Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag32°25°
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Marina Suites Gran Canaria is een aparthotel. Je verblijft hier in een appartement dat eigenlijk meer een suite is. Hier heb je alle ruimte. Op de hoogste verdiepingen vanuit Marina Suites Gran Canaria heb je uitzicht op de haven van Puerto Rico. En dat uitzicht is volgens jullie schitterend. Het personeel is hier ook erg vriendelijk en behulpzaam. Dit is een plek waar elke leeftijd zich vermaakt. Benieuwd of dit aparthotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

Bij Marina Suites Gran Canaria heb je een infinitypool. Jullie zijn erg enthousiast over dit zwembad. Je hebt vanaf hier een schitterend uitzicht over de haven en de kust. Wil je de rust opzoeken? Dan kun je plaatsnemen bij het 18+ deel van het zwembad. Rob geeft aan dat de ligbedden wel wat dicht op elkaar staan. Hierdoor kan het soms druk aanvoelen. Wel zijn er altijd genoeg ligbedden vrij. Voor de kleintjes is er ook een apart verwarmd kinderbad.

In Marina Suites Gran Canaria kun je all-inclusive vakantie vieren. Vooral over het ontbijt zijn vakantiegangers heel positief. Rob Mentink: ‘Ontbijt helemaal super. Veel keuze en alles vers.’ Ook de lunch en het diner zijn prima. Er is veel variatie in de buffetten waardoor je geen dag hetzelfde hoeft te eten.

Overnachten doe je hier in een suite. De suites in Marina Suites Gran Canaria zijn ruim en mooi ingericht. Slapen doe je in een heel goed bed, en dat is toch wel een groot pluspunt. De schoonmaakster komt elke dag langs en verschoont dan ook je handdoeken. Ook je badhanddoeken kun je thuis laten, want hier wordt voor gezorgd. Zo kun je op elk moment van de dag onbezorgd zonnen en zwemmen. Bij aankomst in de suite voel je je meteen welkom. Anya T schrijft: ‘Er stond een welkomst fles wijn en chocolaatjes voor ons klaar.’

Ligging

Marina Suites Gran Canaria ligt in Puerto Rico. Volgens reviewers is de haven de leukste plek van Puerto Rico. Hier is het erg gezellig. Verder is er in Puerto Rico zelf niet heel veel te doen of te zien. Wil je naar het strand? Na nog geen kwartier wandelen sta je op het zandstrand. Hier zijn gratis ligbedden en parasols aanwezig, relaxen kun je hier dus als de beste.

Wil je toch eens wat zien van de omgeving of iets ondernemen? Vakantiegangers die eerder in Marina Suites Gran Canaria verbleven hebben een aantal aanraders. Ga je op vakantie met kinderen? Dan is het aquarium ‘Poema De Mar’ in Las Palmas een leuk uitstapje. Het is wel een uur rijden, maar Las Palmas is sowieso een leuke stad om te bezoeken. Rob raadt aan om een auto te huren. Zo kun je het hele eiland verkennen. Reviewer Kessels schrijft dat het echt de moeite waard is om het bergachtige binnenland in te rijden wanneer je een huurauto hebt.

Ben je ook enthousiast over Marina Suites Gran Canaria? Pak je spullen in en vertrek naar de zon!

61 reviews over Aparthotel Marina Suites in het Nederlands

Rob Mentink
31-3-2019

Wat een fantastische accommodatie. Wij hadden een select suite op de 9e etage met uitzicht op het zwembad en de zee. Mooi, zeer ruime en schone kamer. Ontbijt helemaal super. Veel keuze en alles vers. Wij hadden half pension en het avond eten was ook meer dan prima. Veel keuze! Personeel is uitermatye vriendelijk en denken echt met de gast mee. Infinitypool is geweldig, een nadeel is wel dat het vrij druk is. (Lees, veel stoeltjes op een 1m2.) Er is trouwens altijd wel en ligstoel vrij. Hotel is zeer schoon en doet echt luxe aan! Puerto Rico vonden wij zelf niet heel bijzonder. Wel schoon en mooi aangelegd maar weinig sfeer. Haven is trouwens wel gezellig. Wij hebben ook 5 dagen een auto gehuurd om het eiland te verkennen. Aanrader! Het Aquarium bij Las Palmas trouwens ook! Onze zoon heeft zich daar prima vermaakt.

AL met al een geweldige vakantie gehad vorig jaar en we komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Geweldig hotel echt 4 sterren waard

anya T
24-12-2018

De locatie is geweldig, de infinity pool heeft een schitterend uitzicht. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het 3k apt was heerlijk ruim en mooi ingericht. En er stond een welkomst fles wijn en chocolaatjes voor ons klaar. Top hotel 👍

Gereisd Met vrienden in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig genoten met vier volwassenen

marga schouten
2-10-2018

Mooi en schoon, alle dagen schone handdoeken. Erg vriendelijk personeel en werden bij de receptie goed geholpen. Fantastisch groot appartement en hele goede bedden. Je hoef geen badlakens mee te nemen die worden daar verstrekt. Mooi uitzicht over de haven en de zee Zeker een aanrader

Gereisd Met vrienden in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Perfect!

M. van den Meijdenberg
1-10-2018

Top verblijf! Mooi, ruim en schoon appartement. Lekker ontbijt met ruime keuze. Erg mooi zwembad met uitzicht op zee. Een schitterend uitzicht vanaf de 9e verdieping op de haven. Ook erg vriendelijk personeel, elke dag een lach geen chagrijnig gezicht gezien.

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

zeer genoten van hotel en mooie omgeving!

Kessels
15-9-2018

Een prachtig appartement met erg mooi uitzicht over oceaan en/of haven. Super zwembad en apart gedeelte voor 18+. Let wel op: de zon komt in deze tijd pas na 10u achter de berg vandaan. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt ook erg goed. Lunch en diner prima. Omgeving erg mooi om met auto rond te rijden, bv de bergen in. 2 minpuntjes: als je een huurauto hebt, kun je alleen in de haven parkeren a € 11,00 p/dag. Geen rookvrije zones tijdens het (buiten) eten en bij het zwembad. Kan soms erg vervelend zijn.

Excellent!

Co Bro
5-5-2018

Deze accomodatie verdient een dikke 9! Prima appartementen, zeer vriendelijk personeel. Goed eten, heel mooi zwembad!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Fantastische plek voor een mooie vakantie

Sanne
28-8-2017

Wij hebben hier echt een geweldige vakantie gehad. Dit aparthotel is zeer schoon, alles wordt elke dag schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en er is elke dag animatie voor jong en oud. Wat ik het mooiste vond aan dit hotel is de ligging, vanuit het zwembad kijk je op zee en zie je boten de haven uit varen. Ook het strand en het centrum is op loopafstand. Zou hier zeker nog een keer naar terug gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Super!

Larissa de man
27-8-2017

Mooi aparthotel, erg mooie kamers, je betaald er iets meer voor dan gemiddeld maar zeker waar!

Gereisd Met partner in augustus 2017

fantastisch

Renata
28-5-2017

Een van de beste hotels waar we ooit geweest zijn. Het zwembad ligt heel erg mooi, het uitzicht is super, aardig personeel en het ontbijt bijzonder goed.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2016

Femke Uiterwijk
15-9-2016

Het is een mooi aparthotel en de kamers zijn groot en leuk ingericht. Het terras is ruim en de stoeltjes zitten prima.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand13 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Marina Suites in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Marina Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.