Aparthotel Riosol

Aparthotel
Aparthotel Riosol
7,7

293 reviews over Aparthotel Riosol in het Nederlands

Het appartement was prima voor 3 sterren.

Het eten viel helaas tegen.. wat warm moest zijn was lauw of koud zoals patat.

Nooit meer

Mulder
9-5-2018

Slechte ligging van het hotel. Als je naar het strand wou moest je een eind lopen wat niet te doen was met die warmte.

Personeel is niet vriendelijk!

Eten was slecht!

'S avonds met een raam open slapen was geen optie aangezien je dan wakker werd met een kakkerlak op je bed!

Het hotel zat vol met Engelsen/Britten die erg aanwezig waren (dronken en schreeuwen).

Het dorp was erg pauper en de restaurants waren allemaal het zelfde en de cafés net zo. Ook zat dat vol met Engelsen/Britten.

Lekker bij het zwembad liggen zat er niet in omdat ze rond het ontbijt al bezet waren.

Heerlijke vakantie gehad

Dennis
14-4-2018

Super mooi uitzicht en nette accommodatie

Vriendelijk personeel!!

Linda
12-4-2018

De lift is al redelijk verouderd, deze was op onze vertrekdag kapot, dus wij moesten ongeveer 6 trappen naar boven lopen met onze koffers. De mevrouw achter de balie heeft ons aangeboden om onze koffers op te halen met een karretje, zodat wij deze niet hoefden te tillen, dat was super!! En ook in december was het hier nog prachtig weer! Wij hebben elke dag zon gehad en het was zo'n 22/23 graden. Een taxi rit naar het centrum kost je ook geen drol, zo'n 2/3 euro. Het personeel is heel vriendelijk en ze willen alles voor je doen zodat jouw vakantie geweldig is. Wij hebben erg genoten de 7 dagen dat we er waren!! Ook all inclusive is hier top! En in een week komen ze 3 tot 4 keer langs om je kamer schoon te maken en bedden te verschonen!

fantastisch zijn van plan dit jaar weer te gaan

Cora van Neck
6-3-2018

Het is een geweldige accomodatie en zeer goede verzorging .

Fantastich,.

Ray
27-2-2018

Het fantastische uitzicht op zee met een heel groot balkon. we zijn hier geweest op basis van logies. Je moet wel goed ter been zijn, vanwege de trappetjes naar je kamer. 2 mooie zwembaden, Ook een geweldig zandstrand. Ietsje verder maar goed te doen heen, terg met een taxi voor 3 euro. Dichtbij een "Centro Commercial" met diverse supermarkten, winkeltjes, bars en restaurants. Steeds gegeten bij Ell Toro Negro.

Fijne vakantie, maar twee weken was te lang!

Edianme
21-1-2018

Hartstikke fijn hotel! Het eten was goed, veel verschillende keukens. Zelfs na twee weken waren we het eten nog niet zat. Helaas werden er wel handdoekjes gelegd, maar af en toe werden die ook weggehaald en bij de receptie gebracht. Zeer ruime kamer met een aparte slaapkamer. Fijn ook dat er ligbedden en een parasol op het terras aanwezig waren. Zo konden we toch nog zonnen toen we te laat bij het zwembad waren.. Want helaas waren er wel wat te weinig ligstoelen en parasols bij de zwembaden. Daarom komen wij hier met onze baby niet meer terug; we willen graag aan het zwembad met een parasol kunnen liggen zonder dat we dat dan al om 9 uur moeten doen. Verder moet je hier echt heen gaan als je niet veel wil doen: het strand is best een eindje weg en er is alleen een klein winkelcentrumpje in de buurt. Wel erg gezellig om bijvoorbeeld voetbal te kijken! Al met al een fijne vakantie gehad, maar een weekje zou voor ons voldoende zijn!

Goede prijs kwaliteitverhouding

Richard
9-12-2017

Geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn. Hotel voldoet aan standaard eisen voor een 3* hotel. Beleefd en vriendelijk personeel. Goede boxspringbedden met een topper boven op het matras. Inrichting iets gedateerd. App. Is schoon. Keuken met 2 kookplaten, koelkast, magnetron en ruime keukenbenodigdheden Er schijnt een renovatie aan te komen. Voorzien van gratis kluisje en tv. Rtl4 en BVN als Nederlandse zenders. Halfpension kan voor 20€ pd ter plaatse geboekt worden. All incl. Kan ook ter plaatse geboekt worden. Complex wordt voornamelijk bevolkt door Noorse senioren. 2 mooie zwembaden waarvan 1 verwarmd. Schitterend uitzicht over Puerto Rico en de zee. Complex is geheel boven op de berg gelegen.Temperatuur was 23 graden gedurende ons verblijf. Heerlijk om even een weekje de kou te ontsnappen.

Hele mooie zwembaden, knusse appartementjes met uitzicht op zee

Je hebt alleen wel een auto nodig

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Niet voor herhaling vatbaar

Des
24-10-2017

Personeel was heel vriendelijk als je een taxi nodig had belde ze een taxi voor je en die stond er binnen 5 min. Heel veel Engelse mensen ook kroegen er omheen waren haast allemaal Engels. Jammer dat ze zeggen dat het strand op loopafstand is want je hebt echt een taxi nodig om op het strand te komen want lopend is gewoon niet te doen, ook zaten we in een 2 persoonskamer met zee zicht dat was heel mooi en er werd ook elke dag schoongemaakt nadeel was wel dat je heel veel trappen op moest om bij de receptie te komen. Taxi is helemaal niet duur 5 euro naar het strand wil je naar playa del ingles betaalde wij 30 euro heen en 30 euro terug. Voorderest heb je 1 winkel centrum vlakbij het strand en 1 vlakbij het hotel ( op loopafstand). Zwembaden waren mooi en wordt ook elke dag schoongemaakt wel alleen heel druk je kan er niet normaal liggen. Wel is er een heel leuk haventje aan het strand zeker leuk om Even langs te gaan😁

We hebben een aantal aanbieders voor Riosol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Riosol in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Riosol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Riosol scoort een 7.74 uit 10 op basis van 300 reviews.