Appartement Scene Gold by Marina

AppartementWeer vandaag28°22°
Appartement Scene Gold by Marina
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Scene Gold by Marina voor je op een rij gezet:

45 reviews over Appartement Scene Gold by Marina in het Nederlands

Fantastisch!

Lotte
9-9-2018

Wat een top hotel!

Ontzettend mooi hotel, van de kamers tot het zwembad. Alles ziet er perfect uit.

Welkomstdrankje bij aankomst en konden om 11:00 al inchecken en onze kamer in.

Poolservice bij het zwembad en gratis popcorn. De bedjes bij het zwembad liggen heerlijk, en ook het bubbelbad is prima. Je kunt ook gratis handendoeken huren voorbij het zwembad.

De kamer worden elke dag netjes schoon gemaakt. Het ontbijt is perfect en van alles voorzien.

Alle medewerkers zijn erg vriendelijk en begroeten je altijd.

De omgeving is ook prima, om de hoek een supermarkt, dichtbij het jumbo winkelcentrum en ook het strand is niet ver lopen.

Wij hadden een auto gehuurd en konden deze gratis bij het hotel pakeren, er was altijd plek!

Tip: wij hadden een kamer geboekt op verdieping 7 tot 9. We zaten uiteindelijk op verdieping 9. Het is dus zeker de moeite waard om iets meer te betalen voor een hoger gelegen kamer! Wat een top uitzicht!!!

Fantastisch!

Chenice
22-8-2018

Echt een super hotel! Goede service, hier zit een goed managment achter. Dit hotel is tot in de puntjes verzorgd en echt waar voor je geld. Dicht bij het strand en de winkels.

J. Rikkert
7-8-2018

Wij hebben onze vakantie bij Gold ontzettend leuk ervaren. We werden ontvangen met een glas champagne, het personeel was ontzettend vriendelijk en de kamer was erg netjes. Hotel was mooi ingericht en gaf een luxe uitstraling. Ideale ligging, van alles leuks dichtbij op loopafstand. Wij wilden ook graag excursies boeken, hiermee werden wij vriendelijk geholpen aan de balie en werd alles netjes voor ons geprint.

Preisdaler

Top vakantie op een goede locatie!

Martijn
6-8-2018

Wij hebben een TOP vakantie gehad. Bij binnenkomst ontvangen met een glaasje champagne. Kamer is modern, trendy, fris! Elke dag is er schoongemaakt en hebben wij nieuwe handdoeken ontvangen. Je krijgt zelfs een mobiele drukknop als je wat wilt bestellen bij het zwembad! Neem het ontbijt erbij want die is van alles voorzien, vers en ontzettend uitgebreid. Toen wij vroeg vertrokken de laatste dag (08:00) stond er een goodiebag voor ons klaar met ontbijt!

Wij hebben een fantastische vakantie gehad mede door het geweldige hotel en super personeel, complimenten! Hier sta je als gast voorop en ze doen alles voor je!

Het hotel is top, de omgeving helaas minder.

Mark van Eijk
19-7-2018

Fantastisch hotel. Hartstikke vriendelijk personeel. Hele fijne sfeer en mooie uitstraling, alles was naar wens. Het ontbijt was zo lekker dat we er elke ochtend naar uitkeken en de bedjes bij het zwembad lagen heerlijk. De omgeving viel helaas tegen, het was niet wat wij verwacht hadden, maar dit mocht de pret zeker niet drukken omdat het hotel echt super is! Uitgaan en restaurants vallen wel tegen. Naast het hotel zit het restaurantje ‘La Palmera’ hier moet u wel voor reserveren, maar het is de moeite waard, nog nooit zulke lekkere tapas gegeten. Voor het hotel willen wij zeker terug gaan maar voor de omgeving niet.

Genoten!!

Sofie
2-7-2018

Het is een super mooi hotel! In 2016 gerenoveerd! Zwembad had net z'n onderhoudsbeurd gehad toen wij aankwamen. Dus zag er ook super uit! Personeel is erg vriendelijk! We hadden geboekt zonder ontbijt, maar naar de gratis voucher om het ontbijt uit te proberen hebben we deze er toch maar bij genomen. Eitjes werden naar wens klaargemaakt. En voor iedereen was er wel iets! Brood, cornflakes met verschillende zaden, eieren, worst, bonen, wafels, taartjes en ook glutenvrij ontbijt werd er aangeboden. Verder wordt de kamer ook goed schoongemaakt en krijg je elke dag chocolaatjes😍😍. Hotel ligt vlakbij het strand, de yumbo shoppingcentrum en voor de jonge Nederlanders.. . De Heinekenbar of shooters is op 10 tot 15 minuten loopafstand! Erg gezellig!! Een must om te doen hier is een boottochtje! Juni is het dolfijnenseizoen zeggen ze! En ja we hebben ze gespot😍🐬 (2 juli).

Echt een aanrader; fantastisch!

Roland Hoogwerf
20-3-2018

Wij hadden een weekje Gold geboekt; en het was in 1 woord ook goud! Wat een lieve mensen allemaal, wij kennen weinig hotels waar de aandacht voor de gast zo hoog in het vaandel staat. Goede bedden, schoon en trendy ingericht. Bijzonder te benoemen; ontbijt, zo uitgebreid en van 8-12 mogelijk. Verder een jacuzzi op het dakterras wat wil je nog meer.

Tips horeca; tango tapas, El Chalution.

Ook leuk om te noemen; Hof van Lau in winkelcentrum Gran Chaperal. Gezellige Hollandse bar met Laurents en Dennis die er een topfeest van maken iedere avond weer.

Wij komen zeker weer en raden dit zeker aan bij iedereen die van zon, zee strand en gezelligheid houdt. Tot november:)

Goed hotel

Elly
2-2-2018

Bij aankomst welkomst drankje bij de receptie en een fles water in de koelkast.

Mooie kamer, goed bed, goede douche. Balkon met geen mooi uitzicht, we zaten op 4 hoog en keken tegen het dakterras aan. Daarom een 8 waard dit hotel en geen 9. We hadden geen ontbijt geboekt maar naast het hotel is een supermarkt met een groot assortiment met heerlijke broodjes. Medewerkers hotel vriendelijk. Zwembad met heerlijke ligbedden. Schoonmaak van de kamers goed.

Jammer van het uitzicht maar verder een goed hotel.

Niet slecht

Kenneth Bestwell
31-1-2018

Het hotel zelf en de service zijn dik in orde. Niks op aan te merken. Maar... Zorg er voor dat je in het [hoge] hoofdgebouw terechtkomt. Wij zitten in de lage vleugel aan de zijkant op de 2e verdieping. Een balkon waar je niks aan hebt.

Geen zon en een voortdurend gemene piep van het zwembad. Jammer.

Super sfeer!

Liz
7-6-2017

We hadden 2 weken voor de vakantie omgeboekt van Sentido Princess naar Gold. En dit is ons boven verwachtingen goed bevallen. Vooral de sfeer is het m. De receptie is niet patserig en toen wij s'avonds incheckte verteld hij ook heel grappig dat hij een bedje achter de toonbank heeft en er de hele nacht is ;). Elke avond als we op stap gingen wenste hij ons veel plezier. De kamers zijn echt super ingedeeld. Hele grote douche, past prima met z'n twee ;). Ook zijn de kamers helemaal niet gehorig, alsof je in een bunkertje slaapt. Vanuit de douche hoor je hooguit mensen over de gallerij lopen. Uitzicht vanaf 4e verdieping is niet spectaculair maar wij zijn toch altijd op pad. Ontbijtruimte is heel erg leuk. Niet groot maar we hebben nooit gemerkt dat er te weinig plaatsen waren. Laat ontbijt ook, tot 12:00!! Heeeel handig na avondje uit. Zwembad kleiner dan verwacht, maar wel lekker diep. Mogelijkheid tot massage in de massage"tent" bij het zwembad. Zeker aan te raden. Handdoekje leggen? Niks van gemerkt, badlakens worden door de lifeguard (badmeester) uit gedeeld, dus je moet er eerst naar vragen bij het zwembad. Prima geregeld, en zo elke dag schone badlakens. Parkeren bij locatie geen probleem. Lunch wat je daar kan bestellen is niet veel soeps. Caprese was vermoord en de fish & chips te lang doorgebakken. Na Gran Canaria zijn we doorgereisd naar Tenerife en misten we Gold ontzettend! Het was er namelijk zo gezellig. Gasten zijn vooral jonge stellen en gay, wat wij waardeerden. Sentido princess zou meer oudere mensen hebben, en dat wilden we absoluut niet, dus heel blij met Gold.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Scene Gold by Marina in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Scene Gold by Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.