is netjes en schoon. Het complex is ruim opgezet met een parkachtige tuin waar altijd een ligbedje over is. Het eten is geweldig, iedere dag weer. Het enige minpunt is dat er in de directe omgeving geen winkeltjes en/of terrasjes zijn. Daar tegenover staat dat het uitzicht fantastisch is. Tip: met de taxi kom je voor weinig overal, en je hoeft nooit lang te wachten, taxi's in overvloed.

IFA Interclub Atlantic Hotel, Manager, 22-7-2018

Dear Yvette,

Thank you so much for sharing your review about your stay at the IFA Interclub Atlantic Hotel. We are quite glad to read you had a nice stay here and many thanks for your nice comments.

We will be more than glad to welcome you back soon and remain at your entire disposal for further comments.

Kindest regards,

Azahra Campos

Perfect hotel met glijbanen

Ellen
19-5-2018

Prima hotel.

Leuke zwembaden met glijbanen en voldoende ligbedjes .

Kamers netjes en schoon.

We hadden begane grond, niet zwembadkant. Hier stonden ligbedjes in de tuin en hadden aan deze kant tot 18u zon, heerlijk.

Bedden aan de harde kant.

Eten was prima. Heerlijk brood. Geen thema's bij het diner, dat zou nog een idee zijn(mexicaans, italiaans, oosters, ....)

Vriendelijke receptie.

Wifi niet gratis.

Slush puppi inclusief.

Auto huren naast het hotel, erg goedkoop. 35 euro voor n dag incl benzine.

Boottrip dolfijnen gedaan met transfer. Belachelijk lange tijd transfer 1.30 u onderweg enkele reis naar haven puerto rico, terwijl het met de taxi 22min was.

Strand is niet mooi en stukje lopen met trappen.

IFA Interclub Atlantic Hotel, Manager, 4-6-2018

Dear Ellen,

At Lopesan Hotel Group we know that the holidays are some of the most important times of the year and that is why it brightens our day to read opinions as positive as yours.

Thank you for having gone to the trouble of sharing your experience with us and with other users. If you decided to holiday on Gran Canaria again, it would be our pleasure to see you stay with us again.

Genieten!

Jose
10-5-2018

Leuk ruim opgezet. iets verouderde kamers. Geen airco of koelkast aanwezig. Wel föhn.

Leuke niet opdringerige animatie. Soms wat luid aan zwembad.

Zwembaden zijn geweldig. Aanwezigheid van badmeester streng maar rechtvaardig. Bad met glijbanen is stuk kouder.

eten is geweldig veel keus, vers ook prima voor vegetariër. Nadeel afstand naar strand je kan niet halverwege complex ernaar toe. je moet terug naar receptie. hotel zou er goed aan doen halverwege complex deur naar weg te plaatsen. route strand 10 min lopen met 150 traptreden of 15 min lopen tot voorbij Spar supermarkt.

bus naar strand in playa del ingles is 2 pp retour maar stopt niet op mooi plekje.

3 euro kost taxi naar shoppen center van San agustin is 5 min taxi, 30 min lopen.

Heerlijk hotel goeie plek om vakantie te vieren.

Public Relations Manager, Manager, 11-5-2018

Dear Jose,

Thank you for reviewing IFA Interclub Atlantic Hotel on Zoover. We are glad to read that in general we have achieved you holidays expectations and hope to have the pleasure to welcome you back very soon.

Should you have further comments, do not hesitate to contact us.

KInd regards

Kevin
7-3-2018

Schoon en mooi hotel waar we een prima vakantie gehad hebben. Mooi complex met mooie zwembadenen vriendelijk personeel. Voor kinderen is er een klein leuk speeltuintje en op loopafstand van het strand zit een restaurant (El Capitan) waar een leuk speeltoestel staat voor kinderen. Buffet is elke dag net iets anders en het smaakt allemaal prima

Public Relations Manager, Manager, 16-3-2018

Dear Kevin,

IFA Interclub Atlantic Hotel wants to thank you for your positive review about us on such an important website in your country as Zoover. We are blissfully happy to know you really enjoyed your holidays with us. Our clients' satisfaction is one of our main goals and we are proud to read that we achieved it in your case.

IFA Interclub Atlantic Hotel

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IFA Interclub Atlantic in San Agustín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IFA Interclub Atlantic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel IFA Interclub Atlantic scoort een 7.8 uit 10 op basis van 507 reviews.