Hotel Riu Palace Maspalomas

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag20°15°
Hotel Riu Palace Maspalomas
8,4

Omschrijving
Hotel Riu Palace Maspalomas (Gran Canaria) is rustig gelegen en heeft mooie kamers met veel ruimte en een zwembad met veel groen eromheen. Het is hier vanaf 11 uur ‘s avonds stil dus erg geschikt voor de rustzoeker. Voor wat levendigheid in de avonden kun je met een taxi naar het gezellige Maspalomas.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Maspalomas voor je op een rij gezet:

279 reviews over Hotel Riu Palace Maspalomas in het Nederlands

Gerda,
9-8-2018

Een geweldig hotel. Zoals de foto's op internet staan zo is het ook. Een echte aanrader. Personeel zo vriendelijk zelden zoiets gezien.

Gereisd met partner in augustus 2018

Wat een grandeur!

René,
3-7-2018

Wat een prachtig hotel en wát een grandeur! Hier weten ze nog hoe het moet.

Los van het feit dat de m.n. de badkamer wel een opknapbeurt mag krijgen, is alles brandschoon en zeer net onderhouden. Dikke 10!

Gereisd met partner in maart 2018

Wat een gaaf hotel!

Jordy,
9-3-2018

Rustig gelegen hotel, maar wát een service! Hier kunnen veel hotels nog een voorbeeld aan nemen, niks is teveel voor het personeel en iedereen is even vriendelijk. Daarnaast is dit hotel zeer luxe en het eten is heerlijk (m.n. crystal restaurant!). Enige punt van aandacht: graag de badkamer moderniseren.

Gereisd met partner in oktober 2017

Grandioos

Monique,
6-3-2018

Het was in een woord, grandioos , was onze 2e huwelijksreis, waren 40 jaar getrouwd , kregen een bloemstuk en fles champagne , op onze kamer,zeker voor herhaling vatbaar👍🏻

Gereisd met partner in november 2017

Hans van marle,
2-3-2018

Perfecte bestemming voor jong en oud maar ook voor aanleenstaande mensen

Gereisd met partner in december 2017

Een fantastisch hotel. Mooie ligging. Veel rust.

Fam. Nijhuis,
16-2-2018

De medewerkers kennen hun gasten; ze weten uit welk land ze komen. De medewerkers kennen binnen de kortste keren de wensen van hun gasten. Bijzonder vriendelijke medewerkers. Ontbijt en diner-buffet zijn verrukkelijk en uitgebreid. Zeer schoon en goed onderhouden hotel. De kamers zijn mooi, vooral de kamers met uitzicht op zee. Ruim en mooi balkon met veel privacy. Enige nadeel is dat de kamers een bad hebben met een brede uitstap-rand. Een douche zou prettiger en veiliger zijn. Voor het overige alleen maar lof. Het hotel is niet geschikt voor kinderen; er zijn geen faciliteiten voor kinderen. Het merendeel van de gasten is gepensioneerd. Veel gasten uit Duitsland, Engeland en Scandinavie. Al met al een heel mooi hotel, prachtig gelegen aan de duinen met veel rust. Wij gaan in november terug.

Gereisd met partner in februari 2018

Geweldig

Anouk grijsbach,
12-1-2018

Goede accommodatie netjes en schoon, het eten was lekker en gevarieerd en fijne zwembaden

Gereisd met vrienden in februari 2017

Eten is geen 4 sterren waard! Dus zeker geen Palace hotel. Kamerservice gaar zienderogen achteruit. Kakkerlakken op kamers! Lakenservice wordt zelfs geweigerd bij klacht over kakkerlakken! Dus hoog tijd om de boel dringend te renoveren!

Gereisd met partner in november 2017

Het was echt genieten, mooi verzorgt hotel.

Marion,
8-10-2017

Wij zijn van 27 sept tot 6 okt. geweest. Een mooi, schoon verzorgd hotel. Kamers worden iedere dag schoongemaakt. Iedere dag schone handdoeken. Voor het zwembad krijg je ook een handdoek, die je iedere morgen kan omwisselen voor een schone. Een heerlijk ruim balkon met verstelbare stoelen met kussen, voetenbankje met kussen en tafeltje. Een groot zwembad en een kleiner rustiger zwembad. Voldoende ligbedden met heerlijke kussens. Nog twee zonneterrassen met ligbedden. Wij hadden altijd ergens een plekje. Het ontbijt en diner zijn heel uitgebreid, je vindt er altijd wel iets wat je lekkers. Het is ook van goede kwaliteit het eten. Bij het ontbijt zit, koffie, thee en sapjes bij de prijs in. Bij het diner zit het drinken niet bij de prijs in. Het hele complex is heel schoon. De gratis WiFi werkt over het hele complex goed, je kan er met 4 toestellen op. Als je iets nuttigt op het complex word het op rekening van de kamer gezet, vinden wij niet zo'n goed systeem, een ander kan zo jou kamernummer opgeven als ze willen. Je hoeft namelijk niet je sleutel te laten zien, je tekent alleen een papiertje waar je je kamernr. zelf opschrijf. Op de eindrekening staan alleen bedragen en niet wat je vergebruikt hebt, wel de datum. Wat wij wel miste was verlichting op het balkon. Voor animatie moet je hier inderdaad niet zijn, het is heerlijk rustig. En vanaf 11 uur 's avonds is het er muisstil, wat hier ook de regel is. Maar je kan er met een taxi voor weinig geld naar Maspalomas waar het gezellig druk is op de boulevard. In Playa del Ingles is niet zo heel veel vertier, een paar terrasjes en wat souvenirswinkeltjes. De mooiere winkels zitten in Maspalomas. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Riu Palace Maspalomas. Als jong stel of met kinderen zou ik zeker iets anders kiezen. Het hotel is echt voor mensen die de rust opzoeken.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk genieten!

BuSa,
11-9-2017

Het hotel is heerlijk rustig met een zeer rustig publiek dat meerdere keren per jaar komt. Men ziet zeer streng toe op de kalmte aan het zwembad als over heel het hotel. Mensen die willen feestvieren of met kinderen kunnen beter een ander hotel zoeken. Voor kinderen is er buiten een speeltuintje niets. Er is geen animatie enkel pianomuziek in de bar 's avonds. Eten is goed en je beschikt over een vaste tafel aan het restaurant. Nog één van de laatste uniek Riu Palace hotels die nog niet mismeesterd is door een "moderne" renovatie. Het nostalgisch interieur maakt het hotel af.

Gereisd met partner in september 2017

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Maspalomas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Maspalomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.