Hotel Santa Monica

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°15°
Hotel Santa Monica
9,3

Omschrijving
Hotel Santa Monica is gelegen in Playa del Inglés op Gran Canaria. Hier overnacht je op een luxe kamer met uitzicht op Las Dunas. Je kamer wordt elke dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het eten is goed, maar mag soms wat gevarieerder. Voor ontspanning kun je naar de sauna of een massage boeken. Op loopafstand van het strand.

Kenmerken

224 reviews over Hotel Santa Monica in het Nederlands

Geweldig

JP,
10-2-2019

Super hotel op een hele mooie locatie

Gereisd met partner in februari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Fantastisch mooi, lux en heerlijk hotel!

Sandra,
14-9-2018

Geweldig hotel, eerste hotel waar je in het hoogseizoen geen handdoekjes hoeft te leggen! Mooi, luxe kamers met prachtig uitzicht op “Las Dunas”, echt zo de moeite waard!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

fantastisch

Annie,
12-8-2018

Locatie rustig gelegen. Mensen super vriendelijk. Eten top.

Grote kamer met een groot bed. keurig en goed geluidsarm.

Gereisd met partner in juli 2018

Femke,
10-8-2018

Heerlijk hotel. Nette en moderne kamers. Kamer werd elke dag schoongemaakt en schone handdoeken. Ontbijtbuffet was ook erg goed. Iets te weinig keus op het menu voor de lunch, eten wel prima.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Super!

Sandra Jacobs,
9-8-2018

Top! Fijn om een prettige kamer te hebben met een goede zitbank, zeker bij het iets mindere weer in onze week. Hartelijk ontvangst bij de receptie, zeer vriendelijk. Leuke moderne inrichting, heerlijk rustig. De duinen liggen met veel wind letterlijk voor je deur,maar er werd altijd goed opgeruimd. Ontbijt is keuze uit twee tijden, maar zeeeer uitgebreid en goed. “Snackbar” serveert echt heerlijke gerechten. Handdoeken service bij hetzwembad,fijn! Sauna, massages etc prima! Voor een weekje totale ontspanning komen wij zeker terug.

For the manager: we had a wonderfull stay, everthing was perfect, nice and modern hotel, friendly staf and services! Thank you!

Gereisd met partner in januari 2018

Genoten van het hotel

Marc VDB,
29-3-2018

Zeer goed, niet te groot hotel, gelegen in de duinen en aan de promenade. Nieuw modern hotel. Verwarmd zwembad. Geluiddichte kamers, mooi ingericht, met prima, stille airco. Zeer vriendelijk personeel. Lekker eten en ruime keuze. De inrichting van het restaurant kan beter. Ziet er nogal schoolrefter uit. Hotel is een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2018
Guest Relations Manager, Director, 29-4-2018

Dear Guest,

First of all, we apologize for answering you in English, as this is not the language in which you write us.

On the other hand, we would like to express our gratitude to your comments, as they help us to continue in our constant effort to provide our guest with an excellent service.

We take note about the deco at the Restaurant, to be considered on time of changes at the hotel.

Best Regards,

Guest Relations

Was echt fantastie's en zeker voor herhaling

Jan,
2-3-2018

Was perfect dus geen klachten zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in oktober 2016
Guest Relations, Director, 16-3-2018

Dear guest

First of all we apologize thar we answer in other language that you wrote us.

Thank you very much for your Top Score on Zoover.

We hope to welcome you back in santa Monica Suites Hotel very soon.

Mooi rustig gelegen hotel

Chantal,
7-1-2018

Heel mooi, modern hotel met heel aardige medewerkers. De bar naast het zwembad heeft een goede kaart, net even anders dan anders gepresenteerd. Daarnaast zijn de kamers ruim en relax, met mooi uitzicht richting de duinen/zee.

Gereisd met vrienden in oktober 2017
Guest Relations Manager, Director, 9-1-2018

Dear Mr. Chantal,

Thank you very much for having taken the time to write your review on Zoover.

Our main objective is offering excellent service to our clients. We work hard day after day to be able to achieve this and there is no better reward than reading an opinion as positive as the one which you have written. Thank you.

We hope to maintain this connection in the future and have the pleasure of a visit from you in the future.

Kind regards,

Super Hotel

Monique,
1-10-2017

In 2012 een oud appartementencomplex, nu een modern hotel. Komt helemaal overeen met de foto's. Super kamers. Geweldig ontbijtbuffet. Prachtige mindervalide kamer. Zeer rolstoelvriendelijk. Tip vraag voor de handoekkenservice €1 per wisseling. De handdoeken worden minder vaak (onnodig) gewisseld. Omgeving is "vergane glorie".

Gereisd met partner in september 2017
Guest Relations Manager, Director, 22-10-2017

Dear Monique,

Many thanks for choosing our Santa Mónica Suites Hotel for your holidays at Gran Canaria.

Thank you for giving us a perfect rating. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us 100%. For our part, we can only commit to continuing to improve going forwards so that you can continue enjoying your time in our hotel in the future.

Regarding the towels, we will pass your comment to the Management for further improvements. Thank You!

We hope to see you soon again and remain

with kind regards,

Guest Relations Manager

Geweldig hotel

Esther,
28-9-2017

Geweldig hotel centraal gelegen in Playa del Ingles. Op loopafstand van het strand en de boulevard. Het hotel heeft mooie ruime kamers en is super schoon. Ook is het er lekker rustig, geen gegil over de gangen s'nachts (erg fijn!) We hadden ontbijt bijgeboekt, dit was lekker en voldoende keuze. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in september 2017
Guest Relations Manager, Director, 22-10-2017

Dear Guest,

Thank you very much for having taken the time to write your review on Zoover.

Kind regards,

Guest Relations Manager

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Monica in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.