Hotel Santa Monica

Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag32°25°
Hotel Santa Monica
9,4

Hotel Santa Monica is gelegen in Playa del Inglés op Gran Canaria. Hier overnacht je op een luxe kamer met uitzicht op Las Dunas. Je kamer wordt elke dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het eten is goed, maar mag soms wat gevarieerder. Voor ontspanning kun je naar de sauna of een massage boeken. Op loopafstand van het strand.

226 reviews over Hotel Santa Monica in het Nederlands

WOW gevoel op een SUPER mooie accommodatie!

Ben
22-7-2019

Prachtige accommodatie aan de schitterende duinen van Dunas de Maspalomas. Het lijkt wel een oase. Santa Monica Suites is een zeer modern en rustig hotel. De ligging is ideaal maar het uitzicht over de duinen maakt elke ochtend van de vakantie pas echt compleet. De kamers zijn ruim en modern ingericht. De bedden liggen prima en de badkamer is schoon, heel fijn. Heerlijk zwembad, fantastisch ontbijt erg lekkere koffie van Nespresso en zeer vriendelijke medewerkers. Iedere dag schone handdoeken, lakens, schoonmaak. Dagelijks gratis badhanddoeken bij het zwembad voor op de ligbedjes. Mooie loungehoek bij het zwembad met heerlijke loungebanken onder de palmbomen. Ruime suite met zithoek en grote flatscreen tv. Helaas een slecht werkende wifi vooral op de beneden verdieping. Kortom wil je genieten van luxe, modern ingerichte kamers en wakker worden met een heerlijk uitzicht, dan is Santa Monica Suites zeker aan te bevelen! Kortom TOP!

Gereisd Met partner in juli 2019
Your Guest Relations Manager, Director, 25-7-2019

Dear Ben, first of all we would like to apologize for not answering you in the language you wrote to us but since we take all our guests' reviews seriously, we would like to write back to you at least in English. Thank you so much for your good review! We are glad to read that you liked your comfortable bed, the clean shower, the pool area and that you also mention our friendly staff! Thank you for your recommendation! It would be nice to see you again as our guest as well one day!

Geweldig!

Rowena
19-7-2019

Mooi hotel met een prachtig uitzicht. De kamer was groot en zeer schoon. Het personeel was erg aardig en behulpzaam. We bleven een week en het was eigenlijk veel te kort. We hadden één persoon die glutenvrij (coeliakie) moest eten en elke avond vroegen we het personeel om te kijken of er opties waren in het buffet of dat er iets aparts kon worden gemaakt. Het was een van de beste buffetrestaurants die we ooit hebben gehad tijdens een verblijf met het glutenvrije eten, ook met het ontbijt waren er voldoende opties. Het zwembad was nooit te vol en genoeg bedden gedurende de dag! Als we teruggaan naar Gran Canaria zullen we zeker weer hier verblijven. Ook erg leuk: vanuit de achterdeur loop je recht de duinen in. Het hotel ligt op een prachtige locatie. Heel rustig ook. Maar als je graag uit wilt gaan, ben je met een korte wandeling in het centrum van Playa del Ingles.

Gereisd Met partner in juli 2019
Your Guest Relations Manager, Director, 23-7-2019

Dear Rowena, we apologize for not answering you in the language you wrote us but since we take all our guests' reviews seriously, we would lke to write to answer you in English at least. Thank you very much for your great review! We are glad you liked your stay here and we want to thank yo for mentioning your rooms, our friendly staff and our choice of foods! We would be glad to welcome you again in the near future!

Geweldig

JP
10-2-2019

Super hotel op een hele mooie locatie

Gereisd Met partner in februari 2019
Geboekt bijneckermann.nl
Guest Relations Manager, Director, 6-3-2019

Dear Guest, First of all, we apologize for answering you in English, as this is not the language in which you write us. On the other hand, we would like to express our gratitude to your comments. It will be a pleasure to WELCOME you once again at Santa Mónica Suites Hotel. Best Regards,

Solfly

Fantastisch mooi, lux en heerlijk hotel!

Sandra
14-9-2018

Geweldig hotel, eerste hotel waar je in het hoogseizoen geen handdoekjes hoeft te leggen! Mooi, luxe kamers met prachtig uitzicht op “Las Dunas”, echt zo de moeite waard!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Guest Relations Manager, Director, 7-3-2019

Dear Sandra, Thank you so much for your review and excellent rating! We are looking forward to your next stay in our hotel. Please acept our apologize as we are writting you in another language as the one you have wrote us. Best Regards, Guest Relations Manager

fantastisch

Annie
12-8-2018

Locatie rustig gelegen. Mensen super vriendelijk. Eten top. Grote kamer met een groot bed. keurig en goed geluidsarm.

Guest Relations Manager, Director, Mon Mar 11 2019 15:14:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear guest, We thank you for the score and the time you have dedicated in writing us. We are very glad to know that you have enjoyed our hotel. Thanks to opinions like yours we keep improving day after day, to give the best service to our customers. We hope to welcome you back at Santa Mónica Suites Hotel and please accept our apologize as we are writting you in anohter different language. Best Regards, Guest Relations Manager

Femke
10-8-2018

Heerlijk hotel. Nette en moderne kamers. Kamer werd elke dag schoongemaakt en schone handdoeken. Ontbijtbuffet was ook erg goed. Iets te weinig keus op het menu voor de lunch, eten wel prima. Vriendelijk personeel.

Geboekt bijneckermann.nl
Guest Relations Manager, Director, Mon Mar 11 2019 15:35:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear guest, It is a pleasure to receive these compliments from our customers. Since our main objective in Santa Monica Suites Hotel is to offer an excellent service to our customers. We work hard every day to achieve it and there is no greater reward than reading a positive opinion about the hotel in general. We will also take note about the food for the lunch to improve even more in our service. And please accept our apologize of replying you in another language. Best Regards, Guest Relations Manager

Super!

Sandra Jacobs
9-8-2018

Top! Fijn om een prettige kamer te hebben met een goede zitbank, zeker bij het iets mindere weer in onze week. Hartelijk ontvangst bij de receptie, zeer vriendelijk. Leuke moderne inrichting, heerlijk rustig. De duinen liggen met veel wind letterlijk voor je deur,maar er werd altijd goed opgeruimd. Ontbijt is keuze uit twee tijden, maar zeeeer uitgebreid en goed. “Snackbar” serveert echt heerlijke gerechten. Handdoeken service bij hetzwembad,fijn! Sauna, massages etc prima! Voor een weekje totale ontspanning komen wij zeker terug. For the manager: we had a wonderfull stay, everthing was perfect, nice and modern hotel, friendly staf and services! Thank you!

Gereisd Met partner in januari 2018
Your Santa Monica Guest Relations Manager, Director, 19-7-2019

Dear Ms. Jacobs. first of all we would like to apologize for not answering you in the language you wrote to us but since we take all our guests' reviews seriously, we want to answer you in English at least.

Thank you very much for your good review and the top points! We are very grateful that you mention our friendly staff and service as well as our nice and modern hotel. How nice that you had a good time here! We would be glad to welcome you again in the future!

Genoten van het hotel

Marc VDB
29-3-2018

Zeer goed, niet te groot hotel, gelegen in de duinen en aan de promenade. Nieuw modern hotel. Verwarmd zwembad. Geluiddichte kamers, mooi ingericht, met prima, stille airco. Zeer vriendelijk personeel. Lekker eten en ruime keuze. De inrichting van het restaurant kan beter. Ziet er nogal schoolrefter uit. Hotel is een aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relations Manager, Director, Sun Apr 29 2018 17:51:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest, First of all, we apologize for answering you in English, as this is not the language in which you write us. On the other hand, we would like to express our gratitude to your comments, as they help us to continue in our constant effort to provide our guest with an excellent service. We take note about the deco at the Restaurant, to be considered on time of changes at the hotel. Best Regards, Guest Relations

Was echt fantastie's en zeker voor herhaling

Jan
2-3-2018

Was perfect dus geen klachten zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in oktober 2016
Guest Relations, Director, 16-3-2018

Dear guest

First of all we apologize thar we answer in other language that you wrote us. Thank you very much for your Top Score on Zoover. We hope to welcome you back in santa Monica Suites Hotel very soon.

Mooi rustig gelegen hotel

Chantal
7-1-2018

Heel mooi, modern hotel met heel aardige medewerkers. De bar naast het zwembad heeft een goede kaart, net even anders dan anders gepresenteerd. Daarnaast zijn de kamers ruim en relax, met mooi uitzicht richting de duinen/zee.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017
Guest Relations Manager, Director, 9-1-2018

Dear Mr. Chantal,

Thank you very much for having taken the time to write your review on Zoover.

Our main objective is offering excellent service to our clients. We work hard day after day to be able to achieve this and there is no better reward than reading an opinion as positive as the one which you have written. Thank you.

We hope to maintain this connection in the future and have the pleasure of a visit from you in the future.

Kind regards,

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • FitnessFitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Monica in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.