Appartement Scene Gold by Marina

• Adults only
  • Jacuzzi
Meer appartement info
Tonen op kaart

In het bruisende centrum van Playa del Inglés vind je Hotel Scene Gold by Marina. En niet alleen het uitgaanscentrum ligt op een steenworp afstand. Ook het prachtige zandstrand en de gezellige boulevard bereik je allemaal te voet. Scene Gold by Marina is een echt adults only hotel. Hier tref je geen gezinnen met kinderen, maar vakantiegangers die houden van hippe clubs en relaxen op het strand. Het personeel doet alles voor je zodat je kunt genieten van een zorgeloze vakantie. Roland schrijft in een review: ‘Wij hadden een weekje Gold geboekt; en het was in één woord ook goud! Wat een lieve mensen allemaal, wij kennen weinig hotels waar de aandacht voor de gast zo hoog in het vaandel staat.’ Ben je nieuwsgierig wat Hotel Scene Gold by Marina nog meer te bieden heeft? Lees dan snel verder.

De moderne hotelkamers van Scene Gold by Marina zijn ruim en praktisch ingericht. En dat je meteen al bij aankomst in de watten wordt gelegd blijkt uit de review van J. Rikkert: ‘Wij hebben onze vakantie bij Gold ontzettend leuk ervaren. We werden ontvangen met een glas champagne, het personeel was ontzettend vriendelijk en de kamer was erg netjes.’ Elly was wel een beetje teleurgesteld over het uitzicht vanaf het balkon. Zij keek uit op het dakterras. Wellicht een aandachtspunt om mee te nemen bij je reservering.

Over de maaltijden zijn eerdere gasten over het algemeen tevreden. Het ontbijt wordt het meest genoemd. Het restaurant houdt graag rekening met de voorkeuren van gasten. Sofie schrijft hierover: ‘Eitjes werden naar wens klaargemaakt. En voor iedereen was er wel iets! Brood, cornflakes met verschillende zaden, eieren, worst, bonen, wafels, taartjes en ook glutenvrij ontbijt werd er aangeboden.’

Heb je na een avondje stappen behoefte om even bij te komen voordat je het zwembad induikt? Laat je dan verwennen met een heerlijke relaxmassage bij het wellness center van het hotel. Eenmaal wakker, is het tijd voor een frisse duik. En zelfs aan het zwembad word je op je wenken bediend. Lotte schrijft hierover: ‘Poolservice bij het zwembad en gratis popcorn. De bedjes bij het zwembad liggen heerlijk, en ook het bubbelbad is prima. Je kunt ook gratis handdoeken huren voor bij het zwembad.’

Ligging

Zoals je dat gewend bent van Scene hotels is ook Hotel Scene Gold by Marina Gran Canaria ideaal gelegen. Niet alleen het strand van Playa del Inglés en de gezellige boulevard kun je wandelend bereiken, maar ook het bruisende uitgaansleven ligt binnen handbereik. De gezellige Heinekenbar en hippe discotheken liggen op slechts tien minuten loopafstand.

Wil je ook genieten van het bruisende uitgaansleven van Playa del Inglés? Kies voor een vakantie naar Hotel Scene Gold by Marina.

52 reviews over Appartement Scene Gold by Marina

• 2019
    9Marc20-11-2019

Top hotel

Ontbijt super goed vriendelijke staff tussen centrum strand. 2 min punten gym te klein en betaling kluisje verder een vette aanrader goede sfeer mooi zonneterras met sauna en jacuzi. Benden 2 ruime Pools en wellness tegen betaling. Wil je een schoon en goed hotel gold by marina als we weer gaan is het bij gold. Ook events zijn leuk wij hadden cava borrel met staff was op maandag.. Verder fietsen huren 10 euro.. Wij hadden een auto maar voor in de buurt goede optie.. Kleine keuken maar prima te doen. Het hotel een vette 9 punten

Gereisd met partner in november 2019

• 9Ali10-09-2019

Fantastisch!

Toplocatie van strand en uitgaansgebied

Alleen gereisd in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9S14-07-2019

Super relaxt hotel. Mooi ingericht, ruime kamers en erg schoon. Aan alles is gedacht, er ontbreekt niks! Top vakantie gehad. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Anoniem30-04-2019

Heerlijk zorgeloze vakantie

Heerlijke vakantie gehad. Bij aankomst kregen we een glaasje drinken terwijl het inchecken werd geregeld. De kamer was precies zoals op de foto’s en was erg schoon, elke dag werd er schoongemaakt en kregen we een flesje water per persoon. Personeel die er werkte was erg vriendelijk en behulpzaam. Bij het ontbijt was voor ieder wat wils en was er zelfs live cooking. Het lag dicht bij het strand en bij het centrum. Een dagje bij het hotel blijven om aan het zwembad te liggen was ook heerlijk, er was een bar en een muziekje waardoor je heerlijk kon ontspannen.
    Kortom niets te klagen dus en een echte aanrader !

• 9Stephanie Vd Klundert19-02-2019

Fantastisch!!

In maart 2018 samen met een vriendin een weekje naar Gold by Marina geweest. Wij kozen deze vakantie om echt even tot rust te komen en natuurlijk voor de zon. Wat een fantastische mensen werken hier, hart voor de zaak en hierdoor voor hun logies. Het zag er niet alleen netjes en verzorgd uit maar het was ook heel schoon. Leuk ontvangst met persoonlijke aandacht en een heerlijk drankje, je wordt echt in de watte gelegd. Ook aan het zwembad iedere dag schone handdoeken, zwembad werdt goed bijgehouden door de badmeester. Aan het zwembad fijne service en gratis popcorn. Kortom je kunt hier super genieten en echt even tot rust komen. Ik zou zeker teruggaan maar helaas kinderen zijn niet welkom, dit zorgt natuurlijk wel voor die rust! Een echte aanrader dus want ik schrijf nooit een review maar Gold by Marina verdiend dit echt.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 2018
    9l.vlemmix15-11-2018

fantastisch

perfecte lokatie dicht bij strand met geweldig uitgestrekt zandheuvels om heerlijk te wandelen en shoppingcenter grote supermarkt naast hotel gelegen het hotel was echt geweldig heb regelmatig in hotels gelogeert maar dit hotel was een van de beste ooit. zeer vriendelijk personeel altijd bereid je te woord te staan schone kamer. lekker uitgebreid ontbijt . in een woord tophotel;...

Gereisd met vrienden in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Lotte09-09-2018

Fantastisch!

Wat een top hotel! Ontzettend mooi hotel, van de kamers tot het zwembad. Alles ziet er perfect uit. Welkomstdrankje bij aankomst en konden om 11:00 al inchecken en onze kamer in. Poolservice bij het zwembad en gratis popcorn. De bedjes bij het zwembad liggen heerlijk, en ook het bubbelbad is prima. Je kunt ook gratis handendoeken huren voorbij het zwembad. De kamer worden elke dag netjes schoon gemaakt. Het ontbijt is perfect en van alles voorzien. Alle medewerkers zijn erg vriendelijk en begroeten je altijd. De omgeving is ook prima, om de hoek een supermarkt, dichtbij het jumbo winkelcentrum en ook het strand is niet ver lopen. Wij hadden een auto gehuurd en konden deze gratis bij het hotel pakeren, er was altijd plek! Tip: wij hadden een kamer geboekt op verdieping 7 tot 9. We zaten uiteindelijk op verdieping 9. Het is dus zeker de moeite waard om iets meer te betalen voor een hoger gelegen kamer! Wat een top uitzicht!!!

• 10Chenice22-08-2018

Fantastisch!

Echt een super hotel! Goede service, hier zit een goed managment achter. Dit hotel is tot in de puntjes verzorgd en echt waar voor je geld. Dicht bij het strand en de winkels.

• 9J. Rikkert07-08-2018

Wij hebben onze vakantie bij Gold ontzettend leuk ervaren. We werden ontvangen met een glas champagne, het personeel was ontzettend vriendelijk en de kamer was erg netjes. Hotel was mooi ingericht en gaf een luxe uitstraling. Ideale ligging, van alles leuks dichtbij op loopafstand. Wij wilden ook graag excursies boeken, hiermee werden wij vriendelijk geholpen aan de balie en werd alles netjes voor ons geprint.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Martijn06-08-2018

Top vakantie op een goede locatie!

Wij hebben een TOP vakantie gehad. Bij binnenkomst ontvangen met een glaasje champagne. Kamer is modern, trendy, fris! Elke dag is er schoongemaakt en hebben wij nieuwe handdoeken ontvangen. Je krijgt zelfs een mobiele drukknop als je wat wilt bestellen bij het zwembad! Neem het ontbijt erbij want die is van alles voorzien, vers en ontzettend uitgebreid. Toen wij vroeg vertrokken de laatste dag (08:00) stond er een goodiebag voor ons klaar met ontbijt!

Wij hebben een fantastische vakantie gehad mede door het geweldige hotel en super personeel, complimenten! Hier sta je als gast voorop en ze doen alles voor je!

Gereisd met partner in juli 2018

7 tips over Appartement Scene Gold by Marina

• e_rick2001, 21-06-2015

Restaurant El Churasco in Maspalomas

• Myra, 28-07-2015

Ga eens een avond met de taxi naar Meloneras ( €6,-). Mooiere boulevard en goede restaurants.

• Gijs ten Velde, 11-08-2014

Hotel was ook zeer geliefd bij de gay scene, ik kan me voorstellen dat sommige mensen zich hier aan kunnen storen. Ik zelf heb hier geen problemen mee gehad.

1 vraag over Appartement Scene Gold by Marina

• Jack, 20-08-2014

Wie weet

Hallo, Wij (stel) hebben Marina Gold geboekt en zullen van 31 augustus a.s. er verblijven. Veel info inmiddels ontvangen via deze maar ook andere sites. Op site Tui Duitsland staat in tegenstelling tot andere sites dat je er als gast de beschikking hebt over badhanddoeken voor het zwembad c.q. strand. Klopt dit wel, huur je deze en kun je ze omwisselen voor schone?

Zou fijn om iets van jullie hieromtrent te mogen vernemen. Weten we dat ook weer!

Alvast bedankt en groeten.

wim van der Kooi, 15-10-2014

ja er zijn badhanddoeken inbegrepen en gratis

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 600 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen