Hotel Riu Papayas

Verwen hotel

Leintjuh84
13-10-2018

Net terug van 13 dagen in het riu clubhotel papayas

We hebben hier echt genoten.

Eten was heel goed in zowel het buffet restaurant als het Spaanse en Japanse restaurant .

Mooie luxe en schone kamers.

Je kan van 10.00 tot 23.00 als je wil vermaakt worden door het geweldige animatie team, met allerlei activiteiten zoals aquagym darten bingo sjoelen en in de avonds zet het animatieteam geweldige shows neer.

De omgeving om het hotel heen is ook gezellig veel winkeltjes supermarktje zit letterlijk om de hoek.

Het enige minpuntje wat ons op viel is dat er veel gerookt word in het hotel ook op het terras bij het buffetrestaurant. Dit is als niet roker soms vervelend als je lekker zit te ontbijten.

K
30-9-2018

Veel Engelsen en Duitser. Personeel doet weinig aan luidruchtige Engelsen die erg sfeerbepalend zijn. Voor de rest een prima hotel, schoon personeel is vriendelijk en eten is goed.

Super !

Sterre
15-7-2018

Inchecken : vanaf het inchecken liep het al vlot en werd alles goed uit gelegd ze vroegen zelfs of ze de koffers naar boven moesten brengen.

Kamer : de kamer is prachtig met een mooi uitzicht en super schoon. Ik heb zelf rugproblemen en ik sliep hier echt geweldig ! De kamer word elke dag heel school gemaakt en de handoeken worden vervangen wanneer je ze op de grond legt.

Zwembad : voor een goede plek stonden wij om 8 uur op om de handoek neer te leggen in de tussen gingen we lekker eten en daarna in de zon liggen.

Het zwembad is op perfecte temparatuur en heel veilig.

Restaurants: je hebt keuze uit het buffet zonder reservering en 2 restaurants Ole en Zhu met reserververing. Het buffet is ochtend middag en lunch maar ook echt geweldig keuze uit alles. Bij de andere restaurants is het heel chique en je moet het wel lussen maar ook echt geweldig!

Avond: elke avond waren er leuke shows en alle drank inbegrepen echt super!

Uitstekend.

H.j. Poorthuis
6-7-2018

Zeer goed hotel vriendelijk personeel prima eten met veel keus en alles goed warm goede animatie mooie ruime kamers prima schoonmaak.

Fantastische vakantie!

Thierry Staallekker
5-7-2018

In 1 woord, een fantastisch hotel en hele leuke omgeving! Zeer vriendelijk personeel. Het hotel is heel erg schoon en dit houden ze ook echt schoon. Eten zeer gevarieerd, ik zou hier zonder twijfel nog eens naartoe gaan!

fantastisch

Anne Zwiers
1-7-2018

fantastishe schone kamer en zeer goed hotel

Fantastisch modern hotel.

Angelina
15-6-2018

Riu Papayas is een modern hotel met prachtige kamers en heerlijke bedden van 110 bij 220 cm. Schitterende inloopdouche en alles zeer schoon. Balkon met uitzicht op een zwembad. Kamers met airco, koelkast en kluis .Helaas geen koffie/thee voorzieningen en gehorig als er mensen op de gang liepen. Mooi zwembad met helaas heel veel ligbedden op elkaar gepropt eromheen. Ook de zonneluifels waren niet handig want als deze dichtgingen waren er ook mensen die van de zon wilden genieten. Hierdoor kreeg je kwade gezichten! Het animatieteam deed leuke dingen zowel overdag als 's avonds. Helaas was het meestal om 22.00 uur afgelopen. De maaltijden waren super en voor ieder wat wils. Ook de all-inclusive formule van 24 uur was geweldig! Ook vriendelijke barkeepers.

goed tot zeer goed

i & s
14-6-2018

Goed verzorgd hotel, ruime en propere kamers, eten was kwalitatief zeer goed, maar mocht wel iets gevarieerder, animatie goed (en niet te opdringerig), ligging goed (gratis shuttle naar strand maakt veel goed en supermarktje achter de hoek), rust na 23u00 prima, zwembad zeer goed ... Enig minpuntje: ligzetels aan zwembad zijn niet proper (door de gasten en door duiven) en zouden regelmatig moeten afgespoten worden met een hogedrukreiniger of zo, wat niet gebeurt. Vandaar mij iets mindere score voor hygiëne, hoewel de kamers en het restaurant en zo kraaknet waren. Bij volle bezetting (wat nog niet het geval was) zijn er ook te weinig damestoiletten rond het zwembad en centrale plein. Verder stoorden wij ons ook aan het handdoekje - leggen op de ligbedden en er nauwelijks gebruik van maakten. Hierdoor was het soms zoeken naar een beschikbaar ligbed. Dit is verboden in het hotelreglement, maar iedereen deed het en het personeel deed er niets aan.

Geweldig!

Paul
8-6-2018

Fantastisch hotel, geweldig en hardwerkend personeel en animatieteam, prima eten, voldoende keuze en voortdurend bijgevuld. Ook goede shows die niet door het animatieteam werden verzorgd. Mooie schone kamer met badkamer met grote inloopdouche en wastafel met veel ruimte.

Het is een heel goed hotel.

yvi
31-5-2018

Riu Papayas is een geweldig hotel geweldige service

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Papayas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Papayas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.