Aparthotel Riosol

7,8

291 reviews over Aparthotel Riosol in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Dennis, 14-4-2018

Super mooi uitzicht en nette accommodatie

Vriendelijk personeel!!

Linda, 12-4-2018

De lift is al redelijk verouderd, deze was op onze vertrekdag kapot, dus wij moesten ongeveer 6 trappen naar boven lopen met onze koffers. De mevrouw achter de balie heeft ons aangeboden om onze koffers op te halen met een karretje, zodat wij deze niet hoefden te tillen, dat was super!! En ook in december was het hier nog prachtig weer! Wij hebben elke dag zon gehad en het was zo'n 22/23 graden. Een taxi rit naar het centrum kost je ook geen drol, zo'n 2/3 euro. Het personeel is heel vriendelijk en ze willen alles voor je doen zodat jouw vakantie geweldig is. Wij hebben erg genoten de 7 dagen dat we er waren!! Ook all inclusive is hier top! En in een week komen ze 3 tot 4 keer langs om je kamer schoon te maken en bedden te verschonen!

fantastisch zijn van plan dit jaar weer te gaan

Cora van Neck, 6-3-2018

Het is een geweldige accomodatie en zeer goede verzorging .

Fantastich,.

Ray, 27-2-2018

Het fantastische uitzicht op zee met een heel groot balkon. we zijn hier geweest op basis van logies. Je moet wel goed ter been zijn, vanwege de trappetjes naar je kamer. 2 mooie zwembaden, Ook een geweldig zandstrand. Ietsje verder maar goed te doen heen, terg met een taxi voor 3 euro. Dichtbij een "Centro Commercial" met diverse supermarkten, winkeltjes, bars en restaurants. Steeds gegeten bij Ell Toro Negro.

Fijne vakantie, maar twee weken was te lang!

Edianme, 21-1-2018

Hartstikke fijn hotel! Het eten was goed, veel verschillende keukens. Zelfs na twee weken waren we het eten nog niet zat. Helaas werden er wel handdoekjes gelegd, maar af en toe werden die ook weggehaald en bij de receptie gebracht. Zeer ruime kamer met een aparte slaapkamer. Fijn ook dat er ligbedden en een parasol op het terras aanwezig waren. Zo konden we toch nog zonnen toen we te laat bij het zwembad waren.. Want helaas waren er wel wat te weinig ligstoelen en parasols bij de zwembaden. Daarom komen wij hier met onze baby niet meer terug; we willen graag aan het zwembad met een parasol kunnen liggen zonder dat we dat dan al om 9 uur moeten doen. Verder moet je hier echt heen gaan als je niet veel wil doen: het strand is best een eindje weg en er is alleen een klein winkelcentrumpje in de buurt. Wel erg gezellig om bijvoorbeeld voetbal te kijken! Al met al een fijne vakantie gehad, maar een weekje zou voor ons voldoende zijn!

Goede prijs kwaliteitverhouding

Richard, 9-12-2017

Geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn. Hotel voldoet aan standaard eisen voor een 3* hotel. Beleefd en vriendelijk personeel. Goede boxspringbedden met een topper boven op het matras. Inrichting iets gedateerd. App. Is schoon. Keuken met 2 kookplaten, koelkast, magnetron en ruime keukenbenodigdheden Er schijnt een renovatie aan te komen. Voorzien van gratis kluisje en tv. Rtl4 en BVN als Nederlandse zenders. Halfpension kan voor 20€ pd ter plaatse geboekt worden. All incl. Kan ook ter plaatse geboekt worden. Complex wordt voornamelijk bevolkt door Noorse senioren. 2 mooie zwembaden waarvan 1 verwarmd. Schitterend uitzicht over Puerto Rico en de zee. Complex is geheel boven op de berg gelegen.Temperatuur was 23 graden gedurende ons verblijf. Heerlijk om even een weekje de kou te ontsnappen.

super leuke appartement met mooi uitzicht

as, 25-11-2017

Hele mooie zwembaden, knusse appartementjes met uitzicht op zee

Je hebt alleen wel een auto nodig

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Niet voor herhaling vatbaar

Des, 24-10-2017

Personeel was heel vriendelijk als je een taxi nodig had belde ze een taxi voor je en die stond er binnen 5 min. Heel veel Engelse mensen ook kroegen er omheen waren haast allemaal Engels. Jammer dat ze zeggen dat het strand op loopafstand is want je hebt echt een taxi nodig om op het strand te komen want lopend is gewoon niet te doen, ook zaten we in een 2 persoonskamer met zee zicht dat was heel mooi en er werd ook elke dag schoongemaakt nadeel was wel dat je heel veel trappen op moest om bij de receptie te komen. Taxi is helemaal niet duur 5 euro naar het strand wil je naar playa del ingles betaalde wij 30 euro heen en 30 euro terug. Voorderest heb je 1 winkel centrum vlakbij het strand en 1 vlakbij het hotel ( op loopafstand). Zwembaden waren mooi en wordt ook elke dag schoongemaakt wel alleen heel druk je kan er niet normaal liggen. Wel is er een heel leuk haventje aan het strand zeker leuk om Even langs te gaan😁

Heel jammer: nu ook all-inclusive

Margot, 24-9-2017

Over de ligging is al veel gezegd. Service was altijd goed en het personeel vriendelijk. Kakkerlakken heb je overal, dus hier ook. Overigens deze vakantie slechts 2 kleintjes gezien buiten. Wij gaan hier al 10 jaar met plezier naar toe en verblijven dat een weekje op basis van half pension.

Sinds juli dit jaar is het mogelijk om all-inclusive te boeken -waar wij overigens niet van op de hoogte waren- en dit is volgens ons een achteruitgang voor het hotel. Het hotel is er niet op gebouwd en niet op ingesteld. Het personeel is er ook niet blij mee en kan er ook slecht mee overweg. 's Avonds staat er een lange rij bij de bar voor een drankje en dan sta jij met je half pension te wachten tot je geholpen wordt. De tafels van de all-in gasten staan bomvol met lege glazen. Er wordt meer gehaald dan wordt genuttigd, kortom alle perikelen die all-in met zich meebrengen.

Na tien jaar houden wij het hier voor gezien. Het gevoel van echt te gast zijn is hier nu totaal verdwenen.

Erg jammer.

Een prima hotel, maar we gaan niet weer.

J. van G., 24-9-2017

Riosol is een groot, massaal hotel, tegen de heuvels van Puerto Rico gebouwd. Wij hadden een 2-kamer appartement op de eerste verdieping. Opzich prima, al kwam het niet helemaal overeen met de afbeeldingen op de website. Wij boekten zeezicht, maar voor ons balkon liep een looppad. Daardoor moest je eerst van je balkon af, over het looppad, om (staand) de zee zien. Zittend op het balkon keek je dus tegen de betonnen muur van het looppad aan. Opzich geen ramp, maar wel vervelend als je zeezicht boekt. Er stond bij onze boeking "Voordeel Zeezicht", achteraf bleek deze 'promocode' de oorzaak. Je krijgt dan namelijk een kamer met een minder goed/geen uitzicht. Wel handig om van te voren te weten!

De kamer zelf was prima en vooral heel schoon. Iedere dag werd er schoongemaakt en ook kregen we vaak schone handdoeken. Ik heb geen kakkerlak gezien, heel fijn! Daarnaast werkt het kleine keukentje goed en konden we heerlijk een eitje of pannenkoek bakken 's ochtends (we hadden geen all-inclusive o.i.d.). Daar waren we ook erg blij mee achteraf, want we hebben ons nogal geërgerd aan het hotelpersoneel, althans de mensen achter de bar en in het restaurant. Erg arrogant en onaardig. Ik bestelde een cocktail, maar tot drie keer toe werd me een drankje afgeraden omdat het volgens hen vies en geen goede keuze was. Wij krijgen meer het idee dat ze het nogal veel moeite vonden om te maken. Daarnaast werden we af en toe afgesnauwd of lieten ze ons erg lang wachten door uitgebreid met elkaar te gaan kletsen. De Britten die in grote getalen aanwezig waren leken er minder last van te hebben. We kregen bijna het idee dat het misschien kwam omdat we geen all-inclusive geboekt hadden. Receptie- en animatie personeel was overigens wel vriendelijk! WiFi is nog altijd betaald in het 2-kamer appartement, net als een kluis en volgens mij ook de TV.

Wat betreft de ligging van Riosol is het aan de ene kant prachtig, het uitzicht over het strand en de zee is heel mooi, zowel overdag als 's avonds. Je moet er echter wel wat voor over hebben, want je bent zo'n 15 à 20 minuten aan het traplopen voordat je op het strand bent. Opzich geen ramp, maar als je overdag naar het strand wil en 's avonds weer wil eten betekent dat 4 x 870 treden. De taxi is gelukkig goedkoop. Wij waren incl. fooi zo'n 5 euro kwijt in de avond en overdag was het rond de 4 euro. Het is wel echt aan te raden om beneden bij het strand te gaan eten. Vlakbij Riosol heb je een complex met allemaal pubs en restaurants op een rij, maar hier moet je niet heen gaan voor een romantisch diner. Het zijn vooral döner/kebab zaakjes of Britse pubs. TL-licht is de favoriet en kaarslicht hebben ze nog niet van gehoord. Daarnaast staat in elke kroeg voetbal op en dat is volgens mij ook de hoofdreden dat de Britten er zitten.

Als je lekker naar het strand gaat of andere mooie kustplaatjes zoals Puerto de Mogan opzoekt, ben je verzekerd van een heerlijke vakantie. Zolang je niet de hele dag in Riosol bij het zwembad hangt en deelneemt aan de handdoekenstrijd is het écht genieten (vinden wij ;-)). Wij hebben genoten van een 10-daagse vakantie in Riosol op Gran Canaria, maar gaan volgende keer wel weer voor iets anders.

We hebben een aantal aanbieders voor Riosol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Riosol in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Riosol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Riosol scoort een 7.8 uit 10 op basis van 298 reviews.