Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

7.5GoedScore uit 140 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

150 Reviews over Relaxia Beverly Park

• 10Karina Schouten10-08-2022

Kan ik hier permanent verblijven aub?

Alles wat belangrijk is voor een ontspannen vakantie. Comfortabele kamers, warm water, schoone ruimtes met schoon linnen, klimaat binnen de kamer uitstekend. Het eten en drinken was heerlijk, er was een zeer ruime keuze bij alle buffetten. Er is een entertainment team hard aan het werk voor jong en oud, massage, zeer vriendelijk personeel en Dhr. Carrasco die je meestal bij het avond buffet aantreft kan prima informatie verstreken over de plaatselijke specialiteiten die regelmatig bij het buffet verschijnen. Het viel ons op dat de onvermijdelijke aanwezigheid van poezen keurig in de hand gehouden wordt dmv sterilisaties en dat ze allemaal gezond en schoon zijn (belangrijk voor hun en onze gezondheid). Verder heeft het indruk op mij gemaakt dat het personeel, hoewel er een te kort is aan mensen keihard werkt, met een grote glimlach en dat alles werkelijk perfect georganiseerd is. Petje af voor het management en al het personeel.

Hector, Eigenaar, 14-08-2022

Geachte Karina Schouten, we zijn erg blij om uw positieve beoordeling te horen van onze diensten, onze faciliteiten en de behandeling ontvangen van onze hotelpersoneel, aangezien het ons doel is om elke dag hard te werken aan het verbeteren van de tevredenheid en het comfort van al onze gasten. Natuurlijk kunt u permanent bijn ons hotel verblijven, onze team verwelkomen u graag terug in ons Relaxia Beverly Park.

• 2MG29-07-2022

Verschrikkelijk

• airconditioning doet het niet/ niet goed. Dit geldt voor alle kamers.
    • horeca personeel erg aardig en twee receptionisten ook. Ook chagrijnige receptionisten die weglopen, wanneer een vraag “moeilijk” wordt. (De airco deed het weer niet.)
    • eten wordt niet met water warm gehouden en er staat bijna nergens bij wat het gerecht is.
    • het eten van de ochtend wordt bewaard voor de avond. ‘s Morgens staat er dat er kalkoen ligt en ‘s avonds bij datzelfde stukje vlees staat een kaartje met ‘varkensvlees’.
    • lange rijen voor de bar (30 minuten wachten op een drankje)
    • geen bedjes / parasol vrij bij het zwembad in de middag.
    • geen parkeerplaatsen over bij het hotel. Blij dat de vakantie voorbij was!

Iedereen die wij spraken had klachten, begrijp alle voorgaande goede recensies niet!

Wij hadden het gevoel dat er nu werd bespaard om straks de verbouwing naar 4 te bekostigen. Nu zeker geen 3 waard wat ons betreft!!!

Hector, Eigenaar, 11-08-2022

Beste MG, het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, maar het spijt ons vooral dat we niet meer voor u konden doen direct bij het hotel. We hebben gratis parkeerplaatsen met een beperkt aantal plaatsen. De airconditioning is sinds Juli operationeel. Helaas, tijdens de data van verblijf viel het samen met de hittegolf, die op bepaalde momenten een grote vraag en verzadiging van het systeem veroorzaakte. We hebben een wiel van gevarieerde menu's die elke week veranderen met hun bijbehorend thematisch buffet. We waarderen uw advies om meer kaartjes te plaatsen bij het buffet, zodat er geen fouten zijn, hoewel ons personeel, zoals u aangeef, altijd tot uw beschikking staat om u te helpen. Onze splinternieuwe ligbedden en parasols zijn gratis voor al onze klanten. Evenzo, in onze nieuw solarium, vind u nog meer hangmatten en parasols om te kunnen genieten van de zon op ons eiland. Wij hopen van harte dat u kunt terugkomen en kunt genieten van de kwaliteit en service die ons normaal kenmerkt en waarvan u de opmerkingen vermeldt. Hartelijke groeten.

• 7De Wit27-07-2022

Gemoedelijk en jammer

Personeel goed, horecapersoneel toppers, werken keihard! Gemoedelijk en schoon hotel, restaurant prima, heerlijke buitenterrassen. Leuke mix van gasten. Ligbedden zwembaden slecht. WiFi hotel waardeloos. Kamers: zelden WiFi, geen verkoelende airco (veel zweten, weinig geslapen), geen waterkoker, geen koelkastje en geen kluisje, bedden vonden wij wel erg goed. Ligbedden zwembaden slecht. Avondanimatie steeds hetzelfde, veel te luid in fel verlichte "kantine". Omgeving wat saai. Wel lekker dicht bij de zee, boulevard en een winkelcentrum. Strandje niet aantrekkelijk. Teveel betaald voor wat ons, met name wat betreft WiFi en de hotelkamer, geboden werd. We hebben er het beste van gemaakt...

Hector, Eigenaar, 08-08-2022

Geachte De Wit, hartelijk dank voor uw waardering van onze diensten, onze faciliteiten en de behandeling ontvangen van onze hotelpersoneel. Zowel onze Wifi verbinding als onze airco airconditioning installaties zijn vervangen. Al onze familie kammers zijn uitgerust met koelkastjes en waterkoker. Kliuses ziin te huur bij de Receptie en liggen in een aparte kammer achter de Repetie. We hebben splinternieuwe ligbedden voor het hele hotel. Ook hebben we een verbeterde avond animatie programma met live shows in onze Poolbar, Dj en Professionele shows in onze Bar Salon. We hopen u weer snel te verwelkomen in ons hotel om te kunnen genieten van al deze verbeteringen.

• 9Annelies22-07-2022

De moeite

Verzorgd hotel.vriendelijk personeel. Heel proper, er wordt elke dag gekuist. Prijs kwaliteit zeer goed. Animatie s'avonds minder maar hoeft voor ons niet. We komen zeker nog eens terug. Top hotel !!

Hector, Eigenaar, 24-07-2022

Geachte Annelies, we zijn erg blij om uw positieve beoordeling te horen, aangezien het ons doel is om elke dag hard te werken aan het verbeteren van de tevredenheid en het comfort van al onze gasten. Onze team verwelkomen u graag terug in ons Relaxia Beverly Park

• 9Willie11-06-2022

Perfect!

Het hotel is meer dan 3 sterren waard. Geen enkele negatieve opmerking te maken. Vriendelijk personeel, erg goed eten en alles schoon. Heel dichtbij de zee en fijne zwembaden met genoeg ligbedden!

Hector, Eigenaar, 13-06-2022

Geachte Willie, hartelijk bedankt voor uw hoge beoordeling van ons hotel. Het ons doel is om elke dag hard te werken aan het verbeteren van de tevredenheid en het comfort van al onze gasten. We hopen u weer snel te zien in ons vernieuwd Relaxia Beverly Park.

• 8Christine04-06-2022

Ontspannen

Goede prijs kwaliteit verhouding

Hector, Eigenaar, 10-06-2022

Geachte Christine, we zijn erg blij om uw positieve beoordeling te horen, aangezien het ons doel is om elke dag hard te werken aan het verbeteren van de tevredenheid en het comfort van al onze gasten. Onze team verwelkomen u graag terug om te genieten van onze Relaxia Beverly Park.

• 8Christine04-06-2022

Ontspannen

Goede prijs kwaliteit verhouding best zijn 3sterren waard

Hector, Eigenaar, 10-06-2022

Geachte Christine, we zijn erg blij om uw positieve beoordeling te horen en hopen u snel weer te zien in onze Relaxia Beverly Park.

• 7Chandra01-05-2022

Fantastisch vakantie gehad was op 26 mrt geweest

Fijne hotel Klein min puntje miste een koelkast kluis en een waterkoker .

Hector, Eigenaar, 26-05-2022

Geachte mevrouw Chandra, Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel. We zijn van plan om het hotel volgend jaar op te knappen, uiteraard inclusief de kamers en het meubilair. Het is de bedoeling om de kamers ook te voorzien van koelkast en waterkoker. Namens het hele team van Hotel Relaxia Beverly Park* danken wij u voor uw vriendelijkheid en hopen u snel weer te zien.

• 7Hans11-02-2022

In de toekomst hopelijk weer.

Hotel is een beetje vergane glorie. Inmiddels overgenomen door een Spaanse vakantie keten. Ik hoop dat dit een positieve impuls aan het hotel geeft. In ben er jaren met plezier geweest.

Hector, Eigenaar, 26-05-2022

Geachte heer Hans, we zijn erg blij om uw positieve beoordeling te horen, aangezien het ons doel is om elke dag te werken aan het verbeteren van de tevredenheid en het comfort van al onze gasten. We zijn van plan om volgend jaar het hotel te verbouwen, onder andere de kamers, het meubilair en de openbare ruimtes. We verwelkomen u graag terug in ons Relaxia Beverly Park.

• 8Jeanne18-06-2020

Zijn net terug van een weekje in dit hotel. De indruk van het hotel is goed. Net als de bediening en het eten. De kamer zag er netjes uit. De afstand tot de CC metro, Plaza en Kasbah is te doen. De taxi is ook een aanrader. Niet duur. Kregen een kamer met zeezicht (zonder bijbetaling). Enig minpuntje is de gehorigheid van de kamers. Konden de buren bijna letterlijk verstaan.

Hector, Eigenaar, 14-08-2022

Geachte Jeanne, we zijn erg blij om uw positieve beoordeling te horen van onze diensten, onze faciliteiten en de behandeling ontvangen van onze hotelpersoneel, aangezien het ons doel is om elke dag hard te werken aan het verbeteren van de tevredenheid en het comfort van al onze gasten. Onze team verwelkomen u graag terug in ons Relaxia Beverly Park

Hotel Relaxia Beverly Park info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (5)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • ZwembadBeschikbaar (5)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumNiet beschikbaar
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenNiet beschikbaar