Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess

Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag26°21°
Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Gran Canaria Princess voor je op een rij gezet:

364 reviews over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in het Nederlands

De bedden zijn hard. Maar dan ook echt hard. Genoeg variatie bij het buffet, maar het eten was allemaal heel vettig. Zelf een afgebakken croissant droop in het vet.

Ik heb genoten

Alex
9-10-2018

Voor zowel rust als gezelligheid zeer aan te raden service is top

Dit nooit weer, erg teleurgesteld.

Merle
1-10-2018

Erg teleurgesteld over dit hotel. Het enige positieve waren de kamer en het ontbijt. Verder was het echt slecht. Een groot deel van de cocktails zit wel bij het all inclusive in, maar dit komt gewoon uit een automaat, dus dat was niet te drinken. Je wordt als all inclusive gast echt behandeld als 'mindere'. Half pension gasten lijken overal voorang op te hebben. Waarschijnlijk omdat ze hier nog geld aan kunnen verdienen. Het middageten was heel eenzijdig. Ga hier niet heen als je niet veel lust. Mijn vriend houdt niet zo van vis en dat was praktisch alles dat ze hadden. Het avond eten was gewoon echt slecht. De pasta was niet goed gaar en keihard. Het vlees was ontzettend taai en er is heel erg weinig keus. Wanneer je aangeeft dat de pasta niet goed is wordt dit afgesnauwd en de prullenbak ingegooid. Geen excuus niks. De snacks die je in de middag kan halen stelt ook niks voor. Kortom: Dit nooit weer.

fantastisch

piet gutter
29-9-2018

Het is een heel mooi hotel. Goede ontvangst, iedere dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. En de maaltijden zijn in orde.

Geweldig hotel, geen minpunten te bedenken, in tegenstelling tot de vele beoordelingen hier vonden wij het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Ook het eten was zeer goed en heel gevarieerd.

Schone kamers met goedwerkende airco, koelkast en kluisje dit alles zonder bijbetaling.

Centraal gelegen hotel van waaruit heel veel op loopafstand te doen is.

Geslaagde vakantie

Maudy Verhaeghe
26-9-2018

Nadat ik met een bang hart vertrokken was door de negatieve reviews ga ik mijn bevindingen posten. Uitstekend hotel prijs kwaliteit goed onderhouden zowel de kamers als de openbare ruimtes.

Ruime, hygiënische kamer met mooi balkon en zeer vriendelijk personeel en zelfs een uitzonderlijk vriendelijke poetsdame. Koelkast en kluisje zijn gratis te gebruiken.

Lekker en gevarieerde middag en avondbuffetten, steeds tijdig aangevuld. Het ontbijtbuffet was lekker daar was minder variatie maar toch voldoende keuze als men alles lust.

De zwembadzone is mooi en werd zeer goed onderhouden, geen lawaai hinder van de straat.

Leuke animatie activiteiten ook al deden wij niet mee aan de animatie. Voor koppels is het een absolute meerwaarde om voor een adults only hotel te kiezen.

Ik ben zeer tevreden en zou meteen opnieuw boeken.

Verhaar
25-9-2018

Prima hotel. Bed aan de harde kant. Even aan wennen.

Als wij een terug gaan naar Gran Canaria boeken we weer Princess.

Zeker een aanrader.

Fantastisch hotel!

Chino Casteleyn
24-9-2018

In de periode voor ons vertrek hielden wij de reviews voor dit hotel in de gaten. Na het lezen van een heel aantal matige tot negatieve reviews vertrokken wij met een dubbel gevoel op vakantie. Eenmaal aangekomen bleken deze twijfels echter nergens voor nodig. Het hotel was proper en gaf een zeer verzorgde indruk, zowel de lobby, de kamers als zelfs de zwembadzone worden dagelijks gepoetst en wanneer er iets gemorst wordt wordt dit meteen opgekuist. Tijdens ons verblijf in het hotel viel ook nog op dat in tegenstelling tot wat we vaak gelezen hadden in de reviews, het personeel eigenlijk heel vriendelijk is. Wat het eten betreft waren wij ook tevreden. Het eten was lekker en er was zeker genoeg variatie als je veel lust. In de week dat wij daar waren kwamen sommige dingen wel een keertje terug maar nooit meer dan twee keer per week. De zwembaden zijn groot genoeg en met genoeg ligplaatsen. Ondanks dat je midden in het centrum ligt heb je ook opvallend weinig last van omgevingsgeluid.

Net hotel

Nicky Vd donk
9-9-2018

Was gewoon goed, werd met een busje strand gebracht, vlakbij het Centrum

Brigitte
5-9-2018

Heel schoon en super vriendelijk personeel.

Te weinig liften en slechte airco op de kamer.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.