Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

7.9GoedScore uit 148 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

148 Reviews over Relaxia Beverly Park

• 10Liesbeth20-09-2022

Heerlijke vakantie gehad!

10 dagen hier geweest, we hebben het heerlijke gehad. De boulevard en strand op nog geen 100 m snel te bereiken via een deur aan de achterkant van het hotel. Vriendelijk personeel, eten was heerlijk, ontbijt lunch en diner genoeg keuze en er was ook live-cooking waar het vis vlees kip, paella dan ook voor je neus bereid werd. De kamers waren prima( wat gedateerd maar ze zijn bezig met vernieuwen) matras wat harder maar ik vond het goed liggen, dagelijks werd het schoongemaakt. Het hele hotel werd goed schoon gehouden. 3 heerlijke zwembaden en genoeg ligbedden voor iedereen. Heb mij heerlijk laten masseren wat ook mogelijk is daar. Highlight-tour gedaan echt een aanrader, prachtige dag gehad en Michel( als ik het goed heb) was onze gids en kon echt ontzettend veel vertellen over het eiland echt zo leuk. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen graag nog een keer terug.

• 9Arie Dijkmans13-09-2022

Topvakantie gehad in jullie hotel echte aanrader

Prima verblijf. Prijskwaliteit klopt helemaal. Hygiene zelden zo goed gepoetst als op jullie locatie. Mooi zwembad ligging prima. Genoeg plaats bij het zwembad. Vriendelijk personeel. Zeker Wilkin sprak goed Nederlands en kon met alle vragen bij hem terecht. Had ook prima tips voor de bezienswaardigheden op het eiland

Hector, Eigenaar, 15-09-2022

Beste Arie Dijkmans, we zijn erg blij om uw beoordeling van ons hotel, onze diensten, onze faciliteiten en de behandeling van het hotelpersoneel te horen. Het is ons doel om elke dag te werken aan het verbeteren van de tevredenheid en het comfort van al onze gasten en uw positieve feedback moedigt ons aan om op het juiste pad te blijven werken. Onze team verwelkomen u graag terug in ons Relaxia Beverly Park.

• 8Celine29-08-2022

Prima hotel

Naar het strand binnen 5 minuten, zonder 100 trappen zoals de meeste zeggen. Je kan tussendoor lopen namelijk. Prima hotel, eten: ontbijt lekker, lunch en avond beetje standaard, niet veel afwisseling, maar wel prima. Drankjes goed en veel, en snacks ook lekker. Zwembaden schoon en netjes, en kamers ook.

Hector, Eigenaar, 13-09-2022

Beste Celine, we zijn erg blij om uw beoordeling van ons hotel, onze diensten, onze faciliteiten en de behandeling van het hotelpersoneel te horen. Het is ons doel om elke dag te werken aan het verbeteren van de tevredenheid en het comfort van al onze gasten en uw positieve feedback moedigt ons aan om op het juiste pad te blijven werken. Onze team verwelkomen u graag terug in ons Relaxia Beverly Park.

• 9Mirella en Xavi27-08-2022

Gezellige sfeer en goed hotel

Heerlijk hotel , iedereen vriendelijk en behulpzaam . Veel te doen kwa animatie . Wij zijn er nu nog en zijn hier al wat langer dan een week en willen echt nog niet gaan . Eten veel keuze en lekker ? Cristina van animatie is geweldig ! Bovenal goede gezellige sfeer in het hotel . Als ik minpunt mag zeggen is het geen koelkast en safe op kamer hebben en het niet buiten kunnen eten. Toch zou ik zonder aarzelen weer boeken !

Hector, Eigenaar, 29-08-2022

BesteMirella en Xavi, hartelijk dank voor uw hoge waardering van onze diensten, onze faciliteiten en de behandeling ontvangen van onze hotelpersoneel. We zullen speciaal aandacht besteden om uw voorstellingen zo snel mogelijk te verbeteren. We hopen u weer snel te zien in ons hotel.

• 9Max Malherbe27-08-2022

Perfecte vakantie

We zijn met ons 1,5 jarige zoon gegaan, samen met een ander koppel. In opwelling vergeten om te kijken naar wat voor kamer precies; waardoor we met een baby bedje op een tweepersoons kamer kwamen. Bij de receptie hebben ze gelijk meegedacht en konden we snel over naar een andere kamer.

Het personeel is allemaal super vriendelijk en meedenkend, het eten is ook prima zolang je een beetje oplet met wanneer wat nieuw word aangevuld zodat je zeker weet dat het warm is. Anders kan je nog wel eens lauw eten krijgen. Tijdens lunch en diner wordt er ook verse producten gemaakt die zeker de moeite waard zijn. Qua ligging zit je ook goed, het is wel een grotere klim omhoog om bij de boulevard te komen. Maar zeker goed te doen; ook met kinderwagen. Je hebt overal winkeltjes, de centrums liggen op loop afstand, al kost een enkeltje met de taxi nog geen 5€ maximaal. Kortom; top vakantie, super vriendelijke mensen.

Hector, Eigenaar, 29-08-2022

Beste Max Malherbe, we zijn erg blij om uw beoordeling van ons hotel, onze diensten, onze faciliteiten en de behandeling van het hotelpersoneel te horen. Het is ons doel om elke dag te werken aan het verbeteren van de tevredenheid en het comfort van al onze gasten en uw positieve feedback moedigt ons aan om op het juiste pad te blijven werken. Onze team verwelkomen u graag terug in ons Relaxia Beverly Park.

• 9J.Visser16-08-2022

Fantastisch zeker weer eens!!👌🏽

Een heel fijn en net hotel. Aardig personeel en iedereen spreekt prima Engels. Elke dag schone kamer en handdoeken, ook als je eens lekker wil uitslapen. Het eten heerlijk veelzijdig en warm. En hele ruime eettijden. Het strand is ongeveer 100 meter lopen en zand geen stenen. Zwembad schoon en niet te druk. Kortom een uitstekend hotel. Prima prijs kwaliteit verhouding. Zal zeker nog eens boeken en raad het iedereen aan.

Hector, Eigenaar, 25-08-2022

Geachte J.Visser, hartelijk bedank voor uw positieve beoordeling van onze diensten, onze faciliteiten en de behandeling ontvangen van onze hotelpersoneel. Het is ons doel om elke dag hard te werken aan het verbeteren van de tevredenheid en het comfort van al onze gasten. Onze team verwelkomen u graag terug in ons Relaxia Beverly Park.

• 8Raymond12-08-2022

Super hotel. Je ziet aan alles dat het is overgenomen door Relaxia ze doen er alles aan om het u naar de zin te maken. Super nette kamers alles schoon. Er is veel personeel aanwezig en allemaal vriendelijk. Je kunt de hele dag door eten en drinken. Gewoon een goed hotel. Lekker dicht bij het strand. . Denk zelf dat dit hotel volgend jaar een stuk duurder zal gaan worden. Met de veranderingen waar ze mee bezig zijn.

Hector, Eigenaar, 18-08-2022

Beste Raymond, we zijn erg blij om uw beoordeling van ons hotel, onze diensten, onze faciliteiten en de behandeling van het hotelpersoneel te horen. Het is ons doel om elke dag te werken aan het verbeteren van de tevredenheid en het comfort van al onze gasten en uw positieve feedback moedigt ons aan om op het juiste pad te blijven werken. Onze team verwelkomen u graag terug in ons Relaxia Beverly Park.

• 5Rick12-08-2022

Verouderd hotel en erg simpel

Kamers zijn echt heel oud, hele harde bedden. Badkamer is erg verouderd, deuren van de kamer helemaal kapot. Heel gehorige op de gang. Het eten is erg simpel, vaak lauw/koud en soms ook nog rauw. Lange rijen bij de bar bij het zwembad voor een drankje. Ligging van het hotel is wel erg goed gelijk aan het strand en zwembad/buiten gedeelte ziet er goed en schoon uit.

Hector, Eigenaar, 18-08-2022

Beste Rick, het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, maar het spijt ons vooral dat we niet meer voor u konden doen direct bij het hotel. Ons hotel is onlangs overgenomen door het bedrijf Relaxia Hotels & Resorts en we zijn druk ons verbeterplan aan het uitvoeren. We hebben al een vernieuwd gastronomisch aanbod, vernieuwde diensten en faciliteiten voor al onze gasten. We zijn van plan het hotel te renoveren, inclusief de kamers, meubels en gemeenschappelijke ruimtes. We zullen echter blijven werken om onze faciliteiten en diensten in de beste omstandigheden te houden voor het comfort en de tevredenheid van al onze gasten. Het is onze obsessie om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen, en in uw geval zijn we bezorgd over uw mening en zullen we speciale aandacht besteden aan het verbeteren van die problemen. Het zal een genoegen zijn u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

• 10Karina Schouten10-08-2022

Kan ik hier permanent verblijven aub?

Alles wat belangrijk is voor een ontspannen vakantie. Comfortabele kamers, warm water, schoone ruimtes met schoon linnen, klimaat binnen de kamer uitstekend. Het eten en drinken was heerlijk, er was een zeer ruime keuze bij alle buffetten. Er is een entertainment team hard aan het werk voor jong en oud, massage, zeer vriendelijk personeel en Dhr. Carrasco die je meestal bij het avond buffet aantreft kan prima informatie verstreken over de plaatselijke specialiteiten die regelmatig bij het buffet verschijnen. Het viel ons op dat de onvermijdelijke aanwezigheid van poezen keurig in de hand gehouden wordt dmv sterilisaties en dat ze allemaal gezond en schoon zijn (belangrijk voor hun en onze gezondheid). Verder heeft het indruk op mij gemaakt dat het personeel, hoewel er een te kort is aan mensen keihard werkt, met een grote glimlach en dat alles werkelijk perfect georganiseerd is. Petje af voor het management en al het personeel.

Hector, Eigenaar, 14-08-2022

Geachte Karina Schouten, we zijn erg blij om uw positieve beoordeling te horen van onze diensten, onze faciliteiten en de behandeling ontvangen van onze hotelpersoneel, aangezien het ons doel is om elke dag hard te werken aan het verbeteren van de tevredenheid en het comfort van al onze gasten. Natuurlijk kunt u permanent bijn ons hotel verblijven, onze team verwelkomen u graag terug in ons Relaxia Beverly Park.

• 2MG29-07-2022

Verschrikkelijk

• airconditioning doet het niet/ niet goed. Dit geldt voor alle kamers.
    • horeca personeel erg aardig en twee receptionisten ook. Ook chagrijnige receptionisten die weglopen, wanneer een vraag “moeilijk” wordt. (De airco deed het weer niet.)
    • eten wordt niet met water warm gehouden en er staat bijna nergens bij wat het gerecht is.
    • het eten van de ochtend wordt bewaard voor de avond. ‘s Morgens staat er dat er kalkoen ligt en ‘s avonds bij datzelfde stukje vlees staat een kaartje met ‘varkensvlees’.
    • lange rijen voor de bar (30 minuten wachten op een drankje)
    • geen bedjes / parasol vrij bij het zwembad in de middag.
    • geen parkeerplaatsen over bij het hotel. Blij dat de vakantie voorbij was!

Iedereen die wij spraken had klachten, begrijp alle voorgaande goede recensies niet!

Wij hadden het gevoel dat er nu werd bespaard om straks de verbouwing naar 4 te bekostigen. Nu zeker geen 3 waard wat ons betreft!!!

Hector, Eigenaar, 11-08-2022

Beste MG, het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, maar het spijt ons vooral dat we niet meer voor u konden doen direct bij het hotel. We hebben gratis parkeerplaatsen met een beperkt aantal plaatsen. De airconditioning is sinds Juli operationeel. Helaas, tijdens de data van verblijf viel het samen met de hittegolf, die op bepaalde momenten een grote vraag en verzadiging van het systeem veroorzaakte. We hebben een wiel van gevarieerde menu's die elke week veranderen met hun bijbehorend thematisch buffet. We waarderen uw advies om meer kaartjes te plaatsen bij het buffet, zodat er geen fouten zijn, hoewel ons personeel, zoals u aangeef, altijd tot uw beschikking staat om u te helpen. Onze splinternieuwe ligbedden en parasols zijn gratis voor al onze klanten. Evenzo, in onze nieuw solarium, vind u nog meer hangmatten en parasols om te kunnen genieten van de zon op ons eiland. Wij hopen van harte dat u kunt terugkomen en kunt genieten van de kwaliteit en service die ons normaal kenmerkt en waarvan u de opmerkingen vermeldt. Hartelijke groeten.

Hotel Relaxia Beverly Park info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (5)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • ZwembadBeschikbaar (5)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumNiet beschikbaar
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenNiet beschikbaar