Hotel Servatur Puerto Azul

Hotel Servatur Puerto Azul

6.7Voldoende

Spanje, Gran Canaria, Puerto Rico

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Servatur Puerto Azul voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

143 reviews over Hotel Servatur Puerto Azul

• 2019
    10Blondeau Eddy24-09-2019

Toppie!!!

Juist van vannacht terug. Top vakantie. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel. Baliepersoneel zeer behulpzaam. Kamer die wij hadden was eigenlijk appartementje. Picobello onderhoud. Is eigenlijk voor mij niks op aan te merken, maar voor iedereen kun je niet goed doen. Zijn altijd personen die moeten muggeziften. Wel, voor mij, 2 minpunten: rokerszone aan pool nogal aan de kleine kant en er was geen airco aanwezig, maar heb wel opgevangen dat ze gaan renoveren. Voor verplaatsing naar centrum best taxi. Kost niks eigenlijk.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Miek11-08-2019

Super hotel!

Een beetje huiverig gingen wij op vakantie. We hadden de recensies gelezen. Deze waren niet altijd even goed. We kwamen 's avonds rond half elf in het hotel. Werden direct goed geholpen. "Neem gauw iets te drinken, jullie zullen wel dorst hebben, er staan sandwiches klaar in het restaurant" Super. Hotelkamer was prima! Erg netjes en schoon. Mooi groot balkon met tafel/stoelen en ligbedden. In de twee restaurants die er zijn kun je heerlijk eten. Elke dag een ander thema/land. Het personeel was erg vriendelijk. U roept, wij draaien. Elke dag weer met een grote glimlach. Het hotel ligt op een berg waardoor het uitzicht geweldig was. De housekeeping komt dagelijks langs om de bedden op te maken en de kamers schoon te maken. Al met al heeft dit hotel onze verwachtingen overtroffen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Anoniem10-08-2019

Heerlijk!

Hotel is netjes en schoon. Buffet is gevarieerd (meer dan genoeg) en vriendelijk personeel. Erg mooi zwembad en ook het adults only bad met uitzicht op de baai en de zee is een mooie toevoeging, alleen jammer dat er ouders zijn die hun kinderen alsnog in dit bad laten zwemmen.. Als je in de bergen zit weet je dat je naar beneden moet om bij de zee te komen, je kunt met de trap op en neer maar ook voordelig met de taxi. De kamer die wij hadden (onderaan) is simpel maar netjes. Elke dag s schoonmaak (de schoonmaaksters verdienen een tip!) De medewerkers van Anfi ( soort VVV) kunnen leuke tripjes adviseren. Deze herken je aan de badges die ze dragen. Een prima 3 sterren hotel met een geweldig uitzicht!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann

• 1Fam. V05-08-2019

Nooit meer...Hotel touroperator ONwaardig !

Bij touroperator online geboekt voor 4 personen. Aangekomen vr 26/7...eerste indruk niet goed, verouderd, dringend aan renovatie toe. Kregen 2 kamers (ipv 1 geboekte familiekamer) toegewezen in de 9de kelderverdieping, zonder airco, vieze reuk op de kamer. Kamers moesten we bereiken via 2 verschillende liften. In de gang naar de kamers moesten we voorbij rioolbuizen en toiletafvoerbuizen lopen. Akelig vies om erdoor te lopen, mogelijks zijn er ook ratten in de buurt. Bij het openen van de deuren op de terras hadden we een zicht op motoren die dienen voor afzuigssystemen of airco's van een ander hotel. Dezelfde avond nog een andere -iets hoger gelegen- kamer gekregen, dit met veel aandringen aan de receptie...familiekamer...maar weer dezelfde indruk v d kamer. Poging om iets te gaan eten ... helemaal geen modern restaurant. Klacht ingediend bij touroperator dezelfde avond nog, de dag nadien vertrokken naar een ander hotel met score 10/10 !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Linda30-07-2019

Goede vakantie gehad! Geen spectaculaire omgeving.

Het was gewoon goed geregeld. Het is niet het nieuwste van het nieuwste maar dat is voor mij ook niet nodig. Belangrijker is dat het uitstraling had. Het personeel doet echt hun best voor de gasten, dit zie je in de verzorging, het onderhoud, de entertainment, het eten... gewoon gastvrij. Bij de receptie is het: gasten vragen en zij draaien! Wij hadden perfect uitzicht over zee. Wel zijn we de 1e drie dagen steevast verdwaald in het complex, zo groot en verwarrend met de verschillende liften. Tip: geef niet alleen de liften een andere kleur maar geef deze kleur ook aan de afdeling. Wij waren met 3 kinderen waarvan 2 nog klein. Met de buggy lopen is daar in de omgeving niet te doen. Het ligt op een berg en om wat te zien moet je dus naar boven of naar beneden. Er is een handdoek verbod op de ligstoelen maar deze wordt niet gehandhaafd, jammer. Het is bijzonder frustrerend dat mensen dit s'morgens vroeg neerleggen en dan laat pas komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Karin11-07-2019

Voorlopig niet meer hier.

Hotel ligt hoog op berg, eigen parkeerplaats, mooi uitzicht, met taxi vervoeren (kost plm 3/4 euro) Groot hotel, appartement erg oud maar voldoet, eten erg goed, all inn is in voorseizoen prima te doen. In hoogseizoen, vanaf juli komen de Engelse al, is het een zooitje in de poolbar omdat kinderen zelf alles mogen pakken. Ook volwassen kunnen er een aardige bende van maken.. Regels die op de borden staan worden niet gehanteerd, zoals roken op terras, eten bij zonnebedjes, natte voeten binnen, grote luchtbedden. Dit is de 3e keer dat ik hier kwam en je ziet het achteruit gaan. Komende jaren niet meer, na de complete renovatie misschien maar dan niet in 't hoogseizoen. Schoonmaak goed, bedden prima, wel met 2 liften omhoog, eten was erg goed, veel keuze en warm, personeel vriendelijk en werkt hard bij poolbar/restaurants, animatie voor kinderen erg goed, voor volwassenen wat minder (veel karaoke!!), veel zonnebedjes (altijd wel plek)

Servatur Puerto Azul, Directora de Calidad y Formación, 15-07-2019

Dear Karin,

We are sorry for the incidences experienced during your stay. This is certainly not the quality of service we want to provide to our guests. Please, accept our most sincere apologies. We will work to avoid this hapening again. We really appreciate your kind words regarding our facilities. We are glad to know that we were able to offer you a memorable experience at Servatur Puerto Azul and we would like to thank you for your loyalty.

And of course, we would love to welcome you back in a future.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2Fam M29-04-2019

Nooit meer!

In de meivakantie geweest met gezin. ‘Luxe’ kamer wel te verstaan. Daar was wel lekkage als je langer dan 3 minuten onder de douche stond, een kapotte airco en via lift naar het zwembad toe lopen. Dan het zwembad. Het water is troebel en de randen vies. De Engelse en Scandinavische mensen reserveren als eerst een stoel. Er staan borden met don’t reserve sunbeds maar voor 09:00 sochtends ligt alles al vol en geen mens te bekennen, dus als je je nog even klaar moet maken, mag je achteraan liggen of aan de andere kant van het zwembad waar eigenlijk ook geen plek is. Het ontbijt is oké. De lunch en snacks zijn niet meer dan restjes of weer een hamburger die nergens naar smaakt! Het diner is slecht. Elke dag weer. We zijn meerdere avonden uiteten gegaan om het eten te vermijden. Kip nog roze, vlees niet goed gebakken, veel smaakt plastic of smakeloos. Sowieso niks vers behalve de pannekoeken sochtends. Roerbakei ook plastic s’ochtend

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    8anna penders22-12-2018

zeker gaan we nog terug was al onze 4 keer

zeker de moeite waard prijs kwalmietijd verhouding en de kinderen zullen daar zeker genieten ook

Customer Service at Servatur Puerto Azul, Directora de Calidad y Formación, 30-12-2018

Dear Anna, Thank you for taking the time to write a review about your holiday experience at Servatur Puerto Azul. What a great notice to read that you spent a fantastic time with us and that you could come back. Your nice words work as a huge motivation for all staff. We always work to give our guests the best holidays. It is a pleasure to have guests like you at Servatur Puerto Azul. Kind regards, Servatur Puerto Azul.

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Lisa13-11-2018

Super.

Het is een super all inclusief appartementencomplex. Kamers worden netjes schoon gemaakt. Zwembaden zijn prima. Eten is de eene dag wel goed en de andere dag wat minder. Ontbijt en lunch alles erbij dus super. Je loopt de berg naar onder en kan naar 2 stranden. Taxi niet duur is goed te doen op de terug weg naar het complex. Kleine goede supermarkt aanwezig niet te duur. Personeel is super en staat voor je klaar. Absolute aanrader voor iedereen, of je nu met je partner gaat, met je gezin of een groep. Voor Kids ook een ideaal complex.

Customer Service at Seravtur Puerto Azul, Directora de Calidad y Formación, 24-11-2018

Dear Lisa, What a great notice to read that you spent a fantastic time at Servatur Puerto Azul and that you recommend our hotel to everyone. Your nice words work as a huge motivation for all staff. We always work to give our guests the best holidays. It is a pleasure have guests like you at Servatur Puerto Azul. Kind regards, Servatur Puerto Azul.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8M. Hoekstra02-11-2018

Een fantastische vakantie in een prima hotel !!

Een prima hotel op een supermooie locatie !! All inclusive formule is erg goed, de hele dag kom je niks te kort en het eten is prima verzorgd ! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.. Zwembad en terrein zijn prima onderhouden, schoon en genoeg “badmeesters” voor het geval dat. Entertainment voor zoeel kimderen als volwassenen was er genoeg. Kamers (apartement idee) waren netjes, schoon maar sober.. het balkon was daarentegen enorm met een prachtig zeezicht vanaf de hoge rots waarol het hotel gebouwd is. Één minpuntje van bovenop een rots zitten, is dat je naar beneden moet voor het strand. Dat kan via 1500 traptreden of neem een taxi die je voor € 3,- naar het strand brengt.. wij gingen dus voor optie 2 na 1 keer de trappen afgedaald te zijn.. Ohh ja.. de Beddenrace ‘s ochtendvroeg om 7.30 uur vonden we wel bizar en vond ik een nadeel. Maar verder een heerlijke vakantie gehad in een heerlijk hotel met supermooie stranden !!

Customer Service at Seravtur Puerto Azul, Directora de Calidad y Formación, 09-11-2018

Dear M. Hoekstra, Thank you for this lovely review of your stay at Servatur Puerto Azul! We cannot be happier to know that your experience at Servatur Puerto Azul was splendid and you enjoyed our food, and our views, among others. We are pretty proud after reading about our staff! They work hard to offer you the best experience in our hotel. As you say, our location is high and our guest must take the stairs or a taxi to go to the beach, but not 1500 steps! (700). Thank you for sharing with us your experience. We hope to receive you in a future again. Kind regards, Servatur Puerto Azul.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Hotel Servatur Puerto Azul info