Hotel Gloria Palace Amadores

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Genieten van een rustige zon, zee en strand vakantie doe je bij Gloria Palace Amadores. Dankzij de ligging op een klif kijk je vanaf je balkon uit over de azuurblauwe zee. Met mooi weer is zelfs een stukje van het eiland Tenerife te zien. Zie jij jezelf al zitten met een verkoelend drankje? Lees mee en ontdek of Amadores Gran Canaria het hotel is voor jou.

Een hapje eten doe je in het buffetrestaurant van Amadores Gran Canaria. Door de verschillende thema-avonden is het eten hier volgens jullie altijd afwisselend. Reviewer M.J is enthousiast over de all-inclusive formule: ‘Goede all-inclusive met heel lekker eten en drinken. Veel afwisseling en geen lange wachtrijen.’ ‘s Ochtends stel je zelfs je eigen omelet samen. Linda schrijft dat er voor iedereen wel iets lekkers te vinden is. Wel schrijven sommigen dat dezelfde thema-avonden terugkeren na een week. Ook is het volgens jullie jammer dat het terras erg klein is waardoor je (bijna) altijd binnen moet eten.

Ontspannen doe je aan het zwembad. Met een apart stilte en entertainment zwembad is er voor ieder wat wils. Aan beide baden is er altijd wel een ligbedje vrij. Maar volgens jullie is het zwembad van Amadores Gran Canaria wel aan een renovatie toe vanwege de losliggende tegels. Nieuwe handdoeken? Let er op dat dit 50 cent kost bij de handdoekenservice.

Een echte fan van wellness? Tijdens een massage of saunabezoek (18+) bij Amadores Gran Canaria kom je helemaal tot rust. Boek dan ook zeker de Thalasso kamers (wellness kamers) van het hotel. Bij het boeken van deze kamer geniet je van een gratis wellnesspakket met één keer per dag gratis entree tot het wellnesscentrum, een badjas en slippers.

Jullie zijn vooral enthousiast over het vriendelijke personeel van Gloria Palace Amadores. Met vragen kun je altijd terecht bij de Nederlandstalige receptie. Wel zo makkelijk. Is er iets mis? Dan wordt dit volgens Anita meteen opgelost bij de receptie. Wel schrijven jullie dat je geduld moet hebben met de lift, soms moet je hier iets langer op wachten.

Ligging

Met de lift meteen buiten Gloria Palace Amadores sta je zo op de levendige boulevard. Of loop 600 meter verder naar het zandstrand en maak een verfrissende duik. Een dagje stad? Op 1 kilometer van Gloria Palace Amadores ligt Puerto Rico, bekend om de gezellige winkeltjes en het bruisende uitgaansleven. Tot in de late uurtjes dans je op de gezellige muziek. Of maak een boottochtje vanuit de haven van Puerto Rico. Volgens Francien mag een tochtje naar Mogan met de boot zeker niet ontbreken.

Een echte shopliefhebber? Reviewer Janine schrijft dat Las Palmas en Las Arenas fijne plekken om te winkelen zijn.

830 reviews over Hotel Gloria Palace Amadores

• 2019
    10Beckers07-10-2019

GENOTEN!

Wij hebben genoten van een héérlijke vakantie in Gloria Palace Amadores. Goede service, lekker eten, ruime kamers met prachtig uitzicht en binnen een mum van tijd sta je op het strand. Leuke animatie en avondshows met live muziek. Veel drankjes all inclusive. Een echte aanrader! Wij komen zeker terug.

Enige minpuntje: er lopen verschillende touroperators rond in het hotel die je aanraden een trip te boeken. Terwijl je rustig op je bedje ligt te zonnen, komen deze je meermaals storen. Een of twee keer is niet erg, maar na acht keer wordt dit wel vervelend...

Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 17-11-2019

Beste Gast,

Hartelijk bedankt voor uw uitstekende beoordeling die u onlangs geplaatst heeft en dat u de tijd genomen heeft uw ervaring met ons te delen.

Wij zijn verheugd om te horen dat alle kleine details die we als hotel aanbieden een succes waren en dat de service die u ontvangen heeft van het Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotels team goed is overgekomen.

We hopen u weer te zien bij uw volgende verblijf en wanneer u vragen heeft mag u op elk moment contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Zuzanna Stepien

Guest Relations Manager

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Klemke24-09-2019

Fantastisch!!!

Prachtig hotel met geweldig uitzicht!met vriendelijk behulpzaam personeel,geweldige welnes resort erbij, ook weer vriendelijk personeel , Geweldig eten!! We voelden ons als Máxima en Willem!!! In een woord fantastisch!!!!

Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 29-09-2019

Beste Klemke,

Met vriendelijke groet, Zuzanna Stepien Guest Relations Manager

Gereisd met partner in september 2019

• 8CHP10-09-2019

Prettig verblijf, is de 4 sterren waard.

Het was een prima hotel. Ruime kamer, groot terras/balkon, wij zaten direct aan zee kant, lekker rustig. De kamers waren prima in orde, bedden comfortabel, douche/bad ook OK. Was schoon en werd dagelijks goed schoongehouden. Een dubbeleplus voor het eten. Veel variatie van goede kwaliteit! Enige negatieve punt was wat mij betreft de 'zwembadmaffia'; al om 7 uur s morgens was het 'handdoekje leggen' en waren alle plekken binnen een mum van tijd bezet. Zelf zijn we maar af en toe een uurtje in het zwembad geweest. Onze laatste dag was 'zwembaddag' en toen hebben we ook s morgens vroeg een plekje gevonden. Ik zou het hotel aanraden hier op een of andere manier wat aan te doen, wat het leidt tot veel ergernis.

Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 29-09-2019

Beste Gast,

artelijk dank voor zo een positieve feedback na uw verblijf in Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotels.

Ons doel is om alle gasten een onvergetelijk verblijf te verzekeren en het is geweldig dat we dit bij u waar hebben kunnen maken.

Bedankt voor de vermelding van een aantal punten die we kunnen verbeteren. We hebben nota genomen van uw opmerkingen. Het is belangrijk voor ons om feedback te krijgen van onze gasten om onze normen te verbeteren en te onderhouden.

We kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, Zuzanna Stepien Guest Relations Manager

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 4Bakker18-07-2019

Nooit meer met touroperator

Wij hadden een kamer met zeezicht en eventueel een tussendeur gevraagd. De tussendeur wel gekregen maar het zeezicht niet. We zaten op een vreselijke plek zonder zeezicht. Twee nachten in deze kamer naast de bar niet geslapen. Pas de derde dag konden we een andere kamer krijgen. Slechte service van touroperator en van de hotel managers. Tot nu toe geen enkele compensatie ontvangen.

Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 24-07-2019

Dear Bakker,

thank you for your feedback after your recent stay.

We tried to look up for the details of your stay in the system but with your surname we could not find anything. We would be grateful if you could pass me by email your booking details (rrpp. amadores @ gloriapalaceth.com ) and I will do my best to help you.

Kind regards, Zuzanna Stepien Guest Relations Manager Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 10Ben & Vera12-07-2019

Fantastisch een negende keer zit er zeker in!!

Voor de achtste keer in Gloria Palace Amadores en weer een heerlijke vakantie, voor ons is het als thuis komen. Altijd vriendelijk personeel en bij het weerzien een hartelijk welkom. Ik blijf me dan ook verbazen over het negatieve wat mensen plaatsen. Dit jaar waren wij met vrienden die onze verhalen wel eens wilden beleven. De conclusie van onze vrienden na 12 dagen perfect niets van gelogen. Ontbijt, lunch en diner prima en van goede kwaliteit echt top. 2 mooie ruime zwembaden met voldoende ligbedden. 2 stranden op loopafstand of met de taxi voor 3 €. een prachtig uitzicht uit bijna elke kamer. Een heerlijk thalasso. Misschien dat er bij het diner wat meer op de kleding van de gasten gelet kan worden. Badkleding vind ik bij het avondeten niet echt gepast. Je kunt je er goed vermaken zat trips in de buurt of verder weg te doen met boot of taxi (Mogan, Palmitos, Las Palmas). er is zat te doen!

Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 24-07-2019

Beste Gast,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn blij te zien dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

Met deze kans bedank ik u persoonlijk voor de hoge score die u ons gegeven heeft voor alle afdelingen in het hotel.

Met vriendelijk groet, Zuzanna Stepien Guest Relations Manager Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Truud30-06-2019

Prachtig uitzicht, maar te veel minpunten.

Zeer groot opgezet. Prachtig uitzicht, heerlijk eten. Maar ook hier helaas het handdoeken leggen. En de luide muziek in de entertainment ruimte schatert ‘s avonds dwars door de relaxte muziek van de buitenbar. Storend! Bij de buffetten stonden we soms wel rijen dik te wachten. We hadden wat problemen met de kamer (te klein voor 3 volwassenen), maar veranderen of upgraden kon niet. Service beperkt. Koffers wegen: €1,00 per koffer, tik ‘m in ouwe! Is wel een extra dienst, maar toch. Zorg gewoon als hotel dat er een gratis weegschaal staat. Er wordt ook hier voor alles geld gerekend. Daarom blijft het voor ons het hotel met de indrukwekkende view, een uitstekende keuken, maar veel te veel minpunten voor een topvakantie.

Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 12-07-2019

Beste Shanna,

Bedankt voor uw recente verblijf bij Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te plaatsen.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en wij bedanken u nogmaals voor uw aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9John Tax05-05-2019

Fantastisch !

Top hotel met fantastisch uitzicht over de oceaan! 1e keer hier geweest en gaan zeker terug!

Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 08-05-2019

Gereisd met partner in april 2019

• 10Mjc Piessens-Visser21-04-2019

Fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel. Het eten was heel lekker en mooie Fantastiscgverzorgde zwembaden

Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 23-04-2019

Beste Gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met ons te delen. We zijn blij om te zien dat je genoten hebt van je verblijf in ons hotel.

Met deze gelegenheid dank ik u persoonlijk voor de hoge score die u ons gaf voor alle afdelingen in het hotel.

Met vriendelijke groet, Arian Cabrera Manager's Assistant Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel

Gereisd met partner in juni 2018

• 10fam. Fidder07-04-2019

In alle opzichten een fantastisch hotel!

Wat een ongelofelijk mooi en goed hotel. Prachtige ligging met schitterend uitzicht over zee, heel bijzonder qua architectuur en materiaaltoepassing, een zeer sfeervolle receptie, mooie en schone kamers, goede bedden, voldoende liften, een geweldig zwembad, een leuke eetzaal met fantastisch eten en veel keuze. En niet te vergeten het personeel: vriendelijk, attent, zeer behulpzaam als je iets niet weet of wanneer er iets opgelost moet worden. Wij moesten om 7.00 uur 's ochtends vertrekken en wat kregen we: op aanvraag een heerlijk ontbijtje. Kortom, niets dan zeer welverdiende lof voor dit hotel en een echte aanrader! En volgend jaar bij leven en welzijn gaan we hier weer naar toe. Overigens kwamen we mensen tegen die hier vier keer per jaar naar toe gaan. We bedoelen maar.....

Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 08-04-2019

Dear Guest,

Thank you for your recent stay at Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel and the time that you spent sharing your experience with other guests on Zoover.

We´re happy to read that you were completely satisfied with the food, staff and our facilites. Our main goal is to satisfy our guests' wishes and we try our utmost to accomplish customers' needs as soon as possible.

We would be more than glad to welcome you again soon to provide you an unique holiday experience.

We remain at your disposal.

Best regards, Arian Cabrera Manager's Assistant Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Fred Eggen19-03-2019

Superhotel

Geweldig Hotel, Goed Eten en zeer uitgebreid. Ruime kamers met airco. Vlakbij Playa Amadores het strand, Eigenlijk alles perfect. Mooi uitzicht op zee vanuit het mooie zwembad. hotel zeer aan te bevelen.

Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 24-03-2019

Beste Gast,

Mogen wij van Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotels u hartelijk bedanken voor het kiezen van ons hotel om uw vakantie in Gran Canaria te spenderen en dat u de tijd heeft genomen om om uw ervaring te delen.

Wij zijn blij te horen dat we aan u verwachtingen voldoen en het zou een eer zijn mochten we u in de toekomst weer mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Zuzanna Stepien

Guest Relations Manager

Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel

Gereisd met partner in augustus 2017

49 tips over Hotel Gloria Palace Amadores

• Toonen, 25-05-2014

Wij zitten altijd graag in blok drie ,dat heeft gelijk uitzicht op zee en geen zwembad voor je neus.

• Anneke, 05-01-2014

Ga ook eens met de bus ipv. met de auto, naar bij voorbeeld Las Palmas. Zeker het oude stadsdeel rondom de kathedraal is de moeite waard.

• Vandaele, 18-12-2013

Je kan voor minimaal 3 dagen All-in bijboeken (vanaf halfpension; 29€) De thalasso is een aanrader, en zijn zeer soepel om wat wijzigingen door te voeren. Een Spar-supermarktje is vlakbij (zo'n 300m)

64 vragen over Hotel Gloria Palace Amadores

• wilmapolman, 25-07-2018

welk blok

hallo allemaal

wij willen dit hotel boeken voor september Maar kan iemand mij vertellen welk blok je moet boeken zodat je niet alleen op zee kijkt, maar ook op het zwembd Hoop nogmaals dat iemand deze vraag en mijn andere vragen bentwoord alvast bedankt

• wilma, 18-07-2018

Buiten eten

Hallo allemaal Ik heb 2 vragen Kun je met het ontbijt, lunch en avondbuffet buiten eten ? En de 2e vraag is Is er savonds wat te doen in het hotel bv een show? Ik hoop dat ik van iemand bericht krijg Alvast bedankt

• Peter, 08-05-2018

Auto huur

Bestaat de mogelijkheid om vanuit het hotel een auto te huren of in de directe omgeving?

Hotel Gloria Palace Amadores info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Party service, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Kunstgras