Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess

Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Gran Canaria Princess voor je op een rij gezet:

344 reviews over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in het Nederlands

Net schoon hotel, maar te massaal

Frans ter Linden
19-6-2018

Het Sentido hotel Princes in Playa del Ingles is niet Sentido waardig. Het is veel te massaal. Vriendelijk personeel bij de schoonmaak en de receptie. Alleen het bedienend personeel is teveel bezig met het afruimen en dekken van tafels, waardoor er geen oog is voor de gast! Hier wordt alleen z.s.m. de vreetfabriek bediend en zijn de obers vaak nors, Er was geen controle op de huisregels, zoals om 9:00 uur zwembad open, maar om 7:00 uur werden de eerste bedjes met handdoeken geclaimd. Dronken tieners, eten uit het restaurant meenemen etc. Een schoon mooi hotel met veel faciliteiten, maar niet Sentido-waardig.

Schoon maar doodsaai hotel.

Raef
7-6-2018

Het hotel was erg schoon, kamers werden goed schoongemaakt, Playa del Ingles is erg leuk en was genoeg te beleven!

Er waren ook genoeg slechte dingen helaas! Personeel is zo onvriendelijk als maar kan. Bij vertrek werd ons niet eens gevraagd hoe onze vakantie was en ook geen fijne reis gewenst (Meisje was Nederlands..) Alleen pasje inleveren en letterlijk 'Dat was het, doei'

Gehorig hotel, harde bedden, harde muziek bij zwembad(boxen opgeblazen), voor het geld wat je betaald ook niet erg uitgebreid dinner! Ontbijt was wel goed.

Hebben een super vakantie gehad maar niet door het hotel.

Nooit meer dus.

Goed Hotel

Ronald
18-5-2018

Fijn hotel , schoon, goede ligging

Eten erg goed.

Minder was het personeel erg onvriendelijk en er kon nergens een lachje vanaf.

Goed hotel!

Bart Mous
28-4-2018

Prima hotel en mooie accommodatie. Eten was goed en zoveel mogelijk gevarieerd. Hotelkamers ook goed. Minpuntje; wat gehorig en bedden wat hard. Zwembad leuk en mooi ingericht.

Weet nog niet of we er oneens heen gaan.

Gre. De Jong
16-4-2018

De ligging was uit de kunst vlak bij zee en boelevaer.

Er was geen restourand bij waar je iets kon eten of drinken dat hebbenwe wel gemist.

Topper !!@

Stephan de Jong
7-3-2018

Super goed hotel. Geweldig ontbijt en dagelijks wisselend buffet. Ruime kamers. Geeeldige tuin met zwembaden. Kortom een echte aanrader.

Kitty
2-3-2018

Goed hotel, het is er heel schoon, eten is ook goed.

Wij komen zeker nog een keer terug.

fantastisch

Rolf Mink
28-2-2018

het is een prima hotel met goed eten en goed bed en is goed onderhouden dus een aanrader.

Het was heel gezellig en ok ik ga zo weer.

Anneke
26-2-2018

Heerlijke mogelijkheden om bij t zwembad te liggen maar t eten was niet lekker veelal koud.

Mooi en goed hotel

ftseyen
20-2-2018

De kamers waren netjes met alle nodige comfort. Het hotel lag iets buiten de stad Playa des Inglés, wat een pluspunt is. Playa des Inglés zelf is drul met veel rommel winkeltjes en goedkope eetbars. In het hotel waren de maaltijden zeer verzorgd, uitgebreid en van goed kwaliteit. Wij waren in All-in formule met zowel s middags als s avond een buffet. Men had de mogelijkheid om buiten op het terras te eten. Een Adults Only hotel dus rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess scoort een 8.21 uit 10 op basis van 359 reviews.