Hotel Riu Papayas

197 reviews over Hotel Riu Papayas in het Nederlands

Super !

Sterre
15-7-2018

Inchecken : vanaf het inchecken liep het al vlot en werd alles goed uit gelegd ze vroegen zelfs of ze de koffers naar boven moesten brengen.

Kamer : de kamer is prachtig met een mooi uitzicht en super schoon. Ik heb zelf rugproblemen en ik sliep hier echt geweldig ! De kamer word elke dag heel school gemaakt en de handoeken worden vervangen wanneer je ze op de grond legt.

Zwembad : voor een goede plek stonden wij om 8 uur op om de handoek neer te leggen in de tussen gingen we lekker eten en daarna in de zon liggen.

Het zwembad is op perfecte temparatuur en heel veilig.

Restaurants: je hebt keuze uit het buffet zonder reservering en 2 restaurants Ole en Zhu met reserververing. Het buffet is ochtend middag en lunch maar ook echt geweldig keuze uit alles. Bij de andere restaurants is het heel chique en je moet het wel lussen maar ook echt geweldig!

Avond: elke avond waren er leuke shows en alle drank inbegrepen echt super!

Uitstekend.

H.j. Poorthuis
6-7-2018

Zeer goed hotel vriendelijk personeel prima eten met veel keus en alles goed warm goede animatie mooie ruime kamers prima schoonmaak.

Fantastische vakantie!

Thierry Staallekker
5-7-2018

In 1 woord, een fantastisch hotel en hele leuke omgeving! Zeer vriendelijk personeel. Het hotel is heel erg schoon en dit houden ze ook echt schoon. Eten zeer gevarieerd, ik zou hier zonder twijfel nog eens naartoe gaan!

fantastisch

Anne Zwiers
1-7-2018

fantastishe schone kamer en zeer goed hotel

Fantastisch modern hotel.

Angelina
15-6-2018

Riu Papayas is een modern hotel met prachtige kamers en heerlijke bedden van 110 bij 220 cm. Schitterende inloopdouche en alles zeer schoon. Balkon met uitzicht op een zwembad. Kamers met airco, koelkast en kluis .Helaas geen koffie/thee voorzieningen en gehorig als er mensen op de gang liepen. Mooi zwembad met helaas heel veel ligbedden op elkaar gepropt eromheen. Ook de zonneluifels waren niet handig want als deze dichtgingen waren er ook mensen die van de zon wilden genieten. Hierdoor kreeg je kwade gezichten! Het animatieteam deed leuke dingen zowel overdag als 's avonds. Helaas was het meestal om 22.00 uur afgelopen. De maaltijden waren super en voor ieder wat wils. Ook de all-inclusive formule van 24 uur was geweldig! Ook vriendelijke barkeepers.

goed tot zeer goed

i & s
14-6-2018

Goed verzorgd hotel, ruime en propere kamers, eten was kwalitatief zeer goed, maar mocht wel iets gevarieerder, animatie goed (en niet te opdringerig), ligging goed (gratis shuttle naar strand maakt veel goed en supermarktje achter de hoek), rust na 23u00 prima, zwembad zeer goed ... Enig minpuntje: ligzetels aan zwembad zijn niet proper (door de gasten en door duiven) en zouden regelmatig moeten afgespoten worden met een hogedrukreiniger of zo, wat niet gebeurt. Vandaar mij iets mindere score voor hygiëne, hoewel de kamers en het restaurant en zo kraaknet waren. Bij volle bezetting (wat nog niet het geval was) zijn er ook te weinig damestoiletten rond het zwembad en centrale plein. Verder stoorden wij ons ook aan het handdoekje - leggen op de ligbedden en er nauwelijks gebruik van maakten. Hierdoor was het soms zoeken naar een beschikbaar ligbed. Dit is verboden in het hotelreglement, maar iedereen deed het en het personeel deed er niets aan.

Geweldig!

Paul
8-6-2018

Fantastisch hotel, geweldig en hardwerkend personeel en animatieteam, prima eten, voldoende keuze en voortdurend bijgevuld. Ook goede shows die niet door het animatieteam werden verzorgd. Mooie schone kamer met badkamer met grote inloopdouche en wastafel met veel ruimte.

Het is een heel goed hotel.

yvi
31-5-2018

Riu Papayas is een geweldig hotel geweldige service

Een echte luxe aanrader!

de Wit
23-5-2018

Wij zijn net thuis gekomen van een heerlijk luxe vakantie!

Het personeel in het restaurant, de receptie, de animatie, de schoonmaak en de bar waren allemaal erg vriendelijk.

Prachtig ruime kamer. We hadden voor ons dochter een verzoekje en dit werd direct opgepakt. Je bent nooit teveel.

Het ontbijt, lunch en diner waren erg gevarieerd en heerlijk. Er wordt non-stop gekookt en de koks wensen je voortdurend eet smakelijk.

Er gaat naar het strand een gratis shuttle-bus.

De wi-fi werkt prima.

Er is handdoekenservice, dus iedere dag een schoon badlaken.

Voor de kinderen is er ook minidisco om 17:00 uur en 20:00 uur, en vaak komt Calu het schildpad. Deze danst nog even gezellig mee en je mag er mee op de foto, onze dochter vond dit erg leuk!

De animatie is erg spontaan. Er wordt hard gewerkt.

Op de dag van vertrek konden wij nog douchen op etage -1, genoeg handdoekken en schone douches en een grote ruimte waar we de koffers kwijt konden.

Een super verzorgd hotel!

Haakman
23-5-2018

De binnenkomst was gelijk goed, we kwamen laat aan maar werden gelijk naar het restaurant gebracht om nog een hapje te kunnen eten. Al het personeel is erg vriendelijk en zegt ALTIJD gedag. De kamer was erg mooi en schoon. Onze kamer was aan de zwembad kant en dit was 's avonds soms wat gehorig maar dit vonden wij geen probleem. Wij gingen buiten de vakantie waardoor er waarschijnlijk veel (Duitse) bejaarden waren. Hoewel het niet echt een familiehotel is hebben wij ons prima vermaakt met onze 2 jarige dochter. In de ochtend kon ze kleuren en met blokken spelen in Riuland en ook het kinderzwembad vond ze geweldig. De shows in de avond bestaan vooral uit dansen, dit zou wel wat meer gevarieerd mogen. Overdag organiseert het animatieteam veel leuke activiteiten. Het buffet was erg lekker en als iets op was werd het gelijk weer aangevuld. Tussen de maaltijden door valt ook genoeg te eten!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Papayas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Papayas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Papayas scoort een 8.59 uit 10 op basis van 201 reviews.