Hotel Gloria Palace Amadores

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°22°
Hotel Gloria Palace Amadores
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Gloria Palace Amadores voor je op een rij gezet:

730 reviews over Hotel Gloria Palace Amadores in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Kemper
10-9-2018

Geweldig hotel. Schitterend gelegen. Vriendelijk personeel, leuk entertainment, schoon en een prima keuken.

Genieten van het uitzicht

KM
7-9-2018

Heerlijk hotel met prachtig uitzicht. Wij hadden een ruime kamer en alles was prima. Geen lawaaioverlast zoals wel eens in andere hotels. De drukte bij de liften, die je door de hoogte soms toch echt nodig was, is onze enige ergernis geweest.

Op loopafstand een mooi strand maar verder weinig te beleven.

Goed hotel, maar zwembaden zijn verpauperd

Saskia
17-8-2018

Dit jaar voor de 6e keer in dit hotel verbleven. Altijd goed naar ons zin gehad. Ook dit jaar over het algemeen prima genoten.

Kamer is prima, ontbijt perfect. Avondeten ook goed, maar jammer dat het wat minder was dan vorig jaar. Goede animatie, zowel overdag als 's avonds.

De zwembaden zijn helaas wel echt toe aan een grondige renovatie. Voorgaande jaren lieten er al veel tegeltjes los, nu zijn er zoveel tegeltje uit of kapot dat het een probleem gaat worden. Je haalt snel je voet open. Ook veel tegels op het terras kapot, dus ook daar moet je helaas oppassen. All inclusive vind ik persoonlijk buitensporig duur in vergelijking met half pension. Voor 2 weken ruim 1200 euro voor alleen drank en lunch vind ik zelf erg veel als je weet dat dan nog veel niet erbij inbegrepen is. Wij halen daarom altijd zelf broodjes en drinken bij de supermarkt.

Prima hotel

Benoist
16-8-2018

Bij aankomst werd er niet iets van Welkom of Hallo gezegd bij de receptie. We werden totaal niet welkomgeheten en al het personeel bij de Receptie waren totaal niet vriendelijk of vrolijk. De kamer was prima. De liften waten ontzettend traag waardoor je soms 5 min zat te wachten. Het eten was ok. Elke dag een ander thema is super maar elk gerecht was erg flauw en weinig smaak. Personeel in het restaurant en bij de bar waren wel erg vriendelijk. Verder mooi hotel en lekkere zwembaden, fijn dat je niet zo vroeg op moet om handdoekje te leggen. Verder bij vertrek laat onze kamer gekregen voor het douche waardoor we erg boos aangekeken werden door wederom personeel bij de receptie omdat wij hierdoor ook later klaar waren met douche. De ligging was oké, dichtbij de 2 stranden maar niet bij een leuk stadje. Puerto rico zelf was helemaal niets. Wel fijne vakantie gehad maar zeker wat negatieve puntjes.

Niet voor herhaling vatbaar

Mevr.
13-8-2018

Hotel is erg achteruitgegaan,

Zwembadtegels in en om het zwembad los,je haalt je voeten er tot bloedens toe aan open,schimmel op de parasols,

Rondom het zwembad vies.

De ligging van het hotel is wel Mooi,

Met een prachtig uitzicht!

Super fantastisch hotel

Simon breedveld
7-8-2018

Van 21 juli tot 31 juli geweest.We hebben t Super gehad ruime keus in het eten .Super vriendelijk personeel kamers worden netjes schoongemaakt .de badkamers wc e.d zijn toe aan update das een beetje aan renovatie toe .maar niet hinderlijk en ze zijn al met renoveren bezig .wij hebben het als Super fijn ervaren .het personeel werkt keihard om jou een mooie vakantie te geven .jammer dat het handdoekje leggen er is toegestaan ik vind dat wel een puntje van aandacht .verder was het prima verzorgd en schoon .een prachtig uitzicht en weinig lawaai op gangen dicht bij het strand en schepping centrum .in hotel van alles aanwezig ook entertainment is goed .wij gaan zekers nog is terug onze vakantie was super

Geweldig

Linda
22-7-2018

Prachtige ligging, heerlijk eten,uitgebreide buffetten. Voor ieder wat wils.

2 stranden op loopafstand.

Iedere avond een leuke show of live muziek. Veel animatie voor de Kids. Nederlands sprekend personeel bij receptie en spa.

Genoeg ligbedden aan het zwembad, ook als je 's middags nog besluit te gaan zwemmen.

Wij vinden dit hotel een aanrader.

Peggy pieterse
7-7-2018

Je loopt niet echt makkelijk een centrum in. Voor de rest de locatie en de uitzichten zijn adembenemend. kamers erg groot.personeel top en 100 % service gericht. Thalasso heerlijk. Als je bij het hotel blijft is er genoeg te doen.

Goed hotel, fijne vakantie.

Eveline
7-7-2018

We hebben als altijd weer een prima verblijf in dit hotel gehad met zijn sublieme uitzicht. Puerto Rico zelf is niet veel bijzonders en mag wel een opknapbeurtje hebben. Het verblijf in het hotel met zijn ruime kamers was uitstekend. Eten goed en voor elk wat wils. Alleen de lunchmogelijkheden (als je geen a.i. hebt zoals wij) zijn beperkt als je niet uitgebreid wil lunchen. Het personeel is bijzonder vriendelijk met een enkele uitzondering en er wordt alles aan gedaan om het je naar de zin te maken. Het vertier in het hotel hebben we aan ons voorbij laten gaan. Altijd voldoende ligbedden bij het zwembad.

Gloria palace Amadores geweldig mooi!

Patrick Jonker
7-7-2018

Heerlijk hotel om je vakantie te vieren, prima service en uitstekende schoonmaak van je kamer. De kamers zijn ruim en de bedden liggen heerlijk! We hebben alleen maar gebruik gemaakt van het ontbijt en dat was uitstekend. Hotel ligt lekker centraal je staat zo in Puerto rico of je bent zo op het Amadores strand. Dit hotel doet compleet aan je verwachtingen echt top!

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gloria Palace Amadores in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gloria Palace Amadores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.