Hotel Riu Papayas

193 reviews over Hotel Riu Papayas in het Nederlands

Fantastisch modern hotel.

Angelina
15-6-2018

Riu Papayas is een modern hotel met prachtige kamers en heerlijke bedden van 110 bij 220 cm. Schitterende inloopdouche en alles zeer schoon. Balkon met uitzicht op een zwembad. Kamers met airco, koelkast en kluis .Helaas geen koffie/thee voorzieningen en gehorig als er mensen op de gang liepen. Mooi zwembad met helaas heel veel ligbedden op elkaar gepropt eromheen. Ook de zonneluifels waren niet handig want als deze dichtgingen waren er ook mensen die van de zon wilden genieten. Hierdoor kreeg je kwade gezichten! Het animatieteam deed leuke dingen zowel overdag als 's avonds. Helaas was het meestal om 22.00 uur afgelopen. De maaltijden waren super en voor ieder wat wils. Ook de all-inclusive formule van 24 uur was geweldig! Ook vriendelijke barkeepers.

goed tot zeer goed

i & s
14-6-2018

Goed verzorgd hotel, ruime en propere kamers, eten was kwalitatief zeer goed, maar mocht wel iets gevarieerder, animatie goed (en niet te opdringerig), ligging goed (gratis shuttle naar strand maakt veel goed en supermarktje achter de hoek), rust na 23u00 prima, zwembad zeer goed ... Enig minpuntje: ligzetels aan zwembad zijn niet proper (door de gasten en door duiven) en zouden regelmatig moeten afgespoten worden met een hogedrukreiniger of zo, wat niet gebeurt. Vandaar mij iets mindere score voor hygiëne, hoewel de kamers en het restaurant en zo kraaknet waren. Bij volle bezetting (wat nog niet het geval was) zijn er ook te weinig damestoiletten rond het zwembad en centrale plein. Verder stoorden wij ons ook aan het handdoekje - leggen op de ligbedden en er nauwelijks gebruik van maakten. Hierdoor was het soms zoeken naar een beschikbaar ligbed. Dit is verboden in het hotelreglement, maar iedereen deed het en het personeel deed er niets aan.

Geweldig!

Paul
8-6-2018

Fantastisch hotel, geweldig en hardwerkend personeel en animatieteam, prima eten, voldoende keuze en voortdurend bijgevuld. Ook goede shows die niet door het animatieteam werden verzorgd. Mooie schone kamer met badkamer met grote inloopdouche en wastafel met veel ruimte.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Papayas voor je op een rij gezet:

Het is een heel goed hotel.

yvi
31-5-2018

Riu Papayas is een geweldig hotel geweldige service

Een echte luxe aanrader!

de Wit
23-5-2018

Wij zijn net thuis gekomen van een heerlijk luxe vakantie!

Het personeel in het restaurant, de receptie, de animatie, de schoonmaak en de bar waren allemaal erg vriendelijk.

Prachtig ruime kamer. We hadden voor ons dochter een verzoekje en dit werd direct opgepakt. Je bent nooit teveel.

Het ontbijt, lunch en diner waren erg gevarieerd en heerlijk. Er wordt non-stop gekookt en de koks wensen je voortdurend eet smakelijk.

Er gaat naar het strand een gratis shuttle-bus.

De wi-fi werkt prima.

Er is handdoekenservice, dus iedere dag een schoon badlaken.

Voor de kinderen is er ook minidisco om 17:00 uur en 20:00 uur, en vaak komt Calu het schildpad. Deze danst nog even gezellig mee en je mag er mee op de foto, onze dochter vond dit erg leuk!

De animatie is erg spontaan. Er wordt hard gewerkt.

Op de dag van vertrek konden wij nog douchen op etage -1, genoeg handdoekken en schone douches en een grote ruimte waar we de koffers kwijt konden.

Een super verzorgd hotel!

Haakman
23-5-2018

De binnenkomst was gelijk goed, we kwamen laat aan maar werden gelijk naar het restaurant gebracht om nog een hapje te kunnen eten. Al het personeel is erg vriendelijk en zegt ALTIJD gedag. De kamer was erg mooi en schoon. Onze kamer was aan de zwembad kant en dit was 's avonds soms wat gehorig maar dit vonden wij geen probleem. Wij gingen buiten de vakantie waardoor er waarschijnlijk veel (Duitse) bejaarden waren. Hoewel het niet echt een familiehotel is hebben wij ons prima vermaakt met onze 2 jarige dochter. In de ochtend kon ze kleuren en met blokken spelen in Riuland en ook het kinderzwembad vond ze geweldig. De shows in de avond bestaan vooral uit dansen, dit zou wel wat meer gevarieerd mogen. Overdag organiseert het animatieteam veel leuke activiteiten. Het buffet was erg lekker en als iets op was werd het gelijk weer aangevuld. Tussen de maaltijden door valt ook genoeg te eten!

Nog een keer!

Ed
23-5-2018

Echt super en geweldig. Super personeel. Netjes en erg behulpzaam. Kamers zeer schoon netjes en modern. Buffet erg gevarieerd voor elk wat wils. En vers!

Snap niet dat mensen hier enige negatieve reacties kunnen plaatsen.

Nooit meer.

Willekes
22-5-2018

Heel gehorig hotel. Echt gemaakt voor massa toerisme. Eten vaak hetzelfde en smaakloos (geen zout) wellicht omdat er veel oude mensen komen. Personeel denkt niet met je mee en is vaak met zichzelf bezig in plaats van met de gasten. Helaas krijgt dit hotel hoge waarderingen terwijl dit niet helemaal op zijn plaats is. De bedden in de kamers liggen goed. Ook is het hotel schoon en heeft verder goede voorzieningen. De 2 restaurants waar je moet reserveren vallen tegen waarbij er bij 1 gerecht zelfs iets op mijn bord lag wat er niet thuis hoorde. Al met al gaan we hier niet meer terug. Gran Canaria is een leuk eiland. Voor ons zal het volgende bezoek Maspalomas zijn of Puerto de Mogan.

zeer matig

Kim
17-5-2018

Het hotel is netjes en correct en het personeel is vriendelijk. De all inclusive en het eten is oké maar niet super. De avond snacks zijn voorverpakte hamburgers die je zelf in de magnetron moet doen. Jet animatieteam is slecht en niet spontaan. En onprofessioneel. Er zaten al veel oude mensen in het hotel maar na 4 dagen arriveerde er weer 2 bussen vol en de algemene leeftijd is 65plus. Na 23 uur is het dood en overdag lijkt het op een bejaardentehuis.

Geweldig hotel!

Janine
16-5-2018

Super goed hotel!

Bij aankomst werden onze koffers naar boven gebracht. Echt alles All Inclusief. Het eten was erg goed. Genoeg keuze, lekker en er werd goed bijgevuld. De poetsdames lopen er de hele dag met hun karretjes rond. Ook de kamer was erg schoon. Badkamer en wc was apart en een ruime inloopdouche. Goede bedden en gratis kluis op de kamer. De airco was apart instelbaar en kon je dus ook aan laten staan als je weg was. En er was een ventilator en een koelkast met 2 flessen water. Deze waren inclusief en als ze op waren kon je bij de bar nieuwe halen. Het strand was een kwartiertje lopen maar er ging ook een gratis bus heen. Er waren 2 shopping-centra's de Yumbo en Kasbah. Een paar meter van het hotel heb je een bushalte en taxihalte. Als ik een minpuntje moet geven vond ik het zwembad erg klein voor het aantal gasten. En iedere dag van 17-20 werden dezelfde kinderliedjes gedraaid. Verder was het een geweldig hotel!

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Papayas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Papayas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Papayas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Papayas scoort een 8.52 uit 10 op basis van 196 reviews.