Vakantiepark Parque Romantico

8,2

• Onderkomen8,2
  • Activiteiten5,9

Omschrijving
Op Parque Romantico Gran Canaria verblijf je in huisjes of bungalows in mediterraanse stijl. Elke dag komen de schoonmaaksters even langs. Bij het grote zwembad vind je bijna altijd wel een ligbedje. Ook gezinnen kunnen hier op vakantie; voor de kinderen is er een speeltuin. Binnen een paar minuten lopen sta je op het strand of in de winkelstraat.

549 reviews over Vakantiepark Parque Romantico in het Nederlands

• Activiteiten8
  • Activiteiten8

Een heerlijk complex, schone Bungalows, mooi en netjes aangelegd park, behulpzaam en vriendelijk personeel, heerlijk zwembad, leuke speeltuin voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Fa. Driessen,
13-10-2018
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Prachtig verzorgd park met vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar, krijgt van ons een 10.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl

super relaxte vakantie

T.,
26-8-2018
  • Activiteiten7

Net vakantiepark, welke bestaat uit twee gedeeltes, nl een rustig gedeelte en een gedeelte voor gezinnen met kleine kinderen. Leuke huisjes met alles wat je nodig hebt. Park incl. huisjes super netjes en schoon. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Park ligt dichtbij vele eet- en uitgaansgelegenheden. Wij vonden het een heerlijke, relaxte vakantie en komen zeker nog eens terug. Adios

Gereisd met partner in augustus 2018

WTC.nl

Erg jammer, ongedierte niet onder controle.

Jesper,
18-8-2018
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten5

Park overdag top. Maar zodra het avond werd begon de ellende. We hadden een huisje in de annex. Als vorig jaar. Toen 2a3 kakkerlakken gezien buiten en 1a2 binnen. Dit jaar konden we van ellende niet buiten zitten in avond omdat de kakkerlakken over ons heen liepen. Na randen bij deur bespoten te hebben trof je in de ochtend zeker 10 doden aan. Na klacht bij receptie na 2 dagen gras en tuintje bespoten. Zo rust denk je dan. Tot je ze toch binnen blijft krijgen en tot overmaat van ramp op een avond thuis komt en in je bad er 4 vind met de groten van zeker 6/7 cm. Ook deze weer bespoten maar de schrik zit erin. Toch weer naar receptie en huisje met gloor schoongemaakt. Doppen op alle afvoeren en hopen dat t weg blijft. En wat gebeurt er, Ze komen gewoon onder de deur door naar binnen. Nu waren onze 14 dagen op 2 nachten voorbij dus we zingen het uit. Alle koffers die dicht stonden goed schoonmaken en kleding uitkloppen. Dicht. En wegwezen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima vakantie, leuke accomodatie

MirLen,
30-7-2018
  • Activiteiten5

Kleinschalig bungalowpark, kleine huisjes, maar alles wat je nodig hebt is er. Bedden ok (wij sliepen op uitklapbed in huiskamer), badkamer prima (bad beetje overbodig: klein en te weinig warm water om te vullen), douche goed. Slaapkamer met grote inbouwkast. Airco prima. Keuken minimaal, maar ok, magnetron, waterkoker en koffiezetapparaat, kleine koelkast, minimaal servies en bestek. Prima tv met 5 NL zenders. Zitje buiten met parasol of afdakje, groot genoeg. Niet heel comfortabele stoelen, maar prima om aan te eten. Internet waardeloos. In het huisje niet of nauwelijks, bij het zwembad/receptie iets beter maar echt minimaal. Zwembad groot genoeg, aantal ligbedden krap (net wel/geen plek: dus worden er handdoeken gelegd... ruimte rond zwembad erg beperkt, dus het ligt snel vol. Ligging park : prima tov winkels, restaurants, openbaar vervoer . Strand bereikbaar, maar wel stevig stukje lopen, door de duinen ploegen is behoorlijk pittig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Ken niet beter.

Rekked,
5-7-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Ligging is perfect,binnen 8 minuten op strand.

Winkels op 3 minuten lopen.

Personeel verschrikkelijk aardig.

Alleen het geschuif van die buitentafels en stoelen word je niet goed van.

Verder geen klachten.

Gereisd met partner in juni 2018

Ideale (jonge) gezinsbestemming!

Sylvia,
2-7-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Mooi aangelegd en goed onderhouden park met mini huisjes. Door de opzet voelt het als rustig en royaal. Wij waren met onze baby en in het huisje was een goed (camping) bedje en kinderstoel aanwezig. Op het park zelf een mooi zwembad (in het kleinere parkje ernaast zelfs nog één), veel speel faciliteiten voor jonge kindjes, vriendelijke staf, een klein restaurantje en voldoende ligbedden en parasols. Vrijwel elke dag werd het huisje schoongemaakt door vriendelijke dames een kleine probleempjes werden snel opgelost. Verder strand en restaurantjes op loopafstand (alles binnen 15 minuten). Wij vonden Playa del Ingles verrassend leuk! Een volgende keer zouden we zeker weer naar dit park terugkeren, met name voor kinderen tot een jaartje of 5 echt geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018
  • Activiteiten10

super genoten op dit park, heel erg netjes en het zwembad op 10 meter afstand van ons eigen terras.

zwembad is niet erg groot, maar je kan je er prima in vermaken.

park bestaat uit 2 delen, wij zaten in het kleine gedeelte in bungalow nummer 76 (2 onder 1 kap bungalow)

de receptie ziet er ook goed en netjes uit, en wij werden ontvangen door een nederlands sprekende receptioniste en ze zijn 24/7 open.

bedden werden elke dag opgemaakt, en als er nog wat afwas stond deden ze dat er ook bij, en de hele bungalow werdt elke dag tiptop schoongemaakt, en elke 2 dagen schone handdoeken.

vlak bij het park zit winkelcentrum cita, het is wat verouderd, maar er is van alles te krijgen supermarkt, kleding, eetgelegenheden teveel om op te noemen.

het winkelcentrum Yumbo zit op ongeveer een kwartiertje lopen en is veel moderner.

tip maak een jeep safari over het eiland dat is een onvergetelijke ervaring en je komt in de oude dorpen van Gran canaria.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018
  • Activiteiten10

Wij hebben hier een super verblijf gehad!Super schone huizen heerlijk zwembad...echt top..wil hier elk jaar wel heen...helaas

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad.

Andre Witter,
28-2-2018

Het appartement op parc romantico wordt elke dag goed schoongemaakt.

Vriendelijk,behulpzaam personeel.

Goede sfeer.

Verwarmd zwembad

Appartement voor 3 personen kan, voor 4 personen wat klein.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque Romantico in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque Romantico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.