Hotel Gloria Palace Amadores

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°15°
Hotel Gloria Palace Amadores
8,3

Omschrijving
Gelegen op het Spaanse eiland Gran Canaria: Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel. Bij de receptie kun je je vraag in het Nederlands stellen en ook het eten op het park is goed verzorgd. De camping is geschikt voor mindervaliden en de ruime kamers geven uitzicht op de oceaan. Op loopafstand van het strand en het stadje Puerto Rico.

We hebben een aantal aanbieders voor Gloria Palace Amadores voor je op een rij gezet:

739 reviews over Hotel Gloria Palace Amadores in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad

M.J,
10-1-2019

Zeer fijn hotel met vriendelijke medewerkers. Goede all-inclusive met heel lekker eten en drinken. Veel afwisseling en geen lange wachtrijen.

Ik zou alleen de wachtende voor een zelf samengestelde omelet ergens anders laten wachten als de mensen die een gewoon gebakken ei willen, maar dat is een kleinigheid.

Mooi zwembad, rustig maar niet saai.

Het hotel ligtm op loopafstand van het centrum van Puerto Rico. Naar dit hotel hoef je geen trappen te beklimmen want heeft voldoende liften.

Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 13-1-2019

Dear Guest,

Thank you for your wonderful review and staying in our hotel with your family.

Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests speaks strongly to our company’s core values, delight and satisfy our guests. You cannot imagine how happy it makes us to read you had a great time and that you found our service and all our facilities of a high standard.

It would be fantastic to welcome you again. If you have any doubts or questions, we remain at your full disposal for anything you may need.

Kind Regards,

Arian Cabrera

Manager's Assistant

Meer als fantastisch

Nancy Meijer-Vos,
1-12-2018

Een pracht hotel, met goede service en personeel die elk uur van de dag werken met een glimlach

Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 29-12-2018

Dear Nancy,

Thank you for your recent stay at Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel**** and the time that you have spent sharing your experience with other guests.

We are very glad to read that you enjoyed your stay with us. Furthermore, we pretty much appreciate that you liked our staff work and services.

The Gloria team would be glad to welcome you again in your next holidays in Gran Canaria and remain at your disposal if you may need further information.

Kind Regards,

Arian Cabrera

Manager's Assistant

Gloria Palace Amadores Hotel****

Verschillende gebouwen en uitzichten. Zo ook bij mooi weer de Pico el Teide (Tenerife) te zien Diverse liften naar alle gebouwen.

Stilte zwembad en zwembad met vermaak activiteiten. Grote eetzaal, plezierige bediening. Persoonlijke benadering. Prijs kwaliteit verhouding is redelijk in balans. Geen schok effect. Bedden slapen goed, niet hard. Badkamer klein minpuntje, geen doucheslang maar vaste douchekop. In mijn periode heb ik geen kleine kids gezien, of geen hinder van gehad.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf bij ons in het hotel! Wij zijn blij te lezen dat u zo een fijn verblijf heeft gehad en u genoten heeft van de Hotel en de service die wij hebben verleend. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en wij bedanken u nogmaals voor uw aanraden.

Geweldig verblijf

Lisa,
11-11-2018

Geweldig verblijf gehad! Het hotel is erg schoon en heeft een goede locatie. Op loopafstand naar het strand en naar het stadje Puerto Rico. Eten is uitgebreid en goed verzorgd. Voor vragen kun je terecht bij de receptie waar ze zowel Spaans, Engels als Nederlands spreken. Dit hotel is zeker een aanrader

Beste gast,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn blij te zien dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Voor herhaling vatbaar dus een aanrader

Leilie,
30-10-2018

Geschikt voor mindervaliden. Uitzicht op de oceaan. Twee stranden, playa Amadores en playa Puerto Rico. Vriendelijk personeel schone ruime kamers

Beste gast,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Wij zijn blij te zien dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

Met vriendelijk groet,

A. v.d. Mije,
10-10-2018

Top verblijf goed eten en zeer goed personeel ook de stageres en stageren

Beste gast,

Bedankt voor uw recente verblijf bij Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel**** en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te plaatsen.

Met deze kans bedank ik u persoonlijk voor de hoge score die u ons gegeven heeft voor alle afdelingen in het hotel. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en wij bedanken u nogmaals voor uw aanraden.

Met vriendelijk groet

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Mooie vakantie gehad met 34 graden!

Gerda de Veld,
8-10-2018

Mooi hotel met zeezicht.

Ruime kamer met een sitje.

Badkamer prima en bedden ook goed.

Elkedag weer schoon gemaakt.

Met taxi voor 3,50 brengen ze je naar boven.

Eten goed!

Vriendelijk hardwerkend personeel.

Met vriendelijk groet,

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Super mooi uitzicht , zeer grote kamer , 2 erg leuke stranden waar het ook gezellig druk was , goede spa , eten zoals gewoonlijk , animatie kinderachtig , 2 zwembaden niks speciaals maar oke

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf bij ons in het hotel!

Meer van verwacht

Anita,
1-10-2018

Het hotel ligt gelegen op een geweldige plaats daar zou ik ook niks over zeggen, maar vind dit hotel zeker geen 8.8 waard. Bij binnenkomst geen warm welkom gevoel ervaren, gasten die na ons kwamen kregen echter wel een welkomstdrankje.. (hier zat ongeveer 30 min tijd tussen).

We kregen eerst een kamer op de 1ste verdieping blok 2 geen mooie plek betreft zeezicht, je kijkt recht op het zwembad, kamer werd wel snel omgewisseld.

Betreft het all-in consept.. viel dit ons erg tegen, eten erg koud, weinig variatie ook al is het elke avond een andere thema. Wij hebben vaak ergens anders gegeten. Wat wij erg vervelend vonden dat het terras bij het restaurant erg klein was en je verplicht werd om binnen te gaan zitten, bij de lunch werd het terras gehalveerd. Tijdens de shows zat je verplicht binnen ivm wederom weinig ruimte buiten. Zwembad is nodig toe aan een opknapbeurt. Soms lang wachten op de lift.

Beste Anita,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven op zoover.

Wij vinden het zeer spijtig om te zien dat u meerdere ongemakken heeft ervaren. Ik kan u verzekeren dat uw ervaringen niet volgens onze standaard zijn en ik wil mijn oprechte excuses hiervoor aanbieden.

Uw ervaringen zijn gedeeld met de desbetreffende afdelingshoofden. Zij zullen de nodige acties ondernemen om dit in het vervolg te voorkomen.

Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen zodat wij u de ervaring kunnen geven die u mag verwachten.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Kemper,
10-9-2018

Geweldig hotel. Schitterend gelegen. Vriendelijk personeel, leuk entertainment, schoon en een prima keuken.

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf bij ons in het hotel!

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gloria Palace Amadores in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gloria Palace Amadores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.