Hotel RIU Don Miguel

8,5

185 reviews over Hotel RIU Don Miguel in het Nederlands

fantantisch

don fredo belgium, 11-4-2018

niet luisteren wat al die Hollanders schrijven over hotel en eten voor ons is het heel goed over de ganse lijn doe zo verder zijn al 10 maal geweest dank u mischien tot volgen jaar in de maand mei

en zeer goed hotel

Jos van Eijk, 12-3-2018

ik heb gezeten in Riu Don Miguel was een goed hotel en de service was zeer goed en ga daar twee keer per jaar naar toe

en eind mei zijn altijd de feesten in de spaanse wijk zijn ook heel mooi om te zien komen van alle eilanden optreden in het openluchtteather

gewoon fantastisch

fred, 28-2-2018

het is allemaal goed ben er al 12 keer geweest voel me daar thuis voor een redelijke prijs .Ga minimaal 2 x per jaar heerlijk

Goed verzorgd!

Francis, 26-10-2017

Het is een mooi hotel 3 sterren maar voor Canarische begrippen mag er best een ster bij. Mooi verzorgd zwembad alles word goed onderhouden. Eten is prima buffet wat aan de koude kant. Ik ben weggestopt op een kamer boven de afzuiging vt hotel beetje jammer voor het geld wat ik betaald heb uitzicht is 10x niks. Personeel vriendelijk. Fijn dat je met eten in de avond en vaste plek krijgt toegewezen voor de rest vt verblijf. Ligging vt hotel super, 100 meter vanaf jumbo. Ik ga nog een paar dagen genieten wan het zwembad. De moeite waard om te boeken!!!

Niet RIU waardig absoluut niet

Ronald Visser, 18-6-2017

Entertainment is bar en boos schaam je RIU,heb de duurdere kamer voor 1persoon geboekt zit nu 2 hoog achter boven de afzuiging van de keuken.kom op dit is de luxere 1persoons kamer.je word gewoon weg gestopt als alleen reiziger.eten is wel super. Maar als je slecht ter been bent niet kiezen.en entertainment in de avond nou laten we daar maar helemaal niks over zeggen en dat voor deze prijs schaam je diep.heb zelf reisbureau gehad maar dit slaat echt alles!!!!!!!!

Tegenvaller

Yvonne Wessels, 28-5-2017

Don Miguel heeft geen vriendelijk uitstraling zowel restaurant als receptie had merendeels chagrijnig personeel. Bij de bar was het wel goed. De eetzaal is net een Oostblok kantine; je moet zeer gehaast eten anders wordt je weggekeken. Slechte sfeer in hele hotel. Als zeer ervaren vakantiegangers vinden wij het Zoovercijfer van 8,6 niet kloppen.

ALEXIS SMET, 19-5-2017

Het weer en een super mooie plaats de hotels zijn heel mooi en proper, personeel in het hotel heel vriendelijk en behulpzaam, het eten is enorm lekker en heel veel keuze, de openlucht shopping center yumbo was rechtover ons hotel je vind daar van alles en de sfeer daar is enorm gezellig, de duinen en het strand heel mooi en gemakkelijk bereikbaar te voet, kortom alles was super en we willen zeker nog gaan in de toekomst, dit was ons 2 de keer al..super fantastisch

het is een heel goed hotel en de service is heel g

Josephus van Eijk, 8-3-2017

alles wat goed alleen de kamers aan de straat kant zijn heel gehorig omdat ze de stenen los in het wegdek hebben liggen

very okay!

Jet Luijten, 7-3-2017

riu don miguel,een hotel wat maar 3 sterren heeft maar wat mij betrefd een 5 sterren gevoel geeft,je komt er thuis en een ieder behandeld je als een Queen!super jacuzzi in tuin en dichtbij alle winkels waar je geen geluidsoverlast van hebt,het eten superieur,zelfs een chocolade fondue is heel normaal,de bedden liggen formidabel,veel gasten zijn gay maar dat vind ik juist fijn want gays zijn heel attent en heel vriendelijk en sociaal.volgend jaar weer Riu met touroperator voor ons!

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Don Miguel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Don Miguel in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Don Miguel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RIU Don Miguel scoort een 8.48 uit 10 op basis van 189 reviews.