Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

In het bruisende centrum van Playa del Inglés vind je Hotel Scene Gold by Marina. En niet alleen het uitgaanscentrum ligt op een steenworp afstand. Ook het prachtige zandstrand en de gezellige boulevard bereik je allemaal te voet. Scene Gold by Marina is een echt adults only hotel. Hier tref je geen gezinnen met kinderen, maar vakantiegangers die houden van hippe clubs en relaxen op het strand. Het personeel doet alles voor je zodat je kunt genieten van een zorgeloze vakantie. Roland schrijft in een review: *‘Wij hadden een weekje Gold geboekt; en het was in één woord ook goud! Wat een lieve mensen allemaal, wij kennen weinig hotels waar de aandacht voor de gast zo hoog in het vaandel staat.’* Ben je nieuwsgierig wat Hotel Scene Gold by Marina nog meer te bieden heeft? Lees dan snel verder.##FaciliteitenDe moderne hotelkamers van Scene Gold by Marina zijn ruim en praktisch ingericht. En dat je meteen al bij aankomst in de watten wordt gelegd blijkt uit de review van J. Rikkert: *‘Wij hebben onze vakantie bij Gold ontzettend leuk ervaren. We werden ontvangen met een glas champagne, het personeel was ontzettend vriendelijk en de kamer was erg netjes.’* Elly was wel een beetje teleurgesteld over het uitzicht vanaf het balkon. Zij keek uit op het dakterras. Wellicht een aandachtspunt om mee te nemen bij je reservering.Over de maaltijden zijn eerdere gasten over het algemeen tevreden. Het ontbijt wordt het meest genoemd. Het restaurant houdt graag rekening met de voorkeuren van gasten. Sofie schrijft hierover: *‘Eitjes werden naar wens klaargemaakt. En voor iedereen was er wel iets! Brood, cornflakes met verschillende zaden, eieren, worst, bonen, wafels, taartjes en ook glutenvrij ontbijt werd er aangeboden.’*Heb je na een avondje stappen behoefte om even bij te komen voordat je het zwembad induikt? Laat je dan verwennen met een heerlijke relaxmassage bij het wellness center van het hotel. Eenmaal wakker, is het tijd voor een frisse duik. En zelfs aan het zwembad word je op je wenken bediend. Lotte schrijft hierover: *‘Poolservice bij het zwembad en gratis popcorn. De bedjes bij het zwembad liggen heerlijk, en ook het bubbelbad is prima. Je kunt ook gratis handdoeken huren voor bij het zwembad.’*##LiggingZoals je dat gewend bent van Scene hotels is ook Hotel Scene Gold by Marina Gran Canaria ideaal gelegen. Niet alleen het strand van Playa del Inglés en de gezellige boulevard kun je wandelend bereiken, maar ook het bruisende uitgaansleven ligt binnen handbereik. De gezellige Heinekenbar en hippe discotheken liggen op slechts tien minuten loopafstand.Wil je ook genieten van het bruisende uitgaansleven van Playa del Inglés? Kies voor een vakantie naar Hotel Scene Gold by Marina.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

57 Reviews over Scene Gold by Marina

• 10Bart19-12-2022

Grandioos

Fantastisch hotel, ontbijt is werkelijk Super!!! Life Cooking in de morgen van gebakken eitje tot wafels of pannenkoeken, personeel super vriendelijk, mooi en modern hotel

• 10Ruimte
  • 10Barbara B23-09-2022

prima hotel, goed verzorgd en netjes

Het hotel oogt heel fris en nieuw, voelt een beetje aan als Miama Vice. Dagelijkse schoonmaak, airco. De kamers zijn eenvoudig ingericht, bank, tafel, 2 eenpersoonsbedden en een doucheruimte met toilet. Een wasbak voor tandenpoetsen zit net buiten deze ruimte. Er is ook een kleine keuken met 2 kookplaten en een koelkast en er is een magnetron. Het is dus prima om ook een kleine maaltijd in de kamer te maken. De bank is halfrond en dat zit niet heel comfortabel, evenals de 2 metalen stoelen op het balkon. Maar al met al hadden we daar een prima uitzicht, op het dakterras met jacuzzi. Er zijn 2 zwembaden, 1 lange en niet zo diep en in een beetje druppelvormig met verschillende dieptes. Zelf vond ik de matrassen bij het zwembad niet zo prettig, veel te laag. Maar de bedjes bij het lange zwembad zijn prima. Alles bij elkaar is dit toch wel een topper. Op loopafstand van 2 C.C. en het strand.

• 9Anastasia02-06-2022

Gold is Top

Tweede keer dat we zijn geweest en zeker niet de laatste keer, geweldig! Ontbijt super, zwembad super, zo schoon alles, heerlijk relaxte muziek aan het zwembad, rustig publiek echt vakantie om bij te tanken en het ligt erg centraal dus je bent overal zo!!

• 9Natuur
  • 3PV25-10-2021

Na vandaag niet meer

Vast een prima hotel voor vaste hotelgasten, maar ga er niet heen voor een dagje aan het zwembad te liggen. Ze draaien je letterlijk een poot uit. In Juli gedaan prima € 30,- p.p. (10 voor het bedje en 20 voor de horeca) nu in november iets meer € 50,- p.p. (dit bleek 30 voor het bedje plus 20 voor de horeca) sorry maar dan ga ik wel naar een aquapark.

• 10G & A09-03-2020

Super!!!

Super mooi en goed verzorgd hotel dicht bij alle voorzieningen en strand heel dichtbij. Schoonmaak en service perfect. Zelfs aan alle dieeten word aandacht aan besteed

• 9Marc20-11-2019

Top hotel

Ontbijt super goed vriendelijke staff tussen centrum strand. 2 min punten gym te klein en betaling kluisje verder een vette aanrader goede sfeer mooi zonneterras met sauna en jacuzi. Benden 2 ruime Pools en wellness tegen betaling. Wil je een schoon en goed hotel gold by marina als we weer gaan is het bij gold. Ook events zijn leuk wij hadden cava borrel met staff was op maandag.. Verder fietsen huren 10 euro.. Wij hadden een auto maar voor in de buurt goede optie.. Kleine keuken maar prima te doen. Het hotel een vette 9 punten

• 9Ali10-09-2019

Fantastisch!

Toplocatie van strand en uitgaansgebied

• 9S14-07-2019

Super relaxt hotel. Mooi ingericht, ruime kamers en erg schoon. Aan alles is gedacht, er ontbreekt niks! Top vakantie gehad. Zeker een aanrader!

• 10Anoniem30-04-2019

Heerlijk zorgeloze vakantie

Heerlijke vakantie gehad. Bij aankomst kregen we een glaasje drinken terwijl het inchecken werd geregeld. De kamer was precies zoals op de foto’s en was erg schoon, elke dag werd er schoongemaakt en kregen we een flesje water per persoon. Personeel die er werkte was erg vriendelijk en behulpzaam. Bij het ontbijt was voor ieder wat wils en was er zelfs live cooking. Het lag dicht bij het strand en bij het centrum. Een dagje bij het hotel blijven om aan het zwembad te liggen was ook heerlijk, er was een bar en een muziekje waardoor je heerlijk kon ontspannen.
    Kortom niets te klagen dus en een echte aanrader !

• 9Stephanie Vd Klundert19-02-2019

Fantastisch!!

In maart 2018 samen met een vriendin een weekje naar Gold by Marina geweest. Wij kozen deze vakantie om echt even tot rust te komen en natuurlijk voor de zon. Wat een fantastische mensen werken hier, hart voor de zaak en hierdoor voor hun logies. Het zag er niet alleen netjes en verzorgd uit maar het was ook heel schoon. Leuk ontvangst met persoonlijke aandacht en een heerlijk drankje, je wordt echt in de watte gelegd. Ook aan het zwembad iedere dag schone handdoeken, zwembad werdt goed bijgehouden door de badmeester. Aan het zwembad fijne service en gratis popcorn. Kortom je kunt hier super genieten en echt even tot rust komen. Ik zou zeker teruggaan maar helaas kinderen zijn niet welkom, dit zorgt natuurlijk wel voor die rust! Een echte aanrader dus want ik schrijf nooit een review maar Gold by Marina verdiend dit echt.

Appartement Scene Gold by Marina info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)