Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPuerto Rico

7.9GoedScore uit 797 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Genieten van een rustige zon, zee en strand vakantie doe je bij Gloria Palace Amadores. Dankzij de ligging op een klif kijk je vanaf je balkon uit over de azuurblauwe zee. Met mooi weer is zelfs een stukje van het eiland Tenerife te zien. Zie jij jezelf al zitten met een verkoelend drankje? Lees mee en ontdek of Amadores Gran Canaria het hotel is voor jou.

Deze vakantieganger beoordeelt zijn verblijf met een 10 en schrijft: "Wij hebben genoten van een héérlijke vakantie in Gloria Palace Amadores. Goede service, lekker eten, ruime kamers met prachtig uitzicht en binnen een mum van tijd sta je op het strand. Leuke animatie en avondshows met live muziek. Veel drankjes all inclusive. Een echte aanrader! Wij komen zeker terug."Deze vakantieganger spreekt erg lovend over het personeel en komt graag terug: "We hebben heerlijk genoten van ons 10 daags verblijf. Met dank aan Ana, Christina, Eduardo en Daniel. Wat een vriendelijke en behulpzame personen zijn dat. We hopen dat ze er nog werken als we daar volgend jaar weer naar toe gaan."Klemke beoordeelt haar verblijf bij Gloria Palace met en 10: "Prachtig hotel met geweldig uitzicht! Met vriendelijk behulpzaam personeel, geweldige wellness resort erbij, ook weer vriendelijk personeel, Geweldig eten! We voelden ons als Máxima en Willem! In een woord fantastisch!"

De ligging

Met de panoramische lift meteen buiten Gloria Palace Amadores sta je zo op de levendige boulevard. Loop 500 meter verder en maak een verfrissende duik in de zee of beoefen een van de vele watersporten. Rol daarna je handdoek uit op het witte zandstrand en geniet van de heerlijke temperatuur die het Spaanse eiland te bieden heeft. Een aanrader is een wandeling naar Playa Amadores, hier wordt je beloond met spectaculair uitzicht! Een dagje stad? Op 1 kilometer van Gloria Palace Amadores ligt Puerto Rico, bekend om de gezellige winkeltjes en het bruisende uitgaansleven. De badplaats is erg populair onder vakantiegangers die willen ontsnappen van het massatoerisme. Daarom komen er vooral ook veel gezinnen hier vakantie vieren. In Puerto Rico kun je tot de late uurtjes dansen op gezellige muziek of een dagtochtje maken met de boot vanuit de haven. Een echte aanrader is de kleine markt op zondag (elke 2 weken), waar je veel verse lokale streekproducten kan kopen of leuke souvenirs kan scoren! Tot in de late uurtjes dans je op de gezellige muziek. Of maak een boottochtje vanuit de haven van Puerto Rico. Voor een dagje eropuit neem je de bus op circa 300 meter afstand. Ga bijvoorbeeld voor Playa del Inglés of Maspalomas. Of bezoek het schilderachtige dorpje Puerto de Mogán.

Het hotel en faciliteiten

Dit 4-sterren complex is voorzien van diverse faciliteiten. Zo geniet je van de 2 zoetwaterzwembaden met daaromheen een zonneterras met ligbedden en parasols. Tegen betaling kan je gebruik maken van de handdoekenservice. Ook is er een afgezette zone voor naturisten. Voor vragen kun je terecht bij de 24-uursreceptie die ook een afgesloten bagageruimte heeft. Op het resort kun je gebruik maken van de kapper, stomerijservice, geldautomaat en winkels. Daarnaast is er gratis wifi in de openbare ruimtes en de kamer en kun je je huurauto veilig parkeren op de privé parkeerplaats buiten. Voor de kleine reizigers is er een splash park geopend van 10:00-18:00 of ze kunnen hun energie kwijt in de speeltuin. Ook is er de hele dag animatie, een minidisco en teenclub. Verder is er tegen betaling een oppasservice. Echt even helemaal relaxen? Tijdens een bezoek aan de Thalasso Gloria wellness kom je helemaal herboren terug! Je hebt hier hamam, jacuzzi, kuur baden, relaxruimte met uitzicht op zee en een sauna. Ook kun je diverse behandelingen en therapieën boeken zoals een hotstonemassage of schoonheidssalon. Voor de sportievelingen is er een fitnessruimte, tennisbaan, tafeltennis, jeu de boules, boog- en buksschieten, darts en een biljart- en pooltafel.

De kamers

Alle kamers in dit complex zijn ruim en smaakvol ingericht en hebben een zitruimte en een slaapbank. Verder is er airconditioning, WiFi, huur kluis, minibar, telefoon, televisie en koffie- en theefaciliteiten. De badkamers zijn voorzien van een bad en/of douche met toilet en föhn. De kamers hebben een terras met uitzicht op zee of zwembad.Het verschil in kamersStandaard Kamer: De standaardkamer is ongeveer 47 m2 groot en beschikt over bovenstaande faciliteiten. Hierin heb je zeezicht en heb je keuze uit een balkon of terras. Tweepersoonskamer: De tweepersoonskamer is hetzelfde als de standaardkamer, maar heeft 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed. Verder heeft het een gemeubileerd terras met zeezicht. Deze kamer is boekbaar voor maximaal 4 personen.

Eten en drinken

Bij Hotel Gloria Palace Amadores verblijf je op basis van logies en ontbijt, halfpension of all inclusive. In het buffetrestaurant geniet je van internationale gerechten met een spectaculair uitzicht over zee. Zo kun je dineren in de buitenlucht op het buitenterras of geniet je binnen van diverse show cooking en themadiners. Met de all inclusive formule kun je van 08:00-11:00 terecht voor het ontbijt en van 13:00-15:30 voor de lunch. Na een dag vol zon en activiteiten kun je van 19:00-22:30 uur aanschuiven bij het diner. Voor drankjes kun je gedurende de dag terecht bij een van de 4 bars. Hier geniet je van koffie en thee, mineraalwater, frisdranken, bier, wijn, lokale alcoholische drankjes en alcoholische cocktails. In de salon bar is regelmatig live muziek en in de Chill out kun je genieten van de mooiste zonsondergangen van het eiland Gran Canaria.

Goed om te weten

In Gloria Palace Amadores zijn honden toegestaan. Tijdens je verblijf kun je één keer gebruik maken van zwembad "Puesta en Forma" in het Thalasso-centrum Gloria (15+). Dit is op basis van reservering en met een verblijf van minimaal 4 nachten. Deze accommodatie is geschikt voor personen met beperkte mobiliteit. Roken is, zowel binnen als buiten, niet toegestaan. Let op dat er tijdens het diner een dresscode geldt: mannen graag in lange broek.

Bekijk de beschikbaarheid

838 Reviews over Gloria Palace Amadores

• 9Anita25-03-2022

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Mooi modern schoon hotel, wij hebben alleen ontbijt genuttigd, ontbijtbuffet was zeer royaal en werd regelmatig bijgevuld. Wij hadden grote kamer met groot balkon en zeezicht, lekkere schone bedden. Supergeregeld een lift gemaakt in de rotsen om naar het strand en of haven te gaan, het was wel een stukje lopen, maar een mooi regelmatig wandelpad.

• 6Karin Klemke05-02-2022

Teleurgesteld.

Thuis gevraagd voor een familie kamer en een twee personen kamer was geen enkel probleem ik was vaste klant en ik mocht zelf de kamer uitkiezen ik had mijn bedenkingen Voor te gaan in de,corona tijd toen werd ik meerdere keren benaderd ,gemaild dat er meerdere Nederlandse mensen in het hotel zijn , Bij binnen komst werden drie personen in een kleine kamer geplaats dus geen upgrate kamer en ook geen familie kamer deze zou enkele dagen ter beschikking komen Toen netjes afgewacht maar de maneger had niks doorgeven en was op vakantie!! Mijn kennisen zaten met drie volwassenen in een twee personen kamer als sardientjes! Het thema buffet was er helaas niet meer en enkele dagen was de lift stuk waardoor het niet te doen was naar beneden te lopen als slecht ter been is, de service van enkele jaren geleden was er jammer genoeg niet meer Jammer van dit prachtig hotel .

• 6E.W18-11-2021

Viel tegen

Mooie ligging met een prachtig uitzicht. Helaas wel een heel aantal minpunten: kamers worden heel erg slecht schoongemaakt. Bed wordt rechtgetrokken en je krijgt een schone handdoek, maar meer dan dat gebeurt er niet. Geen dweil door de kamer, toilet niet schoongemaakt en geen schoon beddengoed in de 10 dagen dat wij er waren. Badkamers zijn net vernieuwd. Helaas geen enkele privacy (geen deur en deur toilet is van doorzichtig glas). Badkamer 1 grote natte bende na douchen en nu al schimmel vorming. Het all inclusive deel valt ook erg tegen. Personeel niet juist op de hoogte, zoek het zelf maar op in de hotel app zeggen ze dan, en als je een likeurtje bij je koffie wil dan krijg je de nep merken. Cocktails bij zwembad zijn net limonade. Ontbijt zeer beperkt qua broodbeleg. Als je om 9 uur gaat ontbijten zijn er al geen koffie kopjes meer en worden slecht aangevuld. Diner wel weer ok.

• 9H. Belkum28-10-2021

Heerlijk hotel.

Rustig gelegen hotel tegen een berg aangeplakt . We hebben een tuinkamer gekregen met helaas geen zeezicht. Met een jacuzzi, deze maar niet gebruikt ivm lekkage. De bedden zijn echt prima. Alleen we hebben de hele week koud moeten douchen. We zijn 2 x naar de receptie geweest om het te melden maar helaas. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed eten , ruime keus en eten ook warm. De schoonmaak kon wel iets beter. Al met al een super vakantie geweest. In december kom ik ook weer en hoop dat ik dan helemaal vol lof ben over het hotel .

• 10J.E.M. Terberg17-10-2021

Een prima accommodatie met prima service

• 7Nieuwenhuis06-09-2021

Hotel goed maar kijk voor die prijs ff verder.

Kleine winkel boulevard op 20 min lopen, en strand is 1000 mtr lopen heuveltje op en af. Het eten is goed maar niet geweldig. Kaart systeem bij all inn is ronduit waardeloos. Veel dranken niet bij allin. Wij zaten boven privé zwembaden is nogal lawaaierig pomp en mensen. Wc en douche geen privacy glazen deuren. Verder slechte informatie gehad over de gang van zaken in het hotel, hebben een gesprek gehad maar niet echt verbetering. Alles opzoeken op app. Qr code. Uitzicht fabelachtig mooi. omgeving verder matig. Met catamaran de zee op vifestar complete miskoop je kunt beter met de ferry 11 euro ipv 60 pp. Alles met de lift personeel redelijk doen hun best maar lopen achter de feiten aan. Met de lokale bus kom je bijna overal voor weinig. Entertainment lowbudget maar wel gezellig. Logica in hotel is er niet Beneden bar kun je niks met all in moet je gewoon betalen. Beden groot en goed kingsize

• 6C.v.l10-08-2021

Niet voor herhaling vatbaar.

Veel Spaanse gezinnen met schreeuwende kinderen. Zij krijgen korting.Na Corona een totaal ander hotel.Dit was de 5e keer en de laatste keer.Ben je aan de beurt bij de bar en er komt een Spanjaard aan , dan ben je opeens niet meer aan de beurt.Airco wordt niet kouder dan 25 graden.WiFi werkt niet op de kamer.Eten is koud en weinig variatie.

• 10Ine02-08-2021

Geweldig

Geweldig, vriendelijk personeel, bijna geen Coronamaatregelen, alleen lopend een mondmasker op in het hotel

• 10Beckers07-10-2019

GENOTEN!

Enige minpuntje: er lopen verschillende touroperators rond in het hotel die je aanraden een trip te boeken. Terwijl je rustig op je bedje ligt te zonnen, komen deze je meermaals storen. Een of twee keer is niet erg, maar na acht keer wordt dit wel vervelend...

Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 17-11-2019

Beste Gast,

Hartelijk bedankt voor uw uitstekende beoordeling die u onlangs geplaatst heeft en dat u de tijd genomen heeft uw ervaring met ons te delen.

Wij zijn verheugd om te horen dat alle kleine details die we als hotel aanbieden een succes waren en dat de service die u ontvangen heeft van het Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotels team goed is overgekomen.

We hopen u weer te zien bij uw volgende verblijf en wanneer u vragen heeft mag u op elk moment contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Zuzanna Stepien

Guest Relations Manager

• 10Klemke24-09-2019

Fantastisch!!!

Prachtig hotel met geweldig uitzicht!met vriendelijk behulpzaam personeel,geweldige welnes resort erbij, ook weer vriendelijk personeel , Geweldig eten!! We voelden ons als Máxima en Willem!!! In een woord fantastisch!!!!

Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 29-09-2019

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (5)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)