Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess

Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°14°
Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess

Omschrijving
Verblijf samen met je partner in het adults only Sentido Gran Canaria Princess hotel. Aan het zwembad, in het Turks stoombad of in de sauna kom je helemaal tot rust. Neem als man wel een lange broek mee, deze is verplicht tijdens het dineren. Met een busrit van 40 minuten ben je in Puerto de Mogán. Een mooie haven die zeker een bezoekje waard is.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Gran Canaria Princess voor je op een rij gezet:

375 reviews over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in het Nederlands

Mooi hotel, wel gehorig en harde bedden.

Ton Bakker,
12-1-2019

Prima hotel, wel ingesloten tussen 2 drukke wegen. Enkel glas, niet geïsoleerd, dus enig verkeerslawaai wel aanwezig.

Harde bedden, vraag om een topper, dan nog steeds erg hard bed.

Veel geluidsoverlast van de buren door de dunne muren, tv zou geluidsbegrenzer moeten hebben.

Maaltijden in buffetvorm, erg goed verzorgd.

Uitermate tevreden.

Eric Stockman,
25-12-2018

Pluspunten : zowat alles … Uitermate vriendelijk personeel. Goede animatie. Sublieme dinners , uiterst lekker, veel keuze. Welnessgedeelte is voor iedereen toegankelijk en prima. Centrale ligging (op wandelafstand van Yumbo center bvb). Ook vlakbij zijn warenhuizen (Cordillo). Taxi is er goedkoop.

Minpunten : de kamermuren zijn flinterdun. Ook vloer en plafond dempen Niets. Je hoort je buur stappen , alsof hij bij jou in de kamer rond loopt. Temperatuur van het verwarmde zwembadgedeelte is Way to Low. (Wel 4 jacuzzi's met warm water).

Oyen Renata,
9-12-2018

Prachtig hotel .

Receptie aangenaam en vriendelijk personeel zelfs onthaal in eigen taal Nederlands .

Onthaal door directeur met drankje.

Eten is een paradijs en kamers ook .

Alles perfect !

Vriendelijk

Helga Meuter,
8-12-2018

Eten en drinken is meer dan voldoende.

Elke dag voldoende keuze, het wordt goed bijgevuld.

Kamers zijn super schoon.

Wel zijn de kamers wat gehorig, net als de animatie van het hotel wat er naast ligt harde muziek en geschreeuw door een microfoon tot s'avonds laat.

We hadden een kamer met zeezicht wat dan weer een hoop goed maakte s'morgens vroeg als de zon op kwam.

Het animatie team van het hotel is super vriendelijk, ze dringen zich niet continu op. De activiteiten zijn divers en laagdrempelig.

De shows zijn echt leuk om een keer te bezoeken.

Van tuinman tot bediening het personeel is zeer vriendelijk

kortom ga gerust naar Sentido

Boven verwachting goed!

J. van Wanrooij,
27-11-2018

Het is een hotel met een moderne en strakke inrichting, nette grote en schone kamers, maar deze zijn wel wat gehorig.

Het restaurant ligt op etage -1 en heeft een binnen gedeelte en een overdekt terras. Het binnen gedeelte is door gebrek aan zachte wandbekleding luidruchtig, wat jammer is, het overdekte terras is aangenaam rustig. Het personeel is erg vriendelijk en beleefd. Het eten is goed en lekker en elke dag zijn er weer andere gerechten. Zwembaden en welness zijn goed. Winkelcentrum en uitgaansgebied Yumbo ligt op loopafstand, ongeveer 12 minuten lopen. Ook het strand ligt op loopafstand, wil men naar een rustig strand dan moet je naar Maspalomas / Meloneras, 15 minuten met de auto en ook met de bus te bereiken.

Het is wel een adult only hotel en dat heeft als voordeel dat het een relatief rustig hotel is.

Het is een hotel waar ik zeker weer naar toe zou gaan.

Prima vertoeven hier

Bernardus,
25-11-2018

Het weer heel vaak mooi is(af en toe een buitje)

Geweldig

Patricia,
17-11-2018

Het eten in het hotel is heerlijk, en veel variatie! Elke dag schone handdoeken en een schone kamer. Erg luxe. Perfecte ligging. Al met al voor herhaling vatbaar!

Fijn verblijf met heerlijk zwembad

Laura,
16-11-2018

Vorig jaar zijn we hier ook geweest. Het was ons zo goed bevallen dat we nog een keer zijn gegaan! Alhoewel het rustiger was, was onze beleving dit keer wel iets slechter. Er waren veel Engelsen die gebruik maakten van all inclusive en de hele dag door dronken. Het zwembad en de kamer zijn heerlijk! Het ontbijt is fijn, het diner kan wel wat beter. Het is een fijne ligging, een aantal winkelcentra zijn dichtbij. Anders kun je voor €3 met een taxi dicht in de buurt ergens zijn. Aanrader voor uiteten is Meloneras en voor een drankje het Heineken Café of cc Jumbo.

Top vakantie gehad!

Jannie Westenbroek,
13-11-2018

Heerlijke kamers, goed bed, top zwembaden met aan de SPA kant 4 jacuzzi’s buiten! Enorm genoten! Mooi hotel en vriendelijk personeel, alleen bij uitchecken niks gevraagd of we het leuk hebben gehad oid, hoort er wel bij vind ik. Ontbijt was ook top! Veel keus :-)

Irene,
2-11-2018

Fijn Adult Only hotel!! Samen met mijn partner geweest en we hebben werkelijk genoten hier. Ik had (tijdelijk) een dieet. Daar hebben ze heel goed rekening mee gehouden. Ze hebben mij tijdens het buffet gewezen op alles wat ik probleemloos kon eten. Erg vriendelijk personeel, goede entertainment. Ik kan dit hotel iedereen aanraden!!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.