Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°19°
8,4

Wat vakantiegangers zeggen

Genieten van een rustige zon, zee en strand vakantie doe je bij Gloria Palace Amadores. Dankzij de ligging op een klif kijk je vanaf je balkon uit over de azuurblauwe zee. Met mooi weer is zelfs een stukje van het eiland Tenerife te zien. Zie jij jezelf al zitten met een verkoelend drankje? Lees mee en ontdek of Amadores Gran Canaria het hotel is voor jou.

Een hapje eten doe je in het buffetrestaurant van Amadores Gran Canaria. Door de verschillende thema-avonden is het eten hier volgens jullie altijd afwisselend. Reviewer M.J is enthousiast over de all-inclusive formule: ‘Goede all-inclusive met heel lekker eten en drinken. Veel afwisseling en geen lange wachtrijen.’ ‘s Ochtends stel je zelfs je eigen omelet samen. Linda schrijft dat er voor iedereen wel iets lekkers te vinden is. Wel schrijven sommigen dat dezelfde thema-avonden terugkeren na een week. Ook is het volgens jullie jammer dat het terras erg klein is waardoor je (bijna) altijd binnen moet eten.

Ontspannen doe je aan het zwembad. Met een apart stilte en entertainment zwembad is er voor ieder wat wils. Aan beide baden is er altijd wel een ligbedje vrij. Maar volgens jullie is het zwembad van Amadores Gran Canaria wel aan een renovatie toe vanwege de losliggende tegels. Nieuwe handdoeken? Let er op dat dit 50 cent kost bij de handdoekenservice.

Een echte fan van wellness? Tijdens een massage of saunabezoek (18+) bij Amadores Gran Canaria kom je helemaal tot rust. Boek dan ook zeker de Thalasso kamers (wellness kamers) van het hotel. Bij het boeken van deze kamer geniet je van een gratis wellnesspakket met één keer per dag gratis entree tot het wellnesscentrum, een badjas en slippers.

Jullie zijn vooral enthousiast over het vriendelijke personeel van Gloria Palace Amadores. Met vragen kun je altijd terecht bij de Nederlandstalige receptie. Wel zo makkelijk. Is er iets mis? Dan wordt dit volgens Anita meteen opgelost bij de receptie. Wel schrijven jullie dat je geduld moet hebben met de lift, soms moet je hier iets langer op wachten.

Ligging

Met de lift meteen buiten Gloria Palace Amadores sta je zo op de levendige boulevard. Of loop 600 meter verder naar het zandstrand en maak een verfrissende duik. Een dagje stad? Op 1 kilometer van Gloria Palace Amadores ligt Puerto Rico, bekend om de gezellige winkeltjes en het bruisende uitgaansleven. Tot in de late uurtjes dans je op de gezellige muziek. Of maak een boottochtje vanuit de haven van Puerto Rico. Volgens Francien mag een tochtje naar Mogan met de boot zeker niet ontbreken.

Een echte shopliefhebber? Reviewer Janine schrijft dat Las Palmas en Las Arenas fijne plekken om te winkelen zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Gloria Palace Amadores voor je op een rij gezet:

745 reviews over Hotel Gloria Palace Amadores in het Nederlands

Fantastisch !

John Tax
5-5-2019

Top hotel met fantastisch uitzicht over de oceaan! 1e keer hier geweest en gaan zeker terug!

Gereisd Met partner in april 2019
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 8-5-2019

Beste Gast,

Bedankt voor uw recente verblijf bij Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te plaatsen.

Met deze kans bedank ik u persoonlijk voor de hoge score die u ons gegeven heeft voor alle afdelingen in het hotel.

Met vriendelijk groet, Zuzanna Stepien Guest Relations Manager Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel

Mjc Piessens-Visser
21-4-2019

Fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel. Het eten was heel lekker en mooie Fantastiscgverzorgde zwembaden

Gereisd Met partner in juni 2018
Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 23-4-2019

Beste Gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met ons te delen. We zijn blij om te zien dat je genoten hebt van je verblijf in ons hotel.

Met deze gelegenheid dank ik u persoonlijk voor de hoge score die u ons gaf voor alle afdelingen in het hotel.

Met vriendelijke groet, Arian Cabrera Manager's Assistant Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel

In alle opzichten een fantastisch hotel!

fam. Fidder
7-4-2019

Wat een ongelofelijk mooi en goed hotel. Prachtige ligging met schitterend uitzicht over zee, heel bijzonder qua architectuur en materiaaltoepassing, een zeer sfeervolle receptie, mooie en schone kamers, goede bedden, voldoende liften, een geweldig zwembad, een leuke eetzaal met fantastisch eten en veel keuze. En niet te vergeten het personeel: vriendelijk, attent, zeer behulpzaam als je iets niet weet of wanneer er iets opgelost moet worden. Wij moesten om 7.00 uur 's ochtends vertrekken en wat kregen we: op aanvraag een heerlijk ontbijtje. Kortom, niets dan zeer welverdiende lof voor dit hotel en een echte aanrader! En volgend jaar bij leven en welzijn gaan we hier weer naar toe. Overigens kwamen we mensen tegen die hier vier keer per jaar naar toe gaan. We bedoelen maar.....

Gereisd Met partner in maart 2019
Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 8-4-2019

Dear Guest,

Thank you for your recent stay at Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel and the time that you spent sharing your experience with other guests on Zoover.

We´re happy to read that you were completely satisfied with the food, staff and our facilites. Our main goal is to satisfy our guests' wishes and we try our utmost to accomplish customers' needs as soon as possible.

We would be more than glad to welcome you again soon to provide you an unique holiday experience.

We remain at your disposal.

Best regards, Arian Cabrera Manager's Assistant Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel

Superhotel

Fred Eggen
19-3-2019

Geweldig Hotel, Goed Eten en zeer uitgebreid. Ruime kamers met airco. Vlakbij Playa Amadores het strand, Eigenlijk alles perfect. Mooi uitzicht op zee vanuit het mooie zwembad. hotel zeer aan te bevelen.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 24-3-2019

Beste Gast,

Mogen wij van Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotels u hartelijk bedanken voor het kiezen van ons hotel om uw vakantie in Gran Canaria te spenderen en dat u de tijd heeft genomen om om uw ervaring te delen.

Wij zijn blij te horen dat we aan u verwachtingen voldoen en het zou een eer zijn mochten we u in de toekomst weer mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Zuzanna Stepien

Guest Relations Manager

Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel

Weer tevreden

Costa
9-2-2019

Voor de 5e keer waren we in Gloria Palace Amadores. We waren weer heel tevreden. Goede all in. Cocktails worden steeds à la minute klaar gemaakt. Eten was goed, al kan er wat meer afwisseling in het dessert. Grote kamer met schitterend zicht. Vriendelijk personeel. Vooral bij de obers viel op dat ze plezier hadden in hun werk. Het hotel is niet goedkoop. De prijs stijgt elk jaar. Jammer.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 10-2-2019

Beste Gast,

Met vriendelijke groet, Zuzanna Stepien Guest Relations Manager Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel

Een absolute aanrader

Gerdien
28-1-2019

All inclusive in Gloria Amadores gezeten. Goed eten, vriendelijk personeel en mooie kamers. Het zwembad is fantastisch en de ligging van het hotel is ideaal. Met een taxi ben je zo (voordelig) in Maspalomas of Playa d’Ingles. Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 31-1-2019

Beste Gast,

Bedankt voor je recente verblijf in Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel en bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positieve beoordeling te plaatsen.

We hopen u in de toekomst opnieuw te verwelkomen en danken u nogmaals voor uw aanbeveling.

Met vriendelijk groet, Arian Cabrera Managment Assistant Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel

Fantastische vakantie gehad

M.J
10-1-2019

Zeer fijn hotel met vriendelijke medewerkers. Goede all-inclusive met heel lekker eten en drinken. Veel afwisseling en geen lange wachtrijen. Ik zou alleen de wachtende voor een zelf samengestelde omelet ergens anders laten wachten als de mensen die een gewoon gebakken ei willen, maar dat is een kleinigheid. Mooi zwembad, rustig maar niet saai. Het hotel ligtm op loopafstand van het centrum van Puerto Rico. Naar dit hotel hoef je geen trappen te beklimmen want heeft voldoende liften.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 13-1-2019

Dear Guest,

Thank you for your wonderful review and staying in our hotel with your family.

Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests speaks strongly to our company’s core values, delight and satisfy our guests. You cannot imagine how happy it makes us to read you had a great time and that you found our service and all our facilities of a high standard.

It would be fantastic to welcome you again. If you have any doubts or questions, we remain at your full disposal for anything you may need.

Kind Regards, Arian Cabrera Manager's Assistant Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel

Meer als fantastisch

Nancy Meijer-Vos
1-12-2018

Een pracht hotel, met goede service en personeel die elk uur van de dag werken met een glimlach

Gereisd Met partner in april 2018
Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 29-12-2018

Dear Nancy,

Thank you for your recent stay at Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel and the time that you have spent sharing your experience with other guests.

We are very glad to read that you enjoyed your stay with us. Furthermore, we pretty much appreciate that you liked our staff work and services.

The Gloria team would be glad to welcome you again in your next holidays in Gran Canaria and remain at your disposal if you may need further information.

Kind Regards, Arian Cabrera Manager's Assistant Gloria Palace Amadores Hotel

Fantastische accomodatie prachtig uitzicht, toeven

Haits01
23-11-2018

Verschillende gebouwen en uitzichten. Zo ook bij mooi weer de Pico el Teide (Tenerife) te zien Diverse liften naar alle gebouwen. Stilte zwembad en zwembad met vermaak activiteiten. Grote eetzaal, plezierige bediening. Persoonlijke benadering. Prijs kwaliteit verhouding is redelijk in balans. Geen schok effect. Bedden slapen goed, niet hard. Badkamer klein minpuntje, geen doucheslang maar vaste douchekop. In mijn periode heb ik geen kleine kids gezien, of geen hinder van gehad.

Gereisd Met vrienden in november 2018
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 25-11-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf bij ons in het hotel! Wij zijn blij te lezen dat u zo een fijn verblijf heeft gehad en u genoten heeft van de Hotel en de service die wij hebben verleend. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en wij bedanken u nogmaals voor uw aanraden.

Met vriendelijke groet, Zuzanna Stepien Guest Relations Manager Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel

Geweldig verblijf

Lisa
11-11-2018

Geweldig verblijf gehad! Het hotel is erg schoon en heeft een goede locatie. Op loopafstand naar het strand en naar het stadje Puerto Rico. Eten is uitgebreid en goed verzorgd. Voor vragen kun je terecht bij de receptie waar ze zowel Spaans, Engels als Nederlands spreken. Dit hotel is zeker een aanrader

Gereisd Met vrienden in januari 2018
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 25-11-2018

Beste gast,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn blij te zien dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Party service, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Kunstgras
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gloria Palace Amadores in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gloria Palace Amadores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.