Hotel Gloria Palace Amadores

Hotel Gloria Palace Amadores
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Gloria Palace Amadores voor je op een rij gezet:

721 reviews over Hotel Gloria Palace Amadores in het Nederlands

Goed maar niet geweldig

Tera
23-6-2018

Dit hotel ligt erg mooi en het uitzicht is prachtig. Dat je met de lift naar de boulevard kunt is erg fijn. Wij hadden een kamer in blok 4 en dat was erg fijn. Onze kamer was schoon maar we hebben zeker ook andere geluiden gehoord. Personeel bij receptie was niet klantvriendelijk, zeiden beslist niet meer dan nodig was. Eten was goed en gevarieerd. Vriendelijkheid van personeel verschilde nogal. Dat wij bij halfpension moesten betalen (€ 2,30) voor water bij het eten hadden wij nog nooit meegemaakt. Ook wisselen van badlaken kost geld. Zwembaden zijn mooi en er zijn genoeg ligbedden in deze periode. Al met al een goed hotel maar er zijn zeker verbeterpunten. Of ik hier nog eens kom....waarschijnlijk niet.

Goed maar niet geweldig

10-4-2018

Heerlijk hotel

mooi uitzicht

Op basis logies ontbijt

Wij hadden er een auto bij gehuurd en heerlijk rondgetourd

Genietend van de heerlijke restaurantjes erom heen

Een fantastisch hotel met restaurant

Anja Velzen
1-3-2018

Hotel prima accomodatie met klantvriendelijk personeel.

Mooie uitvalbasis om het het authenthieke achterland te verkennen of voor een prachtig tochtje op zee langs de mooie rotskust.

Jammer dat de omgeving rondom de haven van Porte Rico er rommelig en slecht onderhouden uit ziet.

de slaven tijd is toch geweest niet voor de stage

Herman Bischop
16-2-2018

kom al 8 jaar in Hotel Gloria Palace Amadores maar dit hebben wij nog nooit mee gemaakt kamer 4704 het was vies smerig zijn 4 dagen deze geweest voor dan men er wat aan ging doen(dan speek men alleen spaan,s) op maandagmorgen kwam een schoonmaakploeg timmerman enz (10 man sterk) het eten was niet zoals andere jaren .kleding men mocht in de korte broek en op badslippers de eetzaal in, nooit meegemaakt.

De Nederlandse stage die worden in Gloria Palace Amadores zwaar onderdruk gezet door leiding gevende.

Marion Breijer
10-2-2018

Dit is een perfect Hotel, mooie kamers, prachtig uitzicht en goede keuken.

Animatie in de avond kon iets beter maar verder alles perfect.

En het weer is hier ook bijna altijd goed.

Het is een geweldige plek om tot rust te komen.

Antoinette
27-12-2017

Ruime kamers, gedateerd, maar een lekker balkon met prachtig uitzicht, badkamer "ruikt" als je de deur dicht doet naar schimmel, tegels zitten grote naden in, moet een opknapbeurt hebben.

Waarom geen hoeslakens, bed elke nacht een rommel, door te korte gewone lakens. De beschermende hoes was ook te klein, waardoor het los ging na 1x draaien

Eten is goed verzorgd en gevarieerd, maar moeilijk warm te houden voor deze grote groepen, waar je overigens niet voor in de rij hoeft te staan. Ontbijt is fantastisch.

De verlichting is pet in restaurant, totaal niet sfeervol. De bediening is vriendelijk en zeer aangenaam. TOP!.

De animatie mag wat aandacht, shows waren onder de maat, maar ook daar een top bediening. IJsjes voor all inclusive zijn smakeloos, waarom geen merk ijsjes?

Taxi makkelijk te doen naar dorp, prachtig strand op loopafstand. Betalen voor de handdoeken wissel 0,50 eurocent, niet veel, maar hoort bij de service. Klinkt niet aardig, maar we hebben een hele fijne vakantie gehad, doe wat met de tips.

Bedankt allemaal

Prachtig hotel met fantastisch zeezicht

Walter
25-10-2017

Prachtig hotel met fantastisch zeezicht en ruime kamers. Vriendelijk personeel. Zeer proper, nergens kakkerlakken gezien. Beste zeezicht in blokken 3 en 4. In blokken 1 en 2 moet je hoog genoeg zitten of je kijkt op de zwembaden en de bars. Ruime terrassen met ligbedden aan de kamers. Aan het zwembad een overvloed aan ligstoelen en parasols. Het eten is lekker en gevarieerd maar na 1 week komt hetzelfde terug. Dus als je langer dan een week blijft eet je hetzelfde. Drank is duur en in de all in zit niet alle drank inbegrepen. Het animatieteam stelt niet veel voor en alles speelt zich af aan het zwembad van blok 4. Via enkele liften wordt je afgezet op de promenade, gemakkelijk. De liften waren wel regelmatig defect. Het is een mooie promenade tussen Puerto Rico en playa amadores. Een auto huren in het hotel kost €40 per dag maar de wagens zijn wel splinternieuw. Ik raad dit hotel aan maar denk wel dat het in de zomer zeer druk kan zijn. Temperatuur in oktober zat rond de 30 graden

Karin
9-10-2017

Dat we er voor de 2e keer komen zegt eigenlijk al genoeg. Het is een groot hotel met 2 zwembaden en genoeg ligbedden. Ook hier was het handdoekje leggen wat helemaal niet nodig is, maar ja.. Het eten was erg gevarieerd en lekker. Ik vraag me af wat mensen thuis eten als ze hier klagen over het eten. Elke dag een ander thema. De drankjes zijn goed, lekkere cocktails en echte merk dranken. Personeel is vriendelijke, behulpzaam en werkt hard. Alles ziet er keurig uit. Mooie grote kamers met een fraai uitzicht. We zullen dan ook niet twijfelen om een 3e keer te gaan. Enige minpuntje, de liften. Duurt lang, maar hè je hebt vakantie en tijd genoeg;)

Mooi gelegen hotel

Karin
30-9-2017

Heel groot hotel verdeeld in vier blokken, twee zwembaden met genoeg strandstoelen en parasols (handdoek leggen absoluut niet nodig). Ontbijt en diner zijn uitstekend, iedere avond een ander thema. Recreatieteam hebben wij beter meegemaakt, elke avond zijn er wel shows. Grote kamers met iedere dag twee flessen water en twee chocoladerepen.

Personeel is erg aardig en er zijn veel Nederlandse stagiaires, Soms kwamen ze met lekkere hapjes/drankjes langs het zwembad. af en toe wel lang wachten op de liften. Met vijf minuten lopen ben je in Puerto Rico en met tien minuten lopen aan het mooie Amadorus Beach, gelukkig geen kakkerlak gezien., kortom een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gloria Palace Amadores in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gloria Palace Amadores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gloria Palace Amadores scoort een 8.8 uit 10 op basis van 798 reviews.