Appartement Scene Gold by Marina

AppartementWeer vandaag26°19°
Appartement Scene Gold by Marina
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Scene Gold by Marina voor je op een rij gezet:

39 reviews over Appartement Scene Gold by Marina in het Nederlands

Echt een aanrader; fantastisch!

Roland Hoogwerf
20-3-2018

Wij hadden een weekje Gold geboekt; en het was in 1 woord ook goud! Wat een lieve mensen allemaal, wij kennen weinig hotels waar de aandacht voor de gast zo hoog in het vaandel staat. Goede bedden, schoon en trendy ingericht. Bijzonder te benoemen; ontbijt, zo uitgebreid en van 8-12 mogelijk. Verder een jacuzzi op het dakterras wat wil je nog meer.

Tips horeca; tango tapas, El Chalution.

Ook leuk om te noemen; Hof van Lau in winkelcentrum Gran Chaperal. Gezellige Hollandse bar met Laurents en Dennis die er een topfeest van maken iedere avond weer.

Wij komen zeker weer en raden dit zeker aan bij iedereen die van zon, zee strand en gezelligheid houdt. Tot november:)

Goed hotel

Elly
2-2-2018

Bij aankomst welkomst drankje bij de receptie en een fles water in de koelkast.

Mooie kamer, goed bed, goede douche. Balkon met geen mooi uitzicht, we zaten op 4 hoog en keken tegen het dakterras aan. Daarom een 8 waard dit hotel en geen 9. We hadden geen ontbijt geboekt maar naast het hotel is een supermarkt met een groot assortiment met heerlijke broodjes. Medewerkers hotel vriendelijk. Zwembad met heerlijke ligbedden. Schoonmaak van de kamers goed.

Jammer van het uitzicht maar verder een goed hotel.

Niet slecht

Kenneth Bestwell
31-1-2018

Het hotel zelf en de service zijn dik in orde. Niks op aan te merken. Maar... Zorg er voor dat je in het [hoge] hoofdgebouw terechtkomt. Wij zitten in de lage vleugel aan de zijkant op de 2e verdieping. Een balkon waar je niks aan hebt.

Geen zon en een voortdurend gemene piep van het zwembad. Jammer.

Super sfeer!

Liz
7-6-2017

We hadden 2 weken voor de vakantie omgeboekt van Sentido Princess naar Gold. En dit is ons boven verwachtingen goed bevallen. Vooral de sfeer is het m. De receptie is niet patserig en toen wij s'avonds incheckte verteld hij ook heel grappig dat hij een bedje achter de toonbank heeft en er de hele nacht is ;). Elke avond als we op stap gingen wenste hij ons veel plezier. De kamers zijn echt super ingedeeld. Hele grote douche, past prima met z'n twee ;). Ook zijn de kamers helemaal niet gehorig, alsof je in een bunkertje slaapt. Vanuit de douche hoor je hooguit mensen over de gallerij lopen. Uitzicht vanaf 4e verdieping is niet spectaculair maar wij zijn toch altijd op pad. Ontbijtruimte is heel erg leuk. Niet groot maar we hebben nooit gemerkt dat er te weinig plaatsen waren. Laat ontbijt ook, tot 12:00!! Heeeel handig na avondje uit. Zwembad kleiner dan verwacht, maar wel lekker diep. Mogelijkheid tot massage in de massage"tent" bij het zwembad. Zeker aan te raden. Handdoekje leggen? Niks van gemerkt, badlakens worden door de lifeguard (badmeester) uit gedeeld, dus je moet er eerst naar vragen bij het zwembad. Prima geregeld, en zo elke dag schone badlakens. Parkeren bij locatie geen probleem. Lunch wat je daar kan bestellen is niet veel soeps. Caprese was vermoord en de fish & chips te lang doorgebakken. Na Gran Canaria zijn we doorgereisd naar Tenerife en misten we Gold ontzettend! Het was er namelijk zo gezellig. Gasten zijn vooral jonge stellen en gay, wat wij waardeerden. Sentido princess zou meer oudere mensen hebben, en dat wilden we absoluut niet, dus heel blij met Gold.

Geweldige accomodatie

Raymond
19-4-2017

Schoon, modern, utstekende ligging en prima service. Wel aardig aan de prijs!!

Adult only. Dus kind ruendelijk niet van toepassing

Wederom geweldig!

Veronica
23-2-2017

Voor de 3e x geweest en wederom uitstekend bevallen! Op de kamer stond een flesje wijn, een geschreven kaartje met welkom terug en een doosje met snoepjes op de tafel. Dit keer zaten wij op de 9e verdieping, je hebt dan een mooi uitzicht.

Blij verheugd was ik dat ze het roken in het zwembad hebben aangepast, voortaan mogen de mensen alleen maar roken aan de statafels bij de zwembadbar. Wat fijn om daar geen last meer van te hebben. ( helaas wel van je rokende buren op het balkon...)

Ook hebben ze nieuwe 'events'. Je krijgt elke week een 'programma' van wat er die week georganiseerd wordt. Dat kan zijn van een borreluurtje met de manager in het planetarium tot een live optreden met dj en saxofonist bij het zwembad (loungemuziek héérlijk!). Goede ontwikkelingen die zeer gewaardeerd worden!

De schoonmaak was ook weer top. Wij hadden niks te klagen. Volgend jaar weer! We are definatly Gold lovers!

Helemaal perfect!

Saskia Janssen
9-2-2017

Hotel was top, kamer was super mooi en ruim. Luxe uitstraling en aan alle wensen voorzien. Dit is zeker een aanrader! Wij zaten op de begane grond en hadden een eigen terras waar je door middel van onze achterdeur direct bij de zwembaden was. Helemaal relaxed dus! Supermarkt om de hoek, waar we heerlijke warme verse broodjes hebben gehaald iedere ochtend. Excursies waren goed en hebben ons 8 dagen super vermaakt. Leuk om ook een avondje bij de restaurantjes bij de vuurtoren te gaan eten! Nieuw en mooi gebied.

Geweldig!!

Thea van Veldhuisen
9-2-2017

Alles was zeer goed, we hadden een hele mooie kamer super, het bed was heerlijk, net of ik thuis was. Zeer vriendelijk personeel. Iedere dag verschoning, schone handdoeken. Zelf gezien in de eetzaal dat het eten wordt

gecontroleerd of het eten goed op temperatuur was. Geweldige zonnebedden.

Kortom zo hoort een vakantie te zijn!

Heerlijk, trendy verzorgd hotel

Fam. Koops
9-2-2017

Heel prettig hotel, zeer vriendelijk personeel, schone ruime kamers en bijzonder lekker ontbijt buffet.

Zwembad is verwarmd, fijne ligbanken.

Minpuntje: Men staat toe dat mensen in de vroege ochtend voor de hele dag een ligbank "reserveren".

Oude reviews (archief)

Prachtig hotel

Lindsey
13-12-2016

Het hotel was prachtig, de kamers waren schoon en groot genoeg. Bij het ontbijt was genoeg keuze en het was ook allemaal lekker, vooral het live cooking gedeelte vonden wij top. Ook bij de receptie zijn ze heel aardig en behulpzaam, we wilden graag een auto huren om 10 uur 's ochtends, wat we vergeten waren de avond ervoor te regelen. De man achter de balie belde een bedrijf en ongeveer 10 minuten later stond er een auto voor ons klaar.

Het enige wat jammer is aan het hotel in het hoogseizoen zijn het aantal bedjes bij het zwembad. Hier moest je toch wel vroeg voor opstaan, wilde je een goede plek hebben.

Het dichtstbijzijnde strand vonden wij niks, de hoge golven waren leuk, maar het strand was helemaal volgebouwd met bedjes die allemaal verhuurd waren. Als je niet van massa toerisme houdt, is Gran Canaria in het hoogseizoen een afrader. Voor het hotel zelf zou ik zeker wel terug komen, maar voor de rest van Gran Canaria niet..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Scene Gold by Marina in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Scene Gold by Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Scene Gold by Marina scoort een 9.26 uit 10 op basis van 39 reviews.