Hotel Riu Don Miguel

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

ALEXIS SMET
19-5-2018

We zijn dit jaar weer voor de 4 e keer geweest naar dit prachtige hotel,het personeel is zeer klant vriendelijk en het hotel kamer word elke morgen gekuist en krijgen we elke dag propere hand doeken,het eten is zeer lekker en heel veel keuze...we komen heel graag in dit hotel en misschien gaan we terug in september...super gewoon zalig

Goed hotel!

Kitty
3-5-2018

Leuk en goed hotel, beoordeling komt overeen met onze bevindingen. Eten erg goed, zeker voor een 3 sterren hotel!!

fantantisch

don fredo belgium
11-4-2018

niet luisteren wat al die Hollanders schrijven over hotel en eten voor ons is het heel goed over de ganse lijn doe zo verder zijn al 10 maal geweest dank u mischien tot volgen jaar in de maand mei

en zeer goed hotel

Jos van Eijk
12-3-2018

ik heb gezeten in Riu Don Miguel was een goed hotel en de service was zeer goed en ga daar twee keer per jaar naar toe

en eind mei zijn altijd de feesten in de spaanse wijk zijn ook heel mooi om te zien komen van alle eilanden optreden in het openluchtteather

gewoon fantastisch

fred
28-2-2018

het is allemaal goed ben er al 12 keer geweest voel me daar thuis voor een redelijke prijs .Ga minimaal 2 x per jaar heerlijk

Goed verzorgd!

Francis
26-10-2017

Het is een mooi hotel 3 sterren maar voor Canarische begrippen mag er best een ster bij. Mooi verzorgd zwembad alles word goed onderhouden. Eten is prima buffet wat aan de koude kant. Ik ben weggestopt op een kamer boven de afzuiging vt hotel beetje jammer voor het geld wat ik betaald heb uitzicht is 10x niks. Personeel vriendelijk. Fijn dat je met eten in de avond en vaste plek krijgt toegewezen voor de rest vt verblijf. Ligging vt hotel super, 100 meter vanaf jumbo. Ik ga nog een paar dagen genieten wan het zwembad. De moeite waard om te boeken!!!

Niet RIU waardig absoluut niet

Ronald Visser
18-6-2017

Entertainment is bar en boos schaam je RIU,heb de duurdere kamer voor 1persoon geboekt zit nu 2 hoog achter boven de afzuiging van de keuken.kom op dit is de luxere 1persoons kamer.je word gewoon weg gestopt als alleen reiziger.eten is wel super. Maar als je slecht ter been bent niet kiezen.en entertainment in de avond nou laten we daar maar helemaal niks over zeggen en dat voor deze prijs schaam je diep.heb zelf reisbureau gehad maar dit slaat echt alles!!!!!!!!

Tegenvaller

Yvonne Wessels
28-5-2017

Don Miguel heeft geen vriendelijk uitstraling zowel restaurant als receptie had merendeels chagrijnig personeel. Bij de bar was het wel goed. De eetzaal is net een Oostblok kantine; je moet zeer gehaast eten anders wordt je weggekeken. Slechte sfeer in hele hotel. Als zeer ervaren vakantiegangers vinden wij het Zoovercijfer van 8,6 niet kloppen.

ALEXIS SMET
19-5-2017

Het weer en een super mooie plaats de hotels zijn heel mooi en proper, personeel in het hotel heel vriendelijk en behulpzaam, het eten is enorm lekker en heel veel keuze, de openlucht shopping center yumbo was rechtover ons hotel je vind daar van alles en de sfeer daar is enorm gezellig, de duinen en het strand heel mooi en gemakkelijk bereikbaar te voet, kortom alles was super en we willen zeker nog gaan in de toekomst, dit was ons 2 de keer al..super fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Don Miguel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Don Miguel in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Don Miguel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Don Miguel scoort een 8.5 uit 10 op basis van 191 reviews.