Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°19°
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Wil je genieten van een super verwenvakantie? Dan is Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel echt iets voor jou. In het Thalasso Therapie Center word je helemaal in de watten gelegd. Ook heeft het hotel een uitgebreid animatieprogramma dat door jullie zeer gewaardeerd wordt. Yoeri vertelt hierover: ‘Het is een super leuk hotel met heel aardig personeel en een top animatieteam!’ Je komt als herboren terug.

Gloria Palace San Agustín Thalasso is een hotel én een luxe wellnesscentrum ineen. Je verblijft in schone en ruime kamers voorzien van een eigen balkon. Barbara schrijft: ‘De kamers zijn erg groot en heel comfortabel en het hotel heeft een mooie ligging.’ Als je verzekerd wilt zijn van uitzicht op zee dan kun je dat bij je reservering aangeven.

Een van de troeven van Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel is het Thalasso Therapie Center. Je komt volledig tot rust in de zoutwater zwembaden, de sauna en het Turks stoombad. Terwijl jij geniet van een ontspanningsmassage, amuseren de kids zich bij het animatieteam. Want wat wordt het animatieteam door jullie geprezen. Judith en Martin schrijven: ‘Het animatieteam is super goed. Zij hebben er voor gezorgd dat onze kinderen de tijd van hun leven hebben gehad. Animatieteam is echt niks op aan te merken. Vooral erg prettig dat zij Nederlands spreken!’.

Voor een hapje en een drankje kun je terecht in een van de gezellig bars op het resort. De maaltijden worden geserveerd in het buffetrestaurant. En op de negende verdieping van het hotel kun je à la carte eten met een schitterend uitzicht op de duinen. De reviews over de maaltijden zijn wat wisselend. Dina zegt hierover: ‘Het eten kan gevarieerder, maar smaak is prima.’

Gloria Palace San Agustín Thalasso heeft drie zwembaden met een fijn kinderbad. D. van Hidden schrijft: ‘Gloria Palace San Agustin is zeer kindvriendelijk. Ook is er een apart zwembad voor de kleinere kinderen. Ik heb hier met mijn 2 dochters erg genoten!’ Op het dakterras is eveneens een riant zwembad aangelegd. Hier kun je tegen betaling een ligplekje huren waarbij je al zwemmend geniet van een schitterend uitzicht op zee.

Ligging

Gloria Palace San Agustín Thalasso ligt in het glooiende heuvellandschap van San Agustín. Vanuit het hotel ben je binnen enkele minuten al op het prachtige zandstrand. En als je graag eens een uitstapje wilt maken naar het winkelcentrum van Playa del Inglés dan kun je gebruik maken van de gratis shuttlebus. Soms moet je wel even geduld hebben schrijft Martin: ‘De gratis busservice van het hotel naar diverse plaatsen was ook prima. Wel op z'n Spaans altijd net iets te laat, maar in de temperaturen daar, geeft dat niks.’

Wil je ook genieten van een uitgebreide wellness behandeling onder de Spaanse zon? Boek dan je droomvakantie bij Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Gloria Palace San Agustin Thalasso voor je op een rij gezet:

154 reviews over Hotel Gloria Palace San Agustin Thalasso in het Nederlands

Mooi, maar rommelig hotel (trappetjes, gangetjes)

Jan Arend de Kroon
9-5-2019

Het statige grote hotel ligt tegen een flinke berghelling; houd rekening met klimmen (en dalen). De ingang is rommelig, kris kras geparkeerde auto's. De receptie ontvangst is zeer hartelijk. Een complex aanbod aan formules (handdoeken wel/niet tegen borg, bijvoorbeeld), voor een kamerkluisje moet (flink) betaald worden. De kamer moet je zelf maar vinden; een mooie kennismaking met de wirwar aan gangetjes en trappetjes (Fawlty Towers idee). Koffers mag je zelf dragen. De kamer (family suite balkon/tuin) was groot, maar ook sleets (veel kapotte elementen) en net niet brandschoon (vieze airco, hoekjes met haren, plastic folie etc). Het eten (3 x daags buffetvorm) was uitstekend. Soms was ons plastic polsbandje genoeg, dan weer een kamernummer en dan weer de kamersleutel.... vaag! Avondartiesten waren leuk. Het animatieteam is ronduit slecht (gingen notabene tijdens goede optredens van artiesten rond met een tablet voor beoordelingen....)

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

All inclusive hotel in te matige omgeving.

Hans Derksen
30-4-2019

Hotel prima. Ietwat ‘vergane glorie’. Animatie van bedenkelijke kwaliteit. Omgeving matig. Afstand tot touristencentra als Maspolomas en Puerto Rico groot. beter te verblijven in bv Puerto Mogan. Vriendelijk personeel / bevolking. Boeking bij ‘tourguides’ van het hotel voor een catamaran leverde naast een altijd bijzondere boottocht vooral keiharde muziek, drank en geen dolfijnen op. Wel in bijbetaling allerlei watersport mogelijkheden.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig

Van Laeken
29-4-2019

Schitterend hotel met voor ieder wat wils ,mooie ruime grote en propere familiekamer .Lekker eten eerste keer maar komen zeker nog eens terug. S'avonds op het 9de verdiep nog iets drinken in de lounchezeteltjes met een geweldig zicht oooo zo spijtig dat het weer al voorbij is.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een dikke 8 voor service en vriendelijkheid

J.a.j. Verachtert
24-4-2019

Ligt wel op een heuveltje

Gereisd Met partner in december 2018

Heel leuk hotel

Ketelaer
10-4-2019

Heel goed hotel. Vriendelijk en gedienstig personeel zeker zijn geld waard. Gaan zeker nog terug

Gereisd Met partner in maart 2019

Niet meer.

C
10-4-2019

We verbleven op basis van logies en ontbijt. Persoonlijk vonden we het hotel te massaal en druk. Om te ontbijten is het bijna een hindernisbaan om je eten te pakken. We hebben niet bij het zwembad gelegen omdat het ook daar altijd overvol was. We hadden een auto gehuurd. Voor de grote van het hotel waren er veelste weinig parkeerplekken. Elke dag moesten we verkeerd parkeren op het terrein. Ook waren er maar drie liften in het hotel. Soms bleven we ruim 10 minuten wachten door de drukte. Hier is niet over nagedacht vind ik. Verder was ons hotelkamer mooi en schoon. Personeel was zo nu en dan vriendelijk. Wij zouden hier niet meer komen. Een matige 6 voor ons.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijneckermann.nl

Leuk!

Romy
23-2-2019

Wij zijn 2 weken op vakantie geweest in dit hotel. En wij hebben ons prima vermaakt. Animatie was erg leuk ondanks dat wij met een groep ouderen waren! Bedankt Romee

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Luxe hotel

C. Jongsma
23-2-2019

Luxe hotel en veel service. Netjes schoon en aardig! Leuke animatieteam, veel verschillende activiteiten en leuk programma voor de kinderen!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Fantastische vakantie gehad!

Monique Nakken
16-2-2019

Mijn man en ik hebben een geweldige vakantie gehad. Niet alleen door het weer maar grotendeels door het animatieteam. Voor elke leefdtijf hebben ze elke dag weer activiteiten op het progamma staan! Zo is er voor adults veel te beleven en leer je andere gasten ook kennen. Vooral de dames van het animatieteam zijn erg vrolijk en willen je met van alles helpen. Ook als je ze buiten hun werk tegen komt maken ze altijd even een praatje met je. Dit vonden wij een fijn gevoel en stelden dit zeer op prijs. Wij zullen zeker nog een keer terug komen als wij de kans krijgen.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker een aanrader !

D. Van Hidden
15-2-2019

Gloria palace San agustin is zeer kindvriendelijk. Elke dag is er animatie, op sommige resorts waar ik ben geweest waren er niet altijd elke dag activiteiten maar hier was de animatie er elke dag. Ook is er een apart zwembad voor de kleinere kinderen . Ik heb hier met mijn 2 dochters erg genoten!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand13 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Spaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Party service, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• BalsportenSquash
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Kunstgras
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gloria Palace San Agustin Thalasso in San Agustín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gloria Palace San Agustin Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.