Hotel Gloria Palace San Agustin Thalasso

9.3Fenomenaal

Spanje, Gran Canaria, San Agustín

9.3Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Gloria Palace San Agustin Thalasso voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Wil je genieten van een super verwenvakantie? Dan is Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel echt iets voor jou. In het Thalasso Therapie Center word je helemaal in de watten gelegd. Ook heeft het hotel een uitgebreid animatieprogramma dat door jullie zeer gewaardeerd wordt. Yoeri vertelt hierover: ‘Het is een super leuk hotel met heel aardig personeel en een top animatieteam!’ Je komt als herboren terug.

Gloria Palace San Agustín Thalasso is een hotel én een luxe wellnesscentrum ineen. Je verblijft in schone en ruime kamers voorzien van een eigen balkon. Barbara schrijft: ‘De kamers zijn erg groot en heel comfortabel en het hotel heeft een mooie ligging.’ Als je verzekerd wilt zijn van uitzicht op zee dan kun je dat bij je reservering aangeven.

Een van de troeven van Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel is het Thalasso Therapie Center. Je komt volledig tot rust in de zoutwater zwembaden, de sauna en het Turks stoombad. Terwijl jij geniet van een ontspanningsmassage, amuseren de kids zich bij het animatieteam. Want wat wordt het animatieteam door jullie geprezen. Judith en Martin schrijven: ‘Het animatieteam is super goed. Zij hebben er voor gezorgd dat onze kinderen de tijd van hun leven hebben gehad. Animatieteam is echt niks op aan te merken. Vooral erg prettig dat zij Nederlands spreken!’.

Voor een hapje en een drankje kun je terecht in een van de gezellig bars op het resort. De maaltijden worden geserveerd in het buffetrestaurant. En op de negende verdieping van het hotel kun je à la carte eten met een schitterend uitzicht op de duinen. De reviews over de maaltijden zijn wat wisselend. Dina zegt hierover: ‘Het eten kan gevarieerder, maar smaak is prima.’

Gloria Palace San Agustín Thalasso heeft drie zwembaden met een fijn kinderbad. D. van Hidden schrijft: ‘Gloria Palace San Agustin is zeer kindvriendelijk. Ook is er een apart zwembad voor de kleinere kinderen. Ik heb hier met mijn 2 dochters erg genoten!’ Op het dakterras is eveneens een riant zwembad aangelegd. Hier kun je tegen betaling een ligplekje huren waarbij je al zwemmend geniet van een schitterend uitzicht op zee.

Ligging

Gloria Palace San Agustín Thalasso ligt in het glooiende heuvellandschap van San Agustín. Vanuit het hotel ben je binnen enkele minuten al op het prachtige zandstrand. En als je graag eens een uitstapje wilt maken naar het winkelcentrum van Playa del Inglés dan kun je gebruik maken van de gratis shuttlebus. Soms moet je wel even geduld hebben schrijft Martin: ‘De gratis busservice van het hotel naar diverse plaatsen was ook prima. Wel op z'n Spaans altijd net iets te laat, maar in de temperaturen daar, geeft dat niks.’

Wil je ook genieten van een uitgebreide wellness behandeling onder de Spaanse zon? Boek dan je droomvakantie bij Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel.

422 reviews over Hotel Gloria Palace San Agustin Thalasso

• 2019
    4Ann26-09-2019

Afschuwelijk!!!

Afschuwelijk! Kamers niet schoon, eten lauw en niet lekker, iedere avond afschuwelijke band waar je voor wil wegrennen. Zelfs met raam dicht lig je te stuiteren in bed. Van ellende zijn we elders gaan eten en s avonds laat thuisgekomen om te vluchten voor die herrie. NOOIT MEER!!

Yarinka Sefl - Assistant Manager, Dirección, 08-10-2019

Dear Ann,

Thank you for sharing a review about your stay in Gloria Palace San Agustin Thalasso & Hotel.

We regret that we could not meet your expectations, especially regarding the night entertainment, the food and the cleaning. Your comments will be passed to the involved departments although we are sorry that we could not sort them out during your stay and make your holiday more comfortable, as this is our main goal.

We hope to welcome you back in a future ocassion and offer you a better experience.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9Jimmy24-09-2019

Super

(Vertaald van Frans naar Nederlands)

Animators Kim en Julia lachten vrolijk en dansen heel goed 👌

Yarinka Sefl - Assistant Manager, Dirección, 08-10-2019

Dear Frans,

Thank you for your review about your experience in Gloria Palace San Agustin Thalasso & Hotel.

We are happy to read that you had a nice time in here and that you enjoyed the animation activities with our team.They will appreciate your lovely compliments.

We would be glad to welcome you back in Gloria.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Fred Eggen05-09-2019

Super hotel. Met hotelbus naar het strand. Geen negatieve dingen. Prijs, kwaliteit in verhouding.

Yarinka Sefl - Assistant Manager, Dirección, 24-09-2019

Dear Fred,

We appreciate your feedback about your stay in Gloria Palace San Agustin Thalasso & Hotel and that yo enjoyed the different services offered as well as the quality-price.

The team would love to welcome you back soon.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9gerda kerkhof28-07-2019

geweldige vakantie gehad

het was een aanbieding we kwamen aan met sint nicolaas dus 5 december hadden we niet door omdat we het vlug boekte we hadden een familie kamer erg groot voor ons tweeen het was een fijn verblijf mooie zwembaden het eten erg lekker steeds weer iets anders vriendelijk personeel veel stageres nederlands kamers worden goed schoon gemaak

Gereisd met partner in december 2017

• 6M. en K. Frieszo24-07-2019

Een voldoende, maar zeker geen 4 sterren

15 juli 2019/ 8 dagen, kamer 'zeezicht' nr: 909 (4e verdieping) Onderstaande onze ervaring voor het 4 sterrenhotel: Minpunten - Eten te eenzijdig, smaakloos, koud - Zwembad veel te klein voor dit resorts - Kamers gedateerd; mankementen e.e.a. kapot. - Buitenterras oneerlijk gebeuren; met all incl. bandje om komen ze niet bij je om drinken op te nemen. Geen bandje om ivm halfpension, ze staan gelijk bij je. - Veel te lang wachten bij de liften - Geen mooi zandstrand dichtbij. Het mooiere strand is in playa des Ingles - Bedden, onderstellen maakten geluid. - Kamers gehorig - Spoelsysteem toilet te lawaaierig evenals de deurbel van de kamer ernaast, zo gehorig dat je denkt dat er iemand aan jouw deur staat. - Sleutelkamerpasjes te vaak kapot.

Pluspunten: - Receptie klantvriendelijk en behulpzaam - Gratis busvervoer naar strand Maspalomas en playa des Ingles - Kamer en hotel schoon - Halfpension toch 2 flessen gratis water p/d

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Desléy01-07-2019

Geniet, verwen en kijk je ogen uit.

Heerlijk hotel midden op het eiland. Niet ver van het strand en van Playa del Ingles. Voor de deur een bushalte waar je met hartelust overal naar toe kan gaan op het eiland. Hotel is mooi, luxe en van alle gemakken voorzien. Ga naar de spa, tennis of lekker een uurtje fitnessen. Elke avond is er wel iets te doen in het hotel qua animatie. Personeel staat voor je klaar en helpen je overal waar nodig. Ze spreken ook nog eens verschillende talen.

Alleen gereisd in juli 2017

• 7W. Goeree18-06-2019

prima hotel, maar is te hoog gewaardeerd

Prima kamer met zeezicht balkon, maar door de overkapping zonder zon. Prima douche (helaas wel in een bad) in een wat gedateerde badkamer. De schoonmaak van de kamers is onder de maat, zo snel kan je nooit alles fatsoenlijk proper krijgen. Diner / buffet bleef bij een eenmalige tegenvaller, zoals ook de huisgemaakte hamburger als lunch, volgens mij was er weinig huisgemaakt, alleen gestapeld. De receptie was behulpzaam en vriendelijk. De extra moet komen uit het zwembad faciliteren en dagelijkse entertainment en dan is 4 * een maximale waardering. Wat zeer opvallend is in de overenthousiaste waarderingen, 90% van de 5 sterren waarderingen, zijn van éénmalige beoordelaars.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8schroederke09-06-2019

Fijn Hotel

Een goed hotel. Lekker van eten en drinken. Complimenten aan het fijne ontvangst ,gastvrijheid en vriendelijke uitstraling van de altijd glimlachende Lisa en Renate van de receptie! Mede dankzij hun voelde we ons meteen "thuis" en hebben wij een heerlijke week vakantie gehad in Gloria Palace. Mooie omgeving en zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 7Jan Arend de Kroon09-05-2019

Mooi, maar rommelig hotel (trappetjes, gangetjes)

Het statige grote hotel ligt tegen een flinke berghelling; houd rekening met klimmen (en dalen). De ingang is rommelig, kris kras geparkeerde auto's. De receptie ontvangst is zeer hartelijk. Een complex aanbod aan formules (handdoeken wel/niet tegen borg, bijvoorbeeld), voor een kamerkluisje moet (flink) betaald worden. De kamer moet je zelf maar vinden; een mooie kennismaking met de wirwar aan gangetjes en trappetjes (Fawlty Towers idee). Koffers mag je zelf dragen. De kamer (family suite balkon/tuin) was groot, maar ook sleets (veel kapotte elementen) en net niet brandschoon (vieze airco, hoekjes met haren, plastic folie etc). Het eten (3 x daags buffetvorm) was uitstekend. Soms was ons plastic polsbandje genoeg, dan weer een kamernummer en dan weer de kamersleutel.... vaag! Avondartiesten waren leuk. Het animatieteam is ronduit slecht (gingen notabene tijdens goede optredens van artiesten rond met een tablet voor beoordelingen....)

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 7Hans Derksen30-04-2019

All inclusive hotel in te matige omgeving.

Hotel prima. Ietwat ‘vergane glorie’. Animatie van bedenkelijke kwaliteit. Omgeving matig. Afstand tot touristencentra als Maspolomas en Puerto Rico groot. beter te verblijven in bv Puerto Mogan. Vriendelijk personeel / bevolking. Boeking bij ‘tourguides’ van het hotel voor een catamaran leverde naast een altijd bijzondere boottocht vooral keiharde muziek, drank en geen dolfijnen op. Wel in bijbetaling allerlei watersport mogelijkheden.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Geboekt bij neckermann

12 tips over Hotel Gloria Palace San Agustin Thalasso

• Carina, 24-12-2013

Als je hier verblijft ga dan ook even eten bij Piccola Italia, een echt authentieke Italiaanse keuken met de lekkerste pasta, pizza en voorgerechten, ook heerlijke cappucino en limoncello. Hij zit in het shopping center van san agustin. Normaal zijn wij echte restauranthoppers maar van de 9 avonden uit eten hebben we hier 5 maal gegeten!

• Helen Keulen, 30-10-2013

Een paar dagen een auto huren en het eiland rond rijden of de binnenlanden in te rijden is zeker een aanrader.

• Bert Nijeboer, 30-06-2012

Er wordt wel vermeld dat het diner in nette kleding is - geen korte broeken, maar toch liepen er diverse gasten rond in korte broek. Zou strenger op gecontroleerd mogen worden.

12 vragen over Hotel Gloria Palace San Agustin Thalasso

• Ilona1995, 21-05-2018

Binnenzwembaden

Zijn de binnenzwembaden/wellness met badkleding?

• Linda, 12-05-2018

Handdoeken op de kamers aanwezig?

Weet iemand of er handdoeken aanwezig zijn op de kamers? Zo ja hoeveel en om de hoeveel dagen krijg je nieuwe? Alvast bedankt voor je reactie

• mieke, 26-07-2017

vordeel kamer

Weet iemand waar de voordeel kamers liggen, op welke verdieping?

Hotel Gloria Palace San Agustin Thalasso info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand13 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Spaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Party service, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• BalsportenSquash
  • Tennisbaan1, Aanwezig