Hotel RIU Papayas ****

8,6

177 reviews over Hotel RIU Papayas in het Nederlands

Geweldig

Robert, 30-1-2018

Prachtig hotel en fantastisch personeel

Prima hotel met goede voorzieningen

Jan, 28-1-2018

Het eten was prima, de kamer schoon en vriendelijk personeel

Geweldig hotel, goede service

Rob Speelmeijer, 27-1-2018

Goed eten en drinken, heel schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Papayas voor je op een rij gezet:

Ligging is wat verder van het strand en de zee.

Het hotel is fantastisch

verbluffend

Mieke, 9-11-2017

Zowel in en rondom het hotel wordt alles goed en netjes bijgehouden. De kamers zijn super schoon!! Chapeau

Volgende keer toch maar ander hotel.

G. van Duijvenbode, 22-10-2017

Bediening liet nogal te wensen over, ober vertelde mij dat ik geen t shirt zonder mouwen mocht dragen.Ik vroeg hem of ik mij direct om moest gaan kleden, dat was niet nodig zei hij.Vlak daarna begon hij weer tegen mij te zeuren over mijn kleding, ben mij toen toch maar gaan omkleden.Deze ober was echt verschrikkelijk kleinerend tegenover de gasten.Jammer want de rest was echt fantastisch.

Super

Katja, 18-10-2017

Heerlijk hotel. Zeer schoon en personeel erg vriendelijk. Animatie team was erg goed en enthousiast, de kinderen hebben vooral genoten van Marco ! Handdoek leggen is hier echt heel erg maar er is wel altijd ergens plek.

prima resort voor een relax vakantie

Patrick, 24-9-2017

Het resort is onlangs gerenoveerd. Kamers zijn schoon en goede bedden. Restaurant voldeed aan verwachting. Iedere avond een afwisselend buffet. Minpunt is de handdoeken service bij het zwembad. Deze is slecht geopend tussen 09.00 en 12.00 uur. De bedden bij het zwembad staan dicht bij elkaar.. Er is een shuttle naar het strand en er is een goede busverbinding. Het personeel is vriendelijk. Er is een zeer snelle en stabiele gratis wifi. De toiletten bij het zwembad worden regelmatig gereinigd en zijn schoon

Voor ons nooit meer

Angel, 17-9-2017

In dit hotel / Ressort komen alleen maar ouderen en met ouderen bedoelen wij de Zonnenbloem!! (Wij zelf zijn 30)

Aangezien de zonnebloempjes vroeg wakker zijn moesten wij elke ochtend de wekker om half6 zetten zodat we in de zon konden liggen!!

Voor ons dus nooit meer!!

Hygiene & eten & klantvriendelijk was prima!

En idd zelfs kleine kinderen mochten niet met een balletje in het water spelen!!

Tip top in orde

Yeahtje, 15-9-2017

Wát een mooi hotel, wát een service, wát een eten! Zeer goed verzorgd, zowel qua eten (ober aan tafel, vriendelijk behulpzaam personeel, enorme diversiteit aan eten en nooit lege schalen) als de ruime, luxe kamer die iedere dag weer schoon en netjes was. Iedere dag vermaak door een erg leuk animatieteam. Hier komen wij op zeker nog een keer terug. Hebben genoten en voelde ons verwend!

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Papayas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Papayas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Papayas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RIU Papayas scoort een 8.59 uit 10 op basis van 180 reviews.