Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag20°15°
7,9

Omschrijving
Verblijf samen met je partner in het adults only Sentido Gran Canaria Princess hotel. Aan het zwembad, in het Turks stoombad of in de sauna kom je helemaal tot rust. Neem als man wel een lange broek mee, deze is verplicht tijdens het dineren. Met een busrit van 40 minuten ben je in Puerto de Mogán. Een mooie haven die zeker een bezoekje waard is.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Gran Canaria Princess voor je op een rij gezet:

380 reviews over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in het Nederlands

Super

Saskia,
7-2-2019

Het is een mooi, net gerenoveerd hotel, personeel is zonder uitzondering vriendelijk, schoonmaak van de kamers is echt heel goed, net als het eten. Veel variatie, vers, echt heerlijk!

Het hotel ligt ruim vijf minuten lopen van het strand. De bushalte is voor de deur, dat is echt handig. Altijd plek aan het zwembad (laag seizoen, dat wel), geen handdoekje leggen. Entertainment was niet zo bijzonder, maar wel zo als dat gaat in dit soort hotels. Drankjes worden royaal gereserveerd, je krijgt echt waar voor je geld. Het plaatsje zelf is een beetje gedateerd, maar prima.

Gereisd met partner in februari 2019

We komen zeker weer

Michel Eising,
23-1-2019

Als je goed voor personeel bent zijn ze ook erg goed voor jou / jullie.

3 e keer op deze locatie goed restaurant en goed hotel. Verder verdienen ze een fooitje. Wordt erg gerespecteerd. Ze verdienen de kroon hier allemaal. Bedankt lief personeel. Top

voor herhaling vatbaar

Peter,
22-1-2019

Het is een prachtig hotel, ruime kamers met oversized bed, vriendelijk personeel en een geweldige keuken.

De grote keuze aan gerechten heb ik (buiten Turkije) nog nergens gezien.

Zijn toch wel gewend aan 4 sterren hotels.

Enigste nadeel: het binnenrestaurant is tijdens de winter te klein voor alle gasten, daarom staan de tafels irritant kort op elkaar. Je kon zonder veel moeite van het bord van de buren eten en moest voortdurend schuiven om andere gasten en personeel voorbij te laten.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Tjingo

teleurstellend ten aanzien voor prijs hotel

g.m.Touw,
19-1-2019

Kamer prima, Omgeving drukke doorgaande weg met veel lawaai. Ontbijt goed, Diner buffer simpel en onvoldoende zeker als men later dan 6 uur gaat eten. Om half 8 hele buffet is geplunderd en wordt niet meer aangevuld terwijl er gegeten kan worden tot 9.30 uur .

Gereisd met partner in januari 2019

Eén keer maar nooit meer

Linda,
18-1-2019

Prachtig hotel met vriendelijk personeel. Bedden zijn echt verschrikkelijk , erg hard.

Daarnaast viel mijn verblijf heel erg tegen. Vooral op mijn verjaardag ( de reden dat ik op reis ging, om het te vieren) Het enige wat ze hadden geregeld is een fles champagne. (Erg lief maar drink geen drank) had wel even gevraagd mogen worden. Dus ik was die dag erg teleurgesteld want ik had wel wat speciaals verwacht zoals een klein gebakje ofzo. Daarnaast wilde ik mezelf laten masseren maar de mensen van de spa zijn maar tot 12 uur aanwezig terwijl er duidelijk staat tot 18 uur( op afspraak wel open)

Gereisd alleenreizend in januari 2019

Mooi hotel, wel gehorig en harde bedden.

Ton Bakker,
12-1-2019

Prima hotel, wel ingesloten tussen 2 drukke wegen. Enkel glas, niet geïsoleerd, dus enig verkeerslawaai wel aanwezig.

Harde bedden, vraag om een topper, dan nog steeds erg hard bed.

Veel geluidsoverlast van de buren door de dunne muren, tv zou geluidsbegrenzer moeten hebben.

Maaltijden in buffetvorm, erg goed verzorgd.

Uitermate tevreden.

Eric Stockman,
25-12-2018

Pluspunten : zowat alles … Uitermate vriendelijk personeel. Goede animatie. Sublieme dinners , uiterst lekker, veel keuze. Welnessgedeelte is voor iedereen toegankelijk en prima. Centrale ligging (op wandelafstand van Yumbo center bvb). Ook vlakbij zijn warenhuizen (Cordillo). Taxi is er goedkoop.

Minpunten : de kamermuren zijn flinterdun. Ook vloer en plafond dempen Niets. Je hoort je buur stappen , alsof hij bij jou in de kamer rond loopt. Temperatuur van het verwarmde zwembadgedeelte is Way to Low. (Wel 4 jacuzzi's met warm water).

Oyen Renata,
9-12-2018

Prachtig hotel .

Receptie aangenaam en vriendelijk personeel zelfs onthaal in eigen taal Nederlands .

Onthaal door directeur met drankje.

Eten is een paradijs en kamers ook .

Alles perfect !

Vriendelijk

Helga Meuter,
8-12-2018

Eten en drinken is meer dan voldoende.

Elke dag voldoende keuze, het wordt goed bijgevuld.

Kamers zijn super schoon.

Wel zijn de kamers wat gehorig, net als de animatie van het hotel wat er naast ligt harde muziek en geschreeuw door een microfoon tot s'avonds laat.

We hadden een kamer met zeezicht wat dan weer een hoop goed maakte s'morgens vroeg als de zon op kwam.

Het animatie team van het hotel is super vriendelijk, ze dringen zich niet continu op. De activiteiten zijn divers en laagdrempelig.

De shows zijn echt leuk om een keer te bezoeken.

Van tuinman tot bediening het personeel is zeer vriendelijk

kortom ga gerust naar Sentido

Boven verwachting goed!

J. van Wanrooij,
27-11-2018

Het is een hotel met een moderne en strakke inrichting, nette grote en schone kamers, maar deze zijn wel wat gehorig.

Het restaurant ligt op etage -1 en heeft een binnen gedeelte en een overdekt terras. Het binnen gedeelte is door gebrek aan zachte wandbekleding luidruchtig, wat jammer is, het overdekte terras is aangenaam rustig. Het personeel is erg vriendelijk en beleefd. Het eten is goed en lekker en elke dag zijn er weer andere gerechten. Zwembaden en welness zijn goed. Winkelcentrum en uitgaansgebied Yumbo ligt op loopafstand, ongeveer 12 minuten lopen. Ook het strand ligt op loopafstand, wil men naar een rustig strand dan moet je naar Maspalomas / Meloneras, 15 minuten met de auto en ook met de bus te bereiken.

Het is wel een adult only hotel en dat heeft als voordeel dat het een relatief rustig hotel is.

Het is een hotel waar ik zeker weer naar toe zou gaan.

Gereisd met vrienden in november 2018

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.