Hotel Gloria Palace Amadores

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°16°
Hotel Gloria Palace Amadores
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Gloria Palace Amadores voor je op een rij gezet:

736 reviews over Hotel Gloria Palace Amadores in het Nederlands

Geweldig verblijf

Lisa
11-11-2018

Geweldig verblijf gehad! Het hotel is erg schoon en heeft een goede locatie. Op loopafstand naar het strand en naar het stadje Puerto Rico. Eten is uitgebreid en goed verzorgd. Voor vragen kun je terecht bij de receptie waar ze zowel Spaans, Engels als Nederlands spreken. Dit hotel is zeker een aanrader

Voor herhaling vatbaar dus een aanrader

Leilie
30-10-2018

Geschikt voor mindervaliden. Uitzicht op de oceaan. Twee stranden, playa Amadores en playa Puerto Rico. Vriendelijk personeel schone ruime kamers

A. v.d. Mije
10-10-2018

Top verblijf goed eten en zeer goed personeel ook de stageres en stageren

WTC.nl

Mooie vakantie gehad met 34 graden!

Gerda de Veld
8-10-2018

Mooi hotel met zeezicht.

Ruime kamer met een sitje.

Badkamer prima en bedden ook goed.

Elkedag weer schoon gemaakt.

Met taxi voor 3,50 brengen ze je naar boven.

Eten goed!

Vriendelijk hardwerkend personeel.

Super mooi uitzicht , zeer grote kamer , 2 erg leuke stranden waar het ook gezellig druk was , goede spa , eten zoals gewoonlijk , animatie kinderachtig , 2 zwembaden niks speciaals maar oke

Meer van verwacht

Anita
1-10-2018

Het hotel ligt gelegen op een geweldige plaats daar zou ik ook niks over zeggen, maar vind dit hotel zeker geen 8.8 waard. Bij binnenkomst geen warm welkom gevoel ervaren, gasten die na ons kwamen kregen echter wel een welkomstdrankje.. (hier zat ongeveer 30 min tijd tussen).

We kregen eerst een kamer op de 1ste verdieping blok 2 geen mooie plek betreft zeezicht, je kijkt recht op het zwembad, kamer werd wel snel omgewisseld.

Betreft het all-in consept.. viel dit ons erg tegen, eten erg koud, weinig variatie ook al is het elke avond een andere thema. Wij hebben vaak ergens anders gegeten. Wat wij erg vervelend vonden dat het terras bij het restaurant erg klein was en je verplicht werd om binnen te gaan zitten, bij de lunch werd het terras gehalveerd. Tijdens de shows zat je verplicht binnen ivm wederom weinig ruimte buiten. Zwembad is nodig toe aan een opknapbeurt. Soms lang wachten op de lift.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Kemper
10-9-2018

Geweldig hotel. Schitterend gelegen. Vriendelijk personeel, leuk entertainment, schoon en een prima keuken.

Genieten van het uitzicht

KM
7-9-2018

Heerlijk hotel met prachtig uitzicht. Wij hadden een ruime kamer en alles was prima. Geen lawaaioverlast zoals wel eens in andere hotels. De drukte bij de liften, die je door de hoogte soms toch echt nodig was, is onze enige ergernis geweest.

Op loopafstand een mooi strand maar verder weinig te beleven.

Goed hotel, maar zwembaden zijn verpauperd

Saskia
17-8-2018

Dit jaar voor de 6e keer in dit hotel verbleven. Altijd goed naar ons zin gehad. Ook dit jaar over het algemeen prima genoten.

Kamer is prima, ontbijt perfect. Avondeten ook goed, maar jammer dat het wat minder was dan vorig jaar. Goede animatie, zowel overdag als 's avonds.

De zwembaden zijn helaas wel echt toe aan een grondige renovatie. Voorgaande jaren lieten er al veel tegeltjes los, nu zijn er zoveel tegeltje uit of kapot dat het een probleem gaat worden. Je haalt snel je voet open. Ook veel tegels op het terras kapot, dus ook daar moet je helaas oppassen. All inclusive vind ik persoonlijk buitensporig duur in vergelijking met half pension. Voor 2 weken ruim 1200 euro voor alleen drank en lunch vind ik zelf erg veel als je weet dat dan nog veel niet erbij inbegrepen is. Wij halen daarom altijd zelf broodjes en drinken bij de supermarkt.

Prima hotel

Benoist
16-8-2018

Bij aankomst werd er niet iets van Welkom of Hallo gezegd bij de receptie. We werden totaal niet welkomgeheten en al het personeel bij de Receptie waren totaal niet vriendelijk of vrolijk. De kamer was prima. De liften waten ontzettend traag waardoor je soms 5 min zat te wachten. Het eten was ok. Elke dag een ander thema is super maar elk gerecht was erg flauw en weinig smaak. Personeel in het restaurant en bij de bar waren wel erg vriendelijk. Verder mooi hotel en lekkere zwembaden, fijn dat je niet zo vroeg op moet om handdoekje te leggen. Verder bij vertrek laat onze kamer gekregen voor het douche waardoor we erg boos aangekeken werden door wederom personeel bij de receptie omdat wij hierdoor ook later klaar waren met douche. De ligging was oké, dichtbij de 2 stranden maar niet bij een leuk stadje. Puerto rico zelf was helemaal niets. Wel fijne vakantie gehad maar zeker wat negatieve puntjes.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gloria Palace Amadores in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gloria Palace Amadores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.